Sluit naadloos bij je persoonlijkheid aan idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wilde deze titel gewoon.
Als iets kan zien liggen, dan is het van mij.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sluit naadloos bij je persoonlijkheid aan idd.
Een democratische president die republikeinse congresleden preventief gratie verleend om ze te beschermen tegen de klopjacht van de Republikeinse president.. De 4 jaar gekkigheid is in full swing. Zijn de 24 uur al om voor het vredesakkoord met Rusland? Oh ja. Dat is al van de baan.quote:
NBC: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand een link voor de livestream van de inauguratie?
Gewikt en gewogen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
NBC: Bekijk deze YouTube-video
Fox News: Bekijk deze YouTube-video
CBS: Bekijk deze YouTube-video
ABC: Bekijk deze YouTube-video
MSNBC: Bekijk deze YouTube-video
CNN: Bekijk deze YouTube-video
Keus genoeg
En als dat niet lukt, om te zorgen dat 'de ander' zo veel mogelijk verliest.quote:
Kom kom, niet zo zuur.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als dat niet lukt, om te zorgen dat 'de ander' zo veel mogelijk verliest.
Ik ben niet zuur, ik ben licht verdrietig.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo zuur.
Over 4 jaar staat er misschien weer een democraat.
Ook ik zal op X Biden bedankenEn Trump succes wensen
Zo werkt dat nu eenmaal.
Had je de OP niet bij kunnen werken?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wilde deze titel gewoon.
Geen herhaling van 4 jaar geleden?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo zuur.
Over 4 jaar staat er misschien weer een democraat.
Ook ik zal op X Biden bedankenEn Trump succes wensen
Zo werkt dat nu eenmaal.
"Trump probeerde de onderhandelingen weer op te starten". Tja en daarmee heeft hij Kim een stuk steviger in het zadel geholpen. Amateuristisch en contra-productief. En dan abortus, wie zaten er ook alweer in dat hooggerechtshof en door wie zijn die benoemd?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:08 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Zijn covid beleid heeft hem z'n reelection gekost in 2020. Die geef ik aan je. De rest is onzin.
Is de gezondheidszorg en werknemersrechten verneukt door Trump ja? Dat is geen proces die al jarenlang aan de gang is onder welke president dan ook?
Bij Noord Korea probeerde Trump het tenminste om de onderhandelingen weer op te starten.
En het ferderale recht op abortus is de door SCOTUS afgeschaft, niet door Trump. Dat Trump conservatieve rechters nomineerd is geen verrassing natuurlijk.
Als je kijkt naar presidenten die een grotere destructieve werking op de VS hebben gehad dan kan ik er zo 6-7 opnoemen.
Hij is nog geen potus.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had je de OP niet bij kunnen werken?
Of is dat 'teveel werk'?
Dat kan.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, ik ben licht verdrietig.
En niet over de verkiezingsuitslag, want dat is slechts een gevolg van het onderliggende probleem.
JFK smeerde allemaal zooi op de bekleding van een autoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:51 schreef mcmlxiv het volgende:
Dus vertel, welke 6-7 presidenten hebben een ergere shitshow veroorzaakt?
Je snapt niet zo heel erg goed wat ik bedoel, is het wel?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik vind soms bepaalde verkiezingsuitslagen ook kut. Ik raap mijzelf dan weer op met de gedachte dat bij de volgende uitslag misschien ik weer bediend word.
Ik vind het belachelijk om elkaar alles te misgunnen.
Jawel. Maar ik probeer met een wat zoete inslag jou op te beuren door te zeggen dat het over 4 jaar weer anders kan zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je snapt niet zo heel erg goed wat ik bedoel, is het wel?
In theorie kan dit probleem, wat jij overduidelijk niet ziet, volgend jaar ook anders zijn. Gaat niet gebeuren, maar het kan natuurlijk wel degelijk. Net zoals we, hopelijk, ook in andere landen een omslag gaan zien.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik probeer met een wat zoete inslag jou op te beuren door te zeggen dat het over 4 jaar weer anders kan zijn.
Je bent cryptisch over "het" probleem. Je kan me in één zin enlighten natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In theorie kan dit probleem, wat jij overduidelijk niet ziet, volgend jaar ook anders zijn. Gaat niet gebeuren, maar het kan natuurlijk wel degelijk. Net zoals we, hopelijk, ook in andere landen een omslag gaan zien.
Maar ik heb er een hard hoofd in.
Beter lezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent cryptisch over "het" probleem. Je kan me in één zin enlighten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reageerde op de post van Vis, die aangeeft dat politiek anno 2025 niet meer gaat om een zo goed mogelijk bestuur voor het gehele land, maar om winnen en verliezen. Daarmee zijn verkiezingen een soort voetbalwedstrijd geworden, met hooligans als aanhangers van de verschillende politici. De lange termijnbelangen van de gehele natie, of het individu, zijn daar absoluut niet mee gediend en de samenleving al helemaal niet.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter lezen.Op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reageerde op de post van Vis, die aangeeft dat politiek anno 2025 niet meer gaat om een zo goed mogelijk bestuur voor het gehele land, maar om winnen en verliezen. Daarmee zijn verkiezingen een soort voetbalwedstrijd geworden, met hooligans als aanhangers van de verschillende politici. De lange termijnbelangen van de gehele natie, of het individu, zijn daar absoluut niet mee gediend en de samenleving al helemaal niet.
Ik kan mij wel vinden in wat je schrijft
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Oke thanks voor de heads up.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die ging skippen was allang bekend .
Welke niet-debielen heeft het Trump kamp dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
Het valt mij op dat de NOS al iets neutraler is in haar berichtgeving. Normaal gesproken zouden ze uit het Trumpkamp alleen maar debielen aan het woord laten.
Als je het hebt over iemand die met geen mogelijkheid ter wereld gerepareerd kan worden...alleen door zijn voormalig buurmanquote:Op maandag 20 januari 2025 16:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Rand Paul mag ook weleens gerepareerd worden.
Jij dacht dat Joe-met-de-baseballcap naar binnen mocht als Harris had gewonnen?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch grappig dat die mensen op Trump hebben gestemd omdat hij voor het volk is en tegen de elite en je vervolgens alleen maar miljardairs ziet bij de inauguratie.
Wat gaat er in het hoofd van die mensen om?
Waarschijnlijk weinig. Ja of ze denken echt dat miljardairs de gewone man goed begrijpen en willen helpen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch grappig dat die mensen op Trump hebben gestemd omdat hij voor het volk is en tegen de elite en je vervolgens alleen maar miljardairs ziet bij de inauguratie.
Een aanzienlijk deel van de bevolking is blijkbaar toch minder ontwikkeld, slecht geïnformeerd en onvoldoende geïnteresseerd...quote:Op maandag 20 januari 2025 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is niet wat hij daarmee bedoelt.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:27 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Jij dacht dat Joe-met-de-baseballcap naar binnen mocht als Harris had gewonnen?
Die inauguraties zijn altijd een feestje geweest voor de bobo's.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter lezen.Tsja, als je niet eerst wint, valt er weinig bij te dragen aan de samenleving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reageerde op de post van Vis, die aangeeft dat politiek anno 2025 niet meer gaat om een zo goed mogelijk bestuur voor het gehele land, maar om winnen en verliezen. Daarmee zijn verkiezingen een soort voetbalwedstrijd geworden, met hooligans als aanhangers van de verschillende politici. De lange termijnbelangen van de gehele natie, of het individu, zijn daar absoluut niet mee gediend en de samenleving al helemaal niet.crap in = crap out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |