De uitleg kwam er na; mams komt veel te vroeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan niet. Maar goed ieder zijn ding.
Maar de ouders ontmoeten is toch vaak een belangrijke stap in een relatiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, Het is toch niet iets om je voor te schamen.
Denk dat je als moeder juist blij bent dat je zoon iemand naast zich heeft toch?
Sinds netquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sinds wanneer laat je je daar door tegenhouden?
O op die manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De uitleg kwam er na; mams komt veel te vroeg.Hij wil gewoon nog ff wat langer van Klodder genieten.
Ok, aangepastquote:
Ga helpen opruimen dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks komt mijn moeder en is Klodder hier nog
Das een hele gezellige fight maar ik keur het goedquote:
Sup?quote:
Nee zijn mannenquote:
Is al een oude manier hoor om zo punten te krijgen. NIets mis mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als ik m open is het ook niet goed, want dan zat je al klaar met een TT en een gifje
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goedquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al een oude manier hoor om zo punten te krijgen. NIets mis mee.
Ik doe 9 van de 10x niet eens meer moeite om te openen, want anderen hebben het toch al klaar staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |