Benje vingervlug?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb gewoon hoge verwachtingen van jouquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goed
quote:
quote:
Succes!quote:
Oef, net op tijd dus!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, kloddertje weggebracht. Over een kwartier mijn moeder hier...
Ja en ontmoeting vind ik het echt te vroeg voor. Ken dr net een maand maar voelt al veel langer.quote:
Niet, je had geen verwachtingenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoge verwachtingen van jou
Dat is echt ideaalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:20 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk de 10 minuten trein, kan ik treintje later nemen net na de spits lekker rustig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Des te mooier is het weerzien straksquote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te mooier is het weerzien straks
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar ook wel mooi, het zou ook niet goed zijn als je haar niet zou missen
Kun je wel als eerste uitstappenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef hemarookworst het volgende:
Slecht idee om bij de deur te zitten
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je hebt me al 2 kutten naar mn hoofd geslingerd vandaag
![]()
5 topics lang zat Arie in de OP, maar dat heb je zeker gemistJa hallo, ik hou niet alles bij heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht altijd tot iedereen is uitgestapt want eindpunt, hoef ik niet tussen de mensen te proppenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je wel als eerste uitstappen
Oh, dat lijkt me niet heel praktisch als je bij de deur zitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot iedereen is uitgestapt want eindpunt, hoef ik niet tussen de mensen te proppen
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
Mensen staan altijd veel te vroeg op terwijl station nog lang niet in zicht is
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou niet alles bij he
Dank voor deze open deurquote:
Wel het fijnstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik stap ook uit als de deur open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |