Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Over Axel..... misschien omdat hij ziek is dat hij een vrijstelling krijgt zegt Jeffrey en meen dat hij zei: hij ging toch al weg voor hij ziek werd.
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nominerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegt
nee ze zaten te speculeren.. of hij wel genomineerd kan worden omdat hij ziek is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nomineren
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.
Beetje sneu ben je net weer beter kan je naar huis vertrekken.......aan de andere kant is het wel eerlijkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
En mag hij wel iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.
Is dit hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dit hem niet?Opent bij mij gewoon de hoofdsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hoop zo dat jeffrey die target pin krijgt
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Opent bij mij gewoon de hoofdsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Die lijkt er inderdaad echt wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag weer een versequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben die podcast echt wel beu nu!
Bewoners vervelen zich iedere dag, laten ze dan dagelijks een korte podcast maken. Hebben we iedere dag wat nieuws om naar te kijkenquote:
behalve wickyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar tot nu toe heeft iedereen geld gewonnen... geen twist.
Nee, slecht uitgedacht door BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.
Alleen Jolien heeft 850 euro winst gepakt.
Misschien gaat de telefoon zo en moeten ze direct iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker is
heb er zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar blijkbaar deze week dus targetpins, dus zullen er nog een aantal (6?) uitgedeeld moeten worden vandaag of morgen.
Ze hebben na de week inkopen nog geld verdiend met de Remi/Nele-ontmaskeringquote:
Dan doe maar vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar blijkbaar deze week dus targetpins, dus zullen er nog een aantal (6?) uitgedeeld moeten worden vandaag of morgen.
Dat heb ik ook gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Lennie is er dus gewoon ordinair uitgezet omdat ze er achter kwamen toch niet voldeed aan de casting eisen en gelogen heeft over haar boulimia is nu het verhaal.
Dat is ook exact waar ze je hebben willen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien toch maar beter af en toe een uizending kijken.. die streams leveren geen zak op
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Verklaard misschien wel waarom ze zo weinig deed en alleen maar lag/zat. Geen energie.
Maar snap niet dat BB er nu pas mee komt, ze heeft dat vorige week ofzo gezegd.
Wel weer een ultra fail van de FEBO dit hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Verklaard misschien wel waarom ze zo weinig deed en alleen maar lag/zat. Geen energie.
Maar snap niet dat BB er nu pas mee komt, ze heeft dat vorige week ofzo gezegd.
Over naar s2 dan maarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 kleffie en beffie aan het zoenen
Uitzendingen zijn awesome 🥳quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien toch maar beter af en toe een uizending kijken.. die streams leveren geen zak op
Dat kan ook nog!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?
Begrijp je nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja behalve als je per ongeluk iets teveel zegt
Weet niet wat het is, lijkt meer op een allergische reactie van iets daar in of rond het huis. Hooikoorts zou zelfs kunnen, ook omdat het mistig is en deeltjes makkelijker blijven hangen waardoor je je benauwd kan voelen. Bovendien is de ventilatie in die barak erg slecht. Maar zag wel iets in de woonkamer staan gisteren in de uitzending wat op een vochtigheids ventilator of iets lijkt. Zo'n half rond ding met beide zeiden open.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:24 schreef BB-King het volgende:
Axel ligt nog steeds gestrekt in zijn bed.
Verklaard dus ook dat ze zo mager is ze eet maar spuugt alles weer eruit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?
Ja, dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:26 schreef Ace90ace het volgende:
Hoppelijk gaat de telefoon opnieuw en moeten er opnieuw 6 mensen naar binnen. En deze keer kost het 300 euro om te kijken. Daarna opnieuw maar dan 600 euro en zo verder tot dat er 6 personen zijn met een target pin.
Anders lijkt mij deze game niet goed doordacht want ze weten dat iedereen minstens 150 euro heeft en niet het risico gaat nemen om niet te kijken.
Soort van laffe manier hem een mes in de rug te steken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Toch blijf het raar dat ze niet op axel zouden mogen stemmen
Is dat zo of denken ze dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niets zo zwak als een grapje herhalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef BB-King het volgende:
Niels deed weer trek eens aan mijn vinger en Elsa trapt erin.
Als ie niet ziek was geweest had ie erop gezeten en als ie terug komt, zetten ze 'm er alsnog op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft de zijne maar 8 keer gespoeld, het resultaat van dat is bekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Flesjes beginnen te stinken.. ook na 10x doorspoelen![]()
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
telefoon ! Keanu liep net buiten en neemt op
en commercial break (in Belgie, grrrr, hoor ik niet wat er gezegd wordt)
Servies vliegt rond in de tuin.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Straks tijdens het afwassen, zal de telefoon nog wel een keer gaan. Dan zie je ze snel naar de telefooncel rennen.
Volgende zal een nominatietarget zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Straks tijdens het afwassen, zal de telefoon nog wel een keer gaan. Dan zie je ze snel naar de telefooncel rennen.
Ik hoop vannacht. Maar stom als ze dat niet kunnen horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Nee, een eigen bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Kenau ijsbeert... een kut mededeling gehad?
Zo hoort het wel maar meneer Niels wilde dat niet, hij wilde een volgorde maar dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dus het is rennen naar die telefooncel en wie het eerst komt heeft geluk begrijp ik?
Er waren de opties boodschap, dilemma en ....?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dus het is rennen naar die telefooncel en wie het eerst komt heeft geluk begrijp ik?
Ja of ongelukquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Vraagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er waren de opties boodschap, dilemma en ....?
ja en toen gingen ze allemaal buiten in de kou zitten en ruzie maken, ik mag nu dichter bij zitten etc,,,,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:45 schreef -river- het volgende:
Dat was in vorige jaren ook, dan ging er iets af en als je toevallig in de buurt was had je geluk.
Vanaf zondag ziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:46 schreef Willewa het volgende:
Maar als je echt ziek bent, ben je toch nooit binnen 1 of 2 dagen weer beter
Kortjakje..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:46 schreef Willewa het volgende:
Maar als je echt ziek bent, ben je toch nooit binnen 1 of 2 dagen weer beter
Maar niet echt goed kunnen natuurlijk. Meestal ben je toch wel een week minstens onder pannen. Alhoewel ie ook niet zwaar grieperig lijkt, dus wie weet valt het mee.quote:
Telefoon rinkelt altijd onverwacht .. tenminste in andere landenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:48 schreef Hunter het volgende:
Misschien mogen we stemmen voor de volgende telefoon
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Er is entertainment onderweg naar Axel
Een Gameboy.
Nou dat kan ook weer voor de uitzending.....we verzorgen hem goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
Eten komt eraan is voedzaam en lekker.hij krijgt ook entertainment hij krijgt een gameboy.
Dus dat, het is geen ziekenboeg hier! Voor jou 10 andere! We zijn hier wel TV aan het maken, dat kan met jou niet. Je spullen staan klaar...nou dahaag!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg het BB.. Terug naar Het Huis of terug naar Eigen Huis .. zeg het dan
Bedoelde het niet als oordeelquote:
Hij heeft een virus volgens de dokter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar niet echt goed kunnen natuurlijk. Meestal ben je toch wel een week minstens onder pannen. Alhoewel ie ook niet zwaar grieperig lijkt, dus wie weet valt het mee.
Wachte, wachte, wachte dat is wat ik doequote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef BB-King het volgende:
Ah de "Gameboy" van Randy wordt weer van zolder gehaald voor Axel.
Dit valt onder de noemer, drama.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat, het is geen ziekenboeg hier! Voor jou 10 andere! We zijn hier wel TV aan het maken, dat kan met jou niet. Je spullen staan klaar...nou dahaag!
De gemiddelde Thaise cel ziet er nog beter uit...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
Wanneer je ziek bent slaap je wel meer, maar op deze manier slaapt hij straks in de nacht niet.
Mooi dat hij wat afleiding krijgt, kamer ziet er eentonig en saai uit.
Die gozer is niet echt goed ziek.. dan had BB 'm al afgevoerd met het predicaat thuis of naar het ziekenhuis uitzieken en daarna zien we welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bedoelde het niet als oordeelMeer dat dat verwacht wordt, maar als je echt goed ziek bent lig je daar misschien nog wel een week.
Ik heb na kerst griep gehad. Sliep hele dagen en nachtenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
Wanneer je ziek bent slaap je wel meer, maar op deze manier slaapt hij straks in de nacht niet.
Mooi dat hij wat afleiding krijgt, kamer ziet er eentonig en saai uit.
Griep is ook een virus. Maar geen idee wat ie precies heeft natuurlijk en hoe erg. Bedoelde meer, hij communiceerde zelf (en denk dat BB dat ook verwacht/hoopt) dat het voor 1 of 2 dagen is. Als ik griep heb ben ik soms wel 2 weken flink ziek. Dus ben benieuwd of het binnen 1 of 2 dagen gefixt is zoals ze hopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij heeft een virus volgens de dokter.
Die is wel weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef GayGuy het volgende:
Is lennie echt weg, of heeft ze een secret mission? Kan dat uit de streamverslagen niet opmaken
Hij heeft het al sinds zaterdag, dus duurt wel een beetje te lang nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Griep is ook een virus. Maar geen idee wat ie precies heeft natuurlijk en hoe erg. Bedoelde meer, hij communiceerde zelf (en denk dat BB dat ook verwacht/hoopt) dat het voor 1 of 2 dagen is. Als ik griep heb ben ik soms wel 2 weken flink ziek. Dus ben benieuwd of het binnen 1 of 2 dagen gefixt is zoals ze hopen.
Ze had haar eetziekte verzwegen en daarom moest ze er blijkbaar uit want daar wil BB zijn vingers niet aan branden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef b_engeltje het volgende:
Gezondheidskwestie
Kijk is wat er uit de kast word getrokken voor Axel
Was de gezondheidsredenen van Lennie dan van die mate dat ze echt weg moest
Zal misschien aan mij liggen maar ik krijg me twijfels bij "de gezondheidsredenen " van Lennie
Dat hoeft niet, zou als het is wat ik denk niet goed gemaakt kunnen worden met een bed en een spelletje....dit is van heel andere orde denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef b_engeltje het volgende:
Gezondheidskwestie
Kijk is wat er uit de kast word getrokken voor Axel
Was de gezondheidsredenen van Lennie dan van die mate dat ze echt weg moest
Zal misschien aan mij liggen maar ik krijg me twijfels bij "de gezondheidsredenen " van Lennie
Ben aan het zoeken naar dat fragment, maar kan het niet vinden ... klopt de tijd wel ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:34 schreef kater1 het volgende:
Laatste keer dat ik Lennie zag was gisternacht rond half drie toen ik mijn computer wilde uitzetten. Toen ging ze net heel voorzichtig op de tast de stikdonkere slaapkamer uit naar de wc. Het viel me op wat een ontzettend tenger figuurtje ze heeft. Ik vind het jammer dat ze weg is en wens haar veel geluk liefde en vooral gezondheid toe in haar leven.
Bullshit, Jill is naar het ziekenhuis geweest en paar dagen in hotel en kwam gewoon weer terug. Ze heeft het zelfs nog gewonnenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort het gewoon te gaan! Klaar.
Ook nadelen, daar lig je helemaal alleen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Toch niet helemaal eerlijk de voordelen die axel allemaal krijgt omdat hij een virus heeft
Idd, als ze het Axel virus had dan was er waarschijnlijk ook gewoon een ziekenboeg geregeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze had haar eetziekte verzwegen en daarom moest ze er blijkbaar uit want daar wil BB zijn vingers niet aan branden.
Maar toen heeft ie nog gefeest, gedronken, constant mensen om zich heen, op de grond slapen etc. Daar word je niet veel beter van. En lang? Het is pas dinsdag ;p daar zitten slechts 2/3 dagen tussen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft het al sinds zaterdag, dus duurt wel een beetje te lang nu.
Hij heeft 39koorts gehad, dus ziek was hij wel maar de een knapt gauwer op dan de ander.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Griep is ook een virus. Maar geen idee wat ie precies heeft natuurlijk en hoe erg. Bedoelde meer, hij communiceerde zelf (en denk dat BB dat ook verwacht/hoopt) dat het voor 1 of 2 dagen is. Als ik griep heb ben ik soms wel 2 weken flink ziek. Dus ben benieuwd of het binnen 1 of 2 dagen gefixt is zoals ze hopen.
Ziek is ziek. Denk niet dat hij ervoor gekozen heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Toch niet helemaal eerlijk de voordelen die axel allemaal krijgt omdat hij een virus heeft
Klopt, je moet eerlijk zijn over je gezondheid en als ze dat was geweest had ze niet mee mogen doen aan BB ivm slecht eten enz.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, als ze het Axel virus had dan was er waarschijnlijk ook gewoon een ziekenboeg geregeld.
Zijn niet echt mega voordelen. Een bed had ie al, enkel wat beter te eten en een warme douche. Nu dan iets tegen de verveling, maar krijgt zo ver we weten nog geen beelden te zien uit het huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ja precies, ik trek dat dus ook totaal niet in twijfel. Bedoel ook niks kritisch. Maar 1 of 2 dagen lijkt me niet genoeg als je 39 koorts had. Ik bedoel gewoon meer, het zal me benieuwen of het zo snel gaat als mensen vaak willen/hopen. In de praktijk duurt het vaak wat langer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft 39koorts gehad, dus ziek was hij wel maar de een knapt gauwer op dan de ander.
Volgens mij had hij niet gedronken. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar toen heeft ie nog gefeest, gedronken, constant mensen om zich heen, op de grond slapen etc. Daar word je niet veel beter van. En lang? Het is pas dinsdag ;p daar zitten slechts 2/3 dagen tussen.
zijn al verschillende websites die een bericht hebben gepostquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef GayGuy het volgende:
Is lennie echt weg, of heeft ze een secret mission? Kan dat uit de streamverslagen niet opmaken
Was ook niet helemaal eerlijk en liepen ze erover te klagen. Net zoals met tobias met dat been.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziek is ziek. Denk niet dat hij ervoor gekozen heeft.
Iedereen was bang van hem, bang om ziek te worden.
Ik vind het een goede oplossing van bb.
Net als met jill toen. Toen zeurde ook niemand erover
Raar , hoe konden wij het dan al weten al voor het feestje at ze de left overs van de andere op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze had haar eetziekte verzwegen en daarom moest ze er blijkbaar uit want daar wil BB zijn vingers niet aan branden.
En een warme douche is zoooo goed voor je als je ziek bentquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Zijn niet echt mega voordelen. Een bed had ie al, enkel wat beter te eten en een warme douche. Nu dan iets tegen de verveling, maar krijgt zo ver we weten nog geen beelden te zien uit het huis.
Beter dat hij daar uitziekt, dan dat iedereen aangestoken wordt. Dan wordt het een dooie boel om naar te kijken.
Dat is gemeen! Van mij mag jij dat wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef PunkieePie het volgende:
Ik mocht vroeger nooit op m'n gameboy als ik ziek was
Paar alcoholvrije biertjes dus geen alcoholquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet gedronken. Maar dat weet ik niet zeker
Aww dat is liefquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Van mij mag jij dat wel.
Ah okee dat kan. Hij had het voor het feestje wel over ‘van bier knap ik wel weer op’ en nog een paar soortgelijke uitspraken. Maar ook evt zonder drank is zo’n feestje wel intensief en niet bevorderend als je ziek bent :pquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet gedronken. Maar dat weet ik niet zeker
En ze zijn niet vanaf dag 1 al zo lief voor hem.....Heeft nog in de kou gestaan om te douchen. Moest met de andere bewoners mee eten anders kreeg hij niet.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook nadelen, daar lig je helemaal alleen.
Dat weet ik niet, ik las het gepost door mensen in haar omgeving.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar , hoe konden wij het dan al weten al voor het feestje at ze de left overs van de andere op.
Dus ik denk niet echt verzwegen.....het gebeurde niet stiekem onder onze ogen.
Het boeit mij echt allemaal niet. Zolang hij in het huis blijft en geen contact heeft met de buitenwereld prima toch.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was ook niet helemaal eerlijk en liepen ze erover te klagen. Net zoals met tobias met dat been.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik las het gepost door mensen in haar omgeving, en zo snel als het er stond was het ook weer weg.
Alcohol dood wel bacteriënquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee dat kan. Hij had het voor het feestje wel over ‘van bier knap ik wel weer op’ en nog een paar soortgelijke uitspraken. Maar ook evt zonder drank is zo’n feestje wel intensief en niet bevorderend als je ziek bent :p
Mag ik de link aubquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur staat online, de twee uur streamlock staat er niet bij ....
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur staat online, de twee uur streamlock staat er niet bij ....
Wat een held ben je ook hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:00 schreef Droopie het volgende:
OMG, zit ik bij dr psych mis ik dit allemaal
@:dgk-tegengas, ik ben om 1800 thuis![]()
Zo dat ie kan beslissen of hij m wel of niet zal nominerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:03 schreef Verity het volgende:
Niels vraagt zich af hoe het met Axel gaat en wilt graag een update van BB.
Dit is een nare groep..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziek is ziek. Denk niet dat hij ervoor gekozen heeft.
Iedereen was bang van hem, bang om ziek te worden.
Ik vind het een goede oplossing van bb.
Net als met jill toen. Toen zeurde ook niemand erover
Ja, klopt. Ik was het ook niet helemaal eens....kwam met nieuwe kleren terug en vond het vrij lang duren voor ze er weer was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was ook niet helemaal eerlijk en liepen ze erover te klagen. Net zoals met tobias met dat been.
Ik denk dat hij oprecht het goed bedoeld. Hij heeft zijn keuze al gemaakt om hem deze week niet te nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zo dat ie kan beslissen of hij m wel of niet zal nomineren
Vlak na 14.00 uur is er een mededeling van BB over haar vertrek ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef GayGuy het volgende:
De officiele kanalen van Bigbrother EnDeMol posten het zelf dus ja, het is echtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:52 schreef GayGuy het volgende:
Eetsmakelijk alvastquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik krijg honger van het eten, dus ik ga ook eten maken
Alleen geen broccoli
3x raden wat ik zo ga eten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik krijg honger van het eten, dus ik ga ook eten maken
Alleen geen broccoli
editquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef BB-King het volgende:
Keanu mag zijn bed ophalen en in elkaar zetten.
Gewonnen met een spel ofzo? Ik heb vandaag nog niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef BB-King het volgende:
Keanu mag zijn bed ophalen en in elkaar zetten.
man man man man i ben ook overallquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:01 schreef BB-King het volgende:
Axel mag waarschijnlijk deze game gaan spelen. Virussen bestrijden.
[ afbeelding ]
Luxe 3 gangen menu.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Broccoli?
Benieuwd wat axel te eten krijgt
De telefoon ging en hij nam hem op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gewonnen met een spel ofzo? Ik heb vandaag nog niet kunnen kijken
Gekregen van de telefooncelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is een loze opmerking van hem want hij weet dat het niet mag. Dan is het makkelijk zeggenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef zodeju het volgende:
Keanu zegt als ik het bed aan iemand mocht geven dan had ik dat gedaan.....maar is nu blij dat hij van de grond af is...
Volgens mij zei Jeffrey nou dat had ik niet gedaan hoor.
Waarom zegt Keanu dit ook , wil hij zo graag geliefd blijven.....
oh lol, dat moest bij ''ben benieuwd wat axel te eten krijgt''quote:
Vast iets met veel vitamientjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Broccoli?
Benieuwd wat axel te eten krijgt
Bij het telefoon gesprek......wie de telefoon opneemt kan drie dingen krijgen. BB kan alle kanten op als er iemand op neemt....2 leuke dingen en 1 nare. Ben natuurlijk alweer vergeten wat het was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Jeffreyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt wie heeft ze gister in elkaar gezet.
Alles terug te lezen in de SV 😉quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En een heel goed hart volgens mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mag Sharice wel, een koele kikker en ik heb haar nog niet horen roddelen of zo .....
Een klein beetje meepraten maar dat doen ze allemaal. En dingen doorvertellen. Maar vind haar ook wel aardigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mag Sharice wel, een koele kikker en ik heb haar nog niet horen roddelen of zo .....
Echt he, moet een vrouw erbij komen om te helpen......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een monteurs. Lange stang binnenste buiten gemonteerd
Ik aan de kant en klare 😂 eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:20 schreef Clasientje het volgende:
Ik ga lekker aan de zelf gemaakte lasange hmm heerlijk.
Kan ook😁quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik aan de kant en klare 😂 eet smakelijk
Ja, en ze heeft iets van het kan mij allemaal niet zo boeien, ik doe gewoon mijn eigen ding ...quote:
En zo hoort het ook in BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft iets van het kan mij allemaal niet zo boeien, ik doe gewoon mijn eigen ding ...
Andersom kunnen ze haar straks dan helpen met gezichtsmaskertjes, daar lijken ze wel wat van te wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, moet een vrouw erbij komen om te helpen......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lennie is er door BB zelf uitgehaald ,. heeft in dit stuk dus niets met haar ego te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wow veel gebeurd terwijl ik aan het werk was.
Veel cossen door te spitten.
In de SL, die er zijn gelukkig, las ik dat Lenny naar huis ging om gezondheidsredenen.
Lennie ging genomineerd worden door veel mensen dat voelde ze wel aan.
Zeker weten doe ik dit niet natuurlijk maar ego speelt wel een rol denk ik.
Jahh er zijn meer reclames en SL's dan streams tegenwoordig.. het is nauwelijks meer de moeite er nog iets zinnigs uit te vissenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wow veel gebeurd terwijl ik aan het werk was.
Veel cossen door te spitten.
In de SL, die er zijn gelukkig, las ik dat Lenny naar huis ging om gezondheidsredenen.
Lennie ging genomineerd worden door veel mensen dat voelde ze wel aan.
Zeker weten doe ik dit niet natuurlijk maar ego speelt wel een rol denk ik.
Ja dat wordt gezegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie is er door BB zelf uitgehaald ,. heeft in dis stuk dus niets met haar ego te maken.
Mijn Hemelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat wordt gezegd.
Ik ga af op wat ik van haar gezien heb en wat ik hier heb gelezen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:32 schreef BigBreg83 het volgende:
De broccoli is op voor de rest van de week. Niels gaat nu noodles bakken?
Denk dat BB van te voren bekijkt wie het dichts bij de foon staat en wat hij gaat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
Als het nu een negatief ding was bij de telefooncel had denk ik niemand hem meer opgepakt
Is hij nu al twee keer over gegaan dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat BB van te voren bekijkt wie het dichts bij de foon staat en wat hij gaat doen.
Keanu stond buiten en buiten ging de foon, Binnen hadden ze hem niet gehoord.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is hij nu al twee keer over gegaan dan?
vanmiddag een keer als 'opening' en keuze van deelnemers voor het spelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja, toch, de eerste was toch Niels en Keanu kreeg een bed van BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niels had ik gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vanmiddag een keer als 'opening'
En net voor Keanu en die kreeg zijn bed
Ik vind het niet eerlijk. Maar Keanu had ook wel even een oppepper nodig na deze dagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat BB van te voren bekijkt wie het dichts bij de foon staat en wat hij gaat doen.
Keanu stond buiten en buiten ging de foon, Binnen hadden ze hem niet gehoord.
Daarom denk dat alles een reden heeft......met die foon kan BB alle kanten uit.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk. Maar Keanu had ook wel even een oppepper nodig na deze dagen.
Anders had je nog een speler zien vertrekken uit eigen beweging.
Jammer dat het zo kort is!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ahhhh mooie beelden van een speler die supergoed verzorgd wordt
Ook leuk dat poepbruin op de murenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ahhhh mooie beelden van een speler die supergoed verzorgd wordt
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]Ik las al voor je klaar was en begreep het niet.
Ja maar mag je dan een DM nomineren?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:47 schreef ledn81 het volgende:
Niels laat weer een scheet midden in de groep terwijl mensen aan het eten zijn![]()
terwijl Nele Sharice en Minela het er net over hebben om hem te nomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |