abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2025 @ 21:54:04 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216384654

Het tweede seizoen van Winter Vol Liefde is vanaf maandag 6 januari om 20:30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Adrienne (50) - Zwitserland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan (58) - Zweden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorik (27) - Oostenrijk

SPOILER
Judith (37) Frankrijk

SPOILER
Maarten (76) Estland

SPOILER
Mike (33) - Oostenrijk

SPOILER
Bron en foto's RTL en tv gids
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2025 @ 21:54:30 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216384661
Ff een repost.

quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:
Verder krijgt die moeder zonder kin veel te veel zendtijd. Verschrikkelijk, daarom kijken we niet. Ze gaat het wel weer goedpraten in dat gesprek met Antine omdat ze slecht geslapen heeft van het rotgesprwk en haar zoon niet wil verliezen. Manipulatief is moeders verder wel.

Verder heel saai seizoen. Parkinson-jan is alleen maar vervelend en verdient die vent niet.
Adrienne heeft bindingsangst maar nu wel een leuke man op bezoek. Heel saai verder.
Judith is saai zeg maar, daar gebeurt niks zeg maar en ze kiest toch voor die Rotterdammer die wil winnen zeg maar daar in de bergen in the middle of nowhere zonder gasten zeg maar. Denk dat ze stink.
Maarten is een vies oud mannetje. Verder zit die ook alleen maar op zijn reet in dat vieze huis.

Wie blijft er dan nog over. Oh ja, Gunther met zijn snorretje en stomme pet die helemaal niet snapt wat een gevoel is. Nou top.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:44:54 #3
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216385449
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_216385692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.
Goede analyse. punt
  dinsdag 21 januari 2025 @ 23:02:36 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216385699
Die Jorick :N

Heeft Maarten d'r dan eindelijk 1 gevonden die bij 'm past?

[ Bericht 24% gewijzigd door matthijst op 22-01-2025 00:12:42 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216386079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef n0sferat2 het volgende:
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.
Projectie it is. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 januari 2025 @ 00:28:30 #7
28167 matthijst
pi_216386112
quote:
Dit, wat een aso wijf.
pi_216386128
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 00:28 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dit, wat een aso wijf.
Het ligt er gewoon te dik op. Daarom alleen al ben ik voor Antine, go girl, schudt die man van zijn dominante moeder weg.
  woensdag 22 januari 2025 @ 08:17:11 #9
3542 Gia
User under construction
pi_216386852
quote:
Moeders zouden eens beter moeten beseffen dat je kinderen niet krijgt om te houden. Oh, het blijven altijd je kinderen, maar ze moeten hun eigen weg mogen en kunnen gaan. Ook als dat verder weg is van huis en haard. Ook als zoonlief besluit om te solliciteren bij Snowworld in Nederland, omdat de vrouw van zijn dromen niet kan aarden in Seefeld.

Stoorde me erg aan het toontje van Monique: "Wij zijn een drieëenheid en dat moet zo blijven."

En ik ben echt niet pro Antine, maar wel voor een vrije keuze voor Mike. Als Mike Antine kiest en het loopt toch fout, dan heeft hij daar wat van geleerd. Als Mike zelf per se in Seefeld wil blijven en zijn aanstaande heeft daar problemen mee, dan is het aan Mike om daar een keuze in te maken. Niet aan zijn ouders.

Ergens is het ook van de zotte om met zo'n programma mee te doen. Het kan werken, maar voor hetzelfde geld leidt het tot een hoop verdriet voor de betrokkenen, omdat de dame niet kan wennen in zo'n afgelegen skioord. Er wonen toch ook leuke meiden daar! Waarom niet een meisje uit Seefeld? Heb je al die ellende niet.
Mja, kom je ook niet op tv.
pi_216387262

Zelden iemand zo klein zien worden :'( Mo maakt binnen no time een jongetje van Mike. Behandel hem als de volwassen man die hij is. Hij beet daarna nog wel goed van zich af maar het kwaad is al geschied.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 januari 2025 @ 09:47:37 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216387464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 08:17 schreef Gia het volgende:
En ik ben echt niet pro Antine,
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.
pi_216388701
Ach, Mike.
pi_216388713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 08:17 schreef Gia het volgende:
Stoorde me erg aan het toontje van Monique: "Wij zijn een drieëenheid en dat moet zo blijven."
Het meest verrassende was nog wel dat die vader precies hetzelfde blijkt te zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216389131
Monique is nogal narcistisch. In het begin was Antine helemaal geweldig en nu kan ze niks meer goed doen.

Dat vieze stoken van Monique zegt genoeg, anders gun jij je zoon wat hij zelf wou willen en niet wat je eigen ideale beeld is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_216389838
Ik zag niet dat dit topic was aangemaakt, stond denk ik niet als reeks. En nu heb ik ook een nieuw deel aangemaakt. Hoe kan ik die verwijderen?

Ontopic. Ik hoop dat de cameraman in Estland een extra bonus heeft gekregen....
pi_216389869
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:

Doe niet zo preuts. Ooit ben jij ook oud.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216389893
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 13:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Doe niet zo preuts. Ooit ben jij ook oud.
Dat wil nog niet zeggen dat ik dat dan hoef te zien van anderen. Of dat anderen mij dan moeten zien. Ik ben trouwens al best oud. En je moet ook niet alles te serieus nemen he. Dit was een grapje. Moeilijk he.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 januari 2025 @ 14:01:11 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216390204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zag niet dat dit topic was aangemaakt, stond denk ik niet als reeks. En nu heb ik ook een nieuw deel aangemaakt. Hoe kan ik die verwijderen?

Geen idee. Ik denk dat het dan geen reeks was oid, want ik heb gewoon 'nieuw deel' gekozen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het meest verrassende was nog wel dat die vader precies hetzelfde blijkt te zijn.
Die vader heeft vrij weinig in de melk te brokkelen volgens mij. Monique onderbrak hem continu en sprak dwars door hem heen. Dat zal door haar gebrek aan kin en nek komen.

Opvallend vond ik overigens ook de hoeveelheid aardappelen en uien die werden gekocht.
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 14:01:24 #19
388664 crew  Dotteke
pi_216390207
Wil iedereen de volgende keer even goed kijken of er al een topic open is.
Heb er nu twee kunnen sluiten. Zo jammer van de posten die dan ook weg zijn.

Ik kan pas reeksen bij een deel 2 Dus even verder doorscrollen bij het openen van een nieuw deel a.u.b.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 januari 2025 @ 14:03:42 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216390236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:

Want die kon je niet mergen. ;(. Volgens mij is het overigens al jaren ongeschreven regel dat de laatste post ook het nieuwe topic opent, dus daar kun je ook wel vanuit gaan denk ik.

ZOU JE AUB wellicht de typo uit de OP titel willen halen? LIefde staat er.
  Miss 200.000.000! woensdag 22 januari 2025 @ 14:03:46 #21
367000 roos94
pi_216390237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]

Zelden iemand zo klein zien worden :'( Mo maakt binnen no time een jongetje van Mike. Behandel hem als de volwassen man die hij is. Hij beet daarna nog wel goed van zich af maar het kwaad is al geschied.
Ik voel voor hem, een gekke moeder hebben heeft veel invloed op je leven (spreek helaas uit ervaring) zijn leven zal pas starten als hij uit huis gaat.
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 14:05:57 #22
388664 crew  Dotteke
pi_216390257
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef Kreator het volgende:

[..]
Want die kon je niet mergen. ;(. Volgens mij is het overigens al jaren ongeschreven regel dat de laatste post ook het nieuwe topic opent, dus daar kun je ook wel vanuit gaan denk ik.

ZOU JE AUB wellicht de typo uit de OP titel willen halen? LIefde staat er.
Was ook niet tegen jou, maar in het algemeen. Kom je binnen en je ziet niet gelijk een nieuw topic. Scrol dan even iets naar beneden. En nee ik had het niet gezien anders had ik hem gelijk gereekst

En ik heb de OP aangepast.
  woensdag 22 januari 2025 @ 14:06:23 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216390261
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Monique is nogal narcistisch. In het begin was Antine helemaal geweldig en nu kan ze niks meer goed doen.

Dat vieze stoken van Monique zegt genoeg, anders gun jij je zoon wat hij zelf wou willen en niet wat je eigen ideale beeld is.
Narcistisch vind ik een wat groot woord wat tegenwoordig te snel wordt geplakt op mensen,
maar het moge duidelijk zijn dat er veel mis is met Ma Mo met der tiener staartjes :D
Het gedrag komt ook ergens vandaan en Mike moet grenzen leren aangeven , hij heeft er ook een aandeel in .
De casting is wel weer geslaagd deze keer: wat een hoop verknipte mensen die weer meedoen _O_
Jorik oftewel Hork :') , Maarten :') Mike :')
Adrienne gun ik een leuke man zoals Frits, zij passen best leuk bij elkaar O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216390262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:

Ik kan pas reeksen bij een deel 2 Dus even verder doorscrollen bij het openen van een nieuw deel a.u.b.
Ja mij fout. Meestal als er een nieuw topic geopend wordt is hij gelijk gereekst.
Ik kijk nooit in het forum zelf, maar in mijn actieve topics. Ik zag dat deel 2 niet geopend was, dus ik opende een nieuwe....

Nieuw topic openen lukte, dus ik nam aan dat er geen nieuw topic geopend was.....
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 14:07:43 #25
388664 crew  Dotteke
pi_216390273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja mij fout. Meestal als er een nieuw topic geopend wordt is hij gelijk gereekst.
Ik kijk nooit in het forum zelf, maar in mijn actieve topics. Ik zag dat deel 2 niet geopend was, dus ik opende een nieuwe....

Nieuw topic openen lukte, dus ik nam aan dat er geen nieuw topic geopend was.....
Ik had het niet in de gaten, ik zit niet de hele dag te kijken of er een nieuw topic is geopend.
Maar goed het is nu opgelost, 2 gesloten en een gereekst
pi_216390278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]

Had ik precies hetzelfde. Maar het was natuurlijk wel logisch dat er een zou zijn als er sinds gisterenavond niet meer gepost was na de spraakmakende aflevering van vannacht... :)
pi_216390280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Narcistisch vind ik een wat groot woord wat tegenwoordig te snel wordt gebruikt bij mensen,
maar het moge duidelijk zijn dat er veel mis is met Mo :D Het komt ook ergens vandaan en Mike moet grenzen leren aangeven , hij heeft er ook een aandeel in .
De casting is wel weer geslaagd deze keer: wat een hoop verknipte mensen die weer meedoen _O_
Jorik oftewel Hork :') , Maarten :') Mike :')
Adrienne gun ik een leuke man zoals Frits, zij passen best leuk bij elkaar O+
Nou ik vind het van wel toepassing want je ziet het gebeuren, als je kijkt wat ze doet is dat gewoon narcistisch gedrag.

Kunnen we verschillen van mening daarover dat er te snel mee gestrooid word, voor mij staat het vast dat ze dat doet.
pi_216390285
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.
Nou praat je net als die moeder met haar sexbom....

Maar buiten dat vind ik Antine ook leuk hoor. Gewoon lekker vrolijk.
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 14:11:18 #29
388664 crew  Dotteke
pi_216390297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Had ik precies hetzelfde. Maar het was natuurlijk wel logisch dat er een zou zijn als er sinds gisterenavond niet meer gepost was na de spraakmakende aflevering van vannacht... :)
O jee ik heb wat gemist dus, moet nog een paar afleveringen terug kijken :D
  woensdag 22 januari 2025 @ 14:17:15 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216390350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nou ik vind het van wel toepassing want je ziet het gebeuren, als je kijkt wat ze doet is dat gewoon narcistisch gedrag.

Kunnen we verschillen van mening daarover dat er te snel mee gestrooid word, voor mij staat het vast dat ze dat doet.
Mo is absoluut verknipt :D
Maar Mike is er zelf bij en gaat er in mee, althans hij ging er in mee.
Moeders moeten op gepaste afstand blijven en dit is bijna een cartoon waar we naar kijken.
Eerlijk is eerlijk: zij is wel popcornwaardig :D
Het is alles wat het niet moet zijn en het laat maar weer zien hoe hoe de dynamiek kan zijn en hoe dat soms te ver gaat in een gezin met een volwassen zoon.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216390371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mo is absoluut verknipt :D
Maar Mike is er zelf bij en gaat er in mee, althans hij ging er in mee.
Moeders moeten op gepaste afstand blijven en dit is bijna een cartoon waar we naar kijken.
Eerlijk is eerlijk: zij is wel popcornwaardig :D
Het is alles wat het niet moet zijn en het laat maar weer zien hoe hoe de dynamiek kan zijn en hoe dat soms te ver gaat in een gezin met een volwassen zoon.
Klopt, kan mij voorstellen voor Mike dat daar moeilijk aan kan ontsnappen, vanwege die familiedynamiek en ze eist close te blijven. Maar idd daar hoeft hij niet in mee te gaan.
  woensdag 22 januari 2025 @ 14:25:21 #32
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216390423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dit. Die vader blijkt ook geen haar beter te zijn. Stelletje engnekken. Ik hoop echt dat Mike daar ooit eens uitkomt.
  woensdag 22 januari 2025 @ 14:26:08 #33
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216390431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Klopt, kan mij voorstellen voor Mike dat daar moeilijk aan kan ontsnappen, vanwege die familiedynamiek en ze eist close te blijven. Maar idd daar hoeft hij niet in mee te gaan.
Ze eist dingen die je nooit van je kind zou mogen eisen , en Mike heeft nooit grenzen aangegeven , wat ik ergens ook echt wel begrijp.. Dit hele 'avontuur' heeft genoeg losgemaakt in dat gezin en hopelijk doen ze er iets mee :P
Maar ondanks dat heb ik wel genoten van haar persoon :@ :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216390608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:25 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Dit. Die vader blijkt ook geen haar beter te zijn. Stelletje engnekken. Ik hoop echt dat Mike daar ooit eens uitkomt.
Mee eens, al kan ik de ouders van Mike ergens wel begrijpen dat ze het niet zo hebben op Antine. Ze heeft iets over zich waardoor ik denk dat het een enorme bitch kan zijn als het niet in haar straatje past.
  Miss 200.000.000! woensdag 22 januari 2025 @ 14:50:12 #35
367000 roos94
pi_216390621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Mee eens, al kan ik de ouders van Mike ergens wel begrijpen dat ze het niet zo hebben op Antine. Ze heeft iets over zich waardoor ik denk dat het een enorme bitch kan zijn als het niet in haar straatje past.
Net als mama Mo dus
pi_216390843
Wat een eng mens die Monique..Mijn god het zal je moeder zijn. Manipulatie ten top!
Eerst proberen om een wig te drijven en als dat niet lukt dan toch maar aanpappen met Antine
Ik ben bang dat Mike alleen blijft

[ Bericht 24% gewijzigd door Hznootje op 22-01-2025 16:18:44 ]
pi_216392018
Verschrikkelijk weer die Mike, gaf Amber amper en realistische,kans en niet net als de vorige date. Nu moest Amber gelijk met die sekte-achtige ouders aanschuiven, na een vluchtige buksschiet date waar je ook niet verder tot elkaar kan komen. Ook geen leuke binnenkomer. Ook een fail van de productie om niet gelijk door te pakken en niet zo lang te wachten nieuwe dates er bij te plaatsen zo krijg je nooit een eerlijke kans. Je zal maar de laatste date zijn elke keer, dat is best sneu. Die Monique is erg om Antine 'op audiëntie te laten komen. Beetje vreemde gasten allemaal. Ik denk toch dat dit geen stand heeft gehouden want je krijgt niet alleen die Mike maar die ouders er 2x dubbel en dwars voor terug. Mij niet gezien zou ik zeggen.
Het lijkt er op dat Adrienne beet heeft met Frits, eens afwachten hoe dat gaat lopen maar deze date verloopt prima tot op heden en beter en minder cringe als de vorige.
Jorik krijgt dus morgen nog een date op bezoek, dacht even dat Lana de laatste was. En ook Judith krijgt nog een date, dat zal wel de 'asfaltplakker'/klimaatactivist idioot zijn, Esther.
Maarten en Annet, ik weet niet niet. Het klikt leuk maar ik denk dat Maarten er eerst bovenop wil om te kijken of het echt wat kan worden begreep ik uit zijn woorden. Eerder niet en zal het vriendschappelijk blijven. Scheelt dat ze zijn kleine plassertje al gezien heeft tijdens het ijsbadderen, dat dan weer wel...
Jan en Willem ogen ontspannen en vooral Jan is lyrisch over hem en dat merk je aan de jolige sfeer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216392266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 14:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Net als mama Mo dus
Ja, want Mike zei altijd; mam, ik wil later net zo’n vrouw als jou :') ;(
pi_216395506
quote:

[..]
Dat hoeft niet, he. Kan voor de buhne zijn. Ik vind haar wel leuk, omdat ze recht voor de raap overkomt en als ze vriendelijk is naar schoonmoeder en concurrenten lijkt dat ook gewoon beleefd zijn. Of het iets wordt tussen dat slappe ei en haar heb ik mijn twijfels.
pi_216395958
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 17:46 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, want Mike zei altijd; mam, ik wil later net zo’n vrouw als jou :') ;(
Die is niet helemaal wijs. Dan is het net of je met je je moeder ligt aan te duwen in bed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216396147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die is niet helemaal wijs. Dan is het net of je met je je moeder ligt aan te duwen in bed.
Dat was toch geen uitspraak van Mike? Van zijn moeder kwam die uitspraak. .....hoop ik, want anders heb ik iets gemist.
pi_216396379
Dat vertelde zijn moeder idd.
pi_216396520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef lily het volgende:
Dat vertelde zijn moeder idd.
Ok, gelukkig maar dan. Elke kleuter zegt zoiets tegen zijn moeder. Mens is knettergek.
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:22:17 #44
28167 matthijst
pi_216397560
Antine vertelt Mike wel ff goed hoe 't zit. Al ging Mike ook zelf wel een beetje tegen z'n ma in.

Adrienne lijkt ook aardig op d'r gemak, leuke gast wel.

Jorik is echt een vage autist, maar probeert de populaire jongen uit te hangen :')

Die nieuwe bij Maarten is wel een grappig mens. Kerel ontdooit ook een beetje.

En wtf. Lijkt zelfs Jan nog een beetje sociaal te kunnen doen.

Raar seizoen.
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:23:08 #45
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216397567
“Zie ziet alleen maar Mike” “Ja totaal gefocust op Mike en minder op ons”

Wat een drama in casa Monique.
Mike heeft geloof ik geen idee wat een normale gezinsdynamiek is. Dat je dan op je 33e een veeg uit de pan krijgt omdat je moeder er niet tegen kan dat je mogelijk eindelijk op eigen benen gaat staan. En dat is dan eigenlijk ook nog jouw schuld, want aan je moeder ligt het niet.
Niet best.

Niet gezond om je (enige) kind zo lang zo dichtbij je te (willen) houden.
pi_216397770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Ygritte het volgende:
“Zie ziet alleen maar Mike” “Ja totaal gefocust op Mike en minder op ons”

Wat een drama in casa Monique.
Mike heeft geloof ik geen idee wat een normale gezinsdynamiek is. Dat je dan op je 33e een veeg uit de pan krijgt omdat je moeder er niet tegen kan dat je mogelijk eindelijk op eigen benen gaat staan. En dat is dan eigenlijk ook nog jouw schuld, want aan je moeder ligt het niet.
Niet best.

Niet gezond om je (enige) kind zo lang zo dichtbij je te (willen) houden.
Eigenlijk super triest. Ik heb nog nooit medelijden gehad met een deelnemer van B&Bvl, maar met Mike wel. Zo zielig ook hoe die iedereen probeert te pleasen (inclusief zijn ouders). Hoe zorgvuldig hij en met de juiste bewoordingen een aantal vrouwen af wees. Die ogen van hem, altijd op half zeven. Onzeker. Dat dwaze halve ei.
pi_216398237
Monique:"Geef je moeder een kusje." Mag ik even braken. Paar minuten later naieve zielige Mike: "Ik heb nu wel het gevoel dat zij de ware is."

Bij Maarten vindt de laatste diva geen enkele fysieke aantrekkingskracht na zijn ieniemieslurfje in de sauna gezien te hebben. En ze durft dat te zeggen tegen die (vind ik toch) arme ziel, waarom dan sowieso meegaan met dit programma? Op zijn filmpje had ze al kunnen zien dat het een oude man is, jakkes nog an toe, kutwijf, serieus, ga er dan niet op af. Puur alleen om zichzelf te promoten, bah.

Wat is dat toch, dat binnenhuis dragen van die domme mutsjes, koud hoofd ofso? Ziet er zo debiel uit.

"Oh, je bent timmerman normaal."

Wat doe jij dagelijks? Vraagt Bart aan dinges....

"Nou nu hou ik mij vooral bezig met activisme....klimaatrechtvaardigheidszaken..."

Lig nu al in een deuk.. :D

Antine:" Straks is het allemaal verpieterd." Ik moest even heel hard lachen.
pi_216398954
Dat laatste meisje bij Jorik is wel heel mooi. Maar ja, te laat. Als laatste aankomen is vaak niet zo handig.
  Miss 200.000.000! donderdag 23 januari 2025 @ 08:38:38 #49
367000 roos94
pi_216398981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef lily het volgende:
Dat laatste meisje bij Jorik is wel heel mooi. Maar ja, te laat. Als laatste aankomen is vaak niet zo handig.
Beter doen ze gewoon alle kandidaten tegelijk of per 3 ofzo
  Miss 200.000.000! donderdag 23 januari 2025 @ 08:46:03 #50
367000 roos94
pi_216399026
Heb t al vaker gezegd maar ben ik nou de enige die zich kapot irriteert aan alle opvullingen in dit soort programma's?

Eerst krijg je een heel kutstuk over wat er gister is gebeurd, mocht je last hebben van dementie of een niet aangeboren hersenletsel, dat je dat niet meer kan onthouden. Vervolgens krijg je te zien wat we STRAKS gaan kijken. En dan tussendoor krijg je weer die kutfilmpjes (voor de reclame op tv maar op videoland heeft dat dus geen nut) waarin we weer zien wat we STRAKS bekijken. En dan op het einde mogen we zien wat we MORGEN gaan bekijken.

Dit gaat al jaren zo in vele rtl en sbs programmas. Nu met videoland kan ik doorspoelen maar als nog, dit is toch om gek van te worden? Hoe trekken mensen dit die het gewoon lineair kijken? Ze behandelen je gewoon als een eencellige zeepok.
pi_216399133
quote:
3s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
Heb t al vaker gezegd maar ben ik nou de enige die zich kapot irriteert aan alle opvullingen in dit soort programma's?

Ergert ;)
  Miss 200.000.000! donderdag 23 januari 2025 @ 09:16:48 #52
367000 roos94
pi_216399239
Trouwens, dat hotel van Adrienne is 3 mnd per jaar open :? Waar leeft ze dan van?

Also een groene broek met roze trui, serieus Adrienne?
pi_216399564
quote:
3s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:

Eerst krijg je een heel kutstuk over wat er gister is gebeurd, mocht je last hebben van dementie of een niet aangeboren hersenletsel, dat je dat niet meer kan onthouden. Vervolgens krijg je te zien wat we STRAKS gaan kijken. En dan tussendoor krijg je weer die kutfilmpjes (voor de reclame op tv maar op videoland heeft dat dus geen nut) waarin we weer zien wat we STRAKS bekijken. En dan op het einde mogen we zien wat we MORGEN gaan bekijken.

Dit gaat al jaren zo in vele rtl en sbs programmas. Nu met videoland kan ik doorspoelen maar als nog, dit is toch om gek van te worden? Hoe trekken mensen dit die het gewoon lineair kijken? Ze behandelen je gewoon als een eencellige zeepok.
Vreselijk is dat. Voor mij de reden dat ik eigenlijk nooit RTL kijk. Alleen dit dan.
pi_216399570
quote:
12s.gif Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
Trouwens, dat hotel van Adrienne is 3 mnd per jaar open :? Waar leeft ze dan van?

Groen en roze gaan toch heel goed samen. Is juist trendy. Maar misschien niet de kleuren die zij aan had, is mij niet opgevallen. Meer appelgroen en fel roze.
pi_216399618
Maar er is dus inmiddels wel sex geweest! In ieder geval in de Pyreneeen. Vond het wel vreemd dat sexbom Antine haar bikini aan had in bad.
  donderdag 23 januari 2025 @ 10:16:57 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_216399765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 10:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar er is dus inmiddels wel sex geweest! In ieder geval in de Pyreneeen. Vond het wel vreemd dat sexbom Antine haar bikini aan had in bad.
Snap dat wel met een cameraploeg op je snufferd :P
pi_216399984
Die klimaatactivist bij Judith ziet er ook echt uit als een klimaatactivist.

“Geef je moeder even een kusje” en “ wat geweldig dat jullie elkaar gevonden hebben”. Wat een nep blije houding heeft Monique nu, vreselijk.
pi_216400344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef Quoi het volgende:

[..]
Snap dat wel met een cameraploeg op je snufferd :P
Oh ja, dat is ook weer waar. Even niet aan gedacht.
  donderdag 23 januari 2025 @ 11:08:50 #59
3542 Gia
User under construction
pi_216400362
quote:

[..]
En dus niet past bij Mike.
pi_216400363
Vond dat gesprek over de koeien en waar ze voor bestemd zijn wel leuk. Het is geen kinderboerderij! De activiste snapte echt niet dat Judith moet leven van die koeien. Hopelijk gaan ze nog eens lekker een eigen biefstuk eten waar zij bij is, net als in het begin.
pi_216403579
Ja, deze aflevering was echt opvulling om te rekken. Er moeten immers volgende week nog 3 dagen vol gemaakt worden en de reünie op donderdag, die we denk ik nog niet te zien krijgen, pas als de lineaire afleveringen op RTL 4 klaar zijn, net zoals bij B&B VL.
Ik ben het er ook mee eens dat je het beste 3 dates in 1x kan droppen, en de andere 3 er na, ook in de zomerversie trouwens. Je krijgt als laatste date dus nooit een kans, en dat is echt kansLoos want 1 lousy date met een lunch in het geval van Jorik, kun je echt niet al besluiten, dit is niets, dit wordt niets daar moet ze nog wel wat langer voor blijven, net als die date bij Mike. Echt slecht gedaan van de productie. Die beelden van Mike met haar moeder die hem wat lekker badschuimpjes en een 'massagie' olie toestopte was het meest ongemakkelijke moment van deze reeks.
Die klimaatactivist is gewoon een act, stereotype Karen-achtig en ietwat te stevig figuur, met vooral geen make-up. Hoe ze met afkeurende blikken strooide richting Bart en ook richting Judith was echt tenenkrommend. Ietwat te ver doorgeslagen en was het ook wel eens met Bart zijn standpunt in deze. Die staat daar wat nuchter en rechtser in. Deze meid gaat als een gillend speenvarken zich vastplakken op de snelweg, zie het helemaal gebeuren gelijk die spreuk op haar rugtas...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:20:42 #62
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_216403892
De reünie van Winter vol Liefde staat als eerst op Videoland en is op dinsdag 4 februari vanaf 22:00 uur te zien. Op tv wordt de reünie op woensdag 5 februari om 20:30 uur uitgezonden op RTL4.

https://www.tvgids.nl/nie(...)videoland-mike-moniq
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:52:30 #63
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216404171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Ja, deze aflevering was echt opvulling om te rekken. Er moeten immers volgende week nog 3 dagen vol gemaakt worden en de reünie op donderdag, die we denk ik nog niet te zien krijgen, pas als de lineaire afleveringen op RTL 4 klaar zijn, net zoals bij B&B VL.
Ik ben het er ook mee eens dat je het beste 3 dates in 1x kan droppen, en de andere 3 er na, ook in de zomerversie trouwens. Je krijgt als laatste date dus nooit een kans, en dat is echt kansLoos want 1 lousy date met een lunch in het geval van Jorik, kun je echt niet al besluiten, dit is niets, dit wordt niets daar moet ze nog wel wat langer voor blijven, net als die date bij Mike. Echt slecht gedaan van de productie. Die beelden van Mike met haar moeder die hem wat lekker badschuimpjes en een 'massagie' olie toestopte was het meest ongemakkelijke moment van deze reeks.
Die klimaatactivist is gewoon een act, stereotype Karen-achtig en ietwat te stevig figuur, met vooral geen make-up. Hoe ze met afkeurende blikken strooide richting Bart en ook richting Judith was echt tenenkrommend. Ietwat te ver doorgeslagen en was het ook wel eens met Bart zijn standpunt in deze. Die staat daar wat nuchter en rechtser in. Deze meid gaat als een gillend speenvarken zich vastplakken op de snelweg, zie het helemaal gebeuren gelijk die spreuk op haar rugtas...
Laatste stukje Judith ff polsen hoe belangrijk Bart monogamie binnen een relatie vindt… :D
pi_216404197
Hoeveel afleveringen komen er nu dan nog volgende week? 4 dan toch?
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 23 januari 2025 @ 18:05:03 #65
384473 Tuinfluitert
pi_216404315
20 afleveringen totaal en daarna de reünie. Voor de kijkers via Videoland denk de laatste op 28 januari,
  Miss 200.000.000! donderdag 23 januari 2025 @ 18:08:28 #66
367000 roos94
pi_216404338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:

[..]
Laatste stukje Judith ff polsen hoe belangrijk Bart monogamie binnen een relatie vindt… :D
Huh dat heb ik gemist
pi_216404362
Zit denk ik in de aflevering van a.s. maandag dacht ik.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 23 januari 2025 @ 18:50:14 #68
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216404777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:08 schreef roos94 het volgende:

[..]
Huh dat heb ik gemist
‘Volgende keer in winter vol liefde’ *O*
  donderdag 23 januari 2025 @ 19:14:37 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216405128
quote:

[..]
Ja! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:34:58 #70
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_216408479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Zo goed dat klimaatactivist gewoon een baan is. :')
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_216409368
Zelfbenoemde 'baan'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216409538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Zelfbenoemde 'baan'.
Precies en Bart was een timmerman. Die hele Esther komt ontiegelijk onsymphatiek over met haar idee, ga een boerderij beginnen voor bejaarde koeien. Wat een onnozele wereldvreemde muts. Maar goed, Judith lijkt weg van dat mormel te zijn en ze wil dat mens wel delen met Bart.
pi_216409856
quote:
12s.gif Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:

Veel meer maanden open. Kijk maar naar het bussschema op haar site, zowel in de winter als in de zomer rijdt die bus.
Dec - maart
Mei - oktober

https://www.sinestra.ch/busvervoer
  Miss 200.000.000! vrijdag 24 januari 2025 @ 07:54:19 #74
367000 roos94
pi_216409979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 07:02 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Veel meer maanden open. Kijk maar naar het bussschema op haar site, zowel in de winter als in de zomer rijdt die bus.
Dec - maart
Mei - oktober

Zij zegt letterlijk in dat programma we zijn 3 maanden per jaar open
pi_216410917
quote:

[..]
Zal wel weer een overdreven cliffhanger zijn. Alsof daar op die berg hordes mannen en vrouwen voorbij komen waardoor je in de verleiding komt om niet monogaam te zijn.
pi_216410951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 07:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zij zegt letterlijk in dat programma we zijn 3 maanden per jaar open
Dat ging denk ik over het Berghaus, dat is een kleiner gebouw naast het grote hotel, waar nu ook de mannen logeren. Het hotel is gewoon het hele jaar open.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:52:36 #77
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216411448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 07:02 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dec - maart
Mei - oktober

Drie maanden is het hotel open zei ze.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216413304
Judith is gewoon een hetero die tegen het/een patriarchie is. Gecombineerd met wat feminisme, anti-instituionalisme en tegendraadsheid en ze denkt opeens dat ze maar types als die laatste 2 vrouwen uitnodigt. Terwijl Bart, zo'n leuke vent, maar ook een mannen-man, vanaf dag 1 in de smaakt valt.

Ik prik er zo doorheen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:09:58 #79
384473 Tuinfluitert
pi_216413610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:

Aflevering van morgen heb ik al gezien, ik wens jullie heel veel kijkplezier _O-
Bedankt! Ben benieuwd,
Heb je vooruit gekeken? Twee vrijdagen inderdaad geen TV afleveringen van Winter vol Liefde, dus je boft dat je al lekker vooruit kon kijken,
pi_216413628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:09 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Bedankt! Ben benieuwd,
Heb je vooruit gekeken? Twee vrijdagen inderdaad geen TV afleveringen van Winter vol Liefde, dus je boft dat je al lekker vooruit kon kijken,
Yup vooruit gekeken :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:16:30 #81
384473 Tuinfluitert
pi_216413666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup vooruit gekeken :9
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef TheVulture het volgende:

Ik ben 7 afleveringen onderweg:

Bart en Judith _O_
Adrienne O+
Maarten is echt een ouwe zelfcentrische hork
Dus je hebt lekker drie afleveringen achter elkaar gekeken! :Y
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:08:44 #82
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216414777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zal wel weer een overdreven cliffhanger zijn. Alsof daar op die berg hordes mannen en vrouwen voorbij komen waardoor je in de verleiding komt om niet monogaam te zijn.
Misschien wil Esther wel blijven om voor de bejaarde koeien te zorgen.
pi_216416998
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Misschien wil Esther wel blijven om voor de bejaarde koeien te zorgen.
Want op een boerderij breng je de koeien niet naar de slacht natuurlijk als je daar van moet leven, maar breng je ze naar een verzorgingstehuis voor oude koeien. Pffff stomme doos die klimaatactiviste.

Ik wou dat elke boer(in) zo bezig was met hun koeien als judith.
pi_216417178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Sorella het volgende:

[..]
Want op een boerderij breng je de koeien niet naar de slacht natuurlijk als je daar van moet leven, maar breng je ze naar een verzorgingstehuis voor oude koeien. Pffff stomme doos die klimaatactiviste.

Echt zo’n activiste die niet nadenkt over de praktijk. Vreselijk figuur.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_216418106
Jammer van die Marilou...
pi_216419908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:13 schreef Ace1 het volgende:
Jammer van die Marilou...
Vond ik ook.
pi_216425291
Esther zat vandaag met haar vette ass op de A10 ga ik vanuit, hopelijk geruimd.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! maandag 27 januari 2025 @ 07:45:55 #89
367000 roos94
pi_216446263
Die esther is toch echt wel gruwelijk onaantrekkelijk van binnen en van buiten. Bwaaah.
pi_216447358
Oh ik vond haar in de laatste aflevering juist wel meevallen. Netjes ook hoe ze het oppakte en verwoordde. En hoe ze met hun omgaat. Niks mis mee ondanks dat klimaatgedoe.
  maandag 27 januari 2025 @ 12:56:11 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_216448807
Ja ik ook. Wat fijn dat het zo is afgelopen *O*

Antine is toch echt in een foute film beland. Zou ze dit nu echt serieus menen?

En complimenten weer voor de voice-over.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:20:57 #92
3542 Gia
User under construction
pi_216449091
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik vond het al stuitend dat ze op de vraag: Waar woon je en wat doe je? aangaf in Breda te wonen en op dit moment 100% activiste is. Waar leeft ze van en waarom vindt de gemeente Breda dat goed??

En inderdaad dat commentaar op koeien die naar de slacht gaan. Ze zal ook wel veganistisch zijn, vermoed ik. Benieuwd hoe dat gaat als Bart een BBQ organiseert met grote stukken vlees.

Judith geeft aan dat de denkwijze van Esther geen dealbreaker is, maar is het andersom zo? Mag Judith nog vlees eten als ze een relatie begint met Esther?
pi_216449137
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef Quoi het volgende:

Judith en Bart vind ik zo leuk samen omdat ze elkaar accepteren en ruimte geven!

Ik denk dat Antine echt wel verliefd is op Mike, ik denk alleen dat ze de rol van Monique onderschat. Mo was wel heel duidelijk over dat er niets mag veranderen.

Ik herken Jan niet meer terug, interessant het verschil in wisselwerking tussen mensen.

Jorik spoel ik door.

Adrienne - hoop dat ze een beetje ontdooit. Gun haar wel wat lol :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:27:39 #94
3542 Gia
User under construction
pi_216449148
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef Quoi het volgende:

Heb het in het begin gezegd en ben er nog steeds van overtuigd, dat Antine niet gaat verhuizen voor Mike en zijn ouders.
pi_216449377
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:26 schreef aquawoman het volgende:
Ik denk dat Antine echt wel verliefd is op Mike, ik denk alleen dat ze de rol van Monique onderschat. Mo was wel heel duidelijk over dat er niets mag veranderen.
Met gierende banden wegwezen daar.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:21:34 #96
3542 Gia
User under construction
pi_216449678
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:50 schreef lily het volgende:

[..]
Stel dat ze kinderen krijgen! Die worden door Monique opgevoed!
pi_216449818
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Stel dat ze kinderen krijgen! Die worden door Monique opgevoed!
Absoluut. Je hebt er geen bal over te vertellen. Wegwezen dus.
pi_216450458
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:26 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Judith en Bart vind ik zo leuk samen omdat ze elkaar accepteren en ruimte geven!

Ik herken Jan niet meer terug, interessant het verschil in wisselwerking tussen mensen.

Jorik spoel ik door.

Adrienne - hoop dat ze een beetje ontdooit. Gun haar wel wat lol :)
Helemaal zoals ik het ook zie. Meestal zit ik alles uit, maar Jorik in aflevering 19 was zo retesaai en moeilijk gedoe, doorgespoeld na 10 secondes. Vermoed ook dat Antine echt verliefd is op dat slappe ei. Hij lijkt dus ook echt op zijn vader. Ma is gewoon knettergek. Dat houdt zo allemaal geen stand.

Dat mormel van een Esther viel mee in deze aflevering, ze zei waarempel eens zinnige dingen. Opgehoepeld.

Ik geloof er niks van dat Willem het bij Jan ziet zitten...gnagnagnagnif.

Krijg niet veel hoogte van Adrienne, maar ze lijkt die laatste een beetje zien zitten, ze wil hem iig wel zoenen.
pi_216451536
Die Esther vlug weer terug naar de A10 waar ze nu nog steeds vastgeplakt zit op het wegdek. Hoor haar hier nog helemaal gillen als een speenvarken met dito hoofd, wat een idioot. Klimaatwappie...
Maar Bart gaat het ook niet volhouden al lijkt nu dat alles koek en ei is. In de reünie zal blijken dat ze niet meer bij elkander zijn. Hij mist toch teveel Rotterdam en zulks. Moest wel lachen, Bart moest een beetje overgeven, in zijn mond, dat hij die Esther er bijna bij zou krijgen..Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Daar liggen de meningen over bepaalde zaken toch te ver voor uiteen.
Adrienne lijkt de gaat slagen met Frits.
Jorik en Lana gaat hem niet worden, teveel gedoe met hem en dat ziet Lana nu ook wel dus dat gaat geen stand houden.
Jan en Willem zijn echt een koddig stel aan het worden.
Tenenkrommend moment die Monique en die vader die Mike en Antine opvingen na hun soort van 'huwelijksnacht' waarin vermoedelijk Mike Antine hard heeft liggen uitwonen....oh wacht. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen bij hem. Het was nog opmerkelijk en ironisch dat Monique zei dat ze niet overal op wilde blijven zitten als ze samen zijn, wat heeft ze de afgelopen weken zitten doen dan? In bijna elke scene zag je dat hoofd met die grote zonnenbril weer op de achtergrond verschijnen als een ware Wethouder Hekking (van Kooten en de Bie)!
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! maandag 27 januari 2025 @ 17:19:14 #100
367000 roos94
pi_216451589
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:50 schreef lily het volgende:

[..]
pi_216451869
Ik zie roddels dat nu Denise weer bij Mike is. Zou zomaar kunnen
  Miss 200.000.000! maandag 27 januari 2025 @ 17:57:52 #102
367000 roos94
pi_216452007
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie roddels dat nu Denise weer bij Mike is. Zou zomaar kunnen
Pic
pi_216452038
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
Pic
Weet niet hoe dat moet via I-pad
  maandag 27 januari 2025 @ 18:05:23 #104
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216452083
https://www.headliner.nl/(...)ue-telegraaf-2152787

Klinkt niet als roddels maar gewoon als een vriendschappelijk bezoek.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_216452206
Volgens mij las ik ook ergens dat Denise en Monique elkaar hebben gezien, gewoon op bezoek idd.

Wat ik niet snap is dat ze gaan proefwonen bij Monique en man. Waarom niet in dat huis waar Antine al zat. Gewoon even met zijn tweeën.
pi_216452540
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij las ik ook ergens dat Denise en Monique elkaar hebben gezien, gewoon op bezoek idd.

Wat ik niet snap is dat ze gaan proefwonen bij Monique en man. Waarom niet in dat huis waar Antine al zat. Gewoon even met zijn tweeën.
Zolang Antine in Seefeld verblijft is het in de praktijk gewoon alsof die moeder bij je woont. Dus als ze 't proefwonen niks vindt weet je direct dat je niet in Oostenrijk moet settelen.
pi_216454422
Nou, wat een aflevering!

Adrienne werd helemaal wild van Frits en liet zich (voor haar doen) gaan, maar toen hij over de toekomst begon, schoot ze weer in haar afstandelijke houding. Gaat hij nog een zware kluif aan hebben.

Ik herken Jan helemaal niet terug! Helemaal ontdooid door Willem. Denk niet dat Willem daar echt gaat aarden. Hij vindt het nu nog leuk omdat het zo anders is dan hij gewend is.

Mike is ontmaagd! Wat een vreugde en plezier. Ik zou gillend wegrennen van de situatie, maar kennelijk is Antine echt verliefd, anders zou ze dat ook doen.

Leuk dat Judith en Bart samen zijn. Ik zou persoonlijk afknappen op haar wens een open relatie eventueel in de toekomst te bespreken. Bart ging daar iets mee te gemakkelijk in mee vond ik.

Jorik…. Saai, debiel. Lana ga gewoon weg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 januari 2025 @ 10:16:27 #108
367000 roos94
pi_216457365
Wat een godsgruwelijk gezapig saaie laatste aflevering, echt niet doorheen te komen man man man man
pi_216457421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
Wat een godsgruwelijk gezapig saaie laatste aflevering, echt niet doorheen te komen man man man man
Ik dacht dat woe de laatste reguliere aflevering was?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:28:10 #110
3542 Gia
User under construction
pi_216457441
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef freaky40 het volgende:

Tenenkrommend moment die Monique en die vader die Mike en Antine opvingen na hun soort van 'huwelijksnacht' waarin vermoedelijk Mike Antine hard heeft liggen uitwonen....oh wacht. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen bij hem. Het was nog opmerkelijk en ironisch dat Monique zei dat ze niet overal op wilde blijven zitten als ze samen zijn, wat heeft ze de afgelopen weken zitten doen dan? In bijna elke scene zag je dat hoofd met die grote zonnenbril weer op de achtergrond verschijnen als een ware Wethouder Hekking (van Kooten en de Bie)!
Toen ze samen een beetje aan 't dollen waren op het bed van Mike en Monique in de kamer alles af zat te luisteren! Gatver, dat wil je toch niet!! Maar ja, Mike mag natuurlijk nog niet op zichzelf gaan wonen, want stel dat het toch niks wordt. Dan zou hij weer terug naar pappie en mammie moeten verhuizen, want iets zegt me dat hij niet voor zichzelf kan zorgen, qua koken, wassen, opruimen, e.d.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:28:36 #111
3542 Gia
User under construction
pi_216457444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik hoorde gisteren ook zeggen dat vandaag de laatste was.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 januari 2025 @ 10:39:29 #112
367000 roos94
pi_216457546
quote:

[..]
Nop
pi_216457573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef Gia het volgende:

[..]
Toen ze samen een beetje aan 't dollen waren op het bed van Mike en Monique in de kamer alles af zat te luisteren! Gatver, dat wil je toch niet!! Maar ja, Mike mag natuurlijk nog niet op zichzelf gaan wonen, want stel dat het toch niks wordt. Dan zou hij weer terug naar pappie en mammie moeten verhuizen, want iets zegt me dat hij niet voor zichzelf kan zorgen, qua koken, wassen, opruimen, e.d.
Ja, dat was een heel subtiel momentje, of ze hebben in de montage het geluid uit de slaapkamer onder het beeld van Monique op de bank gemixt, of het is daar echt zo gehorig...
Allemaal cabaretteketet!
pi_216457632
quote:
Ja, dit.
Ik vond het al tijd worden dat ze het afsloten maar deze uitzending bevestigde dat weer enorm.

Ik vind het een leuk programma maar deze was wel klaar.
pi_216459179
quote:

Dat huis werd gehuurd voor de periode dat de dames er waren. Kan best wel prijzig zijn in Seefeld zo'n vakantiehuis. ¤ 1.000 per week of zo.
pi_216459203
quote:
Ja echt he, gebeurde niks meer wat al niet tien keer was uitgezonden. En ik kan voorlopig echt geen koffers inpakkende mensen meer zien.
pi_216459212
quote:

[..]
Vannacht stond de 20e er op. Dat was de laatste. Maar gebeurt niks, kun je gerust overslaan...
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 januari 2025 @ 13:49:07 #118
367000 roos94
pi_216459246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja echt he, gebeurde niks meer wat al niet tien keer was uitgezonden. En ik kan voorlopig echt geen koffers inpakkende mensen meer zien.
En dat bij jan op de bank 5000 shots van JAN OP DE BANK oh mijn god
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:23:59 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216459651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja, dat was een heel subtiel momentje, of ze hebben in de montage het geluid uit de slaapkamer onder het beeld van Monique op de bank gemixt, of het is daar echt zo gehorig...
Mike's slaap'hoek' heeft helemaal geen deur, meen ik. Ze schijnen maar een heel kleine gelijkvloerse etage te hebben met zijn drieën. Volgens die uit de school klappende oom hebben ze Nederland met grote schulden verlaten, dus ze zitten niet zo goed in de slappe was als ze het willen doen lijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_216460471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
En dat bij jan op de bank 5000 shots van JAN OP DE BANK oh mijn god
Stukje VapeGENOT. Maar veel meer gebeurt er ook niet
pi_216460565
De laatste reguliere Videoland aflevering gezien, en laten we eerlijk zijn dit was gewoon een opvulaflevering. Er werd wat afscheid genomen en wat bevestigingen gegeven door met name Judith en Bart en Mike en Antine. Het afscheid van Lana bij Jorik was een beetje ongemakkelijk maar bij hun krijg het idee dat dit niet is gaan werken na de draaidagen, bij Adrienne had ik dat gevoel ook. Bart en Judith zou ook nog een plottwist kunnen geven tijdens de reünie en ook die van Mike en Antine. Volgende week de reünie, weet niet wanneer deze is opgenomen want de reguliere afleveringen zijn eind 2023 al opgenomen dus in de tussentijd kan er veel gebeurd zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216460611
Judith heeft wel een goede website zeg.

https://chez-judith.com/

Naast het verblijf in de gîte, zijn we druk bezig om een kleine boerderij-camping te realiseren.

Wie zou "we" zijn?
pi_216460620
Ik hoop dat Bart en Judith nog bij elkaar zijn en ik hoop dat Antine en Mike ook nog bij elkaar zijn op hun eigen stekkie in oostenrijk buiten de 24 uurs per dag invloed van Mama Monique vandaan.
Jan gun ik het eigenlijk ook wel om samen met Willem te zijn, toen Willem er was zag ik hem hoe langer hoe meer ontdooien.
Jorik en Lana dat wordt niets.
Adrienne en Frits, als Frits vasthoudend genoeg is (zoals Harm was) zie ik dit wel wat worden.
pi_216460665
Ik denk eigenlijk dat alleen Judith en Bart nog samen zijn.
pi_216460842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:21 schreef freaky40 het volgende:
De laatste reguliere Videoland aflevering gezien, en laten we eerlijk zijn dit was gewoon een opvulaflevering. Er werd wat afscheid genomen en wat bevestigingen gegeven door met name Judith en Bart en Mike en Antine. Het afscheid van Lana bij Jorik was een beetje ongemakkelijk maar bij hun krijg het idee dat dit niet is gaan werken na de draaidagen, bij Adrienne had ik dat gevoel ook. Bart en Judith zou ook nog een plottwist kunnen geven tijdens de reünie en ook die van Mike en Antine. Volgende week de reünie, weet niet wanneer deze is opgenomen want de reguliere afleveringen zijn eind 2023 al opgenomen dus in de tussentijd kan er veel gebeurd zijn.
Nou nou nou, een opvulaflevering vond ik het niet, het was een heerlijk good-feel einde van deze reeks. Vond toch die Maarten wel extreem eenzaam, arme man wist niet wat hem nog te wachten stond, met zijn lammetjes onder de arm.

Maar goed, ben best romantisch wel.
pi_216460960
Ik heb daar niet zoveel mee. Ik vond het een trage milk aflevering. En jammer dat we nu een week moeten wachten op die reünie aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216460968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Judith heeft wel een goede website zeg.

https://chez-judith.com/

Naast het verblijf in de gîte, zijn we druk bezig om een kleine boerderij-camping te realiseren.

Wie zou "we" zijn?
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, ze zal ook wel hulp hebben.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216461148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:04 schreef Firuze60 het volgende:
Vond toch die Maarten wel extreem eenzaam, arme man wist niet wat hem nog te wachten stond, met zijn lammetjes onder de arm.

Maar goed, ben best romantisch wel.
Ja, dat vond ik ook wel een mooi gezicht. Die oude man met die lammetjes. En af en toe omhoog hijsen. Schattig wel :D
pi_216461545
Die Jorik zit best wel in het spectrum he?
pi_216461563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij is wel sociaal onhandig zeg maar. Ik ben niet bevoegd om met diagnoses te strooien verder.
Ik mag hem wel.
pi_216461960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:21 schreef freaky40 het volgende:
In de aflevering werd volgens mij gezegd dat de reünie een jaar later was.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:56:39 #132
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216463773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
Begin februari meende ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 28 januari 2025 @ 23:43:51 #133
28167 matthijst
pi_216465465
Jorik, wat een debieltje. Hopelijk is ze dr snel klaar mee.

Wel achterlijk dat die Judith elke keer met de auto ergens heenrijdt om vervolgens een fles wijn leeg te slurpen :?

[ Bericht 34% gewijzigd door matthijst op 29-01-2025 00:22:14 ]
  woensdag 29 januari 2025 @ 00:23:40 #134
384473 Tuinfluitert
pi_216465762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
Winter vol Liefde is zo'n jaar geleden opgenomen, tussen de opnames en de reünie kunnen misschien wel 12 maanden zitten,

Op dinsdag 4 februari om 22.00 staat de reünie-aflevering van Winter Vol Liefde al op Videoland.
TV: De reünie van Winter vol Liefde op woensdagavond 5 februari om 20.30 uur RTL4.

https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F

[ Bericht 18% gewijzigd door Tuinfluitert op 29-01-2025 20:49:25 ]
pi_216467091
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef matthijst het volgende:

Wel achterlijk dat die Judith elke keer met de auto ergens heenrijdt om vervolgens een fles wijn leeg te slurpen :?
Valt wel mee toch, ze is niet dronken of zo. En misschien rijdt er wel een cameraman terug. Ze zijn daar niet alleen he.
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:19:12 #136
28167 matthijst
pi_216467386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Valt wel mee toch, ze is niet dronken of zo. En misschien rijdt er wel een cameraman terug. Ze zijn daar niet alleen he.
Gewoon een belabberd voorbeeld, of ze nou wel of niet terugrijdt.
Ze laten zien dat ze aankomt met de auto, fles wijn open popt en leeglurkt.
Tijdje terug zelfde met halve litertjes bier.
En niet dronken, dat laten ze niet zien. Word je niet van een halve fles wijn, maar vind t gewoon debiel.
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:29:56 #137
3542 Gia
User under construction
pi_216467470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:

[..]
Gewoon een belabberd voorbeeld, of ze nou wel of niet terugrijdt.
Ze laten zien dat ze aankomt met de auto, fles wijn open popt en leeglurkt.
Tijdje terug zelfde met halve litertjes bier.
En niet dronken, dat laten ze niet zien. Word je niet van een halve fles wijn, maar vind t gewoon debiel.
Ik denk dat ze beide wel van een biertje/wijntje houden. Ze wilde met Bart naar haar favoriete plekje. Kun je koffie meenemen, maar ik zou toch ook voor een wijntje gaan. Is net wat romantischer dan een bak koffie.
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:37:06 #138
3542 Gia
User under construction
pi_216467554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:31 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Bart en Judith nog bij elkaar zijn en ik hoop dat Antine en Mike ook nog bij elkaar zijn op hun eigen stekkie in oostenrijk buiten de 24 uurs per dag invloed van Mama Monique vandaan.
Jan gun ik het eigenlijk ook wel om samen met Willem te zijn, toen Willem er was zag ik hem hoe langer hoe meer ontdooien.
Jorik en Lana dat wordt niets.
Adrienne en Frits, als Frits vasthoudend genoeg is (zoals Harm was) zie ik dit wel wat worden.
Ik verwacht dat Bart en Judith goed blijft gaan, hopelijk Adrienne en Frits ook. Is op die leeftijd best moeilijk om nog hoteldebotel verliefd te worden. So far so good. Gun het ze van harte.
Mike en Antine vind ik totaal niet bij elkaar passen, eigenlijk. Verwacht dat die niet meer bij elkaar zijn na een jaar.
Jan en Willem als goede vrienden. Willem die regelmatig een lange vakantie bij Jan doorbrengt. Maar dat is het wel.
Jorik en Lana zie ik niets worden. Jorik weet gewoon totaal niet hoe hij zoiets aan moet pakken. Echt sociaal heel onhandig. Gaat Lana het opbrengen om hem hier bij te helpen? Heeft ze dat geduld? Lieve mensen, maar niet voor elkaar gemaakt, denk ik.

Maarten? Denk dat we allemaal al wel gehoord hebben dat hij ziek is. Moest daar gisteren erg aan denken toen ik hem met die lammetjes zag zeulen, zwoegen om ze niet te laten vallen, want die lopen nog weg en hij kan er niet achteraan. Arme man. Had hem nog wel een fijne vriendin gegund voor zijn laatste tijd hier op aarde.
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:38:35 #139
3542 Gia
User under construction
pi_216467577
quote:

Monique en zomaar op bezoek? Geloof er niks van. Ik denk dat de liefde met Antine het niet is geworden en dat Moeders gedacht heeft: "Dan haal ik Denise gewoon terug!"
pi_216467718
Het is langer dan een jaar geleden hè, opnames zijn gemaakt in maart 2023!,mind you. Je zal bij de reünie dus wel wat ouder geworden B&B houders en deelnemers gaan zien. Reünie is eind vorig jaar gedraaid meen ik?
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 januari 2025 @ 14:27:07 #141
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216470275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Na weet niet. Denk vooral te onervaren, te egoistisch en iets te onintelligent om zich goed in een ander te kunnen verplaatsen. Het is net alsof de hersenontwikkeling van die jongen nog niet helemaal voltooid is.
pi_216470477
Ik wist niet eens wat het was, in het spectrum zitten. Dankzij google nu wel.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 januari 2025 @ 14:50:44 #143
367000 roos94
pi_216470517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is langer dan een jaar geleden hè, opnames zijn gemaakt in maart 2023!,mind you. Je zal bij de reünie dus wel wat ouder geworden B&B houders en deelnemers gaan zien. Reünie is eind vorig jaar gedraaid meen ik?
Het keuzemoment was nov 23 dus hoe jij aan maart 23 komt weet ik niet maar die opnames waren niet van maart tot nov
pi_216472478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 14:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het keuzemoment was nov 23 dus hoe jij aan maart 23 komt weet ik niet maar die opnames waren niet van maart tot nov
Gewoon opgezocht. Maart 2023 waren de opnames.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216472801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee fout, Jan febr. Maart 2024, reünie eergisteren maandag 27 januari.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_216472855
Is de reünie eergisteren gedraaid?
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 29 januari 2025 @ 18:35:12 #147
367000 roos94
pi_216473335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Is de reünie eergisteren gedraaid?
Het blijkt _O- _O- _O- _O-
  woensdag 29 januari 2025 @ 18:40:51 #148
384473 Tuinfluitert
pi_216473418
De reünie wordt opgenomen in het Ketelhuis in Amersfoort en Mike, moeder Monique en vader zijn gezien in Amersfoort,

en het zou me niet verbazen dat zij langs RTL/Videoland gingen om een eigen reallifesoap te bespreken.
pi_216473601
Dat laatste is echt niet te hopen....
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 30 januari 2025 @ 03:51:15 #150
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216479425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:

[..]
De opnames waren in maart 2024.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! donderdag 30 januari 2025 @ 04:38:21 #151
367000 roos94
pi_216479452
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2025 03:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
De opnames waren in maart 2024.
Keuzemoment was nov 23 en de opnames maart 24 wat fantastisch
pi_216482349
Ik zit elke uitzending met meer stijgende verbazing naar die ouders van Mike te kijken. Je kunt toch gewoon niet écht zo zijn dat je hartjesballonnen, slingers en confetti in huis haalt omdat je zoon een avondje heeft liggen neuken _O-

Sowieso ook die opmerking dat "Antine altijd al haar favoriet was" _O- Die vrouw heeft echt obsessieve bindingsissues om haar oogappel niet kwijt te raken
  donderdag 30 januari 2025 @ 15:51:50 #153
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216484118
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit elke uitzending met meer stijgende verbazing naar die ouders van Mike te kijken. Je kunt toch gewoon niet écht zo zijn dat je hartjesballonnen, slingers en confetti in huis haalt omdat je zoon een avondje heeft liggen neuken _O-

Sowieso ook die opmerking dat "Antine altijd al haar favoriet was" _O- Die vrouw heeft echt obsessieve bindingsissues om haar oogappel niet kwijt te raken
Die heeft der hele hebben en houden ziel en zaligheid in één kind gestopt. Ik geloof ook niet dat dat persé haar wens was (ze had het over een miskraam) maar ik vraag mij af in hoeverre dat ook iets met de gang van zaken te maken heeft.

Gezond is het niet in ieder geval.
pi_216484326
Misschien gebrek aan eigen inhoud in haar leven.
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:31:21 #155
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216485616
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ze iets kan.
Veel meer dan bjoetiefoel geurl en Mike mike mike komt er niet uit.
pi_216488865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:31 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ze iets kan.
Veel meer dan bjoetiefoel geurl en Mike mike mike komt er niet uit.
Jawel ze kan zich heel goed opmaken als clown, kan Bassie nog wat van leren 🤡
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_216489013
Het kan twee richtingen opgaan.
Of ze maakt zich voor altijd belachelijk als moeder van een “winter vol liefde” deelnemer. Of ze slaat er een ‘slaatje’ uit door … weet ik veel wat. Eigen real life soap? Of zoiets? Meiland toestanden?
pi_216489423
Ik vind die mike ook zon slappe vent bah bah en die meid verschrikkelijk.
Gaat geen stand houden.
pi_216504933
Vinden jullie het ook niet irritant dat wanneer je de website van rtl boulevard opent die blije kop van Amy Rose elke keer bovenaan staat?
pi_216505046
Nee, ik heb nog nooit de behoefte of het idee gehad om naar die website te gaan :D
pi_216506461
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef matthijst het volgende:

Je moet daar gedronken hebben om de rest van de streekgenoten te kunnen ontwijken die ook gedronken hebben.
pi_216515744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:15 schreef wolffie het volgende:
Ik vind die mike ook zon slappe vent bah bah en die meid verschrikkelijk.
Gaat geen stand houden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216533251
Vannacht komt de reünie al toch?
  maandag 3 februari 2025 @ 12:08:35 #164
384473 Tuinfluitert
pi_216533493
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:

Dinsdagavond na de laatste aflevering van Winter vol Liefde op de televisie.

Reünie
Op dinsdag 4 februari om 22.00 staat de reünie-aflevering van Winter Vol Liefde al op Videoland.

Televisie
De reünie van Winter vol Liefde op woensdagavond 5 februari om 20.30 uur RTL4.
pi_216544978
Enig idee hoelang die reünie aflevering duurt?
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 februari 2025 @ 13:14:18 #166
3542 Gia
User under construction
pi_216546519
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef lily het volgende:
Het kan twee richtingen opgaan.
Of ze maakt zich voor altijd belachelijk als moeder van een “winter vol liefde” deelnemer. Of ze slaat er een ‘slaatje’ uit door … weet ik veel wat. Eigen real life soap? Of zoiets? Meiland toestanden?
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/
quote:
Monique wordt ook pittiger neergezet dan ze is, stelt Mike. Hij haalt het veelbesproken fragment aan, waarin hij en Antine onaangekondigd bezoek van zijn moeder kregen op de padelbaan. “Daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken en ze heeft toen gevraagd of dat eruit kon. Maar dat hebben ze niet gedaan.”
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.
pi_216546904
Bij RTL denk ik werkelijk bijna alles. Zeker alles dat bepaalde eigenschappen van de personen uitvergroot. En het grappige is dat iedereen er in trapt.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 13:48:55 #168
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216546936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]
Meer dan je denkt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:04:17 #169
3542 Gia
User under construction
pi_216547105
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Meer dan je denkt.
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:05:17 #170
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216547111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!
Haat reacties snap ik sowieso nooit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216548413
quote:

[..]
[..]
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van de TV maker/productie en je ook in hun verplaatsen hoe die het graag over willen laten komen om zo wat reuring te kweken voor goede kijkcijfers. Zo kijk ik altijd dit soort TV.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 februari 2025 @ 16:12:58 #172
3542 Gia
User under construction
pi_216548450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van een TV maker dus een beetje argwanend. Zo kijk ik altijd dit soort TV.
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.
pi_216548511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.
Eens, maar dan nog! Dan lijken de ouders van Mike net zulke slappe eieren als Mike zelf. Dat ze zich hebben laten sturen door de tv-productie, tsssssk. Dit programma loopt al jaren....of...misschien geen Nederlandse tv in Oostenrijk?
pi_216553652
gatferdegatfer, Leonie ter Braak.
pi_216553725
Ach Snorrik.
pi_216553842
Bleh, die Willem.
pi_216553868
Maarten ;( sneu.
pi_216553900
Toch wel leuk dat Willem even meldt dat Jan zo creatief is/was met kostuums naaien.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 22:39:15 #179
28167 matthijst
pi_216553901
Jorik, niks, logisch. Halve autist.
Jan, niks, niet genoeg diepte, teveel tegenstellingen.
Maarten, wel mooi hoe ie over z'n ziekte en de dood praat.
Adrienne, niks, een suffe vriendschap. Jammerrrr.
Mike, niks. Door z'n gestoorde mama. *O*
Bart & Judith *O*
pi_216553947
De KLIK! wel of niet, mese!
pi_216553978
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef matthijst het volgende:
Jorik, niks, logisch. Halve autist.
Jan, niks, niet genoeg diepte, teveel tegenstellingen.
Maarten, wel mooi hoe ie over z'n ziekte en de dood praat.
Adrienne, niks, een suffe vriendschap. Jammerrrr.
Mike, niks. Door z'n gestoorde mama. *O*
Bart & Judith *O*
Staat de reunie al online?
  dinsdag 4 februari 2025 @ 22:46:04 #182
28167 matthijst
pi_216553996
Ja, sinds 2200
pi_216554005
Kut ik dacht pas 5 februari.

Morgen gelijk kijken dan maar
pi_216554026
Och, die Maarten.
pi_216554032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Staat de reunie al online?
Sinds 22.00 uur, grapjas.
pi_216554152
Antine heeft het spel gewonnen en was er toen wel klaar mee.

Mike blijft een klein kind.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 23:00:26 #187
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_216554182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Oriente het volgende:

Goed dat ze hard is weggelopen.
pi_216554226
Adrienne op de bank, haar gesloten houding. Bladibla, die heeft niks met ouwe kerels.
pi_216554323
Bart & Judith echt superleuk *O*
En Antine heeft het niet van mama kunnen winnen, echt heel verdrietig voor Mike..maar die zal zich toch echt eerst los moeten maken voor dat hij een relatie aan kan gaan..
De rest keek ik eigenlijk niet echt van op.
pi_216554325
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sinds 22.00 uur, grapjas.
:? Grapjas? Was een serieuze vraag
pi_216554352
Gotferdegotfer, het slappe ei spreekt.
pi_216554574
Echt leuk, toch nog een bouquetreeks einde met Judith en Bart.
pi_216554604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
Adrienne op de bank, haar gesloten houding. Bladibla, die heeft niks met ouwe kerels.
Je weet dat haar overleden man zo'n 25 jaar ouder was? ;)
pi_216554761
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 23:40 schreef WillemijnB het volgende:

[..]
Je weet dat haar overleden man zo'n 25 jaar ouder was? ;)
skip dat ouwe dan.
pi_216555146
Wederom geen track record seizoen, wederom nog 1 stel Bart en Judith bij elkander net als vorig jaar dat stel, Amy Rose en die gladjakker, maar dan nog zonder kind op komt, tenminste ten tijden van de reünie die afgelopen 27 januari gedraaid is, waren ze nog bij elkaar.
Het is vooral leuk om mensen te kijken met al hun eigenaardigheden en leedvermaak wat dit oplevert, maar je moet niet denken dat dit zoveel stelletjes gaat opleveren. En zo kijk ik ook altijd naar dat andere programma MAFS. Leuk om mensen te kijken, maar verder geen illusies maken dat dit uiteindelijk veel stelletjes brengt. Zo werkt dat niet in de echte wereld, zagen we weer tijdens deze reünie. Ik denk ook dat het veel de setting is waarin iets op bloeit maar als de draaidagen dan over zijn, en een ieder weer zijn eigen leven heeft opgepakt dat het dan toch allemaal anders uitpakt. Het zijn gewoon vakantieliefdes zo zagen we bij Jorik en bij Adrienne. Bij Mike en Antine was het met name die ouders die een te dominante stempel drukte, wat te verwachten was. Hun krijg je erbij en dat schreef ik hier al tijdens de uitzendingen telkens. Gelukkig dat Antine ook tot die conclusie is gekomen. Mike komt niet meer van die moeder en vader af, en een mogelijk nieuwe vriendin voor hem zal hier dus mee moeten dealen, en dat gaat hem niet worden of het moet een braaf schaapje zijn....
Vond het wel vreemd dat die ouders er niet bij waren, terwijl ze wel in het begin te zien waren voor dat het officiële deel van de uitzending begon.
Die klimaatwappie had ineens make-up voor deze uitzending zag ik. Mag dat wel en is dat wel woke voor haar 'topbaan' als 'klimaatactivist'? Denk het niet.
Vond die Leonie Ter Braak tenenkrommend in deze aflevering, ik voelde niet alleen een koude poolwind tussen Mike en Antine maar ook bij Leonie zelf. Die had ze zeker mee genomen uit Estland bij Maarten vandaan...Ik vind haar niets, blijft het RTV Oost niveau niet overstijgen qua presentatie. Veel te kil voor dit soort TV waar het gaat over liefde en zulks.
Op naar de zomereditie in ieder geval met zo min mogelijk Leonie Ter Braak :r , can't wait.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 05-02-2025 02:36:42 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_216555644
Wat liep die Annette de pick me uit te hangen. :')

Interesse tonen in mensen die speciaal naar je toe komen is ook gewoon een vorm van beleefdheid. En dan mag best benoemd worden dat het daaraan schort.
  woensdag 5 februari 2025 @ 08:33:12 #197
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_216555823
quote:
In scene zetten is echt wat anders dan het sturen wat een producent bij zo'n vol Liefde programma doet. Natuurlijk heeft dat hele team zich in de handen geknepen omdat Monique zo'n loon was. Ze hebben goed gekeken hoe ver ze d'r konden krijgen, maar ze heeft het toch echt allemaal zelf gedaan.
Ik ga naar huis.
pi_216555881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 08:05 schreef Stepperoller het volgende:
Wat liep die Annette de pick me uit te hangen. :')

Interesse tonen in mensen die speciaal naar je toe komen is ook gewoon een vorm van beleefdheid. En dan mag best benoemd worden dat het daaraan schort.
Wie is Annette?
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 09:20:28 #199
367000 roos94
pi_216556181
Wat ziet Bart eruit daar bij Judith. Geen kappers in Frankrijk? Judiths haren ook... what the fuck is die pony.

Mike ziet totaal niet in dat mama zijn leven saboteert, sterkte kerel.

Jammer van Adrienne.
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:31:38 #200
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_216556306
Bekijk deze YouTube-video

Als Judith en Bart het niet redden is liefde wel echt dood hoor, zeg maar.
Ik ga naar huis.
pi_216556379
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef roos94 het volgende:
Wat ziet Bart eruit daar bij Judith. Geen kappers in Frankrijk? Judiths haren ook... what the fuck is die pony.
Boeiend, die mensen zijn tenminste gelukkig samen. Ik heb zelfs het idee dat Judith mogelijk al zwanger is. Zag er wat voller uit bij de reunië en Bart maakte ook een woordspeling..
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:30:46 #202
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216556910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Boeiend, die mensen zijn tenminste gelukkig samen. Ik heb zelfs het idee dat Judith mogelijk al zwanger is. Zag er wat voller uit bij de reunië en Bart maakte ook een woordspeling..
Ze wilden geen kinderen, dat zou wel apart zijn :D
Verder eens: ze zagen er gelukkig uit samen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216556918
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
Ze wilden geen kinderen, dat zou wel apart zijn
Oh dat heb ik gemist dan..
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:33:02 #204
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216556928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat hebben ze echt duidelijk naar elkaar uitgesproken :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216557449
Nog steeds vind ik de reünie een achtergeschoven kindje (te kort om de diepte in te gaan) maar vond het al een verbetering qua presentatie met die dame inplaats van Art.
pi_216557472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 08:40 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wie is Annette?
Laatste vrouw die bij Maarten langskwam.
pi_216557610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik hoorde het ook en bij mij ging ook baby-alert af.

Hij zie iets van "en iets meer of extra wat recent gebeurd is"
  woensdag 5 februari 2025 @ 11:40:19 #208
3542 Gia
User under construction
pi_216557627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Oriente het volgende:

Ik heb het nog niet gezien, maar dat Antine gewoon wilde winnen, heb ik al direct gezegd.
Bleek ook gedurende de afleveringen wel. Ze was iedere keer blij als er weer een opgehoepeld was.

Gevonden:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Gia het volgende:
Vind Antina niet leuk. Ze is nep. Wil gewoon winnen. En als ze gewonnen heeft, zul je zien dat ze toch niet de klik heeft die ze zocht. Geloof niet dat zij voor Mike Friesland in zou ruilen voor de besneeuwde bergen van Oostenrijk. Dan vind ik die stewardess, Eefke, leuker. En past beter. Die is dan bijvoorbeeld een week of 1,5 - 2 aan 't werk en heeft dan weer een paar dagen vrij. Mike kan zijn werk doen, zij het hare.

Bij Jorik vind ik ook Lana beter passen dan Nienke, alleen al omdat die wel kan skiën. Ze kan haar studie afmaken en met haar vak werken waar ze wil. Nienke is logopedist en ademcoach. Lijkt me dan lastig om te werken in een land met een andere taal en tongval. Maar goed, zag in het vooruitstukje (heb er nu 10 gehad) dat Nienke weggaat. Is ook beter.

[ Bericht 46% gewijzigd door Gia op 05-02-2025 11:50:24 ]
pi_216557683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nog steeds vind ik de reünie een achtergeschoven kindje (te kort om de diepte in te gaan) maar vond het al een verbetering qua presentatie met die dame inplaats van Art.
Het was inderdaad veel beter dan met Art, die kan dat echt totaal niet.
pi_216558090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Laatste vrouw die bij Maarten langskwam.
:@ Ik heb Maarten mentaal geskipt
pi_216558487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 12:39 schreef alpeko het volgende:

[..]
:@ Ik heb Maarten mentaal geskipt
Oh bewust verdrukt :P

Saunavrouw was het :P
pi_216558549
Maarten zag er wel serieus slecht uit :{ heeft - vrees ik - niet zo heel lang meer te gaan..
pi_216558722
quote:

[..]
Ja dat dacht ik ook meteen toen ik Judith zag.
pi_216558792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 13:32 schreef casita het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook meteen toen ik Judith zag.
Stond ook iets op insta dat ze zei ik heb babynieuws!
Bleek wel over een kalfje te gaan :P
pi_216559113
quote:

[..]
Gisteren had ze babynews op haar Instagram. Het eerste kalfje van het jaar!
pi_216559146
Dacht trouwens dat het vanavond pas was, dat werd hier steeds gezegd.... Nou ja, heb ik vanavond nog wat te kijken. En geen schokkende uitkomsten verder, precies zoals verwacht dan.
  woensdag 5 februari 2025 @ 14:24:54 #217
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216559315
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef Magica het volgende:

[..]
Stond ook iets op insta dat ze zei ik heb babynieuws!
Bleek wel over een kalfje te gaan :P
lol :D Klinkt logischer O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216559419
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Dacht trouwens dat het vanavond pas was, dat werd hier steeds gezegd.... Nou ja, heb ik vanavond nog wat te kijken. En geen schokkende uitkomsten verder, precies zoals verwacht dan.
Stond gisterenavond al online.
  woensdag 5 februari 2025 @ 14:37:02 #219
384473 Tuinfluitert
pi_216559468
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:08 schreef Tuinfluitert het volgende:

Reünie

Televisie
De reünie van Winter vol Liefde op woensdagavond 5 februari om 20.30 uur RTL4.

quote:

Dacht trouwens dat het vanavond pas was, dat werd hier steeds gezegd....
Reünie Winter vol Liefde gisteravond, dinsdag 4 februari om 22.00 op Videoland en Reünie Winter vol Liefde woensdagavond 5 februari om 20.30 uur op RTL4.
  woensdag 5 februari 2025 @ 14:50:01 #220
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216559639
quote:
Gisteravond al gekeken :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 februari 2025 @ 15:45:03 #221
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_216560370
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ze wilden geen kinderen, dat zou wel apart zijn :D
Verder eens: ze zagen er gelukkig uit samen.
Nee, het ging iets anders. Judith vroeg aan Bart of hij een kinderwens heeft. Hij zei toen dat hij dat jaren geleden wel heel sterk had, maar nu niet echt meer.
Daarop volgend: "Maar als het wel zou gebeuren zou ik dat ook helemaal prima vinden", waarop Judith ook aangaf er zo in te staan.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 5 februari 2025 @ 15:45:38 #222
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216560379
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2025 15:45 schreef Papabear het volgende:

[..]
Nee, het ging iets anders. Judith vroeg aan Bart of hij een kinderwens heeft. Hij zei toen dat hij dat jaren geleden wel heel sterk had, maar nu niet echt meer.
Daarop volgend: "Maar als het wel zou gebeuren zou ik dat ook helemaal prima vinden", waarop Judith ook aangaf er zo in te staan.
we gaan het zien :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216560399
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2025 15:45 schreef Papabear het volgende:

[..]
Zo had ik het ook begrepen, dus met die dikke kop van haar zou het zo kunnen zijn
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 16:01:34 #224
367000 roos94
pi_216560624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 15:46 schreef casita het volgende:

[..]
Zo had ik het ook begrepen, dus met die dikke kop van haar zou het zo kunnen zijn
Zo zo
pi_216561023
Hoop voor hen dat ze het bij kalfjes houden, ze hebben het zo leuk samen.
pi_216561097
Ze heeft zich inderdaad behoorlijk toegetakeld die Judith, wat voller geworden, haar gekleurd, ook haar bangs zagen er wat anders uit en niet natuurlijk,ook haar tandjes waren ook lekker geel geworden. Ze poets haar tanden blijkbaar met houtskool zeker want daar in de Pyreneeën is natuurlijk geen supermarkt waar ze tandpasta verkopen. Die Bart zag er in die periode na de draaidagen uit als Catweazle in hoogst eigen persoon. Op de reünie waren zijn haren dan wel weer redelijk op orde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216562794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze heeft zich inderdaad behoorlijk toegetakeld die Judith, wat voller geworden, haar gekleurd, ook haar bangs zagen er wat anders uit en niet natuurlijk,ook haar tandjes waren ook lekker geel geworden. Ze poets haar tanden blijkbaar met houtskool zeker want daar in de Pyreneeën is natuurlijk geen supermarkt waar ze tandpasta verkopen. Die Bart zag er in die periode na de draaidagen uit als Catweazle in hoogst eigen persoon. Op de reünie waren zijn haren dan wel weer redelijk op orde.
_O- _O-

toegetakeld zelfs
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 19:15:08 #228
367000 roos94
pi_216563141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Bij de reunie hebben ze vermoedelijk een visagiste etc
pi_216564572
Mike en Antine was pijnlijk om te zien. ;(
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 20:36:55 #230
367000 roos94
pi_216564619
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja blijkbaar kan er ook geen neutraal/vriendschappelijk contact meer vanaf.
pi_216564646
quote:
85s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja blijkbaar kan er ook geen neutraal/vriendschappelijk contact meer vanaf.
Daar zijn vast hele lelijke dingen gezegd in het verleden.
pi_216564648
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Eens. Vond ook raar dat je in het begin van de aflevering mo en pa ziet chocomel uit te delen en later bij het segment dat ze terugkeren bij ze hoe ze ervaren hadden. Leek wel damagecontrol.
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 21:02:41 #233
382129 crew  Donna
pi_216565074
Antine bleef wel heel netjes. Ze koos haar woorden heel zorgvuldig
pi_216565402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 19:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bij de reunie hebben ze vermoedelijk een visagiste etc
Die mag lekker terug naar school dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216565412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef Donna het volgende:
Antine bleef wel heel netjes. Ze koos haar woorden heel zorgvuldig
Nou, ze flikkerde heel subtiel Monique voor de bus, dat vond ik wel weer mooi.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 21:46:39 #236
382129 crew  Donna
pi_216565686
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nou, ze flikkerde heel subtiel Monique voor de bus, dat vond ik wel weer mooi.
Ja daarom. Maar dat deed ze wel echt heel netjes.
  Miss 200.000.000! donderdag 20 februari 2025 @ 20:25:52 #237
367000 roos94
pi_216769397
pi_216769945
Was dat zijn laatste date?
Haar vond ik wel het leukste.

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 20-02-2025 22:08:25 ]
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:16:25 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216778908
Leuk zeg! Ik dacht toen meteen: was zij maar eerder aan de beurt geweest bij Jorik, dan was zij vast een blijvertje geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_216779724
Je kan via instagram een reisje naar Seefeld winnen met prive skiles. Moet je wel Mike, zijn moeder en Prijsvrij volgen op instagram.

Ja ja, zelfs zijn moeder. Het moet niet gekker worden.
pi_216811126
quote:
Oh leuk ja, die leek idd veel beter bij hem te passen
pi_216823379
https://www.rtl.nl/boulev(...)it-winter-vol-liefde

Annette was tijdens de reünie nogal een pick me, maar buiten dat kan ik me wel voorstellen dat het klikt tussen hen
  maandag 24 februari 2025 @ 22:09:30 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216823978
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:24 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)it-winter-vol-liefde

Annette was tijdens de reünie nogal een pick me, maar buiten dat kan ik me wel voorstellen dat het klikt tussen hen
Eeeh, Poeh, die zag ik niet helemaal aankomen. Ik denk veel mensen niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! maandag 24 februari 2025 @ 23:12:18 #244
367000 roos94
pi_216824556
Hmmzz
pi_216839266
Mike is nu met Denise. (lol)
pi_216839386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:54 schreef Oriente het volgende:
Mama Mo heeft haar ideale schoondochter en daar draait het voor haar om. Ik hoop voor die jongen dat ie echt van Denise houdt maar ik denk dat het meer een gevoel is om mama te pleasen.Treurig :')

Blijkt wel dat Antine de juiste keuze heeft gemaakt
pi_216839660
Verschrikkelijk weer dit. Houdt nooit stand natuurlijk, maar daar komt Denise nog wel achter. Die familie en Mike zijn zo cringe.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2025 @ 12:31:34 #248
367000 roos94
pi_216839662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:54 schreef Oriente het volgende:
Bron
pi_216839694
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2025 @ 13:22:28 #250
367000 roos94
  woensdag 26 februari 2025 @ 13:43:32 #251
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216840667
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216840921
Denise zeurt niet, want die heeft toch niet veel diepgang.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216840999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Denise zeurt niet, want die heeft toch niet veel diepgang.
En die blijkt in die hele affaire na afloop ook niet de waarheid te hebben gesproken. Dit is waarschijnlijk allemaal al ruim voor de reünie gebeurd.
  woensdag 26 februari 2025 @ 15:06:17 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216841612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En die blijkt in die hele affaire na afloop ook niet de waarheid te hebben gesproken. Dit is waarschijnlijk allemaal al ruim voor de reünie gebeurd.
Was bij de interviews bij Boulevard al wel duidelijk dat er meer speelde. En onze grote vriend Aran ging er gewoon in mee :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 februari 2025 @ 15:28:43 #255
504895 Bofjijff
pi_216841845
Die mike, mama mootje en denise zijn walgelijke mensen :D

Die antine heeft er verstandig aan gedaan lekker weg te lopen hiervan
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2025 @ 15:32:16 #256
367000 roos94
pi_216841888
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:28 schreef Bofjijff het volgende:
Die mike, mama mootje en denise zijn walgelijke mensen :D

Die antine heeft er verstandig aan gedaan lekker weg te lopen hiervan
Ach die vult ook lekker haar zakken dr mee met haar interviews overal
  woensdag 26 februari 2025 @ 16:02:56 #257
504895 Bofjijff
pi_216842282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ach die vult ook lekker haar zakken dr mee met haar interviews overal
haar goed recht denk ik.
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 13:36:49 #258
388664 crew  Dotteke
pi_217375774
Maarten (78) uit Winter vol liefde overleden: ‘Ik heb nergens spijt van’

Maarten van Gent uit het tweede seizoen van Winter vol liefde is op 78-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie dinsdag bekendgemaakt op zijn account op Facebook. Hij liet ook een afscheidsvideo achter. Maarten, die al jaren in Estland leefde, was ernstig ziek.

https://www.gelderlander.(...)-spijt-van~a3a94827/
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 april 2025 @ 13:42:48 #259
367000 roos94
pi_217375813
Knap hoe hij ermee om is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')