ook wel een prestatie op zich hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
62 doelpunten scoren en nog zit Ajax aan hun reet geplakt
5 zelfsquote:Op zondag 19 januari 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 punten los op plek 3, had je voor dit seizoen voor getekend.
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )quote:Op zondag 19 januari 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 punten los op plek 3, had je voor dit seizoen voor getekend.
Rot eens op met die sgat actquote:Op zondag 19 januari 2025 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )
succes maar stay humble ehquote:Op zondag 19 januari 2025 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, maar we gaan toch nog voor het kampioenschap (once in a lifetime kans he )
ik vind je gewoon een lieverdquote:
Ik bedoelde dat Utrecht op de derde plek staat en 4 punten los.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 zelfs
[..]
5 punten los op plek 3
Jaa bedenk ik me nu iddquote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Utrecht op de derde plek staat en 4 punten los.
Die zullen wel weer gaan zeiken over Farioli. Al die oud-voetballers zijn doodsbang dat coach een echt beroep gaat worden waar je hersens voor nodig hebt.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Maandag weer Studio Ajax bij Rondo
Ik wilde net zeggen dat het even geleden was dat iedere concurrent puntjes liet vallen en ajax de enige is die de 3 punten meeneemt naar Amsterdam, maar dat was 2 november ook het gevalquote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax, de winnaar van het weekend.
Iedereen is gelijk maar vrouwen allemaal als eerst overgeleverdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik krijg een pushmelding over Ajax binnen maar het gaat over Israėlische gijzelaars wat niemand ook maar ene reet interesseert.
Zolang ze maar voor Ajax zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik krijg een pushmelding over Ajax binnen maar het gaat over Israėlische gijzelaars wat niemand ook maar ene reet interesseert.
Wat een kutaffiches.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:30 schreef GGMM het volgende:
NEC - Fortuna, Sparta - RKC.
Veel plezier @:zipportal
Ben wees.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is jouw familie al vrijgelaten door Hamas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |