Er hat es nicht gewußt?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie ook een pm gekregen om deel te nemen aan een alternatief forum?
Ja, dat is massaal naar ons gestuurd volgens mij. Trap er niet in!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Frank de link van het BBB-forum gestuurd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Totallympics? Is hij weer aan het werven ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word overal buiten gehoudenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Totallympics? Is hij weer aan het werven ja?
Bij dezen ook de uitnodiging:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet weer waar ik sta.
Het is zo op het eerste oog een forum van nog enigszins normale mensen die FOK! zijn ontvlucht vanwege de guurrechtse wind die hier waait.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het een nieuw forum voor de leuke mensen of de niet zo leuke mensen?
Jullie weten tot welke categorie jullie horen.
Zijn die te vertrouwen? Modjes zouden een bruine tag moeten krijgen haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Momo het volgende:
Die paardenpiemel durft het natuurlijk niet naar een mod te sturen!
Ik zie posts van Trein en Janneke die in de verschillende categorieën zitten. Dus dan juich ik dit initiatief niet toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij dezen ook de uitnodiging:
https://polcafe.nl/d/402-wielrennen-2/1520
Iets ellendigs?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen de wekker gezet voor morgen 10 uur?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat de fuck …quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoewel het in deze post inderdaad lijkt dat Mani een beruchte nazikreet brengt, blijft het natuurlijk moeilijk om dat met zekerheid te zeggen. Het zou goed kunnen dat de dierenliefhebber, die druk rondsprong en met zijn armen gebaarde voordat hij het toetsenbord nam, uit enthousiasme onbedoeld een bewering maakte die verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Maar het is aan Mani om daar duidelijkheid over te geven.
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er is geen goede uitkomst.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen de wekker gezet voor morgen 10 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |