Is goed vriendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel goed broeder, ik dacht ik laat het nog ff een keer weten tussendoor zodat je niet afglijdt perongelijk enzo
Basismarkt mis ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Super de Boer mis ik ook.
Vroeger trouwens ook vet veel boodschappen gedaan bij de Edah en Komart
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je vandaag een traumatische ervaring opgedaan ofzo
nee doe maar nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?
Haha wil er best over doorgaan, maar soms is het slimmer om gewoon ff te wachten
Nee ik bedoel een ander liedjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
je vraagt nu om iets zeg maar, waarvan ik zei. wacht ff op anderen en tekst en inzingen etc. en dan ga ik muziek maken. ?
En zien wat eruit komt?
Of bedoelde je andere?
Luister naar je intuïtie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar weet beetje hoe fok en dit topic gaat enzo?
Haha wil er best over doorgaan, maar soms is het slimmer om gewoon ff te wachten
dat zei mijn vriendin vannacht ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
het komt wanneer het komt. zo simpel is het
Ik zie die user nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.
en toen?quote:
Komt wel uit Pattaya begreep ik van Kree, dus als de broek uit gaat is 't een verrassingquote:
owh die, ja snap welke je bedoelt. Die was gemaakt met iemand van fok met hulp van tekst enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een ander liedje
Heb je aan mij laten horen
Jij of een andere man zong het
Melodie met iemand anders gemaakt denk ik
T was iets met geloof
jij wel? ben al onderwegquote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?
Niet meer. Jij wel nog?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je coke op je spiegel liggen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |