ook wel een prestatie op zich hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
62 doelpunten scoren en nog zit Ajax aan hun reet geplakt
5 zelfsquote:Op zondag 19 januari 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 punten los op plek 3, had je voor dit seizoen voor getekend.
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )quote:Op zondag 19 januari 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 punten los op plek 3, had je voor dit seizoen voor getekend.
Rot eens op met die sgat actquote:Op zondag 19 januari 2025 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )
succes maar stay humble ehquote:Op zondag 19 januari 2025 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )
Ik bedoelde dat Utrecht op de derde plek staat en 4 punten los.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 zelfs
[..]
5 punten los op plek 3
Jaa bedenk ik me nu iddquote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Utrecht op de derde plek staat en 4 punten los.
Die zullen wel weer gaan zeiken over Farioli. Al die oud-voetballers zijn doodsbang dat coach een echt beroep gaat worden waar je hersens voor nodig hebt.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Maandag weer Studio Ajax bij Rondo
Ik wilde net zeggen dat het even geleden was dat iedere concurrent puntjes liet vallen en ajax de enige is die de 3 punten meeneemt naar Amsterdam, maar dat was 2 november ook het gevalquote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax, de winnaar van het weekend.
Iedereen is gelijk maar vrouwen allemaal als eerst overgeleverdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik krijg een pushmelding over Ajax binnen maar het gaat over Israëlische gijzelaars wat niemand ook maar ene reet interesseert.
Zolang ze maar voor Ajax zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik krijg een pushmelding over Ajax binnen maar het gaat over Israëlische gijzelaars wat niemand ook maar ene reet interesseert.
Wat een kutaffiches.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:30 schreef GGMM het volgende:
NEC - Fortuna, Sparta - RKC.
Veel plezier @:zipportal
Ben wees.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is jouw familie al vrijgelaten door Hamas?
NOSquote:Afgelopen zaterdag werd bij PEC Zwolle - PSV (3-1) een doelpunt van de thuisploeg onterecht afgekeurd. PEC-invaller Nick Fichtinger kopte binnen, maar na ingrijpen van de VAR werd de goal vanwege hinderlijk buitenspel van Dylan Mbayo door arbiter Jeroen Manschot afgekeurd.
Wat de VAR over het hoofd had gezien, was de positie van Noa Lang verderop. Daardoor was geen sprake van buitenspel. "Een foute beslissing", erkent Makkelie. "Doordat de VAR gaat inzoomen, verdwijnt Noa Lang uit beeld. Dat kan je scheidsrechter Manschot niet kwalijk nemen."
Gelukkig voor ze kan Almere er ook weinig van en houdt RKC zelden een voorsprong vast.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sparta speelt voetbal waarmee ze onder de degradatiedruk kunnen bezwijken.
Maar ja, de nummer 16 heeft de laatste jaren ook weinig succes in de playoffs..quote:Op maandag 20 januari 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig voor ze kan Almere er ook weinig van en houdt RKC zelden een voorsprong vast.
Omdat PSV en AZ dat niet willenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom niet ook de wedstrijden van PSV en AZ uitstellen als je toch bezig bent?
Ah, dat lieten ze aan de clubs zelf, dat had ik gemist.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat PSV en AZ dat niet willen
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leon ten Voorde heeft de langste tenen uit het Oosten, ja.
Leon ten Voorde is een waanzinnige tokkie die ook nog eens geen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. Bijzonder dat je dan wel 'journalist' kan worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Hij doet ook altijd extreem bozig jegens Feyenoord, volgens mij ergens rond die Zerroekie transfer begonnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Leon ten Voorde is een waanzinnige tokkie die ook nog eens geen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. Bijzonder dat je dan wel 'journalist' kan worden.
Ja die werd (of wordt) bijna dagelijks belachelijk gemaakt op X door o.a. Feyenoorders.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet ook altijd extreem bozig jegens Feyenoord, volgens mij ergens rond die Zerroekie transfer begonnen.
Wat we niet begrijpen, vallen we meteen aan. Leuke rubriek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ik hoop alleen dat Sparta degradeert vanwege incapabele klootzak Gerard Nijkamp. Verder niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
Sparta heeft goals en assists nodig en haalt het ultieme blaffertje Mitchell van Bergen.
[ afbeelding ]
Ik om de altijd vervelende Ruud van Os, met zijn hoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat Sparta degradeert vanwege incapabele klootzak Gerard Nijkamp. Verder niet.
En vanwege Steijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat Sparta degradeert vanwege incapabele klootzak Gerard Nijkamp. Verder niet.
Grappig, maar ergens gaat er toch iets mis als Frans Hoek geen keeperstrainer meer zou mogen zijn in de eredivisie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Frans Corner hep niet de juiste papieren. (lol)
(@:caland)
[ x ]
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:47 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal Heracles - Utrecht zeg het maar
WAAROM NET GEEN PENALTY GEGEVEN VOOR UTRECHT? WAS HANDSquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog altijd 0-0.
Vertel eens Paul, wat gaat er door je heen?
Wowquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAROM NET GEEN PENALTY GEGEVEN VOOR UTRECHT? WAS HANDS
Jij bent echt niet goed bij je kanis. En dat theater van Van der Hoorn en Haller is ook sneu.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAROM NET GEEN PENALTY GEGEVEN VOOR UTRECHT? WAS HANDS
staan wij Utrecht-supporters om bekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je kanis. En dat theater van Van der Hoorn en Haller is ook sneu.
Ik vind het best een vermakelijke wedstrijd, maar ze moeten wel doorpakken nu! Die bal van Engels had er gewoon in gemoeten zeker na die blunder eerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
staan wij Utrecht-supporters om bekend
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat een gelijkspelletje worden
@:dombohetolifantje1
"9 van de 10 keer" en "altijd" spreekt elkaar ietwat tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het 9 van de 10 keer altijd goed met voorspellingen maat
johquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
"9 van de 10 keer" en "altijd" spreekt elkaar ietwat tegen.
Ik dacht laat ik even behulpzaam zijnquote:
Gefeliciteerd maatje. Voelt als een verlies in het Nederlandse stukje Duitsland.quote:
Hoe was het bij Vitesse?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het walgelijke Utrecht blijft maar door de eredivisie glibberen.
Ik ga op zoek naar Godquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het 9 van de 10 keer altijd goed met voorspellingen maat
quote:
Groningen - Heerenveen is niet eens een echte derby.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We schakelen over naar @:Caland voor onderstaand artikel. Kan dit?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)erby-van-het-noorden
Gemaakte kutderbyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Bilbao van de Eredivisie" Nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daarover zeker eens.quote:
Laten we kijken wat @Rellende_Rotscholier hier van vindt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarover zeker eens.
Ik sloeg vooral aan op "Athletic Club van het Noorden". Een buitensporige, ziekelijke vergelijking.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarover zeker eens.
Ik sloeg vooral aan op "Athletic Club van het Noorden". Een buitensporige, ziekelijke vergelijking.
Welleken?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Een uitspraak van Adriaanse gaat heel misschien weer uitkomen.
Twee gestrekte benen vooruit? Ja, dit was absoluut een rode ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:35 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je dit rood vond😅
50 miljoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:36 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Die hadden ze weg moeten doen toen ze 30 miljoen konden krijgen.
Je overdrijft vriend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee gestrekte benen vooruit? Ja, dit was absoluut een rode ja.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee gestrekte benen vooruit? Ja, dit was absoluut een rode ja.
De twee benen waren niet gestrekt waar ie die speler mee raakt? Nota bene met zo’n sluitende schaarbewegingquote:
Ga het nou maar terugkijken. Gewoon terecht geel. Zelfs in de studio halen ze het moment niet terugquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De twee benen waren niet gestrekt waar ie die speler mee raakt? Nota bene met zo’n sluitende schaarbeweging
Snap ik ook niet. Ik vond het voorheen een van zijn sterke punten dat ie altijd zo vroeg wisselde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom wacht Bosz zo lang met wisselen?
Gokt op zijn eigen wedstrijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom wacht Bosz zo lang met wisselen?
Die Turkse drone is datquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef CR7 het volgende:
Die Bosniër kan er niks van. Dat is wel duidelijk.
Bakayoko 2.0quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef CR7 het volgende:
Een ajax wedstrijd.quote:
Sowieso is het al een klein wonder als er iets goeds uit dat IS-hol komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef CR7 het volgende:
Smeerlap idd, enge ajax zenderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef ISVV het volgende:
Commentatortje hoopte ook op een puntje voor NAC
Dat kan niet vanwege een medisch noodgeval, dat zeiden ze net.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Schakel maar naar Grunn. PSV zender.
Die heb ik net op dus daar zijn we nu vanaf.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
PSV oogt momenteel als een rijk belegde pizza met een slappe bodem
Dit vind ik echt heel mooi gezegd, zelf bedacht?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
PSV oogt momenteel als een rijk belegde pizza met een slappe bodem
Ik vrees dat GGMM géén RIk Elfrink is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel mooi gezegd, zelf bedacht?
IJs en weder dienende.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat GGMM géén RIk Elfrink is.
New Kids Turboquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat
Ik ga een film kijken! (jullie morgen raden welke, hij begint met een N)
Gewonnen van bayern dus er zijn geen problemen meer blijkbaarquote:Op zondag 26 januari 2025 14:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier kon Feyenoord dus niet van winnen.
Reden genoeg om Priske te ontslaan.
RKC is dus ook beter dan Bayern Munchen.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier kon Feyenoord dus niet van winnen.
Reden genoeg om Priske te ontslaan.
Niemand verlorenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:08 schreef Coco het volgende:
Zo, hoe hebben Ajax, Twente en Feyenoord het gedaan?
Hadden ze maar gewoon vrij moeten nemen vandaag René, die optie hadden zequote:Op zondag 26 januari 2025 18:23 schreef GGMM het volgende:
Dat AZ achterstaat is heel gunstig voor Feyenoord, in de strijd om de derde plaats.
Ik vind dat ze vermoeid en lusteloos overkomen, en juist tegen een ploeg als Sparta weet je dat er veel energie gaat inzitten.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden ze maar gewoon vrij moeten nemen vandaag René, die optie hadden ze
Professor doctorandus Bosz sneed zichzelf daarmee ook al bijna in de vingersquote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vermoeid en lusteloos overkomen, en juist tegen een ploeg als Sparta weet je dat er veel energie gaat inzitten.
Je ziet het vooral bij de manier waarop men druk opvoert, ik zie de hele tijd een spits in zijn eentje kansloos jagen op de verdediging, ook is opbouw niet scherp met hele tijd balletjes terug.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Professor doctorandus Bosz sneed zichzelf daarmee ook al bijna in de vingers
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden ze maar gewoon vrij moeten nemen vandaag René, die optie hadden ze
Situatieschets gisteren. @RamboDirkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal spandoeken tegen de KNVB gericht dat ze deze wedstrijd moesten spelen.
BRAINPORTED
Wat is je probleem met AZ?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een héérlijke random crash van de schijtirritante AZ-bandwagon, en nota bene tegen Maurice Steijn.
Voetbal.
Martijn heeft in de Wehkamp gekeken voor de naam van zijn zoon.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Meerdink zou zijn zoon moeten slaan voor deze goal celebration.
FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Meerdink zou zijn zoon moeten slaan voor deze goal celebration.
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Meerdink heeft is gevaarlijk achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |