Dat was volgens mij niet echt serieus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
Matthie heeft weinig geld dus hij krijgt minder M&M ;s WTF![]()
Tering wat een nare kleuters
Haha ja, omdat ie 1000 aan een gamechanger heeft uitgegeven vinden ze het niet erg al z'n geld af te pakken, voor het gemak even vergeten dat ie vorige week wel 400/600 van de boodschappen betaaldequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
Matthie heeft weinig geld dus hij krijgt minder M&M ;s WTF![]()
Tering wat een nare kleuters
Ik zie ze er voor aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet echt serieus.
klopt, dit is de standquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef engine het volgende:
Het kan niet eensMattheus mag niet in de min.
Hij zei het wel dus het was wel een overweging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet echt serieus.
Dat ja, dus dit zegt heel veel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef s1lverz het volgende:
Beetje slap dit, zou Lennie en Jeffrey lekker laten trakteren
Inderdaad en dat dan "het spel" noemen met je fles cola op je kamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef s1lverz het volgende:
Beetje slap dit, zou Lennie en Jeffrey lekker laten trakteren
Niels denkt voornamelijk aan Niels.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Niels wil de melk voor zichzelf, maar heeft daarvoor niet meer betaald. Benieuwd hoe dat gaat
Echt hequote:
Ik voorzie een verdeling en dat iemand dan een 'Iasje' doet en iemand's 'vlokken' jatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Voorlopig nog groot feest. Konkelen zal straks wel beginnen.
Dat zouden ze allemaal doen als ze de kans kregen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft zelf 1000 euro uitgegeven aan een gamechanger... mag je niet zeuren. Had ie niet hoeven kopen.
Gaat ook niet gebeuren .. hij betaalt gewoon (vrijwel) evenveel als de rest. Staat alleen nu op 0.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden ze allemaal doen als ze de kans kregen.
Dit gaat om lekkers voor de groep , dan vind ik het wel erg kinderachtig
ja van 1000 euriesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Matt gekocht dat hij ineens op 0 staat? Een gamechanger?
Ik zat het net te denken, volgens mij gaat alles vandaag opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef engine het volgende:
Ik stel voor om vandaag meteen alles op te maken
De armste heeft zelf zijn geld over de balk gesmeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:55 schreef Hoempah het volgende:
Eerlijk verdeeld. de rijken blijven rijk en de armen armer.
Matt heeft de Redding tokenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
thnx, Daarom werd hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen om dat dus in te zetten, wat hij niet wilde nogquote:
dit kan je allemaal lezen in mijn topic geld updatequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
klopt hij wil m voor zichzelf.. maar BB zei ook dat ze maar beperkt houdbaar zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Daarom werd hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen om dat dus in te zetten, wat hij niet wilde nog
Dan je wel voor de reminderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit kan je allemaal lezen in mijn topic geld update
J adat is best trickyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
klopt hij wil m voor zichzelf.. maar BB zei ook dat ze maar beperkt houdbaar zijn
Best gluiperig ook, want er staat geen uiterste consumtiedatum op.. BB kan dat ding cancellen wanneer ze willenquote:
Ja BB heeft de machtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best gluiperig ook, want er staat geen uiterste consumtiedatum op.. BB kan dat ding cancellen wanneer ze willen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als je melk in de diepvries legt, dan is het toch ijs of niet"
Handen wel gewassen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB heeft de macht
Ze zijn dus echt bezig met het tellen van de M&Ms
Krijgen ze die olie niet bij de boodschappen? Hoe ging dst vorige week?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
Maar hij heeft ze wel gewassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Valt me elk jaar weer op. Ze worden niet uitgekozen op goed kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
In dit programma kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind jordy nu net dat jongetje wat vriendjes koopt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwDie plast dan denk ik ook zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarnaquote:
ik ben visueel ingesteld Dotquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarna
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfffquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
bb : wat zijn jullie druk bezig met m&m's tellen
het gekozen eten door de DM staat klaar in de DR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |