SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
waarom heet het dan puntjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van die kleine puntjes gesneden biefstuk
pak diegene!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft het raam open gedaan?
Omdat het kleine puntjes gesneden biefstuk zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom heet het dan puntjes
[..]
pak diegene!!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het kleine puntjes gesneden biefstuk zijn?
Wat is hier zo raar aan? En waarom zit ik dit uit te leggen?
Waarom zijn het dan geen kipfiletpuntjes maar blokjes???quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan geen kipfiletpuntjes maar blokjes???
Maak het niet nog complexer dan het al is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb soms van die levensvragenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak het niet nog complexer dan het al is.
Ziet er hetzelfde uit hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, biefstukpuntjes zijn in puntjes gesneden en kipfilet niet in puntjes, maar in blokjes, dus dan heet het kipfiletblokjes.
Vind van niet.quote:
Levendekoestukjes nog minder goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Dodekoestukjes verkoopt minder goed.
Dat je ze zo met een gebaksvorkje (lekker schrapen over de bodem van de pan) nog moet vangen en dat ze eerst nog luid piepen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levendekoestukjes nog minder goed.
In dat geval denk ik nog een beetje laag loeienquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ze zo met een gebaksvorkje (lekker schrapen over de bodem van de pan) nog moet vangen en dat ze eerst nog luid piepen.
waar lees je dat ik dat raar vindquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
precies!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar lees je dat ik dat raar vindik vraag me gewoon af waarom het puntjes heet en niet gewoon 'gesneden biefstuk' oid?
als het je maar smaaktquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het verder ook niet bedacht
(nee echt niet)
Ga je vanavond sporten ?quote:
ik kocht ze soms bij de dirk van den broek daar liggen ze in de diepvries voor 2,50 voor 2 ons geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Biefstukpuntjes worden uit de punt van de ossenhaas gesneden.
#USweetKwekVeel
Ben tot nu toe 2x all inclusive op vakantie gegaan, wel allebei de keren 5 sterren hotel maar prima lokaal en ook gezond eten toen. In Cuba natuurlijk wel de verwachtingen ook wat aangepast i.v.m. lokale omstandigheden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is wat ik me voorstel bij zo'n resort. Elke dag zo'n lopen buffet met half warm eten en slappe friet.
in cuba kregen we een heel varken van het spit en onbeperkt eten, ik ben daar ook wel een beetje door de achterbuurten gelopen dan zie je echt pure armoedequote:Op woensdag 22 januari 2025 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben tot nu toe 2x all inclusive op vakantie gegaan, wel allebei de keren 5 sterren hotel maar prima lokaal en ook gezond eten toen. In Cuba natuurlijk wel de verwachtingen ook wat aangepast i.v.m. lokale omstandigheden.
wanneer nietquote:
Ik alleen in Havana door wat slechtere buurten gelopen, nou dan realiseer je je wel weer even hoeveel geluk je hebt dat je in europa geboren bent. Hoe vond je Cuba verder? Wanneer was je er? Ik zou er graag nog eens naar terug gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
in vuba kregen we een heel varken van het spit en onbeperkt eten, ik ben daar ook wel een beetje door de achterbuurten gelopen dan zie je echt pure armoede
tis alweer een tijdje geleden ik deed een groepsreis samen met met vader met sawadee, we zijn het ooslelijke deel van het eiland afgereisd met elke dag een andere stadquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen in Havana door wat slechtere buurten gelopen, nou dan realiseer je je wel weer even hoeveel geluk je hebt dat je in europa geboren bent. Hoe vond je Cuba verder? Wanneer was je er? Ik zou er graag nog eens naar terug gaan.
Ok, noteert.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Dansen in Santiago de Cuba hoort op ieders bucket list te staan, zeker van de mensen die niet kunnen of helemaal niet durven dansen.
ben ik geweestquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Dansen in Santiago de Cuba hoort op ieders bucket list te staan, zeker van de mensen die niet kunnen of helemaal niet durven dansen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef datismijnmening het volgende: [ afbeelding ] Ross Ulbricht vrij!!
![]()
alle dingen die ik echt wilde doen heb ik al gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er nog op jullie bucket lists eigenlijk? Of heb je er geen?
Zoveel....quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er nog op jullie bucket lists eigenlijk? Of heb je er geen?
En dat is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle dingen die ik echt wilde doen heb ik al gedaan
nog 1 ding maar dat kan ik niet zelf dus dat is bidden tot het spaghettimonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |