Terwijl dat me toch de grootste aasgier lijkt. Super lang douchen, m&m’s graaien…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die verbaast zich met welke aasgieren ze in het huis terecht is gekomen.
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Terwijl dat me toch de grootste aasgier lijkt. Super lang douchen, m&m’s graaien…
zo kan alles gemanipuleerd worden, helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.
Maar dat van Lennie was op tv, dus dat wordt haar door de kijkers zwaar aangerekend nu
Ik heb dat van niemand anders gehoord of gezien. En het kan pas op tv komen als je het doet….quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie heeft 1x wat langer gedoucht vanwege haar lange haar. Net als Milena en vast ook nog wel andere vrouwen daar.
Maar dat van Lennie was op tv, dus dat wordt haar door de kijkers zwaar aangerekend nu
Klopt wat ledn81 zegt, heb je je bevestiging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb dat van niemand anders gehoord of gezien. En het kan pas op tv komen als je het doet….
Bovendien vind ik het een rare mindset. Als anderen slecht gedrag vertonen mag ik het ook? Niet dat het zo is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een Wat? ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef Jockari het volgende:
Milena begint wel een praatvaar te worden.
Ik ga liever uit van wat ik zelf zie en trek daar mijn eigen conclusies uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt wat ledn81 zegt, heb je je bevestiging.
Doet jordy steeds van de week ook van dat axel net zoveel recht had als alle anderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeldquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van wat ik zelf zie en trek daar mijn eigen conclusies uit.
Aardige jongen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet jordy steeds van de week ook van dat axel net zoveel recht had als alle anderen
Ik ben een streamkijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeld
Wie wat wanneer?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zal het je dan ook nog bevestigen. Big Brother beïnvloed de opinie door te bepalen wat er in de uitzendingen komt. De streamkijker heeft vaak toch een ander beeld
Lenni heeft meer geld gepakt en ze heeft wel een beetje alles is voor Lenni.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer geld gepakt en ze heeft wel een beetje alles is voor Lenni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |