SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat vraag ik me af dus?
Het is trouwens niet altijd zo, maar soms zie je mensen en die zijn mss 30. of nouja vrouwen dan. En denk ik wtf. je ziet eruit als zowat 60?
Ik heb hier een theorie over maar die gaat mensen weer aanvallen enzo en heb ik niet zo zin inWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Killemquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.![]()
![]()
R&P is een ander forum onderdeel maatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.![]()
whah zal wel meevallen denkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.Do what you love, love what you do!![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond
Weet je t liedje al?Trust nobody![]()
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan JumboUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je vandaag een traumatische ervaring opgedaan ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond![]()
![]()
Ik begon hier niet over, ik reageer op een ander.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
R&P is een ander forum onderdeel maat
Maat.Well, life can be a riot
Jij laat helemaal niks gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond
je vraagt nu om iets zeg maar, waarvan ik zei. wacht ff op anderen en tekst en inzingen etc. en dan ga ik muziek maken. ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verstandig
Weet je t liedje al?
En zien wat eruit komt?
Of bedoelde je andere?Do what you love, love what you do!![]()
Ohja al bijna vergetenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan JumboTrust nobody![]()
Eens. Super de Boer mis ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan Jumbo
Vroeger trouwens ook vet veel boodschappen gedaan bij de Edah en Komart
Well, life can be a riot
heel goed broeder, ik dacht ik laat het nog ff een keer weten tussendoor zodat je niet afglijdt perongelijk enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik begon hier niet over, ik reageer op een ander.
Maat.![]()
Is goed vriendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel goed broeder, ik dacht ik laat het nog ff een keer weten tussendoor zodat je niet afglijdt perongelijk enzoWell, life can be a riot
Basismarkt mis ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Super de Boer mis ik ook.
Vroeger trouwens ook vet veel boodschappen gedaan bij de Edah en KomartUw ADH vitamine Worst
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je vandaag een traumatische ervaring opgedaan ofzo
Haha wil er best over doorgaan, maar soms is het slimmer om gewoon ff te wachten
Do what you love, love what you do!![]()
nee doe maar nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?
Haha wil er best over doorgaan, maar soms is het slimmer om gewoon ff te wachten![]()
haha grapje
Ik moest nog even naar dakota luisterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee ik bedoel een ander liedjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
je vraagt nu om iets zeg maar, waarvan ik zei. wacht ff op anderen en tekst en inzingen etc. en dan ga ik muziek maken. ?
En zien wat eruit komt?
Of bedoelde je andere?
Heb je aan mij laten horen
Jij of een andere man zong het
Melodie met iemand anders gemaakt denk ik
T was iets met geloofTrust nobody![]()
Luister naar je intuïtie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?
Haha wil er best over doorgaan, maar soms is het slimmer om gewoon ff te wachtenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat zei mijn vriendin vannacht ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
het komt wanneer het komt. zo simpel is het![]()
Ik zie die user nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.
Smile, it's free therapy.![]()
en toen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Komt wel uit Pattaya begreep ik van Kree, dus als de broek uit gaat is 't een verrassingquote:Well, life can be a riot
owh die, ja snap welke je bedoelt. Die was gemaakt met iemand van fok met hulp van tekst enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een ander liedje
Heb je aan mij laten horen
Jij of een andere man zong het
Melodie met iemand anders gemaakt denk ik
T was iets met geloof
Ik heb dat voorgelegd en er is een muzikaal idee ook met muziek wel uitgekomen die ik min of meer ok vond.
Het is dus niet terzijde geschoven helemaal, er was alleen geen tijd om dat uit te werken tot naar echt uitvoeren ivm andere dingen. Nu hopelijk aankomend jaar willen we wat meer terug naar die eigen liedjes, dus komt ie nog wel terug.
Idee niet weg dus, maar praktisch lukte het niet hoewel er een goed begin is.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
jij wel? ben al onderwegquote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?![]()
Niet meer. Jij wel nog?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?Smile, it's free therapy.![]()
Ik dacht altijd dat je ubersingel wasquote:Op zondag 19 januari 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de koude pater is mijn jeugdzonde daar komt nooit iemand tussen.
Uw ADH vitamine Worst
Een schitzofreen is nooit alleenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ubersingel was
Maar ik ben sinds mijn scheiding eind 2018 ook gewoon alleen verder![]()
![]()
de goeie ouwe tijdquote:Op zondag 19 januari 2025 00:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met een callgirl in de auto? Nice!![]()
![]()
![]()
Owja jij wilde nog wat mooie verhalenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook gedoe met klanten meegemaakt zei je?![]()
![]()
Yes!quote:Op zondag 19 januari 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja jij wilde nog wat mooie verhalen
ik ook wel, vertel maarquote:Op zondag 19 januari 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja jij wilde nog wat mooie verhalen
Puntjes voor KreeWell, life can be a riot
Bolk terwijl ik op biefstuk wachtI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooiste wat ik heb meegemaakt is dat er een kerel die had dus blijkbaar 2 dames besteld maar ik bracht gewoon 1 van die meiden naar een adres en wist van niks. Zou wachten want ging maar een uurtje duren.
telefoon, ga ff kijken aan de deur, er is gedoe
dus ik bel aan, doed die gast open, ja ik had 2 wijven besteld... blah blah
pardamwijven
ja sorry maar 2 en ze is maar alleen en die zag ik in de kamer met haar neus al in een spiegel hangen dus er moest nog een dame komen.
wachten op mijn collega (daar binnen in de kamer, kreeg een bak koffie en die vent werd alleen maar zenuwachtiger.
komt die andere gast met die 2de dame aan dus ik terug naar mijn auto.
zat nog geen 2 minuten te wachten, telefoon, ga ze maar halen die gast is niet goed
bel ik weer aan... geen reactie
kloppen, beuken.... niks
loop ik achterom..... zit 1 van die meiden boven op die gast die hadden ze vastgebonden met een stropdas en nog wat dingen en die andere zat daar die spiegel leeg te snuiven dus ik klop op die achterdeur, staat die meid die op hem zat op om open te doen.
die gast werd helemaal gek maar ik was niet echt onder de indruk dus toen heb ik die 2 dames maar gewoon weer meegenomen en via de voordeur weer naar buiten.
reden we door de straat weg, probeerde die sukkel een stoeptegel te gooien maar volgens mij flikkerde die op zijn voet ofzo want ik hoorde hem joekeren en mijn ramen zaten er nog in.
de stakker had dus uiteindelijk voor 2x2 uur bestaald en zijn spiegel leeg en had alleen maar pijn aan zijn voet.
week later heb ik er gewoon weer 2 dames gebracht en die zijn wel een paar uur gebleven![]()
![]()
tis wel grappig. eigenlijk ook in dit topic alleen zijn er een hoop die toch muzikaal wel talent hebben.
Tis alleen meeste gaat via DM of PM enzo om zoiets te maken en ik weet niet of het ok is om alles zo dan te posten niet zonder ok iig die daar aan mee werkte.
Dus daarom, maar ok als er wat is wat ok is enzo zijn jullie eerste die het horen
maar al die gasten die dan een striptease bestelde dan moest ik als chauffeur altijd mee naar binnen om op haar kleding enzo te passen. dat ben je na een keer of 10 ook wel beu maar goed altijd leuk die gasten die dan denken de stripster ook nog ff te neuken en die ging dan gewoon weer mee naar huis dus teleurstellingen heb ik vaak genoeg gezien![]()
![]()
ik kan er eentje doen wel die al veel eerder gemaakt is door bandje waar ik bij speel/
Ook deze. hele andere band samenstelling, en denk is er mooier op geworden.
Maar heb er nog geen 1 van behalve deze oude.....
het is moderner mss beetje beter geworden maar nog steeds zelfde idee
Bekijk deze YouTube-video
ik ben fan van zeggen waar het op staat en zit heel verhaal hierachter. en waarom dat liedje.
ik persoonlijk vind dit mooi nr trouwens. en kan er ook echt heel veel mee beetje met key2 enzo die ze toen niet hadden. Ik denk er is moois uit geklommen. ook muzikaal weer. en veranderd door de tijd in muziek stijl. maar het blijft om basis gaan en dat is de tekst en daar zit een verhaal achter waarom.Do what you love, love what you do!![]()
Oh wel apart dat jullie dan nog zaken wilden doen met zo’n figuur. Was zeker niet ongebruikelijk dat een klant even niet zo lekker gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
Mooiste wat ik heb meegemaakt is dat er een kerel die had dus blijkbaar 2 dames besteld maar ik bracht gewoon 1 van die meiden naar een adres en wist van niks. Zou wachten want ging maar een uurtje duren.
telefoon, ga ff kijken aan de deur, er is gedoe
dus ik bel aan, doed die gast open, ja ik had 2 wijven besteld... blah blah
pardamwijven
ja sorry maar 2 en ze is maar alleen en die zag ik in de kamer met haar neus al in een spiegel hangen dus er moest nog een dame komen.
wachten op mijn collega (daar binnen in de kamer, kreeg een bak koffie en die vent werd alleen maar zenuwachtiger.
komt die andere gast met die 2de dame aan dus ik terug naar mijn auto.
zat nog geen 2 minuten te wachten, telefoon, ga ze maar halen die gast is niet goed
bel ik weer aan... geen reactie
kloppen, beuken.... niks
loop ik achterom..... zit 1 van die meiden boven op die gast die hadden ze vastgebonden met een stropdas en nog wat dingen en die andere zat daar die spiegel leeg te snuiven dus ik klop op die achterdeur, staat die meid die op hem zat op om open te doen.
die gast werd helemaal gek maar ik was niet echt onder de indruk dus toen heb ik die 2 dames maar gewoon weer meegenomen en via de voordeur weer naar buiten.
reden we door de straat weg, probeerde die sukkel een stoeptegel te gooien maar volgens mij flikkerde die op zijn voet ofzo want ik hoorde hem joekeren en mijn ramen zaten er nog in.
de stakker had dus uiteindelijk voor 2x2 uur bestaald en zijn spiegel leeg en had alleen maar pijn aan zijn voet.
week later heb ik er gewoon weer 2 dames gebracht en die zijn wel een paar uur gebleven
regelmatig dat die gasten niet meer helemaal helder waren man.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh wel apart dat jullie dan nog zaken wilden doen met zo’n figuur. Was zeker niet ongebruikelijk dat een klant even niet zo lekker gaat.
belde ze de volgende dag, 1000x sorry enzo en betaalden gewoon weer en dan waren ze weer klant![]()
Ik hoop voor die gozer dat ze niet al z’n coke had opgesnoven. Wijf weg, coke weg en een pijnlijke voet. Da’s geen geslaagde avond.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
regelmatig dat die gasten niet meer helemaal helder waren man.
belde ze de volgende dag, 1000x sorry enzo en betaalden gewoon weer en dan waren ze weer klant
Ja klaar mee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
of die eigenaar (soort wannabe pooier) stond buiten met 1 van die meiden te bakkussen en ik liep toevallig net met een andere meid naar mijn auto dus ik liep er langs.
zie ik die gast een pistool op haar richten dus ik zeg.
"Zo Zo stoere jongen of niet!!! durf je wel tegen zo'n meiske?"
richt ie dat pistool op mij (ik schrok serieus echt wel ff heel erg) maar ik kon niet veel meer uit brengen dan, schiet dan sukkel, zijn genoeg mensen die weten dat ik hier ben dus jij schiet toch niet eikel.
toen bibberend in de auto gestapt (net niet af laten slaan met wegrijden) en toen ik terug kwam was die gast weer weg.... nooit meer gezien daar maar kreeg wel commentaar of ik niet meer zo'n grote bek wilde hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2025 00:30:22 ]![]()
Die linker is wel een leuk grietje voor jou kree maak er werk van.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
ik kan er eentje doen wel die al veel eerder gemaakt is door bandje waar ik bij speel/
Ook deze. hele andere band samenstelling, en denk is er mooier op geworden.
Maar heb er nog geen 1 van behalve deze oude.....
het is moderner mss beetje beter geworden maar nog steeds zelfde idee
Bekijk deze YouTube-video
ik ben fan van zeggen waar het op staat en zit heel verhaal hierachter. en waarom dat liedje.
ik persoonlijk vind dit mooi nr trouwens. en kan er ook echt heel veel mee beetje met key2 enzo die ze toen niet hadden. Ik denk er is moois uit geklommen. ook muzikaal weer. en veranderd door de tijd in muziek stijl. maar het blijft om basis gaan en dat is de tekst en daar zit een verhaal achter waarom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die 2 wijven hebben echt bijna heel die spiegel leeg gesnoven dat heb ik zelf van ze gehoordquote:Op zondag 19 januari 2025 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop voor die gozer dat ze niet al z’n coke had opgesnoven. Wijf weg, coke weg en een pijnlijke voet. Da’s geen geslaagde avond.![]()
![]()
afgezien dat het niet mijn doel is daarmee?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die linker is wel een leuk grietje voor jou kree maak er werk van.
bedenk die opname is van heeeeeeeeeel lang terug. ver voor ik erbij kwam
we hebben dat nr wel nieuw leven in geblazen. als ik ff opname krijg zal wel delen
Dat is nou echt een “onveilige werkomgeving”. Niet dat gedoe waar men tegenwoordig over loopt te zeuren. “Oh help, m’n leidinggevende keek boos en verhief z’n stem”.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
of die eigenaar (soort wannabe pooier) stond buiten met 1 van die meiden te bakkussen en ik liep toevallig net met een andere meid naar mijn auto dus ik liep er langs.
zie ik die gast een pistool op haar richten dus ik zeg.
"Zo Zo stoere jongen of niet!!! durf je wel tegen zo'n meiske?"
richt ie dat pistool op mij (ik schrok serieus echt wel ff heel erg) maar ik kon niet veel meer uit brengen dan, schiet dan sukkel, zijn genoeg mensen die weten dat ik hier ben dus jij schiet toch niet eikel.
toen bibberend in de auto gestapt (net niet af laten slaan met wegrijden) en toen ik terug kwam was die gast weer weg.... nooit meer gezien daar maar kreeg wel commentaar of ik niet meer zo'n grote bek wilde hebben
Waar een deur sluit, opent een anderquote:Well, life can be a riot
is ook zo? maar ik zit niet in de band voor vrouwen te ontmoeten natuurlijk. Haha het zou mooi zijn, maar praktijk levert t niks op wat dat aan gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waar een deur sluit, opent een ander
maar al met al. ik heb er motivatie voor en vanuit mijn principes om daar aan mee te doen. En ok of jullie dat leuk vinden of niet muziek. maakt me niet uit. Wss hoop ook wel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
die 2 wijven hebben echt bijna heel die spiegel leeg gesnoven dat heb ik zelf van ze gehoordProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee man, die meid (ik gok 22 of 23 ofzo) die wilde stoppen en hij wilde maximaal aan haar verdienen dus die werd ff verteld dat ze beter kon blijvenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is nou echt een “onveilige werkomgeving”. Niet dat gedoe waar men tegenwoordig over loopt te zeuren. “Oh help, m’n leidinggevende keek boos en verhief z’n stem”.
Dat hoorde ik pas later en die is ook wel gebleven want de meeste van die jonge meiden zitten er zo diep in, die hebben geen eigen leven en niks meer, die kunnen nergens heen. wonen in een huis van de pooier, of een kamer..... schulden met kanslozeafbetaal regelingen. Heel triest wereldje, blij dat ik er niks meer mee van doen heb![]()
dacht zal ik nog eentje posten dan van opname. van ander nr. LOL het is weer te flauw muzikaal wss. maar werkt beetje. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit ook niet in een band om een vrouw te ontmoeten nee.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo? maar ik zit niet in de band voor vrouwen te ontmoeten natuurlijk. Haha het zou mooi zijn, maar praktijk levert t niks op wat dat aan gaat.
maar al met al. ik heb er motivatie voor en vanuit mijn principes om daar aan mee te doen. En ok of jullie dat leuk vinden of niet muziek. maakt me niet uit. Wss hoop ook wel.
Maar je maakt wel connecties, en je weet nooit wat je treft.Well, life can be a riot
![]()
Alles wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt. mss is het hopen meer dat je het treft enzo dan en iemand waarmee je het kunt vinden.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in een band om een vrouw te ontmoeten nee.
Maar je maakt wel connecties, en je weet nooit wat je treft.
Maar wil het misverstand ff uit de wereld halen dat ik (of denk niemand muzikant) in een band gaat spelen om iemand te ontmoeten. (mooi zijn dart wel?). Maar denk van niemand het doel.
maar ook wel leuke dingen
moest een wat ouder vrouwke ophalen, de milf zeg maar
die wilde ook niet iedereen zomaar aan de deur hebben maar ik had blijkbaar wat goed gedaan.
kom bij haar thuis aanrijden om haar op te pikken, komt 1 van haar kinderen naar de auto.
Hoi jij bent Bart of niet
Ja klopt.....
Ja ons mam die komt er zo aan die staat nog ff in de douche, ik moest vragen of je wat te drinken lust.
Ow en of je je auto uit wil zetten anders gaat die klote buurman weer zeiken die ouwe lul.
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Dichter bij Jezus komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. mss is het hopen meer dat je het treft enzo dan en iemand waarmee je het kunt vinden.
Maar wil het misverstand ff uit de wereld halen dat ik (of denk niemand muzikant) in een band gaat spelen om iemand te ontmoeten. (mooi zijn dart wel?). Maar denk van niemand het doel.
Een XXL Big Mac menu met 3 dubbele friet, 2 extra burgers, 4 milkshakes, 18 sausjes en 69 kipnuggetjes scoren na een avondje noest muziek maken is ook primaquote:Op zondag 19 januari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. mss is het hopen meer dat je het treft enzo dan en iemand waarmee je het kunt vinden.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dat lijken mij toch leuke dingen, waardeerde het altijd als er klanten waren die je ff bakje koffie aanboden enzo.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
maar ook wel leuke dingen
moest een wat ouder vrouwke ophalen, de milf zeg maar
die wilde ook niet iedereen zomaar aan de deur hebben maar ik had blijkbaar wat goed gedaan.
kom bij haar thuis aanrijden om haar op te pikken, komt 1 van haar kinderen naar de auto.
Hoi jij bent Bart of niet
Ja klopt.....
Ja ons mam die komt er zo aan die staat nog ff in de douche, ik moest vragen of je wat te drinken lust.
Ow en of je je auto uit wil zetten anders gaat die klote buurman weer zeiken die ouwe lul.
Heerlijk![]()
Je hebt hier hele andere ook in trouwens, van ja het is het werkvolk en zoek het maar uit.
Met name in de wat hogere "klasse" denken ze zo. nooit fan van.Do what you love, love what you do!![]()
godverdomme geile konijnenneuker hoe is het danquote:Op zondag 19 januari 2025 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een XXL Big Mac menu met 3 dubbele friet, 2 extra burgers, 4 milkshakes, 18 sausjes en 69 kipnuggetjes scoren na een avondje noest muziek maken is ook prima![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: