De ultieme belichaming van kwaadaardig dom.quote:
Als je denkt dat die niet dieper kan zinken....quote:
Pistelero is de geruchten aan het bestuderen, daarna reageert hij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Ach Priske @:pistolero
(Als de Deense geruchten kloppen).
Ontzettend medelijden met die arme man. Nooit een eerlijke kans gehad en vanaf dag 1 (of eigenlijk daarvoor al) van alle kanten doelbewust kapot gemaakt. En nu uit grote angst en onder grote druk van het allesvernietigende Legioen maar het vriendje van Arne S. aanstellen. Ach.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Ach Priske @:pistolero
(Als de Deense geruchten kloppen).
Eens met dat laatste.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een populaire ex-assistent aanstellen als hoofdtrainer, Feyenoord doet er alles aan om Ajax te imiteren. Met hetzelfde resultaat ook, natuurlijk.
Te Kloese is een waanzinnige fraud.
Je snapt dat Dennis dit niet helemaal uit vrije wil doet heh?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een populaire ex-assistent aanstellen als hoofdtrainer, Feyenoord doet er alles aan om Ajax te imiteren. Met hetzelfde resultaat ook, natuurlijk.
Want?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt dat Dennis dit niet helemaal uit vrije wil doet heh?
De fans maken de club kapot!!!quote:
Op dit tempo Henk Fraser in aantocht binnen 1,5 jaar?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John de Wolf?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 45 minuten te gaan Hansquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Winnen van Bayern en dan je trainer ontslaanChantant.
Bobquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komen nog paar goaltjes bij. Het team staat achter Priske.
36.7 %?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe groot is de kans op top 8 als ze volgende week per ongeluk weer winnen?
Het is geen sportquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige sport he, dat voetbal?
Steef is een verstandig mens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Heeft het leven nog wel zin?
Tot over een week Stephan!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Heeft het leven nog wel zin?
Ook de Duitsers zijn alle lessen van 80 tot 90 jaar geleden vergeten, he?quote:‘Het is een Frustwahl, een stem uit frustratie’, zegt Reza Jedicke (59), ground controller op het Berlijnse vliegveld, over zijn AfD-keuze. ‘Omdat ik niet weet wat ik anders moet stemmen. De huidige regering heeft haar eigen volk in de steek gelaten. Ik zie hier elke dag oude vrouwtjes flessen verzamelen. Dat zijn de mensen die dit land hebben opgebouwd.’
Zo'n storm (lagedrukgebied) ontstaat juist in de winter, dan is het temperatuur verschil tussen de tropen en de polaire gebieden het grootst. Dit leidt ook tot (of beter gezegd is consistent met) een zeer sterke straalstroom hoog in de atmosfeer, zie plaatje hieronder (blauw-roze kleuren):quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan er zo'n zware storm ontstaan midden in de winter? @:Momo
Prima uitleg zo, Eowyn is wel echt heel zwaar als ik de voorspellingen zo zie. Windstoten van 180-200 km/h verwacht aan de westkust van Ierland.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n storm (lagedrukgebied) ontstaat juist in de winter, dan is het temperatuur verschil tussen de tropen en de polaire gebieden het grootst. Dit leidt ook tot (of beter gezegd is consistent met) een zeer sterke straalstroom hoog in de atmosfeer, zie plaatje hieronder (blauw-roze kleuren):
[ afbeelding ]
Het sterke temperatuurverschil voedt de lagedrukgebieden, vandaar ook de vorming van de fronten, die er uiteindelijk voor zorgen dat het temperatuurverschil kleiner wordt. Wat by Eowyn nog voor extra energie zorgt is de vele toevoer van warme vochtige vlucht.
Klimaatverandering! Meer extremen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan er zo'n zware storm ontstaan midden in de winter? @:Momo
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Prima uitleg zo, Eowyn is wel echt heel zwaar als ik de voorspellingen zo zie. Windstoten van 180-200 km/h verwacht aan de westkust van Ierland.
Je mag nog een keer stikken om de transfersom van 30 miljoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gestikt in mijn koffie nu ik heb gelezen dat West Ham United graag Brubbie wil hebben. Wat is er toch met de wereld aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |