SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 21-01-2025 13:30:52 ]![]()
Ja hij heeft de laatste tijd flink zitten hielenlikken bij Trump. Was ook een meme van, dat al deze mensen in Trump Force One zaten en dat Zucchiniberg buiten met zijn gezicht tegen het raam zat van: "Jongens, mag ik ook binnen komen?"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ergens wel bijzonder dat Zuckerberg nu wel zo prominent zit,
afgelopen zomer was hun relatie nog een stuk minder goed.
[..]
https://www.independent.c(...)cebook-b2603963.html![]()
Zellufquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klinkt wel als een enorme baas![]()
Woohooquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:19 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe kabel is binnen voor mijn laptop![]()
![]()
Ja, heeft hij ook niet heel veel keus waarschijnlijk, maar hij heeft nog wel de middelen om een statement te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft de laatste tijd flink zitten hielenlikken bij Trump. Was ook een meme van, dat al deze mensen in Trump Force One zaten en dat Zucchiniberg buiten met zijn gezicht tegen het raam zat van: "Jongens, mag ik ook binnen komen?"Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
zal het proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als er tijdens het eten nauwelijks gepraat wordt is het natuurlijk geen lekkere binnenkomer.
Pro tip: ondanks dat we je natuurlijk graag hier zien en updates willen blijven krijgen, is het verstandig om het mobiele telefoongebruik ook wat te beperken, anders blijf je nog in je oude patronen hangen.:')![]()
Haha zie nu pas dat er nog een stukje over de Nachtwacht in de OP staat, ik ben gewend dat er alleen een plaatje staat, dus gewoon naar het einde doorgescrold en dat aangepastCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zie bromancequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha zie nu pas dat er nog een stukje over de Nachtwacht in de OP staat, ik ben gewend dat er alleen een plaatje staat, dus gewoon naar het einde doorgescrold en dat aangepast![]()
![]()
Hoe was de intake?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pas om 16 uur programma
Ga denk ik even op bed zo![]()
Heb ik niet gedaan...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom heb je die kabel stuk gemaakt?Maar komt omdat ik de kabel oprol om de lader heen en dan gaat t wel eens kapot..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jah, speciaal voor @sp3c , al had die wellicht iets anders voor ogen bij een ijshockey plaatjequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, minder fact-checking!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook niet heel veel keus waarschijnlijk, maar hij heeft nog wel de middelen om een statement te maken.![]()
![]()
Maar dan heb je het toch wel gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan...Maar komt omdat ik de kabel oprol om de lader heen en dan gaat t wel eens kapot..
![]()
Alleen niet doelbewust
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mag dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pas om 16 uur programma
Ga denk ik even op bed zo![]()
True..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch wel gedaan?![]()
Alleen niet doelbewust
Ach vroeger gingen kabels nog sneller kapot, vooral die van de telefoon
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Iedereen heeft een keuzequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook niet heel veel keus waarschijnlijk, maar hij heeft nog wel de middelen om een statement te maken.![]()
wmb gaan ze dan op de vuistquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, speciaal voor @:sp3c , al had die wellicht iets anders voor ogen bij een ijshockey plaatje
maar frummelen onder de dekens maat vanalles goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet je ook niet doen hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan...Maar komt omdat ik de kabel oprol om de lader heen en dan gaat t wel eens kapot..
![]()
bij panters
of iets meer in het middenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kemphanenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bij kemphanen is het sowieso minder koudOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar zit je dan de hele dag in een grote kamer met alle bewoners dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in een herstellingsoord zat, was dat idd echt niet de bedoeling dat je dat deed."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zellufquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen dekentje nodig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: