Wederom geen track record seizoen, wederom nog 1 stel Bart en Judith bij elkander net als vorig jaar dat stel, Amy Rose en die gladjakker, maar dan nog zonder kind op komt, tenminste ten tijden van de reünie die afgelopen 27 januari gedraaid is, waren ze nog bij elkaar.
Het is vooral leuk om mensen te kijken met al hun eigenaardigheden en leedvermaak wat dit oplevert, maar je moet niet denken dat dit zoveel stelletjes gaat opleveren. En zo kijk ik ook altijd naar dat andere programma MAFS. Leuk om mensen te kijken, maar verder geen illusies maken dat dit uiteindelijk veel stelletjes brengt. Zo werkt dat niet in de echte wereld, zagen we weer tijdens deze reünie. Ik denk ook dat het veel de setting is waarin iets op bloeit maar als de draaidagen dan over zijn, en een ieder weer zijn eigen leven heeft opgepakt dat het dan toch allemaal anders uitpakt. Het zijn gewoon vakantieliefdes zo zagen we bij Jorik en bij Adrienne. Bij Mike en Antine was het met name die ouders die een te dominante stempel drukte, wat te verwachten was. Hun krijg je erbij en dat schreef ik hier al tijdens de uitzendingen telkens. Gelukkig dat Antine ook tot die conclusie is gekomen. Mike komt niet meer van die moeder en vader af, en een mogelijk nieuwe vriendin voor hem zal hier dus mee moeten dealen, en dat gaat hem niet worden of het moet een braaf schaapje zijn....
Vond het wel vreemd dat die ouders er niet bij waren, terwijl ze wel in het begin te zien waren voor dat het officiële deel van de uitzending begon.
Die klimaatwappie had ineens make-up voor deze uitzending zag ik. Mag dat wel en is dat wel woke voor haar 'topbaan' als 'klimaatactivist'? Denk het niet.
Vond die Leonie Ter Braak tenenkrommend in deze aflevering, ik voelde niet alleen een koude poolwind tussen Mike en Antine maar ook bij Leonie zelf. Die had ze zeker mee genomen uit Estland bij Maarten vandaan...Ik vind haar niets, blijft het RTV Oost niveau niet overstijgen qua presentatie. Veel te kil voor dit soort TV waar het gaat over liefde en zulks.
Op naar de zomereditie in ieder geval met zo min mogelijk Leonie Ter Braak

, can't wait.
[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 05-02-2025 02:36:42 ]