Dat was volgens mij niet echt serieus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
Matthie heeft weinig geld dus hij krijgt minder M&M ;s WTF![]()
Tering wat een nare kleuters
Haha ja, omdat ie 1000 aan een gamechanger heeft uitgegeven vinden ze het niet erg al z'n geld af te pakken, voor het gemak even vergeten dat ie vorige week wel 400/600 van de boodschappen betaaldequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
Matthie heeft weinig geld dus hij krijgt minder M&M ;s WTF![]()
Tering wat een nare kleuters
Ik zie ze er voor aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet echt serieus.
klopt, dit is de standquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef engine het volgende:
Het kan niet eensMattheus mag niet in de min.
Hij zei het wel dus het was wel een overweging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet echt serieus.
Dat ja, dus dit zegt heel veel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef s1lverz het volgende:
Beetje slap dit, zou Lennie en Jeffrey lekker laten trakteren
Inderdaad en dat dan "het spel" noemen met je fles cola op je kamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef s1lverz het volgende:
Beetje slap dit, zou Lennie en Jeffrey lekker laten trakteren
Niels denkt voornamelijk aan Niels.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Niels wil de melk voor zichzelf, maar heeft daarvoor niet meer betaald. Benieuwd hoe dat gaat
Echt hequote:
Ik voorzie een verdeling en dat iemand dan een 'Iasje' doet en iemand's 'vlokken' jatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Voorlopig nog groot feest. Konkelen zal straks wel beginnen.
Dat zouden ze allemaal doen als ze de kans kregen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft zelf 1000 euro uitgegeven aan een gamechanger... mag je niet zeuren. Had ie niet hoeven kopen.
Gaat ook niet gebeuren .. hij betaalt gewoon (vrijwel) evenveel als de rest. Staat alleen nu op 0.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden ze allemaal doen als ze de kans kregen.
Dit gaat om lekkers voor de groep , dan vind ik het wel erg kinderachtig
ja van 1000 euriesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Matt gekocht dat hij ineens op 0 staat? Een gamechanger?
Ik zat het net te denken, volgens mij gaat alles vandaag opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef engine het volgende:
Ik stel voor om vandaag meteen alles op te maken
De armste heeft zelf zijn geld over de balk gesmeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:55 schreef Hoempah het volgende:
Eerlijk verdeeld. de rijken blijven rijk en de armen armer.
Matt heeft de Redding tokenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
thnx, Daarom werd hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen om dat dus in te zetten, wat hij niet wilde nogquote:
dit kan je allemaal lezen in mijn topic geld updatequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
klopt hij wil m voor zichzelf.. maar BB zei ook dat ze maar beperkt houdbaar zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Daarom werd hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen om dat dus in te zetten, wat hij niet wilde nog
Dan je wel voor de reminderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit kan je allemaal lezen in mijn topic geld update
J adat is best trickyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
klopt hij wil m voor zichzelf.. maar BB zei ook dat ze maar beperkt houdbaar zijn
Best gluiperig ook, want er staat geen uiterste consumtiedatum op.. BB kan dat ding cancellen wanneer ze willenquote:
Ja BB heeft de machtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best gluiperig ook, want er staat geen uiterste consumtiedatum op.. BB kan dat ding cancellen wanneer ze willen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als je melk in de diepvries legt, dan is het toch ijs of niet"
Handen wel gewassen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB heeft de macht
Ze zijn dus echt bezig met het tellen van de M&Ms
Krijgen ze die olie niet bij de boodschappen? Hoe ging dst vorige week?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
Maar hij heeft ze wel gewassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Valt me elk jaar weer op. Ze worden niet uitgekozen op goed kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
In dit programma kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind jordy nu net dat jongetje wat vriendjes koopt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwDie plast dan denk ik ook zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarnaquote:
ik ben visueel ingesteld Dotquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarna
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfffquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
bb : wat zijn jullie druk bezig met m&m's tellen
het gekozen eten door de DM staat klaar in de DR
Zou ik geen straf vinden. Maar vind het wel lekkerder met cashewnoten en wat sojasaus /kruiden eropquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfff
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hijquote:
In deze situatie eet je alles zelfs slobquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfff
Niels : "ik wil melk" en er is melkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hij
Jordyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hij
Olie op de bon.. moeten ze er voor werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Krijgen ze die olie niet bij de boodschappen? Hoe ging dst vorige week?
Het zit echt diepquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Niels begint al over Axel qua nominatie
En Niels was het met hem eensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Jordi gaat zéker niet op Mileen als 'ie moet nomineren . agossie
iedereen deed dat, maar sommige mensen mogen meer dan anderen daarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Snap ik. Lennie graaide meteen uit de pot m&m’s. Zou ik ook niet grappig vinden.
Dan moeten ze dat tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Snap ik. Lennie graaide meteen uit de pot m&m’s. Zou ik ook niet grappig vinden.
Alles zullen we eerlijk delen. Dat ook anderen aso zijn doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:20 schreef Verity het volgende:
Wat een gezeur om hoeveel iemand heeft gepakt! Sommige pakte ook maar 1 chipje, terwijl weer andere er meer hadden gepakt. Maar dat hebben ze niet gezien
Het zijn gewoon twee huil baby's met dat gejankquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alles zullen we eerlijk delen. Dat ook anderen aso zijn doet daar niets aan af.
45 minuten geleden wilde ze nog een echo omdat ze pijn in haar buik hadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' en Milena gaan niks bewaren, of eigenlijk 'kunnen niks bewaren'.
Die zijn begonnen met eten en gaan door tot het op is
Ach zo. Nou ja het is gewoon menselijk gedrag dat als het je samen opvalt daar iets over te zeggen. Niemand is roomser dan de paus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat tegen haar zeggen
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerendquote:
Dat jij dat zou doen wil niet zeggen dat het niet asociaal is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerend
Remi heeft ze ook externelijk zo te horenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattheus en Nele hebben innerlijke orgasmes van de chips
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
Op zich ook wel weer een voordeel dat die twee jankerds in de suite slapen, kunnen de anderen wat meer met elkaar bonden
4 M&m's. Vier. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat jij dat zou doen wil niet zeggen dat het niet asociaal is.
Jullie pretendeerden ook niet dat jullie een team en netjes warenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerend
Dan is het toch juist mooi dat ze in hok slapen? Ik had het over de groep.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:34 schreef ledn81 het volgende:
pffft het is nu al kippehok en dan hebben ze ook nog allemaal suiker op
Ja die kijkt niet heel blij vind ik .quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef Kinga het volgende:
Lennie helemaal in haar eigen bubbel met de m&ms
Die verbaast zich met welke aasgieren ze in het huis terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die kijkt niet heel blij vind ik .
Ook zo een flauw vermoedenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik vermoed Lennie en Axel sowieso op de bank deze week
Terwijl dat me toch de grootste aasgier lijkt. Super lang douchen, m&m’s graaien…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die verbaast zich met welke aasgieren ze in het huis terecht is gekomen.
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Terwijl dat me toch de grootste aasgier lijkt. Super lang douchen, m&m’s graaien…
zo kan alles gemanipuleerd worden, helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.
Maar dat van Lennie was op tv, dus dat wordt haar door de kijkers zwaar aangerekend nu
Ik heb dat van niemand anders gehoord of gezien. En het kan pas op tv komen als je het doet….quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.
Maar dat van Lennie was op tv, dus dat wordt haar door de kijkers zwaar aangerekend nu
Klopt wat ledn81 zegt, heb je je bevestiging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb dat van niemand anders gehoord of gezien. En het kan pas op tv komen als je het doet….
Bovendien vind ik het een rare mindset. Als anderen slecht gedrag vertonen mag ik het ook? Niet dat het zo is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een Wat? ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef Jockari het volgende:
Milena begint wel een praatvaar te worden.
Ik ga liever uit van wat ik zelf zie en trek daar mijn eigen conclusies uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt wat ledn81 zegt, heb je je bevestiging.
Doet jordy steeds van de week ook van dat axel net zoveel recht had als alle anderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeldquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van wat ik zelf zie en trek daar mijn eigen conclusies uit.
Aardige jongen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet jordy steeds van de week ook van dat axel net zoveel recht had als alle anderen
Ik ben een streamkijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeld
Wie wat wanneer?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeld
Lenni heeft meer geld gepakt en ze heeft wel een beetje alles is voor Lenni.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer geld gepakt en ze heeft wel een beetje alles is voor Lenni.
Straks komt de dip.........quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
De suiker doet in ieder geval zijn werk
Korte energieboost.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
De suiker doet in ieder geval zijn werk
Dat zal alleen maar duidelijker worden als Lennie er langer in blijft want de ware aard komt steeds meer naar boven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer geld gepakt en ze heeft wel een beetje alles is voor Lenni.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zal alleen maar duidelijker worden als Lennie er langer in blijft want de ware aard komt steeds meer naar boven.
Het ging over de reactie van BBquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Huh, dit gaat toch heel ergens anders over.
Ja doe datquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het ging over de reactie van BB![]()
Let it gooo.... let it goooo
Wij niet, daarom posten we hierquote:
quote:Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeld
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:13 schreef Jockari het volgende:
Batterijwissel. Ze vergeten die van de papegaai telkens te wisselen, vandaar dat die niet meer beweegt waarschijnlijk.
Nou ja misschien kun je respecteren dat er andere meningen zijn en ik vind Lennie een ikke ikke ikke en de rest kan stikken figuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij niet, daarom posten we hier![]()
Anyweez .. wat @:Kodiak100 al zei
[..]
Ze is niet erg sympathiek en je kan ook niet erg om haar lachen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ja misschien kun je respecteren dat er andere meningen zijn en ik vind Lennie een ikke ikke ikke en de rest kan stikken figuur.
Vind hem net de klaagmuurquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:21 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Keanu irritant terwijl hij niet echt iets onsympathieks heeft
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef marky het volgende:
Dat Elsa in de keuken heeft gestaan is ook al een tijd geleden. Wat doet die tegenwoordig nog in huis?
Opzich is hij wel aardig maar als hij met Lenni en Remi is gaat hij wel een beetje bitchen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu staat inmiddels op snelheid 'doorspoelen'
Vind hem erg zeurderig overkomen en net zoals lennie zichzelf heel belangrijk vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich is hij wel aardig maar als hij met Lenni en Remi is gaat hij wel een beetje bitchen.
Ik ben benieuwd hoe hij zonder Lenni is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind hem erg zeurderig overkomen en net zoals lennie zichzelf heel belangrijk vinden
En dan moet het vlees er nog bij he! Haha!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sjonge jonge wat een volle borden, daar kan ik 3 dagen van eten
Ik mis nooit iemand die weg gaat eigenlijk.quote:
En vanavond weer zo'n bord volquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan moet het vlees er nog bij he! Haha!
Het is ook afkicken van Insta/Tiktak volgersvolgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef Adat231 het volgende:
ik vraag me af of lennie het echt wel naar haar zin heeft daar.
We hebben lang genoeg naar de armoede gekeken. Tis geen Robinson.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef GayGuy het volgende:
Pff, kunnrn se nu al luxeartikelen winnen?
Ja dit zal zo'n spel zijn die ze niet kunnen verliezen. Enkel voor de show.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal vast een Bongenoten spelletje worden, die zithoek zál er komen
Ben ik ook bang voor, het houd ze levendig en tevens kan BB de boel zachtjes aan opleukenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dit zal zo'n spel zijn die ze niet kunnen verliezen. Enkel voor de show.
Zal nog wel even duren. Buiten afwassen geeft nog wat ventileer momenten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ipv bank had denk ik de rest van de keuken handiger geweest. Hadden ze daar kunnen afwassen en was er een combi magnetron
Ze moeten dat gegeven paard niet in de bek scheiten.. het begin is erquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Was niet een hele grote bank van wat ik op foto had gezien.
Tis vaak wel gezellig buiten met de afwasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. Buiten afwassen geeft nog wat ventileer momenten.
Die lange bank en de knuffelhoek blijft staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Was niet een hele grote bank van wat ik op foto had gezien.
Gewoon is zitten in plaats van altijd te moeten liggen of op een bankje rechtop eten met bord op schoot. Dat met de keuken zijn ze al gewend.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ipv bank had denk ik de rest van de keuken handiger geweest. Hadden ze daar kunnen afwassen en was er een combi magnetron
Dit gaat niet om een mening Dit is hoe reality tv werkt:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ja misschien kun je respecteren dat er andere meningen zijn en ik vind Lennie een ikke ikke ikke en de rest kan stikken figuur.
Er zijn er al meerderen die het doorkrijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zal alleen maar duidelijker worden als Lennie er langer in blijft want de ware aard komt steeds meer naar boven.
Dat zat ik mij ook net af te vragen, ze kijkt er niet vrolijker opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef Adat231 het volgende:
ik vraag me af of lennie het echt wel naar haar zin heeft daar.
Nog meer om in te hangen en niets doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ah. het toestoppen van luxe begint.. wel ervoor spelen
Ik zie wat ik zie maar ik ben weg want kennelijk is het moeilijk om te laten gaan. 👋quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit gaat niet om een mening Dit is hoe reality tv werkt:
Mensen worden opgejut en tegen elkaar opgezet, eigenschappen van deelnemers worden enorm uitvergroot.
Ik zag gisteren op tv hoe Keanu zijn kleding kreeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar of een zithoek nu een verbetering is ? Ze kunnen nu al zitten en hangen waar ze willen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
We hebben lang genoeg naar de armoede gekeken. Tis geen Robinson.
Dat is wel lief.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien, Remi en Matt staan hun bednachtje af aan Axel, omdat hij lichamelijk ongemak heeft van het slapen op de grond. Het maakt hen niet zoveel uit.
Welnee joh , lekker blijven aanstellerdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik zie wat ik zie maar ik ben weg want kennelijk is het moeilijk om te laten gaan. 👋
Zal Jeff leuk vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:11 schreef Jockari het volgende:
Jolien staat haar bed af aan Axel leek ik te horen.
Dat is aardig van ze.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien, Remi en Matt staan hun bednachtje af aan Axel, omdat hij lichamelijk ongemak heeft van het slapen op de grond. Het maakt hen niet zoveel uit.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
Ben ik de enige die Jeff sneaky vind ?
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, irritante is alleen zijn grootspraak en het meelopen met Nielsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel problemen met Jordy. Hij doet veel in de keuken, zie hem vaak afwassen. Met die kledingtoken, trok hij zich gelijk terug en ging naar een jammerende Keanu, die boos was weggelopen en zei hem de token te nemen.
Niels denkt veel aan Niels en is een stoker, Jordy laat zich daar wel wat in meeslepen, maar heeft ook gezegd dat Axel dezelfde rechten heeft als iedereen daar. En dat zingen:; het brengt wel wat vrolijkheid in huis, het zijn niet mijn liedjes, maar ach..., waar hebben we het over?
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.!!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem niet zozeer sneaky, maar dat geklef met Jolien bloedirritantquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Er is alleen zithoek gezegd door BB.. ik verwacht neit at de eettafel er bij komt.. maargoed.. alles is andersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel iets meer dan een "zithoekje" , een eettafel met 5 extra eethoekstoelen ?
Ah juist, die rest komt nog zeker , in de naleveringquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is alleen zithoek gezegd door BB.. ik verwacht neit at de eettafel er bij komt.. maargoed.. alles is anders
8 weken vertraging vanwege 'leveringsproblemen'quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah juist, die rest komt nog zeker , in de nalevering
Verdorie, aanbellen, niemand thuis.. afgeven bij de buren ( Ikea)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
8 weken vertraging vanwege 'leveringsproblemen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |