quote:
Op maandag 20 januari 2025 16:08 schreef Arnhemunited het volgende:[..]
Zijn covid beleid heeft hem z'n reelection gekost in 2020. Die geef ik aan je. De rest is onzin.
Is de gezondheidszorg en werknemersrechten verneukt door Trump ja? Dat is geen proces die al jarenlang aan de gang is onder welke president dan ook?
Bij Noord Korea probeerde Trump het tenminste om de onderhandelingen weer op te starten.
En het ferderale recht op abortus is de door SCOTUS afgeschaft, niet door Trump. Dat Trump conservatieve rechters nomineerd is geen verrassing natuurlijk.
Als je kijkt naar presidenten die een grotere destructieve werking op de VS hebben gehad dan kan ik er zo 6-7 opnoemen.
"Trump probeerde de onderhandelingen weer op te starten". Tja en daarmee heeft hij Kim een stuk steviger in het zadel geholpen. Amateuristisch en contra-productief. En dan abortus, wie zaten er ook alweer in dat hooggerechtshof en door wie zijn die benoemd?
- Kennen we Betsy DeVos nog? Zijn briljante parel op onderwijs. Dankzij Trump-1 is het onderwijs weer een stukje idioter geworden
- Het voedselveiligheidsprogramma is door Trump zo ongeveer om zeep geholpen, waarmee voedselbonnen voor de armsten verdwenen
- Overwerkregels zijn door Trump verslechterd waardoor juist de laagstbetaalden minder geld voor overwerk krijgen
- Regels voor bestrijden van seksuele intimidatie op de werkvloer zijn door Trump verslechterd
- Het auditsysteem voor defensie was door Trump bewust om zeep geholpen, meer geld wat in diepe zakken van vriendjes kan belanden
En dan laat ik klimaat, milieu, het volledig negeren van de problemen met infrastructuur nog even buiten schot. Trump is een narcistische amateuristische idioot. Dat was hij tijdens zijn eerste, dat zal hij tijdens zijn tweede termijn zijn. Rijke vriendjes worden rijker, arme Amerikanen worden armer, vrouwenmisbruik wordt normaler, roofbouw op alles waarvan hij of zijn vriendjes kunnen profiteren is het uitgangspunt.
Dus vertel, welke 6-7 presidenten hebben een ergere shitshow veroorzaakt?