Picquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie roddels dat nu Denise weer bij Mike is. Zou zomaar kunnen
Zolang Antine in Seefeld verblijft is het in de praktijk gewoon alsof die moeder bij je woont. Dus als ze 't proefwonen niks vindt weet je direct dat je niet in Oostenrijk moet settelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij las ik ook ergens dat Denise en Monique elkaar hebben gezien, gewoon op bezoek idd.
Wat ik niet snap is dat ze gaan proefwonen bij Monique en man. Waarom niet in dat huis waar Antine al zat. Gewoon even met zijn tweeën.
Ik dacht dat woe de laatste reguliere aflevering was?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
Wat een godsgruwelijk gezapig saaie laatste aflevering, echt niet doorheen te komen man man man man
Toen ze samen een beetje aan 't dollen waren op het bed van Mike en Monique in de kamer alles af zat te luisteren! Gatver, dat wil je toch niet!! Maar ja, Mike mag natuurlijk nog niet op zichzelf gaan wonen, want stel dat het toch niks wordt. Dan zou hij weer terug naar pappie en mammie moeten verhuizen, want iets zegt me dat hij niet voor zichzelf kan zorgen, qua koken, wassen, opruimen, e.d.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Tenenkrommend moment die Monique en die vader die Mike en Antine opvingen na hun soort van 'huwelijksnacht' waarin vermoedelijk Mike Antine hard heeft liggen uitwonen....oh wacht. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen bij hem. Het was nog opmerkelijk en ironisch dat Monique zei dat ze niet overal op wilde blijven zitten als ze samen zijn, wat heeft ze de afgelopen weken zitten doen dan? In bijna elke scene zag je dat hoofd met die grote zonnenbril weer op de achtergrond verschijnen als een ware Wethouder Hekking (van Kooten en de Bie)!
Ik hoorde gisteren ook zeggen dat vandaag de laatste was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat woe de laatste reguliere aflevering was?
Nopquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja, dat was een heel subtiel momentje, of ze hebben in de montage het geluid uit de slaapkamer onder het beeld van Monique op de bank gemixt, of het is daar echt zo gehorig...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen ze samen een beetje aan 't dollen waren op het bed van Mike en Monique in de kamer alles af zat te luisteren! Gatver, dat wil je toch niet!! Maar ja, Mike mag natuurlijk nog niet op zichzelf gaan wonen, want stel dat het toch niks wordt. Dan zou hij weer terug naar pappie en mammie moeten verhuizen, want iets zegt me dat hij niet voor zichzelf kan zorgen, qua koken, wassen, opruimen, e.d.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
Wat een godsgruwelijk gezapig saaie laatste aflevering, echt niet doorheen te komen man man man man
Dat huis werd gehuurd voor de periode dat de dames er waren. Kan best wel prijzig zijn in Seefeld zo'n vakantiehuis. ¤ 1.000 per week of zo.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij las ik ook ergens dat Denise en Monique elkaar hebben gezien, gewoon op bezoek idd.
Wat ik niet snap is dat ze gaan proefwonen bij Monique en man. Waarom niet in dat huis waar Antine al zat. Gewoon even met zijn tweeën.
Ja echt he, gebeurde niks meer wat al niet tien keer was uitgezonden. En ik kan voorlopig echt geen koffers inpakkende mensen meer zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
Vannacht stond de 20e er op. Dat was de laatste. Maar gebeurt niks, kun je gerust overslaan...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dat bij jan op de bank 5000 shots van JAN OP DE BANK oh mijn godquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja echt he, gebeurde niks meer wat al niet tien keer was uitgezonden. En ik kan voorlopig echt geen koffers inpakkende mensen meer zien.
Mike's slaap'hoek' heeft helemaal geen deur, meen ik. Ze schijnen maar een heel kleine gelijkvloerse etage te hebben met zijn drieën. Volgens die uit de school klappende oom hebben ze Nederland met grote schulden verlaten, dus ze zitten niet zo goed in de slappe was als ze het willen doen lijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, dat was een heel subtiel momentje, of ze hebben in de montage het geluid uit de slaapkamer onder het beeld van Monique op de bank gemixt, of het is daar echt zo gehorig...
Stukje VapeGENOT. Maar veel meer gebeurt er ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dat bij jan op de bank 5000 shots van JAN OP DE BANK oh mijn god
Nou nou nou, een opvulaflevering vond ik het niet, het was een heerlijk good-feel einde van deze reeks. Vond toch die Maarten wel extreem eenzaam, arme man wist niet wat hem nog te wachten stond, met zijn lammetjes onder de arm.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:21 schreef freaky40 het volgende:
De laatste reguliere Videoland aflevering gezien, en laten we eerlijk zijn dit was gewoon een opvulaflevering. Er werd wat afscheid genomen en wat bevestigingen gegeven door met name Judith en Bart en Mike en Antine. Het afscheid van Lana bij Jorik was een beetje ongemakkelijk maar bij hun krijg het idee dat dit niet is gaan werken na de draaidagen, bij Adrienne had ik dat gevoel ook. Bart en Judith zou ook nog een plottwist kunnen geven tijdens de reünie en ook die van Mike en Antine. Volgende week de reünie, weet niet wanneer deze is opgenomen want de reguliere afleveringen zijn eind 2023 al opgenomen dus in de tussentijd kan er veel gebeurd zijn.
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, ze zal ook wel hulp hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Judith heeft wel een goede website zeg.
https://chez-judith.com/
Naast het verblijf in de gîte, zijn we druk bezig om een kleine boerderij-camping te realiseren.
Wie zou "we" zijn?
Ja, dat vond ik ook wel een mooi gezicht. Die oude man met die lammetjes. En af en toe omhoog hijsen. Schattig welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:04 schreef Firuze60 het volgende:
Vond toch die Maarten wel extreem eenzaam, arme man wist niet wat hem nog te wachten stond, met zijn lammetjes onder de arm.
Maar goed, ben best romantisch wel.
Hij is wel sociaal onhandig zeg maar. Ik ben niet bevoegd om met diagnoses te strooien verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Jorik zit best wel in het spectrum he?
In de aflevering werd volgens mij gezegd dat de reünie een jaar later was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:21 schreef freaky40 het volgende:
De laatste reguliere Videoland aflevering gezien, en laten we eerlijk zijn dit was gewoon een opvulaflevering. Er werd wat afscheid genomen en wat bevestigingen gegeven door met name Judith en Bart en Mike en Antine. Het afscheid van Lana bij Jorik was een beetje ongemakkelijk maar bij hun krijg het idee dat dit niet is gaan werken na de draaidagen, bij Adrienne had ik dat gevoel ook. Bart en Judith zou ook nog een plottwist kunnen geven tijdens de reünie en ook die van Mike en Antine. Volgende week de reünie, weet niet wanneer deze is opgenomen want de reguliere afleveringen zijn eind 2023 al opgenomen dus in de tussentijd kan er veel gebeurd zijn.
Begin februari meende ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
In de aflevering werd volgens mij gezegd dat de reünie een jaar later was.
Winter vol Liefde is zo'n jaar geleden opgenomen, tussen de opnames en de reünie kunnen misschien wel 12 maanden zitten,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
In de aflevering werd volgens mij gezegd dat de reünie een jaar later was.
Valt wel mee toch, ze is niet dronken of zo. En misschien rijdt er wel een cameraman terug. Ze zijn daar niet alleen he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef matthijst het volgende:
Jorik, wat een debieltje. Hopelijk is ze dr snel klaar mee.
Wel achterlijk dat die Judith elke keer met de auto ergens heenrijdt om vervolgens een fles wijn leeg te slurpen![]()
Gewoon een belabberd voorbeeld, of ze nou wel of niet terugrijdt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ze is niet dronken of zo. En misschien rijdt er wel een cameraman terug. Ze zijn daar niet alleen he.
Ik denk dat ze beide wel van een biertje/wijntje houden. Ze wilde met Bart naar haar favoriete plekje. Kun je koffie meenemen, maar ik zou toch ook voor een wijntje gaan. Is net wat romantischer dan een bak koffie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon een belabberd voorbeeld, of ze nou wel of niet terugrijdt.
Ze laten zien dat ze aankomt met de auto, fles wijn open popt en leeglurkt.
Tijdje terug zelfde met halve litertjes bier.
En niet dronken, dat laten ze niet zien. Word je niet van een halve fles wijn, maar vind t gewoon debiel.
Ik verwacht dat Bart en Judith goed blijft gaan, hopelijk Adrienne en Frits ook. Is op die leeftijd best moeilijk om nog hoteldebotel verliefd te worden. So far so good. Gun het ze van harte.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:31 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Bart en Judith nog bij elkaar zijn en ik hoop dat Antine en Mike ook nog bij elkaar zijn op hun eigen stekkie in oostenrijk buiten de 24 uurs per dag invloed van Mama Monique vandaan.
Jan gun ik het eigenlijk ook wel om samen met Willem te zijn, toen Willem er was zag ik hem hoe langer hoe meer ontdooien.
Jorik en Lana dat wordt niets.
Adrienne en Frits, als Frits vasthoudend genoeg is (zoals Harm was) zie ik dit wel wat worden.
Monique en zomaar op bezoek? Geloof er niks van. Ik denk dat de liefde met Antine het niet is geworden en dat Moeders gedacht heeft: "Dan haal ik Denise gewoon terug!"quote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Na weet niet. Denk vooral te onervaren, te egoistisch en iets te onintelligent om zich goed in een ander te kunnen verplaatsen. Het is net alsof de hersenontwikkeling van die jongen nog niet helemaal voltooid is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Jorik zit best wel in het spectrum he?
Het keuzemoment was nov 23 dus hoe jij aan maart 23 komt weet ik niet maar die opnames waren niet van maart tot novquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is langer dan een jaar geleden hè, opnames zijn gemaakt in maart 2023!,mind you. Je zal bij de reünie dus wel wat ouder geworden B&B houders en deelnemers gaan zien. Reünie is eind vorig jaar gedraaid meen ik?
Gewoon opgezocht. Maart 2023 waren de opnames.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het keuzemoment was nov 23 dus hoe jij aan maart 23 komt weet ik niet maar die opnames waren niet van maart tot nov
Nee fout, Jan febr. Maart 2024, reünie eergisteren maandag 27 januari.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon opgezocht. Maart 2023 waren de opnames.
De opnames waren in maart 2024.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon opgezocht. Maart 2023 waren de opnames.
Die heeft der hele hebben en houden ziel en zaligheid in één kind gestopt. Ik geloof ook niet dat dat persé haar wens was (ze had het over een miskraam) maar ik vraag mij af in hoeverre dat ook iets met de gang van zaken te maken heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit elke uitzending met meer stijgende verbazing naar die ouders van Mike te kijken. Je kunt toch gewoon niet écht zo zijn dat je hartjesballonnen, slingers en confetti in huis haalt omdat je zoon een avondje heeft liggen neuken
Sowieso ook die opmerking dat "Antine altijd al haar favoriet was"Die vrouw heeft echt obsessieve bindingsissues om haar oogappel niet kwijt te raken
Jawel ze kan zich heel goed opmaken als clown, kan Bassie nog wat van leren 🤡quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:31 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ze iets kan.
Veel meer dan bjoetiefoel geurl en Mike mike mike komt er niet uit.
Je moet daar gedronken hebben om de rest van de streekgenoten te kunnen ontwijken die ook gedronken hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef matthijst het volgende:
Jorik, wat een debieltje. Hopelijk is ze dr snel klaar mee.
Wel achterlijk dat die Judith elke keer met de auto ergens heenrijdt om vervolgens een fles wijn leeg te slurpen![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:15 schreef wolffie het volgende:
Ik vind die mike ook zon slappe vent bah bah en die meid verschrikkelijk.
Gaat geen stand houden.
Dinsdagavond na de laatste aflevering van Winter vol Liefde op de televisie.quote:
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef lily het volgende:
Het kan twee richtingen opgaan.
Of ze maakt zich voor altijd belachelijk als moeder van een “winter vol liefde” deelnemer. Of ze slaat er een ‘slaatje’ uit door … weet ik veel wat. Eigen real life soap? Of zoiets? Meiland toestanden?
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.quote:Monique wordt ook pittiger neergezet dan ze is, stelt Mike. Hij haalt het veelbesproken fragment aan, waarin hij en Antine onaangekondigd bezoek van zijn moeder kregen op de padelbaan. “Daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken en ze heeft toen gevraagd of dat eruit kon. Maar dat hebben ze niet gedaan.”
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/
[..]
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!quote:
Haat reacties snap ik sowieso nooit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van de TV maker/productie en je ook in hun verplaatsen hoe die het graag over willen laten komen om zo wat reuring te kweken voor goede kijkcijfers. Zo kijk ik altijd dit soort TV.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/
[..]
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van een TV maker dus een beetje argwanend. Zo kijk ik altijd dit soort TV.
Eens, maar dan nog! Dan lijken de ouders van Mike net zulke slappe eieren als Mike zelf. Dat ze zich hebben laten sturen door de tv-productie, tsssssk. Dit programma loopt al jaren....of...misschien geen Nederlandse tv in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.
Staat de reunie al online?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef matthijst het volgende:
Jorik, niks, logisch. Halve autist.
Jan, niks, niet genoeg diepte, teveel tegenstellingen.
Maarten, wel mooi hoe ie over z'n ziekte en de dood praat.
Adrienne, niks, een suffe vriendschap. Jammerrrr.
Mike, niks. Door z'n gestoorde mama.![]()
Bart & Judith
Goed dat ze hard is weggelopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Oriente het volgende:
Antine heeft het spel gewonnen en was er toen wel klaar mee.
Mike blijft een klein kind.
Je weet dat haar overleden man zo'n 25 jaar ouder was?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
Adrienne op de bank, haar gesloten houding. Bladibla, die heeft niks met ouwe kerels.
skip dat ouwe dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:40 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Je weet dat haar overleden man zo'n 25 jaar ouder was?
In scene zetten is echt wat anders dan het sturen wat een producent bij zo'n vol Liefde programma doet. Natuurlijk heeft dat hele team zich in de handen geknepen omdat Monique zo'n loon was. Ze hebben goed gekeken hoe ver ze d'r konden krijgen, maar ze heeft het toch echt allemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
Wie is Annette?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:05 schreef Stepperoller het volgende:
Wat liep die Annette de pick me uit te hangen.![]()
Interesse tonen in mensen die speciaal naar je toe komen is ook gewoon een vorm van beleefdheid. En dan mag best benoemd worden dat het daaraan schort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |