Er waren meerdere therapiesessies en activiteiten gepland over de dag. Verder zat je inderdaad veel in een gezamenlijke ruimte, of je liep over het terrein waar je ook lekker onder een boom kon liggen om een boekje te lezen enzo. Er waren meerder zitgelegenheden buiten, maar met deze temperaturen is dat natuurlijk niet erg aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zit je dan de hele dag in een grote kamer met alle bewoners dan?
Ik warm je wel opquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Lovely het volgende:
Ik ga een ommetje maken, ook al is t koud
[ afbeelding ]
is voor frummelenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen dekentje nodig
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Dekentje meenemen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb een jas met USB-verwarming!
Verwarming nog niet aan gehad overigens; ding isoleert gewoon prima.
Was een mokerdure jas die met 65 - 70% weg ging, met idd de USB-aansluiting in de pocket.quote:
Ongemakkelijk om eerlijk te zijn... Vind het best lastig om over mezelf te praten. Zelfs na al die tijd.quote:
Vast wel.quote:
Waar ik eerst zat ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in een herstellingsoord zat, was dat idd echt niet de bedoeling dat je dat deed.
Nee stervenskoud hier. Ik mocht net even naar buiten om te roken. Heel stuk lopen en twee gesloten deuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Er waren meerdere therapiesessies en activiteiten gepland over de dag. Verder zat je inderdaad veel in een gezamenlijke ruimte, of je liep over het terrein waar je ook lekker onder een boom kon liggen om een boekje te lezen enzo. Er waren meerder zitgelegenheden buiten, maar met deze temperaturen is dat natuurlijk niet erg aantrekkelijk!
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee stervenskoud hier. Ik mocht net even naar buiten om te roken. Heel stuk lopen en twee gesloten deuren.
Eindje! Daar heb ik wel eens geschaatst. Maar al lang geleden. Nu voel ik me oudquote:
Ja maar ik kan niet zomaar even weg als ik wil. Echt opgesloten.quote:
Voel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindje! Daar heb ik wel eens geschaatst. Maar al lang geleden. Nu voel ik me oud
Je bent toch zo oud als je je voelt?quote:
Als een hond in een worstenwinkelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent toch zo oud als je je voelt?
Hoe voel jij je vandaag?
Oh ja, alleen rondjes lopen is ook niet ideaal. Wat kun je dan eigenlijk doen als je geen therapie hebt? Netflix? Sporten? Creatieve dingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zomaar even weg als ik wil. Echt opgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |