Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Over Axel..... misschien omdat hij ziek is dat hij een vrijstelling krijgt zegt Jeffrey en meen dat hij zei: hij ging toch al weg voor hij ziek werd.
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nominerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegt
nee ze zaten te speculeren.. of hij wel genomineerd kan worden omdat hij ziek is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nomineren
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.
Beetje sneu ben je net weer beter kan je naar huis vertrekken.......aan de andere kant is het wel eerlijkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
En mag hij wel iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.
Is dit hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dit hem niet?Opent bij mij gewoon de hoofdsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hoop zo dat jeffrey die target pin krijgt
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Opent bij mij gewoon de hoofdsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Die lijkt er inderdaad echt wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag weer een versequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben die podcast echt wel beu nu!
Bewoners vervelen zich iedere dag, laten ze dan dagelijks een korte podcast maken. Hebben we iedere dag wat nieuws om naar te kijkenquote:
behalve wickyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar tot nu toe heeft iedereen geld gewonnen... geen twist.
Nee, slecht uitgedacht door BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.
Alleen Jolien heeft 850 euro winst gepakt.
Misschien gaat de telefoon zo en moeten ze direct iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |