SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ze staan al niet meer in uitverkochte sportpaleizen dus alles neemt af.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja is toch telkens een nieuwe generatie kinderen die de vorige K3's niet kentWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
kwoot gezien en geliketquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en Gertjuh ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook alle vaders vermakenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De liedjes zitten echt goed in elkaar idd. Heeft iemand dat filmpje van zon 20+ K3 fan? Hele kamer vol merchquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende: Heb mij toen wel vermaakt met K2 Zoekt K3, was wel interessant om te zien hoe verschillende mensen die liedjes interpreteerde. En het zit technisch ook best goed in elkaar (heel veel verwijzingen naar andere hits op heel stiekeme manier gedaan)
van zon sbs6 programma
:')![]()
Ik heb deze TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gertje heeft een knappe vrouw.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op een gegeven moment is zo'n formule ook wel afgelopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze staan al niet meer in uitverkochte sportpaleizen dus alles neemt af.:')![]()
Vind haar qua uiterlijk verder de minste ook, maar ze heeft wel prachtige ogen en een bepaalde uitstraling.quote:
En ik val toch meer op uitstraling dan op uiterlijkWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
De liedjes van Samson en Gert kan ik echt nog woord voor woord meezingenquote::')![]()
Bekijk deze YouTube-video
En dan het intro/refrein van dit:
Vertel me dan dat ik gek ben
Dat ze niet zijn aangeklaagd....
Wat vind jij @kreeWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Die zwarte van de originele formatiequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar qua uiterlijk verder de minste ook, maar ze heeft wel prachtige ogen en een bepaalde uitstraling.
En ik val toch meer op uitstraling dan op uiterlijk
:')![]()
ff OP aanpassenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk uit de hoogte, maar niet uit een vliegtuig. Hotelkamer is op 2330 meter boven de zeespiegel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mariequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De liedjes van Samson en Gert kan ik echt nog woord voor woord meezingen
Well, life can be a riot
Karenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zwarte van de originele formatie![]()
Well, life can be a riot
Ik ben een heel klein visje in een zee van blauwquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Fogel het volgende:
Bolk uit de hoogte, maar niet uit een vliegtuig. Hotelkamer is op 2330 meter boven de zeespiegel.
SOS ik mis jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Grotetijd het volgende:
Wat vind jij @:kree
En Jensen ook respectloos.
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.:')![]()
Ze zijn alledrie blank hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zwarte van de originele formatieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja.. Mensen snappen 't niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippen
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.
Vind inderdaad dat je mensen gewoon met respect moet behandelen, wat ze ook luisteren.Well, life can be a riot
hu?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Misschien is dat met toestemming, samplen wordt zo vaak gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Grotetijd het volgende:
Wat vind jij @:kree
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een remix van een remix van een remixquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is dat met toestemming, samplen wordt zo vaak gedaan
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarktThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Gebeurt veel de laatste tijd iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarkt:')![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Altijd alquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gebeurt veel de laatste tijd idd
Alleen als je ouder wordt heb je het meer door
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn flammkuchen is klaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klopt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarkt
Misschien is het met toestemming, maar kan het mij haast niet voorstellen
Je hoort het inderdaad heel veel van die bewerkingen van nummers.
I'm Blue is nu geloof ik "I'm Good" geworden. En zo heb je nog wat meer van die zooiWell, life can be a riot
Verder wel alles goed?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zoveel blazers johquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef drakin het volgende:
scottish mongolian music:
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippen
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.![]()
Blijft ook erg gaaf!
Ik zoek ff verder naar die ik bedoelde.
En idd The Hu is gaaf!![]()
![]()
O ja deze zangeres ben ik ook weg van, zo mooi en vorig jaar nog live gezien
Ava Maxquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Deze hoor ik vaak
en die is van deze
Heb haar leren kennen via m'n ex en dacht eerst "ugh weer de zoveelste EDM muts" maar heb haar eerste album een tijdje terug geluisterd en was positief verrastWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: