SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat vraag ik me af dus?
Het is trouwens niet altijd zo, maar soms zie je mensen en die zijn mss 30. of nouja vrouwen dan. En denk ik wtf. je ziet eruit als zowat 60?
Ik heb hier een theorie over maar die gaat mensen weer aanvallen enzo en heb ik niet zo zin inWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Killemquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post een gifje van hema’s sappige worst en kijk eens wie aan komt waaien.![]()
![]()
R&P is een ander forum onderdeel maatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.![]()
whah zal wel meevallen denkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is met mannen ook zo. Ligt helemaal aan stress drank drugs roken etc.Do what you love, love what you do!![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond
Weet je t liedje al?Trust nobody![]()
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan JumboUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je vandaag een traumatische ervaring opgedaan ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond![]()
![]()
Ik begon hier niet over, ik reageer op een ander.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
R&P is een ander forum onderdeel maat
Maat.Well, life can be a riot
Jij laat helemaal niks gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
ok laat het wel gaan, geen zin in drama ook vanavond
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je vraagt nu om iets zeg maar, waarvan ik zei. wacht ff op anderen en tekst en inzingen etc. en dan ga ik muziek maken. ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verstandig
Weet je t liedje al?
En zien wat eruit komt?
Of bedoelde je andere?Do what you love, love what you do!![]()
Ohja al bijna vergetenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan JumboTrust nobody![]()
Eens. Super de Boer mis ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel c1000 hoor, echt stom dat ze die hadden verkocht aan Jumbo
Vroeger trouwens ook vet veel boodschappen gedaan bij de Edah en Komart
Well, life can be a riot
heel goed broeder, ik dacht ik laat het nog ff een keer weten tussendoor zodat je niet afglijdt perongelijk enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik begon hier niet over, ik reageer op een ander.
Maat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: