3 goals in 22 uur, die moeten we hebben als spits!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gestikt in mijn koffie nu ik heb gelezen dat West Ham United graag Brubbie wil hebben. Wat is er toch met de wereld aan de hand?
Die genoemde bedragen, dat kan toch niet Hans.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
3 goals in 22 uur, die moeten we hebben als spits!
De Ajax-bonus levert weer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die genoemde bedragen, dat kan toch niet Hans.
In de Premier league betalen ze volgens mij nog miljoenen voor spelers zonder benen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die genoemde bedragen, dat kan toch niet Hans.
Ik breng hem op de fietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag nog een keer stikken om de transfersom van 30 miljoen.
Het runnen van een PL-club moet toch ook fantastisch zijn. Eerst voor 30 miljoen Fullkrug halen, die er echt helemaal niets van kan, en dan een half jaar later een nóg slechtere spits halen, wederom voor 30 miljoen. En maakt het iets uit? Totaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag nog een keer stikken om de transfersom van 30 miljoen.
Vermoeiend.quote:
Had hij beter een ander land dan Sierra Leone uitgezochtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een relatie met de dochter van een buitenlandse president aangeknoopt om uit de handen van justitie te blijven?
Freetown als hoofdstad, wat wil een crimineel nog meer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had hij beter een ander land dan Sierra Leone uitgezocht
Inderdaad, daar kijken ze ook niet op een paar roofovervallen meer of minder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Freetown als hoofdstad, wat wil een crimineel nog meer?
quote:Ze vroeg haar baas om op date te mogen met Rudi Garcia: wie is Francesca Brienza, de nieuwe First Lady van de Rode Duivels?
De nieuwe First Lady van het Belgische voetbal is een Italiaanse en heet Francesca Brienza. Een journaliste/TV-persoonlijkheid van 38, moeder van Sofia (1,5) en al tien jaar partner van Rudi Garcia, de man van wie verwacht wordt dat ie de Rode Duivels opnieuw zal opstuwen in de vaart der volkeren.
De kans is niet gering dat de tv-camera’s bij de eerstvolgende wedstrijd van de Rode Duivels de tribunes driftig zullen afspeuren om een glimp op te vangen van de vriendin van de nieuwbakken bondscoach. Niet dat dat Francesca Brienza heel erg zal storen. Ze is de camera’s gewend als tv-sportjournaliste met een verleden als presentatrice bij de sportzender van AS Roma en als ex-kandidate van Miss Italië.
Francesca Brienza is geboren in Marsico Nuovo, in de regio Basilicata, bezuiden Napels. Maar elke Italiaan zal u zeggen dat Francesca Brienza vooral een Romeinse is. Want Brienza was heel lang de stem en het gezicht van Roma TV, de zender die verbonden is aan voetbalclub AS Roma. Ze presenteerde er en vergezelde de ploeg als journaliste bij zowat elke verplaatsing. Haar niet onaangename verschijning viel niet alleen de Roma-supporters op.
Koffietje drinken
Toen Rudi Garcia in juni 2013 trainer werd van de Romeinse club kreeg hij haast onmiddellijk een microfoon onder de neus geschoven. Een interview voor AS Roma-TV. De journaliste van dienst: Francesca Brienza. De enige vrouw die de zender toen in dienst had. “Er was wel een klik. Ik vond hem een interessante man”, zei ze in de Italiaanse krant Corriere della Serra over haar eerste ontmoeting met Garcia. Dat gevoel was wederzijds, maar Brienza was niet van plan om zich zomaar in een avontuur te storten, gaf ze toe. “Het heeft een paar maanden geduurd voordat ik ermee instemde om een koffie met hem te gaan drinken. Ik ben streng opgevoed - mijn vader was een agent bij de financiële sectie - en ik respecteer hiërarchieën. Voor mij was Rudi de coach, de baas van de ploeg.”
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. “Ik vroeg aan mijn hoofdredacteur toestemming om buiten de uren met Rudi af te spreken. Het mocht. Als hij zijn toestemming niet had gegeven, zou ik nooit een koffie met hem zijn gaan drinken. Voor geen geld zou ik het hebben kunnen verdragen dat iemand zou twijfelen aan mijn professionele integriteit.” Om maar te zeggen: haar carrière betekent heel wat voor Francesca Brienza.
Uitgestelde trouw
En toch staat die tegenwoordig op een wat lager pitje. Want van die koffie met Rudi Garcia kwam meer. Veel meer. Ze werden een koppel en ze bleven dat. Ook toen Garcia in 2016 AS Roma ruilde voor Olympique de Marseille in zijn thuisland Frankrijk. Ze volgde hem. Het koppel ging in Nice wonen, al bleef Brienza wel actief als sportjournaliste. Ze dook ook verschillende keren op in andere programma’s op de Italiaanse televisie, zoals Quelli Che Il Calcio, een razend populaire voetbalshow op zondagnamiddag, uitgezonden door de nationale omroep RAI.
In 2019 - Garcia was intussen trainer geworden bij Olympique Lyon - kondigde het koppel aan dat ze verloofd waren. Maar wanneer ze zouden trouwen, vertelden ze er niet bij. “Er was nog geen datum geprikt”, aldus Francesca Brienza. “Maar we waren het echt van plan. En toen kwam Covid en moesten we het op de lange baan schuiven.” Die lange baan houdt aan tot vandaag. “Het zal er ooit van komen”, zei ze aan Corriere della Serra.
Begin 2023 poseerde Francesca Brienza voor de 74.200 volgers van haar Instagram-account met en zwangere buik. In september van dat jaar beviel ze van een meisje, Sofia. Het is de vierde dochter van Rudi Garcia, die al drie kinderen had uit een vorige relatie.
Ik heb altijd een beetje medelijden met Lale Gul. Die is overduidelijk niet al te snugger en heeft niet in de gaten dat ze wordt ingezet als useful idiot.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Is Lale Gül een beetje te veel in zichzelf gaan geloven?
En God zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Iraola is uit. @:alaphilippe_
Dat verwacht je toch ook niet van vriendelijke vriend genocidale dictator die zijn opponenten laat vermoorden Paul K.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:14 schreef VoMy het volgende:
Heeft het WK in Rwanda ft. Congo X M23 een beginnend probleem?
Uitlaatgassen van de vulkaan inhaleren. Ik zie een winwinquote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
Frutsel in WKN / [ACTUEEL] Vulkanen op de Canarische Eilanden #8
Heeft de hoogtestage op de Teide een beginnend probleem?
En dan denken mensen nog steeds dat er hier in de woestijn niet gezopen wordt!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Opeens heb je het, je koopt Matteo Dams voor 10 miljoen
Daar komen mensen voor naar het stadion!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Deze duurde nog lang.quote:
Alleen Belgie kan dit nog oplossen denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 18:14 schreef VoMy het volgende:
Heeft het WK in Rwanda ft. Congo X M23 een beginnend probleem?
Doet hij daarom mee aan het WK, wat prijzengeld sprokkelen?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Wout, het bonnetje van 662k van Nuyens blijft staan.
Denk niet dat hij daar iets zelf van heeft betaaldquote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Doet hij daarom mee aan het WK, wat prijzengeld sprokkelen?
Je fietst een trainingsronde en dan kom je toevallig langs de werkplaats in Heeswijk-Dinther. Volle rugzak mee terugquote:Op maandag 27 januari 2025 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar iets zelf van heeft betaald
Er is vast wel wat contant geld ven ene Frits van E naar toe gegaan
Zo, dat was weer een gezellig nieuwsrondje vandaagquote:Hij kocht wapens via iemand die hij had leren kennen bij het uitvoeren van een taakstraf voor het mishandelen van zijn konijn.
Heeft Geert dit al aangegrepen als extra argument om taakstraffen af te schaffen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo, dat was weer een gezellig nieuwsrondje vandaag
Slim dat het Saudi Arabisch voetbal investeert in jong talentquote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Wat is er?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef Szura het volgende:
Heeft Silicon Valley een groot probleem?
Chinese AI met een fractie van de rekenkracht van Amerikaanse AI en allemaal vrij beschikbaar, als ik het goed heb begrepen. De ASML aandelen zijn er zelfs door gekelderd.quote:
Ja en ondanks de Amerikaanse sancties. Dus welke WLR-nerd kan dit duiden?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Chinese AI met een fractie van de rekenkracht van Amerikaanse AI en allemaal vrij beschikbaar, als ik het goed heb begrepen. De ASML aandelen zijn er zelfs door gekelderd.
Ik sta volledig achter de implosie van de Amerikaanse AI-ds-bedrijven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef Szura het volgende:
Heeft Silicon Valley een groot probleem?
In ruil daarvoor krijgen we dan dus de Chin-AI-dse bedrijven. Of we daar nou veel beter van worden..quote:Op maandag 27 januari 2025 20:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de implosie van de Amerikaanse AI-ds-bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |