SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nachtjes doorhalen kan ik niet dan slaap ik in de middagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
dat is ook niet goed dan gaat je ritme nog meer naar de klote![]()
![]()
slapen is belangrijker dan bolkenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nachtjes doorhalen kan ik niet dan slaap ik in de middagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In Amerika; het zit enorm op mensen te spioneren en het een monopoliepositie.quote:
Het zou deels verkocht moeten worden en dat weigerden ze.![]()
Ja want het komt een paar mensen niet goed uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
In Amerika; het zit enorm op mensen te spioneren en het een monopoliepositie.
Het zou deels verkocht moeten worden en dat weigerden ze.
X moet ook verboden worden
die natnek van Facebook gaat ook weer stoppen met moderatie
ze moeten niet zo zeiken en mensen zelf na laten denken of die bagger goed voor ze is.
dat verbieden en betuttelen daar ga ik zeer slecht op![]()
Dus gingen de gebruikers naar een andere app waar mega gediscrimineerd wordt. Een Chineze appDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:20 schreef drakin het volgende:
Dus gingen de gebruikers naar een andere app waar mega gediscrimineerd wordt. Een Chineze app![]()
![]()
Betutteling hou ik ook niet zo van, maar China krijgt wel FOK!king snel veel macht.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja want het komt een paar mensen niet goed uit.
X moet ook verboden worden
die natnek van Facebook gaat ook weer stoppen met moderatie
ze moeten niet zo zeiken en mensen zelf na laten denken of die bagger goed voor ze is.
dat verbieden en betuttelen daar ga ik zeer slecht op![]()
nog net geen Russische inmengingquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!![]()
kwart van de mensen in de wereld komen uit China, niet gek dat ze veel macht hebbenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Betutteling hou ik ook niet zo van, maar China krijgt wel FOK!king snel veel macht.![]()
Ja die lees ik ook altijd heel aandachtigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee het staat allemaal in de gebruiksvoorwaarden van die site!![]()
![]()
Nee maar ze kopen overal de boel op, spioneren nog veel meer dan westerse overheden en bedrijven al doen, hebben louche handelspraktijken met wurgcontracten enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
kwart van de mensen in de wereld komen uit China, niet gek dat ze veel macht hebben![]()
Whehe!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja die lees ik ook altijd heel aandachtigMaar het valt sommige mensen gewoon op.
![]()
![]()
Amerika is nog een veel groter achterlijk kut landquote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ze kopen overal de boel op, spioneren nog veel meer dan westerse overheden en bedrijven al doen, hebben louche handelspraktijken met wurgcontracten enz.
nog corrupter dan alles in de rest van de wereld maar dat mag je niet zeggen![]()
Ik ben er weer jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb nog geen poging gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er ook hier eentje te happen, kan niet slapen.![]()
En je mag geen kleurtje hebben en je moet hetero zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja; je kunt alleen kiezen tussen man en vrouw, en je moest trouw zweren aan de Chinese vlag!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je totquote:
Prima dagje gehad met Harry zeg ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja man, was tof!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je tot
Prima dagje gehad met Harry zeg ik
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.![]()
![]()
Terecht denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja man, was tof!
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mini geeft een goeie handquote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja man, was tof!
En hij heeft Mini-ToT en m'n ex een handje gegeven.![]()
![]()
Tijd om te slapen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En hij heeft een chagrijnig kijkende serveerster in m'n favoriete restaurantje aan het lachen gekregen!quote:![]()
![]()
Ze belde vanmiddag nog of ik niet een keer vaker wilde komen eten en daarna wilde trouwenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een chagrijnig kijkende serveerster in m'n favoriete restaurantje aan het lachen gekregen!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ze belde vanmiddag nog of ik niet een keer vaker wilde komen eten en daarna wilde trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb daar maar 1x eerder meegemaakt dat een medewerker wat bot over kwam.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
leuke meid man alleen keek ze zo bot
Normaal zijn ze daar altijd hartstikke hartelijk en vriendelijk, soms echt tegen het flirtige af!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: