SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MizzezAmy op 18-01-2025 23:01:04 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hoe vaak ik dit zei en ga echt weg en toen toch nog bleef hangenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
De karaoke bar werd omgebouwd naar rave kelderTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sja...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Maar Amy houdt ook van Cher![]()
Ja kan!quote:
Als lylt een foto van zn sterretje stuurt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag valtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan!
Als lylt een foto van zn sterretje stuurtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kan m er nu ook gewoon uithalenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan!
Als lylt een foto van zn sterretje stuurt![]()
![]()
Toch wel een voordeel
Ik zie maar halve youtube linkjes
Niks gekliktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Skitterendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
muzikaal nog redelijk ok qua idee wel![]()
![]()
Even zoekenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan m er nu ook gewoon uithalenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nou het is geen hoogtepunt enzo, maar zelden maar liedjes die ik nu hoor ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan m er nu ook gewoon uithalenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je bent toch geen bejaardequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is geen hoogtepunt enzo, maar zelden maar liedjes die ik nu hoor ook.
Met vroeger was alles beterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Ariequote:
niet echt, qua muziek is er wel beetje het nieuwe af. Zeg ik als kijkende als muzikant he?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent toch geen bejaarde
Met vroeger was alles beter
Ijk zit nog wel eens beetje te rommelen en kom ik op ideetjes enzo. (Niks onwijs uitgewerkt enzo)
Maar het is heel makkelijk om iets te maken wat 90% aanspreekt.
Want het is een standaard format,
Niks mis mee opzich, maar nieuw is het niet.
Ik ben dan ook wss 20 jaar te laat geboren in dat geval denk.
Ik kom altijd op rare muzikale ideetjes uit, die dan weer lastig zijn ivm teksten enzo hahaha.
Een hit maken muzikaal gezien is niet zo moeilijk, volg de standaard en heb de juiste. connecties en een goeie producer. en je bent er 80%Do what you love, love what you do!![]()
Sterretjes kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Arie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je daar van gaat soppen moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Arie![]()
![]()
Waar is je gedicht eigenlijk heen @JustinK? Of kreeg je in december alleen dit zinnetje?
Welke kneus heeft dat nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar is je gedicht eigenlijk heen @:JustinK? Of kreeg je in december alleen dit zinnetje?![]()
![]()
Jaaaaaa heeee !quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van dat soort AriesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een jaloersequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke kneus heeft dat nou weer gedaan?
@SwJ kan dat wel nagaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even teruggekeken, maar het was niet wie ik verwachttequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jaloerse
@:SwJ kan dat wel nagaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ow nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even teruggekeken, maar het was niet wie ik verwachtteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gevonden!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even teruggekeken, maar het was niet wie ik verwachtte
drakin in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17562] hu![]()
Ow nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even teruggekeken, maar het was niet wie ik verwachtteja maar wanneer is hij aangepast dan ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb m teruggezet
Toevallig ging het in het gedicht over de ster van @:JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik zal alvast even voorspellen trouwens, wat wss nog aantal jaar kost en dan een halfslachtige maatregel isDo what you love, love what you do!![]()
Toepasselijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb m teruggezet
Toevallig ging het in het gedicht over de ster van @:JustinK![]()
![]()
Dafuqquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gevonden!
drakin in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17562] hu
Waarom!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt de sushi overleefd!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:02 schreef kree het volgende:
ik zal alvast even voorspellen trouwens, wat wss nog aantal jaar kost en dan een halfslachtige maatregel is
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou nou nou .... om nu meteen te gaan schelden om een gedicht....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke kneus heeft dat nou weer gedaan?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vermoed een foutje?quote:
Of ze heeft een hekel aan Jussie, dat kan natuurlijk ook
Jonguh hé !quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou nou nou .... om nu meteen te gaan schelden om een gedicht....
Das wel een enorme eer heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowwy grote leiderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou nou nou .... om nu meteen te gaan schelden om een gedicht....![]()
![]()
Dan moet het een foutje zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vermoed een foutje?
Of ze heeft een hekel aan Jussie, dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
Wat, winnen of een gedichtje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonguh hé !
Das wel een enorme eer heF.K.A. SuperwormJim![]()
Maar dat merk je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vermoed een foutje?
Of ze heeft een hekel aan Jussie, dat kan natuurlijk ook
Als je een deel weg haalt
In een spoiler
Dat gaat toch niet maarzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Right from the start I gave you my heartTrotste mama van Ambar
Het gedichtjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms is het hap klik wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat merk je toch
In een spoiler
Dat gaat toch niet maarzo
Straks weer bestellen? Gewoon om te kijken hoe lang ze er over doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa man. restje vandaag opgegeten.
Naja... vraag dat maar eens aan @Kissingbirdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat merk je toch
In een spoiler
Dat gaat toch niet maarzo
Die haalt hele TT's en OP's weg![]()
![]()
Neuhhhquote:
Dit is micro
Zal ik je even voorstellen aan Drama ?
Aka Odin ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is me ook wel eens gelukt maar dan roep ik om hulpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja... vraag dat maar eens aan @:Kissingbird
Die haalt hele TT's en OP's weg
ik zal voorspellen he dit. en dit kost milioenen wss voor de EU enzo met zoiets komt wat dan niet echt helpt.
Maar ik voorzie dat alvast en mark mijn words.
Er komt net zoiets als wat we hadden met dat coockies verhaal.
wat vanaf het begin al gruwelijk irritant was
En nog.
Als je wat kijkt de volgende pop-up waar niemand op zit te wachten voor je een website kunt bekijken.\
Met ":dit is mogelijk AI"
Hier gaan ze op uitkomen, het meest kutte idee ooit weer. maar dan brand niemand zijn handen eraan enzo. want ja je klikte zelf ok toch?Do what you love, love what you do!![]()
haha lol vandaag niet, t was uitzondering he? niet door mijn fout? was open voor bezorging en duurde 3 focking uur voordat ze me belde. maar had al betaald en terugstorten was niet echt een optie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Straks weer bestellen? Gewoon om te kijken hoe lang ze er over doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gedichtjeHier een gedicht voor greybonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets rijmt op haar naam
Dan weerhoudt r niet van faam
Met kloeke streden betreedt ze dts
De lippen stevig om een bierfles
Bolken kan ze als een tiet
Ik lul maar wat. Het is geen patat maar friet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Tegoedbonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha lol vandaag niet, t was uitzondering he? niet door mijn fout? was open voor bezorging en duurde 3 focking uur voordat ze me belde. maar had al betaald en terugstorten was niet echt een optie.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hier een gedicht voor greybones
Niets rijmt op haar naam
Ik lul maar wat. Het is geen patat maar friet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niets rijmt op haar naam
Ik lul maar wat. Het is geen patat maar friet.![]()
hahahaha kan beter ouwequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niets rijmt op haar naam
lijkt mij voor de hand liggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:sp3c altijd de waarheid spreektOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Inside ieniminiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Buiten voor de voordeur zetten was ook gewoon een optie qua temperatuur. Werd het er alleen misschien wel gezellig druk met poesjesquote:
We postte op dezelfde seconde mutsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gappende emoji na mijn dabbende Odin![]()
![]()
Niets rijmt op haar naam
Ik lul maar wat. Het is geen patat maar friet.nee hoorquote:ff kijken. gedicht over grey. hmmms
Dit had je moeten wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
We postte op dezelfde seconde muts
lekker sokken, sjaal, trui, jas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In dat geval ga ik me vast warm aankleden![]()
ik dacht dat we onder de dekens gingen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In dat geval ga ik me vast warm aankledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bring it to me
Bring it to me
You gotta love like semtex
Bring it to me
Bring it to meTrotste mama van Ambar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik sla ze ff opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:
en leer ff de regels
https://blob.iihf.com/iih(...)book_24052024_v1.pdf![]()
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een goed vooruitziende blik iddThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik alleen met vervelende vrouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Buiten voor de voordeur zetten was ook gewoon een optie qua temperatuur.Poesjes mogen altijd binnenkomen.quote:Werd het er alleen misschien wel gezellig druk met poesjesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En vervelende poesjes danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe ik alleen met vervelende vrouwen.
[..]
Poesjes mogen altijd binnenkomen.
Oh, dacht dat het zo koud zou zijn dat het kleding + dekens wasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat we onder de dekens gingen?
Elkaar opwarmen met elkaars lichaamswarmtequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het zo koud zou zijn dat het kleding + dekens was
Hoe romantisch
Niets rijmt op haar naam
Greybones frank en vrij,
komt in het DTS topic al jaar en tij.
Een geliefd users door allemaal,
aardig persoon en klinkt niet basaal/
Eigen mening hebben is niet vreemd,
dat maakt je nog geen vreemde eend.
In het topic eerlijk zijn is key.
Vertel dat de kritische maar niet. (ok hier moest nog wat aan gesleuteld worden)
Allemaal leuk vinden dat is de truck,
beledig niemand want anders gaat het stuk.Do what you love, love what you do!![]()
oja hierom hou ik me meer bezig met muziek als teksten trouwens
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Aah dat vind ik lief Kreequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:15 schreef kree het volgende:
Niets rijmt op haar naam
Greybones frank en vrij,
In het topic eerlijk zijn is key.
Vertel dat de kritische maar niet. (ok hier moest nog wat aan gesleuteld worden)
beledig niemand want anders gaat het stuk.
Thnx
nou ok kan welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het zo koud zou zijn dat het kleding + dekens wasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feel the way I feel
Man! I feel like a womanTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:15 schreef kree het volgende:
Niets rijmt op haar naam
Greybones frank en vrij,
In het topic eerlijk zijn is key
beledig niemand want anders gaat het stuk.![]()
![]()
Ah, maar 200 pagina's met veel plaatjes, dat gaat helemaal goed komen, ik ga je verbazen met mn kennisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:
en leer ff de regels
https://blob.iihf.com/iih(...)book_24052024_v1.pdfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, maar 200 pagina's met veel plaatjes, dat gaat helemaal goed komen, ik ga je verbazen met mn kennisZelf voortaan ook even die tip in de spoiler opvolgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie nu een vrouw half buiten half binnen liggen bij Killemquote:
@sp3c ik was vroeger wel regelmatig in Agga te vinden, maar kwam niet veel verder dan Korte Poten en omgeving. Vriend van me werkte daar in een supplementenwinkel dus daar ging ik m’n shizzle halen vanwege de dikke korting die ik erop kreeg. Dus Warung Kromo ken ik niet. Wat is hun specialiteit?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik vind het wel leuk trouwens want doe wel eens met liedjes. die het dan niet halen.
maar ben gewoon geen ster in goeie teksten, het past altijd wel weer bij muziek die ik er dan op verzin.
Maar niet onwijs handig erin dus moet altijd anderen vragen. en komt er wel wat uit. Maar nee ben geen goeie liedjes schrijver in tekst. t geeft idee mss
Jaaahquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elkaar opwarmen met elkaars lichaamswarmte
Hoe romantisch
Anders kom je ook met je man naar de ijshockeywedstrijd?
Is toch een ideale valentijnsdagdate?
you make the sun shine brighter than Doris DayTrotste mama van Ambar
Gewoon naar Geleen en Doublet gaan in Agga jwtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:18 schreef KillemWieft het volgende:
@:sp3c ik was vroeger wel regelmatig in Agga te vinden, maar kwam niet veel verder dan Korte Poten en omgeving. Vriend van me werkte daar in een supplementenwinkel dus daar ging ik m’n shizzle halen vanwege de dikke korting die ik erop kreeg. Dus Warung Kromo ken ik niet. Wat is hun specialiteit?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
moeten we tekst maken over jou ook dan nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
don't leave me hanging like a yo yo
geen idee, net pas ontdekt maar de roti is iig net als omaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:18 schreef KillemWieft het volgende:
@:sp3c ik was vroeger wel regelmatig in Agga te vinden, maar kwam niet veel verder dan Korte Poten en omgeving. Vriend van me werkte daar in een supplementenwinkel dus daar ging ik m’n shizzle halen vanwege de dikke korting die ik erop kreeg. Dus Warung Kromo ken ik niet. Wat is hun specialiteit?
Een oud-klasgenoot van me werkte daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar Geleen en Doublet gaan in Agga jwt
Ik ga liever op een berenvel liggen voor de houtkachelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah
Anders kom je ook met je man naar de ijshockeywedstrijd?
Is toch een ideale valentijnsdagdate?
it's cold out there but it's warm in bedTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, maar 200 pagina's met veel plaatjes, dat gaat helemaal goed komen, ik ga je verbazen met mn kennistl;dr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schouders hoog, sticks laag en niet over meer dan twee lijnen passenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat klinkt toch een stuk minder romantischquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga liever op een berenvel liggen voor de houtkachel
en dat laatste is met de huidige regels niet helemaal correct meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja stom hèquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een stuk minder romantisch
wie heeft er nou een berenvelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga liever op een berenvel liggen voor de houtkachelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Saturday night, I feel the air is getting hotTrotste mama van Ambar
Maakt niet uit, ik zou vooral voor de actie gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:21 schreef sp3c het volgende:
en dat laatste is met de huidige regels niet helemaal correct meer
Ik zou nooit op het idee komen om bij een Jampanesie roti te halen. Bami, nasi, saté, saoto etc wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, net pas ontdekt maar de roti is iig net als oma
terechtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik zou vooral voor de actie gaan
als je mazzel hebt gaan ze vechtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
de bami is goddelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou nooit op het idee komen om bij een Jampanesie roti te halen. Bami, nasi, saté, saoto etc wel.
en wat is een jampanasie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
moeten we tekst maken over jou ook dan nog
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bloedspetters op de fleecedekentjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
terecht
als je mazzel hebt gaan ze vechten
![]()
![]()
Jah elke keer als ik denk dat jij me niet meer kan teleurstellen, lukt het je toch nog!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelf voortaan ook even die tip in de spoiler opvolgen![]()
Javaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
de bami is goddelijk
en wat is een jampanasie?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owquote:
nee vrouwtje is een boeroeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zit toch plexiglas tussenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bloedspetters op de fleecedekentjes
![]()
Ja, dat zijn wel de beelden die je voorgeschoteld worden in de film, met in het rond vliegend bloed. Maar de werkelijkheid zal wel weer tegen vallenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
terecht
als je mazzel hebt gaan ze vechten
wacht. haha edit daarom heb ik jullie nodigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:16 schreef maily het volgende:
Greybones frank en vrij,
Greybones frank en vrij,
Vertel dat de kritische maar nie..
Zeg wat je denkt dat is je verhaal.
Als je dat doet dan is het geen faal.Do what you love, love what you do!![]()
heel weinig vechten meer tegenwoordig, proberen ze uit te bannenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de beelden die je voorgeschoteld worden in de film, met in het rond vliegend bloed. Maar de werkelijkheid zal wel weer tegen vallen
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bloedspetters op de fleecedekentjes
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah elke keer als ik denk dat jij me niet meer kan teleurstellen, lukt het je toch nog!![]()
![]()
ja!quote:
maar lekker eten
Hmm ik stel mn verwachtingen wel wat bij danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel weinig vechten meer tegenwoordig, proberen ze uit te bannenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je kent ze ook echt hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot van me werkte daar.
Uw ADH vitamine Worst
ik kijk wel eens Engels ijshockey, daar hebben ze een speciale regel dat je geschorst wordt na drie vechtpartijen in 1 wedstrijd
en er zijn spelers die dat nog redden ook
fightleague, topleagueOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is wel 60 minutenlang actie en geweld, maak je niet drukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik stel mn verwachtingen wel wat bij dan
alleen geen vechtpartijenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik eik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hou op, krijg honger van jouw praatjes!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HOe is u?quote:Well, life can be a riot
quote:
De een heeft het over muziek. De ander is haast obsessief met het spel bezig, en weer een ander is lekker bezig met d'r eigen bubbeltje en muziek. Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
Wel leuk dag iedereen zijn eigen storyline heeft hierWell, life can be a riot
Welk liedje? Misschien kan ik helpen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
@:kree weet je dat liedje al weer? Ik wil t graag weer luisteren..Well, life can be a riot
goed hoor en jij?quote:
En kap ff met U, ik was vorige week op werk nl. Ok aannemer erbij en iemand mee die het nog moest leren.
Ok ik ben daar nooit zo moeilijk in enzo en liet de lading aan aannemers partij erover. Ik vond btw dat ie dat mss niet zo goed deed. Maarja niet mijn taak.
Maar moest ff weg ik dingen uitleggen en die gozer. ja mag ik ff vragen aan "U" omg. brrrrr. denk zo niet nodig of ik zie er dan te oud toch uit LOLDo what you love, love what you do!![]()
is het het fok!lied?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jong!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat in de eerste van de middelbare school bij haar in de klas. Angela was een super lief meisje. Maar goed, die werkte er dus al toen ze een jaar of 15 was. In de eerste zag ze er al vrij volwassen uit dus ik snap wel dat ze ermee weg kwam. Wel zielig natuurlijk.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie weten wat ik daarover zei? wil helpen met muziek maken ervoor, maar moet eerst iemand zijn die tekst heeft en wil inzingen ookquote:
ja des te meer kut voel ik me toch uit als ze al denken dat ze U tegen me moeten zeggenquote:
Nog meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah dat U bedoel ik geinig. Maar oke dan stop ik er meequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
goed hoor en jij?
En kap ff met U, ik was vorige week op werk nl. Ok aannemer erbij en iemand mee die het nog moest leren.
Ok ik ben daar nooit zo moeilijk in enzo en liet de lading aan aannemers partij erover. Ik vond btw dat ie dat mss niet zo goed deed. Maarja niet mijn taak.
Maar moest ff weg ik dingen uitleggen en die gozer. ja mag ik ff vragen aan "U" omg. brrrrr. denk zo niet nodig of ik zie er dan te oud toch uit LOL
Gaat hier wel prima, vanmiddag m'n gitaar weer opgehaald. Echt mijn beauty dat ding, super veelzijdig
Well, life can be a riot
doen ze bij mij ook en ik ben niet veel ouderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja des te meer kut voel ik me toch uit als ze al denken dat ze U tegen me moeten zeggen
ik voel me dan altijd heel belangrijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kijk ik weet ook wel dat ik soort van de volgende wereldleider in potentie ben.
Ik straal dat uit natuurlijk aan alle kanten, dus van nature gaan ze dan U zeggen en meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja vind ik leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De een heeft het over muziek. De ander is haast obsessief met het spel bezig, en weer een ander is lekker bezig met d'r eigen bubbeltje en muziek. Heerlijk toch?♡♡♡♡![]()
Overigens kan ik niet wachten tot ik 42 ben, want dan heb ik alle antwoordenTrotste mama van Ambar
Liedje dat kree heeft gemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Welk liedje? Misschien kan ik helpen..♡♡♡♡![]()
valt behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik 42 ben, want dan heb ik alle antwoordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alle antwoorden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik 42 ben, want dan heb ik alle antwoordenWell, life can be a riot
hahaha ja. nouja dat is het dan ook. Maarja deed ik ook toen ik als leerling meeging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
doen ze bij mij ook en ik ben niet veel ouder
ik voel me dan altijd heel belangrijk
Dus het is niet raar. maargoed zo alwetend voel ik me nou ook weer niet meestal als er echt leerling meegaat. Leer ze wel altijd wat trucjes.Do what you love, love what you do!![]()
Ja houd het dynamischquote:Well, life can be a riot
Ik word ook al u genoemd en ben 34quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja. nouja dat is het dan ook. Maarja deed ik ook toen ik als leerling meeging.
Dus het is niet raar. maargoed zo alwetend voel ik me nou ook weer niet meestal als er echt leerling meegaat. Leer ze wel altijd wat trucjes.Well, life can be a riot
You got me singing
I need you inside me tonightTrotste mama van Ambar
vertel?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik 42 ben, want dan heb ik alle antwoordenDo what you love, love what you do!![]()
When I think of you
I need your body tonightTrotste mama van Ambar
Ben je maar 1 jaar ouder dan ik?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik word ook al u genoemd en ben 34
Uw ADH vitamine Worst
mij vroegen ze nog me legitimatie bij der supermarkt tot 40. dus eigenlijk is het soort voordeel, zie je er jonger uit als je bent wssquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik word ook al u genoemd en ben 34
Blijkbaar Worstquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je maar 1 jaar ouder dan ik?Well, life can be a riot
Oh wow.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
mij vroegen ze nog me legitimatie bij der supermarkt tot 40. dus eigenlijk is het soort voordeel, zie je er jonger uit als je bent wss
Ik word al een jaar of 5-6 niet meer om ID gevraagd. Toevallig vanaf het moment dat ik grijs begon te worden
Well, life can be a riot
ik krijg ook grijze haartjes wel, maar nog niet zo opvallend. en scheer me altijd dat scheelt ook wel denk/quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wow.
Ik word al een jaar of 5-6 niet meer om ID gevraagd. Toevallig vanaf het moment dat ik grijs begon te wordenDo what you love, love what you do!![]()
Wordt door collega's nog altijd 25 geschat, zijn wel bijna allemaal 40+Uw ADH vitamine Worst
Ik heb ook nog niet heel veel grijs haar. Maar het zit vooral bij m'n slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik krijg ook grijze haartjes wel, maar nog niet zo opvallend. en scheer me altijd dat scheelt ook wel denk/
Well, life can be a riot
Wow dat scheelt nogal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt door collega's nog altijd 25 geschat, zijn wel bijna allemaal 40+![]()
Dorstige MILFjes zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt door collega's nog altijd 25 geschat, zijn wel bijna allemaal 40+Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
inhammen bij mij op mijn hoofd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet heel veel grijs haar. Maar het zit vooral bij m'n slapen
Baard heb ik nooit laten staan, want past niet zo ofzo denk ik. heb ook niet een goeie baard grow. als je het zo wil noemen.
Lol zou dat maanden moeten laten staan voor er wat normaals uitkomt, dus scheer het maar weg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
42 is toch het antwoord op alles?
Ik ga het dit jaar meemaken!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sowieso de eerste 6-8 weken niet scheren en daarna pas trimmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
inhammen bij mij op mijn hoofd.
Baard heb ik nooit laten staan, want past niet zo ofzo denk ik. heb ook niet een goeie baard grow. als je het zo wil noemen.
Lol zou dat maanden moeten laten staan voor er wat normaals uitkomt, dus scheer het maar weg.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja maar heb toch wel best een aantal oid klasgenoten die niet ouder uitzien, vind dat 30+ is oud toch wel beetje overdrevenquote:Uw ADH vitamine Worst
en potje ijshockeyquote:
beste jaar ooit voor jouOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja maar dat ziet er 2 maanden dan wel kut uitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso de eerste 6-8 weken niet scheren en daarna pas trimmen.
Hoewel denk baardje zou me kunnen staan denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Koetsjiekoetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt door collega's nog altijd 25 geschat, zijn wel bijna allemaal 40+F.K.A. SuperwormJim![]()
Heb wat dat betreft echt fucking mazzel dat er nog geen enkele haar is teruggetrokkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
inhammen bij mij op mijn hoofd.
Lol zou dat maanden moeten laten staan voor er wat normaals uitkomt, dus scheer het maar weg.Alleen grijs, maar dat heb ik liever.
Weet niet of een baard staat. Ik laat vaak een baardje staan van max 1 weekje, bedekt net ff iets meer m'n nek
Well, life can be a riot
Je hebt een baard in je nek?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb wat dat betreft echt fucking mazzel dat er nog geen enkele haar is teruggetrokkenAlleen grijs, maar dat heb ik liever.
Weet niet of een baard staat. Ik laat vaak een baardje staan van max 1 weekje, bedekt net ff iets meer m'n nekF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja, dan alles wat mn hartje begeertquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
en potje ijshockey
beste jaar ooit voor jou
Als je het niet probeert kom je er nooit achter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat ziet er 2 maanden dan wel kut uit
Hoewel denk baardje zou me kunnen staan denk ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
beetje grijze haren ziet er niet echt gelijk slecht uit bij mannen denk?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb wat dat betreft echt fucking mazzel dat er nog geen enkele haar is teruggetrokkenAlleen grijs, maar dat heb ik liever.
Weet niet of een baard staat. Ik laat vaak een baardje staan van max 1 weekje, bedekt net ff iets meer m'n nek
Tis altijd bij vrouwen die. verouderen gewoon meestal onwijs slecht enzo. Of is het perceptie van beeld. weet niet.
Moet eerlijk zeggen zie ik vrouwen. en denk zien er goed uit, maar zijn ze net 20 ofzo?
Vrouwen takelen harder af als mannen denk in uiterlijk? of zeg ik nu iets heel raars?Do what you love, love what you do!![]()
Dat hoort erbij als je een sappige rookworst bezitquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is met alles wat lekker isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je het niet probeert kom je er nooit achter.![]()
De laatste hockeywedstrijd waar ik heen ging (ex speelde) brak iemand zn neus, neem aan dat bij ijshockey nog wat meer actie is
en onder de dekensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan alles wat mn hartje begeertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
stiekem beetje frummelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat heeeeeel gek.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Net als jij dat is toch niet zo gek
Net als gloeiend hete thee uit een glas drinken.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je hals?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of groeien baarden door in je nek en leer ik iets nieuws
♡♡♡♡![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Als iemand goed geraakt wordt maakt het niet meer uit welke sport dan is het altijd feestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
De laatste hockeywedstrijd waar ik heen ging (ex speelde) brak iemand zn neus, neem aan dat bij ijshockey nog wat meer actie is![]()
![]()
Baard in de keelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hals?
Of groeien baarden door in je nek en leer ik iets nieuws![]()
Ja er echt in jaquote:Well, life can be a riot
daarom drink ik meestal koud bier uit een fles dan heb je al dat gedoe nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik vind dat heeeeeel gek.
Net als gloeiend hete thee uit een glas drinken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je een sappige rookworst bezit
Vrouwen takelen harde af? Vind ik wel meevallen. Heb het idee juist dat dat andersom is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
beetje grijze haren ziet er niet echt gelijk slecht uit bij mannen denk?
Tis altijd bij vrouwen die. verouderen gewoon meestal onwijs slecht enzo. Of is het perceptie van beeld. weet niet.
Moet eerlijk zeggen zie ik vrouwen. en denk zien er goed uit, maar zijn ze net 20 ofzo?
Vrouwen takelen harder af als mannen denk in uiterlijk? of zeg ik nu iets heel raars?
Grijze haren zien er sowieso niet slecht uit vaak, word je een silver fox.Well, life can be a riot
@Paul had geen tijd vandaagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Heftig! Heb je al medisch advies ingewonnen?![]()
![]()
Ja eh, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hals?
Of groeien baarden door in je nek en leer ik iets nieuws
Sorry ben echt 293489923484 dingen aan 't doenWell, life can be a riot
Dit keer was ik het nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja... vraag dat maar eens aan @:Kissingbird
Die haalt hele TT's en OP's weg
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja en toen werd ik doorverwezen naar Gilettequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Heftig! Heb je al medisch advies ingewonnen?
Well, life can be a riot
Jah, bloed doet het goedquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als iemand goed geraakt wordt maakt het niet meer uit welke sport dan is het altijd feest
![]()
En dan heb je een goeie reden om lekker vroeg weer weg te gaan ook, wie er dan ook gewonnen heeftquote:![]()
Zou richten op 293489923483quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja eh, dat bedoelde ik
Sorry ben echt 293489923484 dingen aan 't doen
Dat scheelt♡♡♡♡![]()
Euhm dat vraag ik me af dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vrouwen takelen harde af? Vind ik wel meevallen. Heb het idee juist dat dat andersom is.
Grijze haren zien er sowieso niet slecht uit vaak, word je een silver fox.
Het is trouwens niet altijd zo, maar soms zie je mensen en die zijn mss 30. of nouja vrouwen dan. En denk ik wtf. je ziet eruit als zowat 60?
Ik heb hier een theorie over maar die gaat mensen weer aanvallen enzo en heb ik niet zo zin in
Gewoon 3e helft dan natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan heb je een goeie reden om lekker vroeg weer weg te gaan ook, wie er dan ook gewonnen heeftCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Beter zoek je dat liedje dan evenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat vraag ik me af dus?
Het is trouwens niet altijd zo, maar soms zie je mensen en die zijn mss 30. of nouja vrouwen dan. En denk ik wtf. je ziet eruit als zowat 60?
Ik heb hier een theorie over maar die gaat mensen weer aanvallen enzo en heb ik niet zo zin in
♡♡♡♡![]()
kunnen jullie het aan denk? als ik ff kortzichtig een mening geef?Do what you love, love what you do!![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Weltrusten♡♡♡♡![]()
C1000quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou richten op 293489923483
Dat scheeltWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: