Het is aan alle kanten stompzinnig, ook niet echt een persoon waar conservatieven blij mee zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-oprichter-silk-road
Dit lijkt mij wel zo'n geval dat je denkt, wordt de wereld er echt beter van dat hij gratie krijgt?
Nouja, als je het vergelijkt met deze:quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-oprichter-silk-road
Dit lijkt mij wel zo'n geval dat je denkt, wordt de wereld er echt beter van dat hij gratie krijgt?
Zomaar een NWS-post. Keurig.quote:Nee, dat mag je niet zeggen want dan ben je anti Islam, anti vrede, en racist.
Je moet juist voor de vernietiging van Joden plus een 7 Oktober fan zijn, anders hoor je er niet bij in deze wereld.
Dwangsom van 10mio, geen issue. Dat haal je zo weg bij Cultuur en Wetenschapquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Het kabinet heeft een heel groot probleem.
Zou het wat uitmaken? Wetten en rechters zijn er om te negeren. Een functionerende rechtsstaat is Nederland toch al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Wetten en rechters zijn er om te negeren. Een functionerende rechtsstaat is Nederland toch al heel lang niet meer.
Neehoor. Ze hebben nu goud in handen om de rechtsstaat compleet opzij te zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Met naam en adres?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef Steven184 het volgende:
Deze rechter zal wel snel op de Twitter tijdslijn van Geert verschijnen.
Denken dat rechters en wetten serieus genomen worden door Bruinrechts Iquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds niet. Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef Steven184 het volgende:
Deze rechter zal wel snel op de Twitter tijdslijn van Geert verschijnen.
Bruinrechts I blijft net zo lang dingen 'simpel' maken totdat het niet meer simpel te maken is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat rechters en wetten serieus genomen worden door Bruinrechts I
Geert toch netter dan ik inschatte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Erg teleurstellend.
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als ik Howard moet geloven is ons vanochtend groot onrecht aangedaan.
Maar 1 Hitler-groet ipv 2?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geert toch netter dan ik inschatte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |