SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MizzezAmy op 18-01-2025 23:01:04 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hoe vaak ik dit zei en ga echt weg en toen toch nog bleef hangenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
De karaoke bar werd omgebouwd naar rave kelderTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sja...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Maar Amy houdt ook van Cher![]()
Ja kan!quote:
Als lylt een foto van zn sterretje stuurt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag valtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan!
Als lylt een foto van zn sterretje stuurtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kan m er nu ook gewoon uithalenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan!
Als lylt een foto van zn sterretje stuurt![]()
![]()
Toch wel een voordeel
Ik zie maar halve youtube linkjes
Niks gekliktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Skitterendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
muzikaal nog redelijk ok qua idee wel![]()
![]()
Even zoekenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan m er nu ook gewoon uithalenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nou het is geen hoogtepunt enzo, maar zelden maar liedjes die ik nu hoor ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan m er nu ook gewoon uithalenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je bent toch geen bejaardequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is geen hoogtepunt enzo, maar zelden maar liedjes die ik nu hoor ook.
Met vroeger was alles beterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Ariequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
niet echt, qua muziek is er wel beetje het nieuwe af. Zeg ik als kijkende als muzikant he?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent toch geen bejaarde
Met vroeger was alles beter
Ijk zit nog wel eens beetje te rommelen en kom ik op ideetjes enzo. (Niks onwijs uitgewerkt enzo)
Maar het is heel makkelijk om iets te maken wat 90% aanspreekt.
Want het is een standaard format,
Niks mis mee opzich, maar nieuw is het niet.
Ik ben dan ook wss 20 jaar te laat geboren in dat geval denk.
Ik kom altijd op rare muzikale ideetjes uit, die dan weer lastig zijn ivm teksten enzo hahaha.
Een hit maken muzikaal gezien is niet zo moeilijk, volg de standaard en heb de juiste. connecties en een goeie producer. en je bent er 80%Do what you love, love what you do!![]()
Sterretjes kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Arie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je daar van gaat soppen moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik deze stilstaande Arie half achter een gordijn nog kan vervangen door een bewegende volledig zichtbare Arie![]()
![]()
Waar is je gedicht eigenlijk heen @JustinK? Of kreeg je in december alleen dit zinnetje?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: