SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nachtjes doorhalen kan ik niet dan slaap ik in de middagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
dat is ook niet goed dan gaat je ritme nog meer naar de klote![]()
![]()
slapen is belangrijker dan bolkenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nachtjes doorhalen kan ik niet dan slaap ik in de middagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In Amerika; het zit enorm op mensen te spioneren en het een monopoliepositie.quote:
Het zou deels verkocht moeten worden en dat weigerden ze.![]()
Ja want het komt een paar mensen niet goed uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
In Amerika; het zit enorm op mensen te spioneren en het een monopoliepositie.
Het zou deels verkocht moeten worden en dat weigerden ze.
X moet ook verboden worden
die natnek van Facebook gaat ook weer stoppen met moderatie
ze moeten niet zo zeiken en mensen zelf na laten denken of die bagger goed voor ze is.
dat verbieden en betuttelen daar ga ik zeer slecht op![]()
Dus gingen de gebruikers naar een andere app waar mega gediscrimineerd wordt. Een Chineze appDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:20 schreef drakin het volgende:
Dus gingen de gebruikers naar een andere app waar mega gediscrimineerd wordt. Een Chineze app![]()
![]()
Betutteling hou ik ook niet zo van, maar China krijgt wel FOK!king snel veel macht.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja want het komt een paar mensen niet goed uit.
X moet ook verboden worden
die natnek van Facebook gaat ook weer stoppen met moderatie
ze moeten niet zo zeiken en mensen zelf na laten denken of die bagger goed voor ze is.
dat verbieden en betuttelen daar ga ik zeer slecht op![]()
nog net geen Russische inmengingquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!![]()
kwart van de mensen in de wereld komen uit China, niet gek dat ze veel macht hebbenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Betutteling hou ik ook niet zo van, maar China krijgt wel FOK!king snel veel macht.![]()
Ja die lees ik ook altijd heel aandachtigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee het staat allemaal in de gebruiksvoorwaarden van die site!![]()
![]()
Nee maar ze kopen overal de boel op, spioneren nog veel meer dan westerse overheden en bedrijven al doen, hebben louche handelspraktijken met wurgcontracten enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
kwart van de mensen in de wereld komen uit China, niet gek dat ze veel macht hebben![]()
Whehe!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja die lees ik ook altijd heel aandachtigMaar het valt sommige mensen gewoon op.
![]()
![]()
Amerika is nog een veel groter achterlijk kut landquote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ze kopen overal de boel op, spioneren nog veel meer dan westerse overheden en bedrijven al doen, hebben louche handelspraktijken met wurgcontracten enz.
nog corrupter dan alles in de rest van de wereld maar dat mag je niet zeggen![]()
Ik ben er weer jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb nog geen poging gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er ook hier eentje te happen, kan niet slapen.![]()
En je mag geen kleurtje hebben en je moet hetero zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je totquote:
Prima dagje gehad met Harry zeg ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja man, was tof!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je tot
Prima dagje gehad met Harry zeg ik
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.![]()
![]()
Terecht denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja man, was tof!
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mini geeft een goeie handquote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja man, was tof!
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.![]()
![]()
Tijd om te slapen
En hij heeft een chagrijnig kijkende serveerster in m'n favoriete restaurantje aan het lachen gekregen!quote:![]()
![]()
Ze belde vanmiddag nog of ik niet een keer vaker wilde komen eten en daarna wilde trouwenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een chagrijnig kijkende serveerster in m'n favoriete restaurantje aan het lachen gekregen!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ze belde vanmiddag nog of ik niet een keer vaker wilde komen eten en daarna wilde trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb daar maar 1x eerder meegemaakt dat een medewerker wat bot over kwam.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
leuke meid man alleen keek ze zo bot
Normaal zijn ze daar altijd hartstikke hartelijk en vriendelijk, soms echt tegen het flirtige af!![]()
![]()
hahahahahahaha dus naar jou knipoogde ze niet als ze booskijkend naar onze tafel liepquote:Op zondag 19 januari 2025 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb daar maar 1x eerder meegemaakt dat een medewerker wat bot over kwam.
Normaal zijn ze daar altijd hartstikke hartelijk en vriendelijk, soms echt tegen het flirtige af!![]()
![]()
![]()
Ik had deze nog nooit eerder gezien eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahaha dus naar jou knipoogde ze niet als ze booskijkend naar onze tafel liep
Die eerste they/them die ons hielp wel, die is best wel tof.
Verder heb je er nog een super vriendelijke lesbiëne en een hartstikke toffe homo die zich een keer helemaal vereerd voelde toen ik hem een compliment gaf over zijn schoenen. Die werkt daar volgens mij het langst van allemaal.
Verder zijn er nog 3 vaste dames die gewoon netjes vriendelijk zijn, eentje is net wat leuker dan de anderen.
1 gastje die er net een jaar loopt ownt de place helemaal, komt echt zeer professioneel en correct over.![]()
Prima tent man en zelfs dat zwartje kon gewoon lachen alleen moest je daar wat moeite voor doenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had deze nog nooit eerder gezien eigenlijk.
Die eerste they/them die ons hielp wel, die is best wel tof.
Verder heb je er nog een super vriendelijke lesbiëne en een hartstikke toffe homo die zich een keer helemaal vereerd voelde toen ik hem een compliment gaf over zijn schoenen. Die werkt daar volgens mij het langst van allemaal.
Verder zijn er nog 3 vaste dames die gewoon netjes vriendelijk zijn, eentje is net wat leuker dan de anderen.
1 gastje die er net een jaar loopt ownt de place helemaal, komt echt zeer professioneel en correct over.![]()
![]()
Klopt ja!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Prima tent man en zelfs dat zwartje kon gewoon lachen alleen moest je daar wat moeite voor doen
Als je daar gaat dineren waan je je trouwens echt in een 3-sterrenrestaurant. Hoe het geserveerd wordt ziet er echt chique uit, maar ook de smaakcombinaties en alles: helemaal top!![]()
volgende keer vraag ik gewoon of ze op schoot komt zitten dan hoeft ze niet alles over de grond te gooienquote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!
Als je daar gaat dineren waan je je trouwens echt in een 3-sterrenrestaurant. Hoe het geserveerd wordt ziet er echt chique uit, maar ook de smaakcombinaties en alles: helemaal top!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgende keer vraag ik gewoon of ze op schoot komt zitten dan hoeft ze niet alles over de grond te gooienDude!
![]()
![]()
Whehe!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
weggooien is zonde, gewoon ff op ijs zetten net als ze met Joe gaan doen over 11 minute n
Ach ik heb er wel meer van hem!![]()
![]()
![]()
Yup!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
de gekte gaat weer beginnen het is 20 januari![]()
![]()
23:55They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Immerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hullo bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom, is onderdeel van de geschiedenisquote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef ToT het volgende:
Ja ik denk dat ik die weg ga pleuren. Sleepy old Joe is sowieso exit.Uw ADH vitamine Worst
Whehe!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom, is onderdeel van de geschiedenisAch ik heb er heel veel en ik heb echt betere dan dit.
![]()
![]()
Geschiedenis mooi vak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik plaats nog steeds foto van lachende Gerrit Zalm als iemand zegt dat die zalm gaat eten en die is ook niet meer politiek actiefquote:Op zondag 19 januari 2025 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ach ik heb er heel veel en ik heb echt betere dan dit.
Uw ADH vitamine Worst
LOLquote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom, is onderdeel van de geschiedenis
Trump zit er nog niet officieel en die ouwe geitenneuker wordt al geschiedenis genoemd![]()
![]()
Ja okee!quote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik plaats nog steeds foto van lachende Gerrit Zalm als iemand zegt dat die zalm gaat eten en die is ook niet meer politiek actief![]()
![]()
![]()
Oh die is al lang geschiedenis, dat werd pijnlijk duidelijk in die scène die ik als bron voor mijn paintje gebruikt heb, dat iedereen hem dus bolkte!quote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
LOL
Trump zit er nog niet officieel en die ouwe geitenneuker wordt al geschiedenis genoemd![]()
![]()
Thanks! Ik wil er ook nog eentje voor jou maken.quote:
Ik zit te denken aan iets uit "League of extraordinary gentlemen."![]()
Mooie serie op The Hubquote:Op maandag 20 januari 2025 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil er ook nog eentje voor jou maken.
Ik zit te denken aan iets uit "League of extraordinary gentlemen."![]()
![]()
Ow, en een beetje spannende verhaallijn?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:06 schreef Harrie het volgende:
Deze heb ik niet gezien, ze hadden allemaal geen bril op en ze waren zeker met 10![]()
![]()
Ik voel me vereerd ☺️quote:Op maandag 20 januari 2025 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil er ook nog eentje voor jou maken.
Ik zit te denken aan iets uit "League of extraordinary gentlemen."Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waar staat de bolk hier?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja ze had een goeie lijnquote:Op maandag 20 januari 2025 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, en een beetje spannende verhaallijn?![]()
Whehe, tof!quote:
Ja alleen moet ik nog ff kijken wat precies. Een aantal weken geleden zat ik te kijken naar Jeckyll die met die kettingen gebolkt werd, maar dat vond ik ook weer zo lomp.![]()
![]()
weet ze welquote:Op maandag 20 januari 2025 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nergens, het is gewoon a league of extraordinary gentlemen op The Hub.![]()
![]()
En ik maar zoekenquote:Op maandag 20 januari 2025 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nergens, het is gewoon a league of extraordinary gentlemen op The Hub.
😅😃quote:Op maandag 20 januari 2025 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, tof!
Ja alleen moet ik nog ff kijken wat precies. Een aantal weken geleden zat ik te kijken naar Jeckyll die met die kettingen gebolkt werd, maar dat vond ik ook weer zo lomp.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Siswet?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb ff gekeken ook op hub maar zie genoeg extraordinary![]()
![]()
Hub is niks tegenwoordig, was veel leuker vroeger als geile puberUw ADH vitamine Worst
Ik heb gelukkig geen idee wat hub is en nee niemand hoeft het me te vertellen
Ik wil zo slapenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Draait nog een programmatje wat klaar moet zijn voor ik de pc af kan sluitenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was meer kazaa of irc als bron toen.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hub is niks tegenwoordig, was veel leuker vroeger als geile puberBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
Bolk alsof het je laatste Bolk is!
BOLK!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nog een uur zegt ie nu![]()
Ik wil verdorie slapen
![]()
![]()
Wie verdient nu weer een gele kaart voor een dood schop?![]()
ikquote:Op maandag 20 januari 2025 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
Wie verdient nu weer een gele kaart voor een dood schop?![]()
![]()
Ach joh, doodschoppen krijg je normaal toch applaus voor.quote:
We doen hier niet aan voetballen waar je voor een schouder duw een doodstraf krijgt
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nog 3 kwartierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oe oe oerendhardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier heeft hij vast geen actieve herinnering meer aanquote:
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harder sjorren of het op een rennen zetten.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
bedankt voor die prijs “jumbo”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Frank LammersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga nog liever doodquote:Op maandag 20 januari 2025 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil wel een beschuitje eten met Wilders?
En hee!![]()
![]()
-3They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rutte schijnt goed te kunnen Kuttenquote:
Rutte is toch van de heren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen weet hij waarschijnlijk niet wat hij met die dingen moet doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rutte schijnt goed te kunnen Kutten![]()
![]()
Jij bent niet van de Heren?quote:![]()
Gij smerige ongewassen heiden!![]()
![]()
Ik ga nog liever dood. Maar hij draagt Converse dus wel een pluspunt.quote:
Ik wilde niet quoten btw wilde gewoon eendoen maar slaap nog half
![]()
![]()
Theorie en praktijk verschil en zulksquote:Op maandag 20 januari 2025 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen weet hij waarschijnlijk niet wat hij met die dingen moet doen.
Ow!quote:Op maandag 20 januari 2025 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood. Maar hij draagt Converse dus wel een pluspunt.
Ik wilde niet quoten btw wilde gewoon eendoen maar slaap nog half
![]()
![]()
Wie weet wat een knuffelpandabeer betekent?
Rutte liet 1 in beeld zien laatstDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat-ie genaaid is door Xi Jinping.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:35 schreef drakin het volgende:
Wie weet wat een knuffelpandabeer betekend?
Rutte liet 1 in beeld zien laatst![]()
Rutte wil graag een levende panda om mee te knuffelen?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:35 schreef drakin het volgende:
Rutte liet 1 in beeld zien laatstOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgens Craig Conover bestaan pandaberen niet echtquote:Op maandag 20 januari 2025 00:35 schreef drakin het volgende:
Rutte liet 1 in beeld zien laatst
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2025 00:37:33 ]![]()
Wat een furry!quote:Op maandag 20 januari 2025 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rutte wil graag een levende panda om mee te knuffelen?![]()
![]()
Maar ik ga mokerhard liggen meuren! (Althans proberen dat te gaan doen)
Prettige voortplanting, gij allen!![]()
![]()
Nee die wil zo'n europeesch niet gekozen ijskonijn om een excuus te hebben dat zijn micropenis bevroren was op het moment dat iedereen wat van hem verwachttequote:Op maandag 20 januari 2025 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rutte wil graag een levende panda om mee te knuffelen?![]()
handjes boven de dekens jijquote:Op maandag 20 januari 2025 00:38 schreef ToT het volgende:
Prettige voortplanting, gij allen!
truste
Do what you love, love what you do!![]()
Wij die gaan bolken groeten zij die mokerhard gaan liggen meuren!quote:Op maandag 20 januari 2025 00:38 schreef ToT het volgende:
Prettige voortplanting, gij allen!
quote:Op maandag 20 januari 2025 00:38 schreef ToT het volgende:
Prettige voortplanting, gij allen!slaap lekker
![]()
![]()
Truste ToTquote:Op maandag 20 januari 2025 00:38 schreef ToT het volgende:
Prettige voortplanting, gij allen!![]()
![]()
Die heeft iets te verbergenquote:Op maandag 20 januari 2025 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens Craig Conover bestaan pandaberen niet echt
nog 20 minuten
Doe tegelijk nog een administratie controle
Wat is er over 20 minuten?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:42 schreef drakin het volgende:
nog 20 minuten
Doe tegelijk nog een administratie controle![]()
dan is dat programmatje klaar en kan de pc uitquote:Op maandag 20 januari 2025 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is er over 20 minuten?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ahzoquote:Op maandag 20 januari 2025 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
dan is dat programmatje klaar en kan de pc uit![]()
![]()
Het verbaast mij dat van de hele top van de Nederlandse staat het gedeelte dat een product van eeuwen incest er het nog het beste uit komtquote:Op maandag 20 januari 2025 00:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die wil zo'n europeesch niet gekozen ijskonijn om een excuus te hebben dat zijn micropenis bevroren was op het moment dat iedereen wat van hem verwachtte![]()
Na Premie Kok hebben we toch alleen maar debielen aan de macht gezien en Prins Pils is nu ook niet echt iemand die status uitstraalt richting het buiteland
Nee alles moet kapotquote:Op maandag 20 januari 2025 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat van de hele top van de Nederlandse staat het gedeelte dat een product van eeuwen incest er het nog het beste uit komt![]()
Na Premie Kok hebben we toch alleen maar debielen aan de macht gezien en na Prins Pils is nu ook niet echt iemand die status uitstraalt richting het buiteland![]()
![]()
wat de hel is dit, ik krijg met die KPN tv app ineens een soort audio herverteller
Maar Kok was de puinhopen van paars toch volgens de heer Fortuyn.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat van de hele top van de Nederlandse staat het gedeelte dat een product van eeuwen incest er het nog het beste uit komt![]()
Na Premie Kok hebben we toch alleen maar debielen aan de macht gezien en Prins Pils is nu ook niet echt iemand die status uitstraalt richting het buiteland
Als ik terugkijk hadden we het toen best goed![]()
![]()
Ik zeg niet dat onder Kok alles perfect was, maar die had tenminste nog iets van uitstraling en geloof in zijn beleid.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar Kok was de puinhopen van paars toch volgens de heer Fortuyn.
Als ik terugkijk hadden we het toen best goed
Balkenende en Rutte waaide met hun rokjes mee
kok naaide iedereen voor een kwartje per literquote:Op maandag 20 januari 2025 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat onder Kok alles perfect was, maar die had tenminste nog iets van uitstraling en geloof in zijn beleid.
Balkenende en Rutte waaide met hun rokjes mee
Rutte deed 1000 euro in eens![]()
gedeeltelijk mee eens. Ik wil Rutte toch nog wel wat credits geven.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat onder Kok alles perfect was, maar die had tenminste nog iets van uitstraling en geloof in zijn beleid.
Balkenende en Rutte waaide met hun rokjes mee![]()
Maar goed.
Ik ga ook maar eens mijn nest opzoeken en heerlijk naast mijn lieftallige muis liggen die lieflijk de hele slaapkamer voorzien heeft van een ruft lucht![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt charmantquote:Op maandag 20 januari 2025 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
Maar goed.
Ik ga ook maar eens mijn nest opzoeken en heerlijk naast mijn lieftallige muis liggen die lieflijk de hele slaapkamer voorzien heeft van een ruft lucht![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
rutte is dan ook een master politicus.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gedeeltelijk mee eens. Ik wil Rutte toch nog wel wat credits geven.
Daarom kwam ie met zoveel weg, maar echt alles ging ook niet goed.
Wat er nu zit is helemaal een zooitje
nee Rutte is een grote leugenaar dat is wat andersquote:Op maandag 20 januari 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
rutte is dan ook een master politicus.
Wat er nu zit is helemaal een zooitje![]()
eens, maar hij komt er aardig mee weg nog wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee Rutte is een grote leugenaar dat is wat anders
Kan me ook niet echt iets bedenken wat dit vorige kabinet nu wel onwijs goed deed eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Wat er nu zit is dramatisch slecht zelfsquote:Op maandag 20 januari 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
rutte is dan ook een master politicus.
Wat er nu zit is helemaal een zooitje![]()
![]()
ja iddquote:Op maandag 20 januari 2025 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat er nu zit is dramatisch slecht zelfsDo what you love, love what you do!![]()
Eindelijk pittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
TrustenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Al die jaren Rutte is het alleen maar slechter en slechter geworden en dat gaat nog wel ff door want ze hebben het goed vastgezet zodat het niet zomaar weer kan veranderenquote:Op maandag 20 januari 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar hij komt er aardig mee weg nog wel.
Kan me ook niet echt iets bedenken wat dit vorige kabinet nu wel onwijs goed deed eerlijk gezegd.
Als bijvoorbeeld 1 van mijn collega's zo zou liegen als dat Rutte deed dan had ik al lang vastgezeten want die had ik gewoon kapot geslagen tijdens een vergadering ofzo nadat ik 1 keer had gewaarschuwd dat ie niet meer moest liegen. Ik ga daar zo slecht op![]()
![]()
Geen idee van dat je agressief kon worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Al die jaren Rutte is het alleen maar slechter en slechter geworden en dat gaat nog wel ff door want ze hebben het goed vastgezet zodat het niet zomaar weer kan veranderen
Als bijvoorbeeld 1 van mijn collega's zo zou liegen als dat Rutte deed dan had ik al lang vastgezeten want die had ik gewoon kapot geslagen tijdens een vergadering ofzo nadat ik 1 keer had gewaarschuwd dat ie niet meer moest liegen. Ik ga daar zo slecht op![]()
Je collega's slaan is denk nooit heel handigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gehehe zo ver wil ik niet gaan, maar het stomme is hij kwam er altijd soort van mee weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Al die jaren Rutte is het alleen maar slechter en slechter geworden en dat gaat nog wel ff door want ze hebben het goed vastgezet zodat het niet zomaar weer kan veranderen
Als bijvoorbeeld 1 van mijn collega's zo zou liegen als dat Rutte deed dan had ik al lang vastgezeten want die had ik gewoon kapot geslagen tijdens een vergadering ofzo nadat ik 1 keer had gewaarschuwd dat ie niet meer moest liegen. Ik ga daar zo slecht op
En daarom is ie dus wel master politicus.Do what you love, love what you do!![]()
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2025 01:03 schreef sp3c het volgende:
Je collega's slaan is denk nooit heel handig![]()
![]()
ik ook eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ooit ga meemaken wanneer we iets goeds krijgen.
je door mensen voor laten liegen nog veel minder.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:03 schreef sp3c het volgende:
Je collega's slaan is denk nooit heel handigGewoon een vuile leugenaar dusquote:Op maandag 20 januari 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe zo ver wil ik niet gaan, maar het stomme is hij kwam er altijd soort van mee weg.
En daarom is ie dus wel master politicus.![]()
Sowieso iemand slaan is stom.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:03 schreef sp3c het volgende:
Je collega's slaan is denk nooit heel handig![]()
op staande voet ontslag he collega's slaan
Althans bij mij wel schat ik zo in.Do what you love, love what you do!![]()
boeit me geen reetquote:Op maandag 20 januari 2025 01:05 schreef kree het volgende:
op staande voet ontslag he collega's slaan
Althans bij mij wel schat ik zo in.
als iemand gaat staan liegen krijgt ie 1 waarschuwing
dan gewoon verder gaan met liegen dan mag ie hopen dat iemand me er op tijd van af trekt want dan flip ik hem zo de pan uit dat ik het leven er uit sla
Dat ontslag dat boeit me geen zak![]()
Ik weet het nog niet hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
je door mensen voor laten liegen nog veel minder.
[..]
Gewoon een vuile leugenaar dusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goede genadequote:Op maandag 20 januari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
boeit me geen reet
dan gewoon verder gaan met liegen dan mag ie hopen dat iemand me er op tijd van af trekt want dan flip ik hem zo de pan uit dat ik het leven er uit sla
Dat ontslag dat boeit me geen zakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
klinkt toch wel redelijk agressief als ik eerlijk benquote:Op maandag 20 januari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
boeit me geen reet
Dat ontslag dat boeit me geen zak
Help me god allemachtigquote:Ik ben niet aggressief, ik heb een grensquote:Op maandag 20 januari 2025 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt toch wel redelijk agressief als ik eerlijk ben![]()
haha nouja zo klonk het even niet. of althans snel eroverheen.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Help me god allemachtig
[..]
Ik ben niet aggressief, ik heb een grens
Ik laat me niet meer voorliegen als ik het door hebquote:Op maandag 20 januari 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha nouja zo klonk het even niet. of althans snel eroverheen.de gevolgen boeit me echt niks meer
zwarte waas voor mijn ogen en dan ben ik mijzelf niet meer
![]()
![]()
nouja dat eerste snap ik, dat tweede, niet zo fan van eigenlijk als mensen dat krijgenquote:Op maandag 20 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer voorliegen als ik het door hebde gevolgen boeit me echt niks meer
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik moet een beetje lachen om het hele idee tbh
Vergadering, de helft slaapt de andere helft op de telefoon
@Harrie
1 waarschuwing monneer, 1 kans om te stoppen met liegen want anders zwaait er vanalles!
Maar de cijfers liegen toch niet Har?
Gelijk knokken bij het waterding
Het is nacht mensen ga slapen
R.I.P DTS.![]()
Kun je niet gewoon die persoon niet meer geloven voortaan?quote:Op maandag 20 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer voorliegen als ik het door hebde gevolgen boeit me echt niks meer
Zo doet de rest hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo zag ik het ook voor mequote:Op maandag 20 januari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
@:harrie
1 waarschuwing monneer, 1 kans om te stoppen met liegen want anders zwaait er vanalles!
Gelijk knokken bij het waterding![]()
![]()
No fightingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of wat van zeggen enzo, denk meer de rest doet dat zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon die persoon niet meer geloven voortaan?
Zo doet de rest het
dat hele zwart worden voor je ogen en niet meer voor jezelf instaan dan gelijk. Dat is toch aardig zorgwekkendDo what you love, love what you do!![]()
Sowieso opgeheven vingertje bij de waarschuwingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zoietsquote:Op maandag 20 januari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
@:harrie
Gelijk knokken bij het waterding
Ik kan de reacties over mij verder niet lezen maar ik kreeg door dat ik er ook beter niet op in kan gaan dus ik wens jullie allemaal het beste![]()
![]()
Het Bassie en Adriaan vingertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten ik ben al roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mag wel hoor? ik vond er niks mis mee wat je hier nu zei?quote:Op maandag 20 januari 2025 01:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
zoiets
Ik kan de reacties over mij verder niet lezen maar ik kreeg door dat ik er ook beter niet op in kan gaan dus ik wens jullie allemaal het beste
Of het zo de manier is in het echt? tja ik kan me andere oplossingen bedenken
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben zaterdag nog shag wezen halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nee vape doe ik niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is nog erger als roken wssquote:
chemische Chinese shit. dan maar puur natuur zware shag
Laatst weer voor 310 euro gekocht kree inclusief filter hulzenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben te lui om naar Duitsland te gaan steedsquote:
Door @sp3c ben ik vapen gaan waarderen. Vape-shop om de hoek.![]()
ik ben een beetje uit mijn "dealers" aan het lopen voor shagquote:Op maandag 20 januari 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatst weer voor 310 euro gekocht kree inclusief filter hulzen
tegenwoordig moeten ze wel erg veel meenemen omdat iedereen vraagt.
Overwoog nog ff om toch te stoppen, maar eigenlijk heb ik er geen zin in ook.
maar bij de pomp is het wel extreem duur aan het worden nu
Rokenquote:Op maandag 20 januari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben een beetje uit mijn "dealers" aan het lopen voor shag
maar bij de pomp is het wel extreem duur aan het worden nu
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Negerzoentje?quote:Op maandag 20 januari 2025 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedtijd! Richting Jeroentje en wat erop rijmtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nope.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is ook ongezondquote:
Well, life can be a riot
tja ik vind het nog steeds beetje eigen keuze enzo, en zolang ik er niemand mee lastig val dan vind ik iig dat ik dat gewoon moet kunnen doen.quote:
Maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Oeehhh..! Liefde...!quote:Op maandag 20 januari 2025 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedtijd! Richting Jeroentje en wat erop rijmt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Witte chocolade.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo blank als het maar zijn kan. Ook weleens leuk voor de afwisseling
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik vind het nog steeds beetje eigen keuze enzo, en zolang ik er niemand mee lastig val dan vind ik iig dat ik dat gewoon moet kunnen doen.
Maargoed.
Maar het is stervensduur en ongezond.
Goed, fast food is dat ook.
Maar dat doe ik dan ook amper nog
Well, life can be a riot
alcohol ook en etc etc etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar het is stervensduur en ongezond.
Goed, fast food is dat ook.
Maar dat doe ik dan ook amper nog
daarom dus
haha like terugquote:Op maandag 20 januari 2025 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb heelveel likes aan kree gegeven.
Deze wereld is nog niet verloren
Wat een liefdeWell, life can be a riot
quote:Op maandag 20 januari 2025 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben te lui om naar Duitsland te gaan steeds
Door @:sp3c ben ik vapen gaan waarderen. Vape-shop om de hoek.Ik zit gelukkig vlak bij Duitsland.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben een beetje uit mijn "dealers" aan het lopen voor shag
maar bij de pomp is het wel extreem duur aan het worden nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: