Zou ik geen straf vinden. Maar vind het wel lekkerder met cashewnoten en wat sojasaus /kruiden eropquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfff
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hijquote:
In deze situatie eet je alles zelfs slobquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfff
Niels : "ik wil melk" en er is melkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hij
Jordyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hij
Olie op de bon.. moeten ze er voor werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Krijgen ze die olie niet bij de boodschappen? Hoe ging dst vorige week?
Het zit echt diepquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Niels begint al over Axel qua nominatie
En Niels was het met hem eensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Jordi gaat zéker niet op Mileen als 'ie moet nomineren . agossie
iedereen deed dat, maar sommige mensen mogen meer dan anderen daarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Snap ik. Lennie graaide meteen uit de pot m&m’s. Zou ik ook niet grappig vinden.
Dan moeten ze dat tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Snap ik. Lennie graaide meteen uit de pot m&m’s. Zou ik ook niet grappig vinden.
Alles zullen we eerlijk delen. Dat ook anderen aso zijn doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:20 schreef Verity het volgende:
Wat een gezeur om hoeveel iemand heeft gepakt! Sommige pakte ook maar 1 chipje, terwijl weer andere er meer hadden gepakt. Maar dat hebben ze niet gezien
Het zijn gewoon twee huil baby's met dat gejankquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alles zullen we eerlijk delen. Dat ook anderen aso zijn doet daar niets aan af.
45 minuten geleden wilde ze nog een echo omdat ze pijn in haar buik hadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' en Milena gaan niks bewaren, of eigenlijk 'kunnen niks bewaren'.
Die zijn begonnen met eten en gaan door tot het op is
Ach zo. Nou ja het is gewoon menselijk gedrag dat als het je samen opvalt daar iets over te zeggen. Niemand is roomser dan de paus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat tegen haar zeggen
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerendquote:
Dat jij dat zou doen wil niet zeggen dat het niet asociaal is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |