Er hat es nicht gewußt?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie ook een pm gekregen om deel te nemen aan een alternatief forum?
Ja, dat is massaal naar ons gestuurd volgens mij. Trap er niet in!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Frank de link van het BBB-forum gestuurd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Totallympics? Is hij weer aan het werven ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word overal buiten gehoudenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Totallympics? Is hij weer aan het werven ja?
Bij dezen ook de uitnodiging:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet weer waar ik sta.
Het is zo op het eerste oog een forum van nog enigszins normale mensen die FOK! zijn ontvlucht vanwege de guurrechtse wind die hier waait.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het een nieuw forum voor de leuke mensen of de niet zo leuke mensen?
Jullie weten tot welke categorie jullie horen.
Zijn die te vertrouwen? Modjes zouden een bruine tag moeten krijgen haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Momo het volgende:
Die paardenpiemel durft het natuurlijk niet naar een mod te sturen!
Ik zie posts van Trein en Janneke die in de verschillende categorieën zitten. Dus dan juich ik dit initiatief niet toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij dezen ook de uitnodiging:
https://polcafe.nl/d/402-wielrennen-2/1520
Iets ellendigs?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen de wekker gezet voor morgen 10 uur?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat de fuck …quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoewel het in deze post inderdaad lijkt dat Mani een beruchte nazikreet brengt, blijft het natuurlijk moeilijk om dat met zekerheid te zeggen. Het zou goed kunnen dat de dierenliefhebber, die druk rondsprong en met zijn armen gebaarde voordat hij het toetsenbord nam, uit enthousiasme onbedoeld een bewering maakte die verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Maar het is aan Mani om daar duidelijkheid over te geven.
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er is geen goede uitkomst.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen de wekker gezet voor morgen 10 uur?
Het is aan alle kanten stompzinnig, ook niet echt een persoon waar conservatieven blij mee zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-oprichter-silk-road
Dit lijkt mij wel zo'n geval dat je denkt, wordt de wereld er echt beter van dat hij gratie krijgt?
Nouja, als je het vergelijkt met deze:quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-oprichter-silk-road
Dit lijkt mij wel zo'n geval dat je denkt, wordt de wereld er echt beter van dat hij gratie krijgt?
Zomaar een NWS-post. Keurig.quote:Nee, dat mag je niet zeggen want dan ben je anti Islam, anti vrede, en racist.
Je moet juist voor de vernietiging van Joden plus een 7 Oktober fan zijn, anders hoor je er niet bij in deze wereld.
Dwangsom van 10mio, geen issue. Dat haal je zo weg bij Cultuur en Wetenschapquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Het kabinet heeft een heel groot probleem.
Zou het wat uitmaken? Wetten en rechters zijn er om te negeren. Een functionerende rechtsstaat is Nederland toch al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Wetten en rechters zijn er om te negeren. Een functionerende rechtsstaat is Nederland toch al heel lang niet meer.
Neehoor. Ze hebben nu goud in handen om de rechtsstaat compleet opzij te zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Met naam en adres?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef Steven184 het volgende:
Deze rechter zal wel snel op de Twitter tijdslijn van Geert verschijnen.
Denken dat rechters en wetten serieus genomen worden door Bruinrechts Iquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds niet. Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef Steven184 het volgende:
Deze rechter zal wel snel op de Twitter tijdslijn van Geert verschijnen.
Bruinrechts I blijft net zo lang dingen 'simpel' maken totdat het niet meer simpel te maken is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat rechters en wetten serieus genomen worden door Bruinrechts I
Geert toch netter dan ik inschatte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Erg teleurstellend.
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als ik Howard moet geloven is ons vanochtend groot onrecht aangedaan.
Maar 1 Hitler-groet ipv 2?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geert toch netter dan ik inschatte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |