SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron en foto's RTL en tv gids![]()
Ff een repost.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:
Verder krijgt die moeder zonder kin veel te veel zendtijd. Verschrikkelijk, daarom kijken we niet. Ze gaat het wel weer goedpraten in dat gesprek met Antine omdat ze slecht geslapen heeft van het rotgesprwk en haar zoon niet wil verliezen. Manipulatief is moeders verder wel.
Verder heel saai seizoen. Parkinson-jan is alleen maar vervelend en verdient die vent niet.
Adrienne heeft bindingsangst maar nu wel een leuke man op bezoek. Heel saai verder.
Judith is saai zeg maar, daar gebeurt niks zeg maar en ze kiest toch voor die Rotterdammer die wil winnen zeg maar daar in de bergen in the middle of nowhere zonder gasten zeg maar. Denk dat ze stink.
Maarten is een vies oud mannetje. Verder zit die ook alleen maar op zijn reet in dat vieze huis.
Wie blijft er dan nog over. Oh ja, Gunther met zijn snorretje en stomme pet die helemaal niet snapt wat een gevoel is. Nou top.![]()
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Goede analyse. puntquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.![]()
Die Jorick
Heeft Maarten d'r dan eindelijk 1 gevonden die bij 'm past?
[ Bericht 24% gewijzigd door matthijst op 22-01-2025 00:12:42 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Projectie it is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef n0sferat2 het volgende:
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit, wat een aso wijf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef n0sferat2 het volgende:
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Het ligt er gewoon te dik op. Daarom alleen al ben ik voor Antine, go girl, schudt die man van zijn dominante moeder weg.quote:![]()
Moeders zouden eens beter moeten beseffen dat je kinderen niet krijgt om te houden. Oh, het blijven altijd je kinderen, maar ze moeten hun eigen weg mogen en kunnen gaan. Ook als dat verder weg is van huis en haard. Ook als zoonlief besluit om te solliciteren bij Snowworld in Nederland, omdat de vrouw van zijn dromen niet kan aarden in Seefeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef n0sferat2 het volgende:
Die Monique beticht Antine precies van wat zij zelf wil: Mike in een grote kooi willen zetten en helemaal voor zichzelf hebben. Wat een wijf.
Stoorde me erg aan het toontje van Monique: "Wij zijn een drieëenheid en dat moet zo blijven."
En ik ben echt niet pro Antine, maar wel voor een vrije keuze voor Mike. Als Mike Antine kiest en het loopt toch fout, dan heeft hij daar wat van geleerd. Als Mike zelf per se in Seefeld wil blijven en zijn aanstaande heeft daar problemen mee, dan is het aan Mike om daar een keuze in te maken. Niet aan zijn ouders.
Ergens is het ook van de zotte om met zo'n programma mee te doen. Het kan werken, maar voor hetzelfde geld leidt het tot een hoop verdriet voor de betrokkenen, omdat de dame niet kan wennen in zo'n afgelegen skioord. Er wonen toch ook leuke meiden daar! Waarom niet een meisje uit Seefeld? Heb je al die ellende niet.
Mja, kom je ook niet op tv.![]()
![]()
Zelden iemand zo klein zien wordenMo maakt binnen no time een jongetje van Mike. Behandel hem als de volwassen man die hij is. Hij beet daarna nog wel goed van zich af maar het kwaad is al geschied.
![]()
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.quote:![]()
Het meest verrassende was nog wel dat die vader precies hetzelfde blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:17 schreef Gia het volgende:
Stoorde me erg aan het toontje van Monique: "Wij zijn een drieëenheid en dat moet zo blijven."“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Monique is nogal narcistisch. In het begin was Antine helemaal geweldig en nu kan ze niks meer goed doen.
Dat vieze stoken van Monique zegt genoeg, anders gun jij je zoon wat hij zelf wou willen en niet wat je eigen ideale beeld is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zag niet dat dit topic was aangemaakt, stond denk ik niet als reeks. En nu heb ik ook een nieuw deel aangemaakt. Hoe kan ik die verwijderen?
Ontopic. Ik hoop dat de cameraman in Estland een extra bonus heeft gekregen....![]()
Doe niet zo preuts. Ooit ben jij ook oud.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ontopic. Ik hoop dat de cameraman in Estland een extra bonus heeft gekregen....Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat wil nog niet zeggen dat ik dat dan hoef te zien van anderen. Of dat anderen mij dan moeten zien. Ik ben trouwens al best oud. En je moet ook niet alles te serieus nemen he. Dit was een grapje. Moeilijk he.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe niet zo preuts. Ooit ben jij ook oud.![]()
Geen idee. Ik denk dat het dan geen reeks was oid, want ik heb gewoon 'nieuw deel' gekozen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zag niet dat dit topic was aangemaakt, stond denk ik niet als reeks. En nu heb ik ook een nieuw deel aangemaakt. Hoe kan ik die verwijderen?
Ontopic. Ik hoop dat de cameraman in Estland een extra bonus heeft gekregen....Die vader heeft vrij weinig in de melk te brokkelen volgens mij. Monique onderbrak hem continu en sprak dwars door hem heen. Dat zal door haar gebrek aan kin en nek komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het meest verrassende was nog wel dat die vader precies hetzelfde blijkt te zijn.
Opvallend vond ik overigens ook de hoeveelheid aardappelen en uien die werden gekocht.![]()
Wil iedereen de volgende keer even goed kijken of er al een topic open is.
Heb er nu twee kunnen sluiten. Zo jammer van de posten die dan ook weg zijn.
Ik kan pas reeksen bij een deel 2 Dus even verder doorscrollen bij het openen van een nieuw deel a.u.b.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Want die kon je niet mergen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Heb er nu twee kunnen sluiten. Zo jammer van de posten die dan ook weg zijn.. Volgens mij is het overigens al jaren ongeschreven regel dat de laatste post ook het nieuwe topic opent, dus daar kun je ook wel vanuit gaan denk ik.
ZOU JE AUB wellicht de typo uit de OP titel willen halen? LIefde staat er.![]()
Ik voel voor hem, een gekke moeder hebben heeft veel invloed op je leven (spreek helaas uit ervaring) zijn leven zal pas starten als hij uit huis gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden iemand zo klein zien wordenMo maakt binnen no time een jongetje van Mike. Behandel hem als de volwassen man die hij is. Hij beet daarna nog wel goed van zich af maar het kwaad is al geschied.
![]()
Was ook niet tegen jou, maar in het algemeen. Kom je binnen en je ziet niet gelijk een nieuw topic. Scrol dan even iets naar beneden. En nee ik had het niet gezien anders had ik hem gelijk gereekstquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want die kon je niet mergen.. Volgens mij is het overigens al jaren ongeschreven regel dat de laatste post ook het nieuwe topic opent, dus daar kun je ook wel vanuit gaan denk ik.
ZOU JE AUB wellicht de typo uit de OP titel willen halen? LIefde staat er.
En ik heb de OP aangepast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Narcistisch vind ik een wat groot woord wat tegenwoordig te snel wordt geplakt op mensen,quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Monique is nogal narcistisch. In het begin was Antine helemaal geweldig en nu kan ze niks meer goed doen.
Dat vieze stoken van Monique zegt genoeg, anders gun jij je zoon wat hij zelf wou willen en niet wat je eigen ideale beeld is.
maar het moge duidelijk zijn dat er veel mis is met Ma Mo met der tiener staartjes![]()
Het gedrag komt ook ergens vandaan en Mike moet grenzen leren aangeven , hij heeft er ook een aandeel in .
De casting is wel weer geslaagd deze keer: wat een hoop verknipte mensen die weer meedoen![]()
Jorik oftewel Hork, Maarten
Mike
![]()
Adrienne gun ik een leuke man zoals Frits, zij passen best leuk bij elkaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja mij fout. Meestal als er een nieuw topic geopend wordt is hij gelijk gereekst.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Heb er nu twee kunnen sluiten. Zo jammer van de posten die dan ook weg zijn.
Ik kan pas reeksen bij een deel 2 Dus even verder doorscrollen bij het openen van een nieuw deel a.u.b.
Ik kijk nooit in het forum zelf, maar in mijn actieve topics. Ik zag dat deel 2 niet geopend was, dus ik opende een nieuwe....
Nieuw topic openen lukte, dus ik nam aan dat er geen nieuw topic geopend was.....💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Ik had het niet in de gaten, ik zit niet de hele dag te kijken of er een nieuw topic is geopend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mij fout. Meestal als er een nieuw topic geopend wordt is hij gelijk gereekst.
Ik kijk nooit in het forum zelf, maar in mijn actieve topics. Ik zag dat deel 2 niet geopend was, dus ik opende een nieuwe....
Nieuw topic openen lukte, dus ik nam aan dat er geen nieuw topic geopend was.....
Maar goed het is nu opgelost, 2 gesloten en een gereekstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Had ik precies hetzelfde. Maar het was natuurlijk wel logisch dat er een zou zijn als er sinds gisterenavond niet meer gepost was na de spraakmakende aflevering van vannacht...quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mij fout. Meestal als er een nieuw topic geopend wordt is hij gelijk gereekst.
Nieuw topic openen lukte, dus ik nam aan dat er geen nieuw topic geopend was.....![]()
![]()
Nou ik vind het van wel toepassing want je ziet het gebeuren, als je kijkt wat ze doet is dat gewoon narcistisch gedrag.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Narcistisch vind ik een wat groot woord wat tegenwoordig te snel wordt gebruikt bij mensen,
maar het moge duidelijk zijn dat er veel mis is met MoHet komt ook ergens vandaan en Mike moet grenzen leren aangeven , hij heeft er ook een aandeel in .
De casting is wel weer geslaagd deze keer: wat een hoop verknipte mensen die weer meedoen![]()
Jorik oftewel Hork, Maarten
Mike
![]()
Adrienne gun ik een leuke man zoals Frits, zij passen best leuk bij elkaar
Kunnen we verschillen van mening daarover dat er te snel mee gestrooid word, voor mij staat het vast dat ze dat doet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou praat je net als die moeder met haar sexbom....quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.
Maar buiten dat vind ik Antine ook leuk hoor. Gewoon lekker vrolijk.![]()
O jee ik heb wat gemist dus, moet nog een paar afleveringen terug kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had ik precies hetzelfde. Maar het was natuurlijk wel logisch dat er een zou zijn als er sinds gisterenavond niet meer gepost was na de spraakmakende aflevering van vannacht...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Mo is absoluut verkniptquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik vind het van wel toepassing want je ziet het gebeuren, als je kijkt wat ze doet is dat gewoon narcistisch gedrag.
Kunnen we verschillen van mening daarover dat er te snel mee gestrooid word, voor mij staat het vast dat ze dat doet.![]()
Maar Mike is er zelf bij en gaat er in mee, althans hij ging er in mee.
Moeders moeten op gepaste afstand blijven en dit is bijna een cartoon waar we naar kijken.
Eerlijk is eerlijk: zij is wel popcornwaardig![]()
Het is alles wat het niet moet zijn en het laat maar weer zien hoe hoe de dynamiek kan zijn en hoe dat soms te ver gaat in een gezin met een volwassen zoon.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt, kan mij voorstellen voor Mike dat daar moeilijk aan kan ontsnappen, vanwege die familiedynamiek en ze eist close te blijven. Maar idd daar hoeft hij niet in mee te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mo is absoluut verknipt![]()
Maar Mike is er zelf bij en gaat er in mee, althans hij ging er in mee.
Moeders moeten op gepaste afstand blijven en dit is bijna een cartoon waar we naar kijken.
Eerlijk is eerlijk: zij is wel popcornwaardig![]()
Het is alles wat het niet moet zijn en het laat maar weer zien hoe hoe de dynamiek kan zijn en hoe dat soms te ver gaat in een gezin met een volwassen zoon.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dit. Die vader blijkt ook geen haar beter te zijn. Stelletje engnekken. Ik hoop echt dat Mike daar ooit eens uitkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het meest verrassende was nog wel dat die vader precies hetzelfde blijkt te zijn.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ze eist dingen die je nooit van je kind zou mogen eisen , en Mike heeft nooit grenzen aangegeven , wat ik ergens ook echt wel begrijp.. Dit hele 'avontuur' heeft genoeg losgemaakt in dat gezin en hopelijk doen ze er iets meequote:Op woensdag 22 januari 2025 14:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt, kan mij voorstellen voor Mike dat daar moeilijk aan kan ontsnappen, vanwege die familiedynamiek en ze eist close te blijven. Maar idd daar hoeft hij niet in mee te gaan.![]()
Maar ondanks dat heb ik wel genoten van haar persoon![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mee eens, al kan ik de ouders van Mike ergens wel begrijpen dat ze het niet zo hebben op Antine. Ze heeft iets over zich waardoor ik denk dat het een enorme bitch kan zijn als het niet in haar straatje past.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:25 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Dit. Die vader blijkt ook geen haar beter te zijn. Stelletje engnekken. Ik hoop echt dat Mike daar ooit eens uitkomt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Net als mama Mo dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, al kan ik de ouders van Mike ergens wel begrijpen dat ze het niet zo hebben op Antine. Ze heeft iets over zich waardoor ik denk dat het een enorme bitch kan zijn als het niet in haar straatje past.![]()
Wat een eng mens die Monique..Mijn god het zal je moeder zijn. Manipulatie ten top!
Eerst proberen om een wig te drijven en als dat niet lukt dan toch maar aanpappen met Antine
Ik ben bang dat Mike alleen blijft
[ Bericht 24% gewijzigd door Hznootje op 22-01-2025 16:18:44 ]![]()
Verschrikkelijk weer die Mike, gaf Amber amper en realistische,kans en niet net als de vorige date. Nu moest Amber gelijk met die sekte-achtige ouders aanschuiven, na een vluchtige buksschiet date waar je ook niet verder tot elkaar kan komen. Ook geen leuke binnenkomer. Ook een fail van de productie om niet gelijk door te pakken en niet zo lang te wachten nieuwe dates er bij te plaatsen zo krijg je nooit een eerlijke kans. Je zal maar de laatste date zijn elke keer, dat is best sneu. Die Monique is erg om Antine 'op audiëntie te laten komen. Beetje vreemde gasten allemaal. Ik denk toch dat dit geen stand heeft gehouden want je krijgt niet alleen die Mike maar die ouders er 2x dubbel en dwars voor terug. Mij niet gezien zou ik zeggen.
Het lijkt er op dat Adrienne beet heeft met Frits, eens afwachten hoe dat gaat lopen maar deze date verloopt prima tot op heden en beter en minder cringe als de vorige.
Jorik krijgt dus morgen nog een date op bezoek, dacht even dat Lana de laatste was. En ook Judith krijgt nog een date, dat zal wel de 'asfaltplakker'/klimaatactivist idioot zijn, Esther.
Maarten en Annet, ik weet niet niet. Het klikt leuk maar ik denk dat Maarten er eerst bovenop wil om te kijken of het echt wat kan worden begreep ik uit zijn woorden. Eerder niet en zal het vriendschappelijk blijven. Scheelt dat ze zijn kleine plassertje al gezien heeft tijdens het ijsbadderen, dat dan weer wel...
Jan en Willem ogen ontspannen en vooral Jan is lyrisch over hem en dat merk je aan de jolige sfeer.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat hoeft niet, he. Kan voor de buhne zijn. Ik vind haar wel leuk, omdat ze recht voor de raap overkomt en als ze vriendelijk is naar schoonmoeder en concurrenten lijkt dat ook gewoon beleefd zijn. Of het iets wordt tussen dat slappe ei en haar heb ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.![]()
Die is niet helemaal wijs. Dan is het net of je met je je moeder ligt aan te duwen in bed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:46 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, want Mike zei altijd; mam, ik wil later net zo’n vrouw als jou
Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat was toch geen uitspraak van Mike? Van zijn moeder kwam die uitspraak. .....hoop ik, want anders heb ik iets gemist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is niet helemaal wijs. Dan is het net of je met je je moeder ligt aan te duwen in bed.![]()
Antine vertelt Mike wel ff goed hoe 't zit. Al ging Mike ook zelf wel een beetje tegen z'n ma in.
Adrienne lijkt ook aardig op d'r gemak, leuke gast wel.
Jorik is echt een vage autist, maar probeert de populaire jongen uit te hangen![]()
Die nieuwe bij Maarten is wel een grappig mens. Kerel ontdooit ook een beetje.
En wtf. Lijkt zelfs Jan nog een beetje sociaal te kunnen doen.
Raar seizoen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
“Zie ziet alleen maar Mike” “Ja totaal gefocust op Mike en minder op ons”
Wat een drama in casa Monique.
Mike heeft geloof ik geen idee wat een normale gezinsdynamiek is. Dat je dan op je 33e een veeg uit de pan krijgt omdat je moeder er niet tegen kan dat je mogelijk eindelijk op eigen benen gaat staan. En dat is dan eigenlijk ook nog jouw schuld, want aan je moeder ligt het niet.
Niet best.
Niet gezond om je (enige) kind zo lang zo dichtbij je te (willen) houden.![]()
Eigenlijk super triest. Ik heb nog nooit medelijden gehad met een deelnemer van B&Bvl, maar met Mike wel. Zo zielig ook hoe die iedereen probeert te pleasen (inclusief zijn ouders). Hoe zorgvuldig hij en met de juiste bewoordingen een aantal vrouwen af wees. Die ogen van hem, altijd op half zeven. Onzeker. Dat dwaze halve ei.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Ygritte het volgende:
“Zie ziet alleen maar Mike” “Ja totaal gefocust op Mike en minder op ons”
Wat een drama in casa Monique.
Mike heeft geloof ik geen idee wat een normale gezinsdynamiek is. Dat je dan op je 33e een veeg uit de pan krijgt omdat je moeder er niet tegen kan dat je mogelijk eindelijk op eigen benen gaat staan. En dat is dan eigenlijk ook nog jouw schuld, want aan je moeder ligt het niet.
Niet best.
Niet gezond om je (enige) kind zo lang zo dichtbij je te (willen) houden.![]()
Monique:"Geef je moeder een kusje." Mag ik even braken. Paar minuten later naieve zielige Mike: "Ik heb nu wel het gevoel dat zij de ware is."
Bij Maarten vindt de laatste diva geen enkele fysieke aantrekkingskracht na zijn ieniemieslurfje in de sauna gezien te hebben. En ze durft dat te zeggen tegen die (vind ik toch) arme ziel, waarom dan sowieso meegaan met dit programma? Op zijn filmpje had ze al kunnen zien dat het een oude man is, jakkes nog an toe, kutwijf, serieus, ga er dan niet op af. Puur alleen om zichzelf te promoten, bah.
Wat is dat toch, dat binnenhuis dragen van die domme mutsjes, koud hoofd ofso? Ziet er zo debiel uit.
"Oh, je bent timmerman normaal."
Wat doe jij dagelijks? Vraagt Bart aan dinges....
"Nou nu hou ik mij vooral bezig met activisme....klimaatrechtvaardigheidszaken..."
Lig nu al in een deuk..![]()
Antine:" Straks is het allemaal verpieterd." Ik moest even heel hard lachen.![]()
Dat laatste meisje bij Jorik is wel heel mooi. Maar ja, te laat. Als laatste aankomen is vaak niet zo handig.![]()
Beter doen ze gewoon alle kandidaten tegelijk of per 3 ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef lily het volgende:
Dat laatste meisje bij Jorik is wel heel mooi. Maar ja, te laat. Als laatste aankomen is vaak niet zo handig.![]()
Heb t al vaker gezegd maar ben ik nou de enige die zich kapot irriteert aan alle opvullingen in dit soort programma's?
Eerst krijg je een heel kutstuk over wat er gister is gebeurd, mocht je last hebben van dementie of een niet aangeboren hersenletsel, dat je dat niet meer kan onthouden. Vervolgens krijg je te zien wat we STRAKS gaan kijken. En dan tussendoor krijg je weer die kutfilmpjes (voor de reclame op tv maar op videoland heeft dat dus geen nut) waarin we weer zien wat we STRAKS bekijken. En dan op het einde mogen we zien wat we MORGEN gaan bekijken.
Dit gaat al jaren zo in vele rtl en sbs programmas. Nu met videoland kan ik doorspoelen maar als nog, dit is toch om gek van te worden? Hoe trekken mensen dit die het gewoon lineair kijken? Ze behandelen je gewoon als een eencellige zeepok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: