Hoe was de intake?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pas om 16 uur programma
Ga denk ik even op bed zo
Heb ik niet gedaan...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom heb je die kabel stuk gemaakt?
Jah, speciaal voor @sp3c , al had die wellicht iets anders voor ogen bij een ijshockey plaatjequote:
Ja, minder fact-checking!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook niet heel veel keus waarschijnlijk, maar hij heeft nog wel de middelen om een statement te maken.
Maar dan heb je het toch wel gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan...Maar komt omdat ik de kabel oprol om de lader heen en dan gaat t wel eens kapot..
Mag dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pas om 16 uur programma
Ga denk ik even op bed zo
True..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch wel gedaan?![]()
Alleen niet doelbewust
Iedereen heeft een keuzequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook niet heel veel keus waarschijnlijk, maar hij heeft nog wel de middelen om een statement te maken.
wmb gaan ze dan op de vuistquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, speciaal voor @:sp3c , al had die wellicht iets anders voor ogen bij een ijshockey plaatje
Moet je ook niet doen hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan...Maar komt omdat ik de kabel oprol om de lader heen en dan gaat t wel eens kapot..
Doe ik altijdquote:
Maar zit je dan de hele dag in een grote kamer met alle bewoners dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in een herstellingsoord zat, was dat idd echt niet de bedoeling dat je dat deed.
Zellufquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen dekentje nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |