Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Over Axel..... misschien omdat hij ziek is dat hij een vrijstelling krijgt zegt Jeffrey en meen dat hij zei: hij ging toch al weg voor hij ziek werd.
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nominerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze denken echt dat als ze axel nomineren, dat hij er dan uitvliegt
nee ze zaten te speculeren.. of hij wel genomineerd kan worden omdat hij ziek is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat ze zeiden dat ze niet op hem kunnen nomineren
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Beetje dubbel, hij kan nu ook niet meespelen. Weet niet of iemand een vrijstelling kan winnen.
Beetje sneu ben je net weer beter kan je naar huis vertrekken.......aan de andere kant is het wel eerlijkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me dat axel ook gewoon genomineerd kan worden. Hij is nog in het huis aanwezig. En zou ook eerlijker zijn
En mag hij wel iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alleen een target dus daar loopt hij ook al geen risico op.kon gister wel het spel spelen voor het bed.
Is dit hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dit hem niet?Opent bij mij gewoon de hoofdsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hoop zo dat jeffrey die target pin krijgt
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Opent bij mij gewoon de hoofdsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Die lijkt er inderdaad echt wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag weer een versequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben die podcast echt wel beu nu!
Bewoners vervelen zich iedere dag, laten ze dan dagelijks een korte podcast maken. Hebben we iedere dag wat nieuws om naar te kijkenquote:
behalve wickyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar tot nu toe heeft iedereen geld gewonnen... geen twist.
Nee, slecht uitgedacht door BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jordy, Sharice en Mattheüs hebben eigenlijk 50 euro verloren.
Alleen Jolien heeft 850 euro winst gepakt.
Misschien gaat de telefoon zo en moeten ze direct iemand nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar vind dit niet echt voor drama zorgen of twists wat juist leuker is
heb er zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar blijkbaar deze week dus targetpins, dus zullen er nog een aantal (6?) uitgedeeld moeten worden vandaag of morgen.
Ze hebben na de week inkopen nog geld verdiend met de Remi/Nele-ontmaskeringquote:
Dan doe maar vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar blijkbaar deze week dus targetpins, dus zullen er nog een aantal (6?) uitgedeeld moeten worden vandaag of morgen.
Dat heb ik ook gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Lennie is er dus gewoon ordinair uitgezet omdat ze er achter kwamen toch niet voldeed aan de casting eisen en gelogen heeft over haar boulimia is nu het verhaal.
Dat is ook exact waar ze je hebben willen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien toch maar beter af en toe een uizending kijken.. die streams leveren geen zak op
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Verklaard misschien wel waarom ze zo weinig deed en alleen maar lag/zat. Geen energie.
Maar snap niet dat BB er nu pas mee komt, ze heeft dat vorige week ofzo gezegd.
Wel weer een ultra fail van de FEBO dit hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Verklaard misschien wel waarom ze zo weinig deed en alleen maar lag/zat. Geen energie.
Maar snap niet dat BB er nu pas mee komt, ze heeft dat vorige week ofzo gezegd.
Over naar s2 dan maarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 kleffie en beffie aan het zoenen
Uitzendingen zijn awesome 🥳quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien toch maar beter af en toe een uizending kijken.. die streams leveren geen zak op
Dat kan ook nog!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?
Begrijp je nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja behalve als je per ongeluk iets teveel zegt
Weet niet wat het is, lijkt meer op een allergische reactie van iets daar in of rond het huis. Hooikoorts zou zelfs kunnen, ook omdat het mistig is en deeltjes makkelijker blijven hangen waardoor je je benauwd kan voelen. Bovendien is de ventilatie in die barak erg slecht. Maar zag wel iets in de woonkamer staan gisteren in de uitzending wat op een vochtigheids ventilator of iets lijkt. Zo'n half rond ding met beide zeiden open.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:24 schreef BB-King het volgende:
Axel ligt nog steeds gestrekt in zijn bed.
Verklaard dus ook dat ze zo mager is ze eet maar spuugt alles weer eruit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien heeft ze pas gisteren zitten kotsen daar?
Ja, dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:26 schreef Ace90ace het volgende:
Hoppelijk gaat de telefoon opnieuw en moeten er opnieuw 6 mensen naar binnen. En deze keer kost het 300 euro om te kijken. Daarna opnieuw maar dan 600 euro en zo verder tot dat er 6 personen zijn met een target pin.
Anders lijkt mij deze game niet goed doordacht want ze weten dat iedereen minstens 150 euro heeft en niet het risico gaat nemen om niet te kijken.
Soort van laffe manier hem een mes in de rug te steken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Toch blijf het raar dat ze niet op axel zouden mogen stemmen
Is dat zo of denken ze dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niets zo zwak als een grapje herhalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef BB-King het volgende:
Niels deed weer trek eens aan mijn vinger en Elsa trapt erin.
Als ie niet ziek was geweest had ie erop gezeten en als ie terug komt, zetten ze 'm er alsnog op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft de zijne maar 8 keer gespoeld, het resultaat van dat is bekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Flesjes beginnen te stinken.. ook na 10x doorspoelen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |