Uitlaatgassen van de vulkaan inhaleren. Ik zie een winwinquote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
Frutsel in WKN / [ACTUEEL] Vulkanen op de Canarische Eilanden #8
Heeft de hoogtestage op de Teide een beginnend probleem?
En dan denken mensen nog steeds dat er hier in de woestijn niet gezopen wordt!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Opeens heb je het, je koopt Matteo Dams voor 10 miljoen
Daar komen mensen voor naar het stadion!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Deze duurde nog lang.quote:
Alleen Belgie kan dit nog oplossen denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 18:14 schreef VoMy het volgende:
Heeft het WK in Rwanda ft. Congo X M23 een beginnend probleem?
Doet hij daarom mee aan het WK, wat prijzengeld sprokkelen?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Wout, het bonnetje van 662k van Nuyens blijft staan.
Denk niet dat hij daar iets zelf van heeft betaaldquote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Doet hij daarom mee aan het WK, wat prijzengeld sprokkelen?
Je fietst een trainingsronde en dan kom je toevallig langs de werkplaats in Heeswijk-Dinther. Volle rugzak mee terugquote:Op maandag 27 januari 2025 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar iets zelf van heeft betaald
Er is vast wel wat contant geld ven ene Frits van E naar toe gegaan
Zo, dat was weer een gezellig nieuwsrondje vandaagquote:Hij kocht wapens via iemand die hij had leren kennen bij het uitvoeren van een taakstraf voor het mishandelen van zijn konijn.
Heeft Geert dit al aangegrepen als extra argument om taakstraffen af te schaffen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo, dat was weer een gezellig nieuwsrondje vandaag
Slim dat het Saudi Arabisch voetbal investeert in jong talentquote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Szura het volgende:
Wat is er?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef Szura het volgende:
Heeft Silicon Valley een groot probleem?
Chinese AI met een fractie van de rekenkracht van Amerikaanse AI en allemaal vrij beschikbaar, als ik het goed heb begrepen. De ASML aandelen zijn er zelfs door gekelderd.quote:
Ja en ondanks de Amerikaanse sancties. Dus welke WLR-nerd kan dit duiden?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Chinese AI met een fractie van de rekenkracht van Amerikaanse AI en allemaal vrij beschikbaar, als ik het goed heb begrepen. De ASML aandelen zijn er zelfs door gekelderd.
Ik sta volledig achter de implosie van de Amerikaanse AI-ds-bedrijven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef Szura het volgende:
Heeft Silicon Valley een groot probleem?
In ruil daarvoor krijgen we dan dus de Chin-AI-dse bedrijven. Of we daar nou veel beter van worden..quote:Op maandag 27 januari 2025 20:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de implosie van de Amerikaanse AI-ds-bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |