Komt wel uit Pattaya begreep ik van Kree, dus als de broek uit gaat is 't een verrassingquote:
owh die, ja snap welke je bedoelt. Die was gemaakt met iemand van fok met hulp van tekst enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een ander liedje
Heb je aan mij laten horen
Jij of een andere man zong het
Melodie met iemand anders gemaakt denk ik
T was iets met geloof
jij wel? ben al onderwegquote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?
Niet meer. Jij wel nog?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?
Ik dacht altijd dat je ubersingel wasquote:Op zondag 19 januari 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de koude pater is mijn jeugdzonde daar komt nooit iemand tussen.
Een schitzofreen is nooit alleenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ubersingel was
de goeie ouwe tijdquote:Op zondag 19 januari 2025 00:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met een callgirl in de auto? Nice!
Owja jij wilde nog wat mooie verhalenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook gedoe met klanten meegemaakt zei je?
Yes!quote:Op zondag 19 januari 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja jij wilde nog wat mooie verhalen
ik ook wel, vertel maarquote:Op zondag 19 januari 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja jij wilde nog wat mooie verhalen
Oh wel apart dat jullie dan nog zaken wilden doen met zo’n figuur. Was zeker niet ongebruikelijk dat een klant even niet zo lekker gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
Mooiste wat ik heb meegemaakt is dat er een kerel die had dus blijkbaar 2 dames besteld maar ik bracht gewoon 1 van die meiden naar een adres en wist van niks. Zou wachten want ging maar een uurtje duren.
telefoon, ga ff kijken aan de deur, er is gedoe
dus ik bel aan, doed die gast open, ja ik had 2 wijven besteld... blah blah
pardamwijven
ja sorry maar 2 en ze is maar alleen en die zag ik in de kamer met haar neus al in een spiegel hangen dus er moest nog een dame komen.
wachten op mijn collega (daar binnen in de kamer, kreeg een bak koffie en die vent werd alleen maar zenuwachtiger.
komt die andere gast met die 2de dame aan dus ik terug naar mijn auto.
zat nog geen 2 minuten te wachten, telefoon, ga ze maar halen die gast is niet goed
bel ik weer aan... geen reactie
kloppen, beuken.... niks
loop ik achterom..... zit 1 van die meiden boven op die gast die hadden ze vastgebonden met een stropdas en nog wat dingen en die andere zat daar die spiegel leeg te snuiven dus ik klop op die achterdeur, staat die meid die op hem zat op om open te doen.
die gast werd helemaal gek maar ik was niet echt onder de indruk dus toen heb ik die 2 dames maar gewoon weer meegenomen en via de voordeur weer naar buiten.
reden we door de straat weg, probeerde die sukkel een stoeptegel te gooien maar volgens mij flikkerde die op zijn voet ofzo want ik hoorde hem joekeren en mijn ramen zaten er nog in.
de stakker had dus uiteindelijk voor 2x2 uur bestaald en zijn spiegel leeg en had alleen maar pijn aan zijn voet.
week later heb ik er gewoon weer 2 dames gebracht en die zijn wel een paar uur gebleven
regelmatig dat die gasten niet meer helemaal helder waren man.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh wel apart dat jullie dan nog zaken wilden doen met zo’n figuur. Was zeker niet ongebruikelijk dat een klant even niet zo lekker gaat.
Ik hoop voor die gozer dat ze niet al z’n coke had opgesnoven. Wijf weg, coke weg en een pijnlijke voet. Da’s geen geslaagde avond.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
regelmatig dat die gasten niet meer helemaal helder waren man.
belde ze de volgende dag, 1000x sorry enzo en betaalden gewoon weer en dan waren ze weer klant
Ja klaar mee.quote:
Die linker is wel een leuk grietje voor jou kree maak er werk van.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
ik kan er eentje doen wel die al veel eerder gemaakt is door bandje waar ik bij speel/
Ook deze. hele andere band samenstelling, en denk is er mooier op geworden.
Maar heb er nog geen 1 van behalve deze oude.....
het is moderner mss beetje beter geworden maar nog steeds zelfde idee
Bekijk deze YouTube-video
ik ben fan van zeggen waar het op staat en zit heel verhaal hierachter. en waarom dat liedje.
ik persoonlijk vind dit mooi nr trouwens. en kan er ook echt heel veel mee beetje met key2 enzo die ze toen niet hadden. Ik denk er is moois uit geklommen. ook muzikaal weer. en veranderd door de tijd in muziek stijl. maar het blijft om basis gaan en dat is de tekst en daar zit een verhaal achter waarom.
die 2 wijven hebben echt bijna heel die spiegel leeg gesnoven dat heb ik zelf van ze gehoordquote:Op zondag 19 januari 2025 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop voor die gozer dat ze niet al z’n coke had opgesnoven. Wijf weg, coke weg en een pijnlijke voet. Da’s geen geslaagde avond.
afgezien dat het niet mijn doel is daarmee?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die linker is wel een leuk grietje voor jou kree maak er werk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |