SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De Nachtwacht, het beroemdste en grootste schilderij van Rembrandt van Rijn. Maar waarom is hij eigenlijk zo wereldberoemd? Het is een portret van een groep schutters van de 17e eeuw. Dit zijn kloveniers. Ze staan op het punt om overdag door de stad te marcheren. De titel ‘De Nachtwacht’ kreeg het schilderij in de 19e eeuw, omdat het schilderij zo donker was. De gebaren en de houdingen van de schutters maken dit schilderij erg bijzonder. Rembrandt koos ervoor om niet iedereen braaf naast elkaar te zetten, maar hij koos juist voor een rommelige opstelling. Het is een groep in actie en dat maakt het verrassend.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 21-01-2025 08:52:44 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat is dat voor een primitieve manier om punten te verzamelen @JustinK?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ami topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wat was het ook weer?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En als ik m open is het ook niet goed, want dan zat je al klaar met een TT en een gifjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is dat voor een primitieve manier om punten te verzamelen @:JustinK?![]()
![]()
Ikshock3y gifje keur ik wel sws goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gezelliquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks komt mijn moeder en is Klodder hier nog![]()
![]()
Mag je moeder dat niet wetendan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks komt mijn moeder en is Klodder hier nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snel de deur uit trappen dus!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks komt mijn moeder en is Klodder hier nog![]()
![]()
Zo dan, Het is toch niet iets om je voor te schamen.quote:
Denk dat je als moeder juist blij bent dat je zoon iemand naast zich heeft toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gezien die smiley die hij gebruikte!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, Het is toch niet iets om je voor te schamen.
Denk dat je als moeder juist blij bent dat je zoon iemand naast zich heeft toch?
Het leek alsof het erg was dat Klodder er nog is als z'n moeder komt!![]()
![]()
Ja dat snap ik dan niet. Maar goed ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou gezien die smiley die hij gebruikte!
Het leek alsof het erg was dat Klodder er nog is als z'n moeder komt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar sinds wanneer laat je je daar door tegenhouden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als ik m open is het ook niet goed, want dan zat je al klaar met een TT en een gifje
KaasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
De uitleg kwam er na; mams komt veel te vroeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan niet. Maar goed ieder zijn ding.Hij wil gewoon nog ff wat langer van Klodder genieten.
![]()
![]()
Maar de ouders ontmoeten is toch vaak een belangrijke stap in een relatiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, Het is toch niet iets om je voor te schamen.
Denk dat je als moeder juist blij bent dat je zoon iemand naast zich heeft toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sinds netquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sinds wanneer laat je je daar door tegenhouden?![]()
![]()
O op die manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De uitleg kwam er na; mams komt veel te vroeg.Hij wil gewoon nog ff wat langer van Klodder genieten.
OnzinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga helpen opruimen dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks komt mijn moeder en is Klodder hier nog
Weet ze het nog niet?![]()
![]()
Das een hele gezellige fight maar ik keur het goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sup?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier is iets aan de hand mensen dat zie ik gelijk
Luisteren is de sleutel heb ik nu net geleerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee zijn mannenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Worst kaas scenarioDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Cheddar?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is al een oude manier hoor om zo punten te krijgen. NIets mis mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als ik m open is het ook niet goed, want dan zat je al klaar met een TT en een gifje
Ik doe 9 van de 10x niet eens meer moeite om te openen, want anderen hebben het toch al klaar staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goedquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al een oude manier hoor om zo punten te krijgen. NIets mis mee.
Ik doe 9 van de 10x niet eens meer moeite om te openen, want anderen hebben het toch al klaar staan![]()
![]()
Morguh Assie![]()
Morguh Drakin![]()
Morguh Mutske
Benje vingervlug?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goed
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
ZO ja dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gewoon hoge verwachtingen van jouquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor Amy is het nooit goed
Ik ga op padOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo, kloddertje weggebracht. Over een kwartier mijn moeder hier...:')![]()
Oef, net op tijd dus!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, kloddertje weggebracht. Over een kwartier mijn moeder hier...![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en ontmoeting vind ik het echt te vroeg voor. Ken dr net een maand maar voelt al veel langer.quote::')![]()
Niet, je had geen verwachtingenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoge verwachtingen van jou![]()
![]()
![]()
Heerlijk de 10 minuten trein, kan ik treintje later nemen net na de spits lekker rustigUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is echt ideaalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:20 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk de 10 minuten trein, kan ik treintje later nemen net na de spits lekker rustig![]()
quote:je hebt me al 2 kutten naar mn hoofd geslingerd vandaag
![]()
5 topics lang zat Arie in de OP, maar dat heb je zeker gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te mooier is het weerzien straksquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Maar ook wel mooi, het zou ook niet goed zijn als je haar niet zou missen
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te mooier is het weerzien straksmisschien volgend weekend
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar ook wel mooi, het zou ook niet goed zijn als je haar niet zou missen:')![]()
Kun je wel als eerste uitstappenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef hemarookworst het volgende:
Slecht idee om bij de deur te zittenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je hebt me al 2 kutten naar mn hoofd geslingerd vandaag
![]()
5 topics lang zat Arie in de OP, maar dat heb je zeker gemistJa hallo, ik hou niet alles bij heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht altijd tot iedereen is uitgestapt want eindpunt, hoef ik niet tussen de mensen te proppenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je wel als eerste uitstappenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Oh, dat lijkt me niet heel praktisch als je bij de deur zitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot iedereen is uitgestapt want eindpunt, hoef ik niet tussen de mensen te proppenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mensen staan altijd veel te vroeg op terwijl station nog lang niet in zicht is
Uw ADH vitamine Worst
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
Mensen staan altijd veel te vroeg op terwijl station nog lang niet in zicht is![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou niet alles bij he
Ik spring laatste seconde voordat de trein vertrekt eruitUw ADH vitamine Worst
Wel het fijnstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik stap ook uit als de deur open is![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:
Nee ik ga maar weer eens in een hoekje zitten
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Nee ik ga maar weer eens in een hoekje zitten![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Je mag hier dus nergens roken... Das wel irritant:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je straks daar ook gelijk van afgekicktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je mag hier dus nergens roken... Das wel irritant
Het is ook nooit goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De uitleg kwam er na; mams komt veel te vroeg.Hij wil gewoon nog ff wat langer van Klodder genieten.
Zelf komt hij alle jaren.![]()
![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben gisteravond nog gekomenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daarna ff poepenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
netjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan je gelijk stoppen met rokenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je mag hier dus nergens roken... Das wel irritant
ALs kiespijnquote:
Hey aapjequote:
Nee, eigenlijk geen ideequote:
Jah, die heeft natuurlijk even andere dingen om zich mee bezig te houden nuquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Snap ik. Maar mag je buiten ook niet roken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee alleen soms onder begeleiding.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Maar mag je buiten ook niet roken?
Net lunch gehad. Er werd bijna niet gepraat.:')![]()
Niet praten met volle mond he ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee alleen soms onder begeleiding.
Net lunch gehad. Er werd bijna niet gepraat.
Maarre hoe is je eerste indruk?![]()
Is iedereen vandaag nieuw aangekomen? Dan is het misschien nog een kwestie van wennenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net lunch gehad. Er werd bijna niet gepraat.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, Musk die 2x een nazi-groet doet
Het zal wel heel erg wennen zijn. Hou vooral in je achterhoogd dat je er voor je eigen belang zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net lunch gehad. Er werd bijna niet gepraat.
Dat je bijna niet kan roken is een beetje vreemd in dit soort situtatie, dit levert alleen stress op lijkt mij.
Hou vol Klaasje
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja kutquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Niet praten met volle mond he ...
Maarre hoe is je eerste indruk?
Voel me nog helemaal niet op mijn gemak:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg wennen zijn. Hou vooral in je achterhoogd dat je er voor je eigen belang zit.
Dat je bijna niet kan roken is een beetje vreemd in dit soort situtatie, dit levert alleen stress op lijkt mij.
Hou vol Klaasje
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Echt hè. Wat gaat er in zijn hoofd om dat hij dit doet?quote::')![]()
Ja, beetje griezelig wel. Wel goed dat Biden nog prefentief gratie heeft verleend aan een aantal mensen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
snap ik ...... alle begin is ook moeilijk ....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja kut
Voel me nog helemaal niet op mijn gemak
heb je iets vertrouwds van thuis mee (je lievelingsbalpen ofzo iets) ?
verder eens met @Dotteke
hou vol Klaasje!!!!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja vandaag is het echt wel volhouden. Ik heb niks vertrouwds mee. Wel wat boeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
snap ik ...... alle begin is ook moeilijk ....
heb je iets vertrouwds van thuis mee (je lievelingsbalpen ofzo iets) ?
verder eens met @:Dotteke
hou vol Klaasje!!!!:')![]()
Heb je al iets van een dagschema ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vandaag is het echt wel volhouden. Ik heb niks vertrouwds mee. Wel wat boeken.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik geloof vanmiddag wel ietsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je al iets van een dagschema ofzo?:')![]()
Kan ook niet meteen, heeft wat tijd nodig maar dat gaat echt wel goed komen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja kut
Voel me nog helemaal niet op mijn gemak![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nu nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook niet meteen, heeft wat tijd nodig maar dat gaat echt wel goed komen!
Bah bah:')![]()
Ja als er tijdens het eten nauwelijks gepraat wordt is het natuurlijk geen lekkere binnenkomer.quote:
Pro tip: ondanks dat we je natuurlijk graag hier zien en updates willen blijven krijgen, is het verstandig om het mobiele telefoongebruik ook wat te beperken, anders blijf je nog in je oude patronen hangen.![]()
![]()
Maar ergens wel bijzonder dat Zuckerberg nu wel zo prominent zit,
afgelopen zomer was hun relatie nog een stuk minder goed.https://www.independent.c(...)cebook-b2603963.htmlquote:Donald Trump has threatened to imprison Mark Zuckerberg for life if the Meta chief executive attempts to “plot against” him in the upcoming presidential election.
The former president has repeatedly claimed – without evidence – that the tech tycoon intervened in the 2020 presidential election in favor of Joe Biden,Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: