quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef marky het volgende:
Dat Elsa in de keuken heeft gestaan is ook al een tijd geleden. Wat doet die tegenwoordig nog in huis?
Opzich is hij wel aardig maar als hij met Lenni en Remi is gaat hij wel een beetje bitchen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu staat inmiddels op snelheid 'doorspoelen'
Vind hem erg zeurderig overkomen en net zoals lennie zichzelf heel belangrijk vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich is hij wel aardig maar als hij met Lenni en Remi is gaat hij wel een beetje bitchen.
Ik ben benieuwd hoe hij zonder Lenni is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind hem erg zeurderig overkomen en net zoals lennie zichzelf heel belangrijk vinden
En dan moet het vlees er nog bij he! Haha!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sjonge jonge wat een volle borden, daar kan ik 3 dagen van eten
Ik mis nooit iemand die weg gaat eigenlijk.quote:
En vanavond weer zo'n bord volquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan moet het vlees er nog bij he! Haha!
Het is ook afkicken van Insta/Tiktak volgersvolgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef Adat231 het volgende:
ik vraag me af of lennie het echt wel naar haar zin heeft daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |