abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2025 @ 14:14:43 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216366338
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus waarom dan een pardon? Fauci is hartstikke onschuldig, is dit “abuse of power” of geloven jij en Biden erin dat de rechtsstaat niet zo stevig staat als men je wil laten geloven?
Niet met de plannen van Trump, nee. Die vindt de Russische manier wel een mooi voorbeeld. Of een pardon dan nog zin heeft valt te bezien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216366353
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als enige roepende in de woestijn, maar ik zie mijzelf niet als stamgast. Slechts die vervelende tjappie die even komt buurten om vervolgens weer huiswaarts te keren voordat de stoelen door de bar vliegen.
Dan zul je het er mee eens zijn dat Fauci nu een pardon krijgt om hem geen slachtoffer te maken van een politiek gedreven (show)proces.

En als ik kroeguitbater zou zijn zou ik een dergelijke ruziezoekende tjappie niet eens binnenlaten trouwens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216366354
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:08 schreef Chivaz het volgende:

Dit is nu precies het probleem met mensen zoals jij, zodra een persoon met autoriteit wat zegt volg je slaafs de aanwijzingen op zonder verder te kijken en zonder na te denken.
Zoals de wappies die massaal ivermectine en hydroxychloroquine begonnen te hamsteren toen de antivax-club suggereerde dat dit het wondermiddel was tegen corona?

Corona was een onzekere periode, het pandemie was voor ons allemaal. Ik was blij dat er deskundigen waren om ons van advies te voorzien.

En wees gerust: als zij hadden voorgesteld om elke dag een liter terpentine naar binnen te werken, dan had ik dat advies niet gevolgd. Maar dat soort idioterie hoef je niet te verwachten van deskundigen, ze zijn namelijk, jawel....deskundig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216366372
Gaan er binnenkort in Amerika ook mensen uit ramen vallen is dan eerder de vraag. :+

Ik denk dat Trump het jammer vind dat hij nu nog niet zijn grote geliefde vrienden Kim en Vlad bij zijn inauguratie kon uitnodigen.
pi_216366399
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan zul je het er mee eens zijn dat Fauci nu een pardon krijgt om hem geen slachtoffer te maken van een politiek gedreven (show)proces.

En als ik kroeguitbater zou zijn zou ik een dergelijke ruziezoekende tjappie niet eens binnenlaten trouwens.
Dat zou ik geloven was het niet dat Biden zelf verkondigde dat dit de VS is en dat er geen politiek gemotiveerde rechtszaken zijn. Dat werd dan weer eens herhaald door de media en uiteindelijk ook hier weer herhaald.
En nu staat het halve topic op z’n kop omdat ik iedereen er op wijs dat dit volgens Biden zelf “abuse of power” is en dat een ieder voor de wet gelijk is.
En zoals gewoonlijk tuimelen jullie weer over elkaar heen om mij te vertellen dat het geen wat krom is eigenlijk toch echt recht is.
Zo voorspelbaar en tegelijkertijd ronduit hilarisch dit. Hoe mensen zo uit een panty kunnen schieten als ze betrapt worden op hun eigen inconsistentie.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:25:08 #206
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216366424
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:22 schreef Chivaz het volgende:
Dat zou ik geloven was het niet dat Biden zelf verkondigde dat dit de VS is en dat er geen politiek gemotiveerde rechtszaken zijn.
Misschien dat biden die pardons niet uitgedeeld had als trump c.s. niet van de daken schreeuwden dat ze die mensen gaan vervolgen, voor welke misdaad dan - heb jij ook geen antwoord op.

Zomaar een idee he.
pi_216366493
“President Biden on the pardons: "These are exceptional circumstances, and I cannot in good conscience do nothing."

"Even when individuals have done nothing wrong … and will ultimately be exonerated, the mere fact of being investigated or prosecuted can irreparably damage reputations and finances."

‪Kyle Griffin‬ ‪@kylegriffin1.bsky.social‬
·
1h
BREAKING: President Biden just pardoned:

* General Mark Milley
* Dr. Anthony Fauci
* Jan. 6 Committee members of Congress and staffers
* The police officers who testified before the Jan. 6 Committee

Biden says these pardons are not an acknowledgment of wrongdoing.”

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg6e5g7gvc2h
  maandag 20 januari 2025 @ 14:34:13 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216366522
En sowieso als die onderzoeken gedaan worden met dezelfde kennis van zaken als een antivaxxer op gezondheidszorg, dan weet je genoeg.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 20 januari 2025 @ 14:36:16 #209
6484 ExTec
pi_216366538
Maar mss kan meneer chivaz ook even uitleggen wat die politieagenten van het Capitool misdaan hebben.

Vast niet, want wat fauci misdaan heeft kan die ook niet uitleggen.

Maar hij weet wel dat het onderzocht moet worden!

:')
pi_216366560
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:18 schreef Basp1 het volgende:
Gaan er binnenkort in Amerika ook mensen uit ramen vallen is dan eerder de vraag. :+

Ik denk dat Trump het jammer vind dat hij nu nog niet zijn grote geliefde vrienden Kim en Vlad bij zijn inauguratie kon uitnodigen.
Enige wat een beetje hoop geeft is dat Musk en Trump als rijkeluis-manbabies met teveel macht straks mogen uitvinden wie er slimmer / dommer is dan de ander.
pi_216366563
De gemoederen lopen langzamerhand hoog op in AMV. Zal het de zenuwen zijn vraag ik me af.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:41:17 #212
6484 ExTec
pi_216366584
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:39 schreef Rnie het volgende:
De gemoederen lopen langzamerhand hoog op in AMV. Zal het de zenuwen zijn vraag ik me af.
Nee, trainwreck in slow motion is de omschrijving die het best past.

Ik ben geen yank, en het zal me helemaal aan me reet roesten of die oranje clown dat land naar de verdommenis helpt.
pi_216366594
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Enige wat een beetje hoop geeft is dat Musk en Trump als rijkeluis-manbabies met teveel macht straks mogen uitvinden wie er slimmer / dommer is dan de ander.
wie de slimste van die 2 is, is wel duidelijk maar of ze elkaar op de apenrots blijven tolereren is eerder de vraag. :P
pi_216366601
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, trainwreck in slow motion is de omschrijving die het best past.

Ik ben geen yank, en het zal me helemaal aan me reet roesten of die oranje clown dat land naar de verdommenis helpt.
Ho ho, even normaal doen met kwetsende koosnaampjes, nergens voor nodig.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:44:37 #215
6484 ExTec
pi_216366607
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Cry me a river.
pi_216366634
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Expat studenten zijn altijd rijkeluiskindertjes, weer wat geleerd.
De enige echte.
pi_216366641
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Cry me a river.
Ik voel je frustratie gozer. :*
De enige echte.
pi_216366663
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
zwakte. woke.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:49:40 #219
6484 ExTec
pi_216366664
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik voel je frustratie gozer. :*
Je hebt het over jezelf?

Ik vereenzelvig me niet met amerikanen.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:53:07 #220
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_216366700
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:05 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Stel dat Trump, nog niet ingezworen, een zware hartaanval of hersenbloeding krijgt van puur plezier…
Ik vraag me af of je daar blij moet zijn als zoiets gaat gebeuren. Naar mijn idee is Vance veel conservatiever op bijv. een thema als abortus t.o.v. Trump.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_216366728
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vereenzelvig me niet met amerikanen.
Dat moet je zelf weten natuurlijk, is geheel aan jou.
De enige echte.
pi_216366735
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
zwakte. woke.
Ik zit in POL AMV, ik ken mijn plaats.
De enige echte.
pi_216366747
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
“President Biden on the pardons: "These are exceptional circumstances, and I cannot in good conscience do nothing."

"Even when individuals have done nothing wrong … and will ultimately be exonerated, the mere fact of being investigated or prosecuted can irreparably damage reputations and finances."

‪Kyle Griffin‬ ‪@:kylegriffin1.bsky.social‬
·
1h
BREAKING: President Biden just pardoned:

* General Mark Milley
* Dr. Anthony Fauci
* Jan. 6 Committee members of Congress and staffers
* The police officers who testified before the Jan. 6 Committee

Biden says these pardons are not an acknowledgment of wrongdoing.”

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg6e5g7gvc2h
Aldus Biden die als voorvechter van de rechtsstaat op de stoel van de rechter gaat zitten en preventieve pardons uitdeelt.
Ik snap wel dat Biden dat zegt hoor dat ze niets fouts hebben gedaan alleen is dat niet aan Biden maar aan de rechter om dat te beoordelen.
Abuse of power in volle glorie maar het is een democraat en dan is het goed ofzoiets lol.
pi_216366762
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:36 schreef ExTec het volgende:
Maar mss kan meneer chivaz ook even uitleggen wat die politieagenten van het Capitool misdaan hebben.

Vast niet, want wat fauci misdaan heeft kan die ook niet uitleggen.

Maar hij weet wel dat het onderzocht moet worden!

Wederom een whataboutism. Ik werd hier in dit topic verketterd als ik dat deed maar standaard vliegen ze bij mij om de oren.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:00:56 #225
6484 ExTec
pi_216366775
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wederom een whataboutism. Ik werd hier in dit topic verketterd als ik dat deed maar standaard vliegen ze bij mij om de oren.
Nee, dat is geen whataboutism.

Leg nou gewoon eens uit waarom er blijkbaar meer onderzoek moet komen naar wat die mensen gedaan hebben, dan dat al gebeurt is.
pi_216366776
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien dat biden die pardons niet uitgedeeld had als trump c.s. niet van de daken schreeuwden dat ze die mensen gaan vervolgen, voor welke misdaad dan - heb jij ook geen antwoord op.

Zomaar een idee he.
Dus Biden gelooft niet in de rechtsstaat is wat je eigenlijk zegt. Er zal toch eerst een misdaad/verdenking moeten zijn voor dat je iemand kan vervolgen.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:01:39 #227
6484 ExTec
pi_216366788
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef Chivaz het volgende:
Er zal toch eerst een misdaad/verdenking moeten zijn voor dat je iemand kan vervolgen.
En zijn er tot op heden dan verdenkingen?
  maandag 20 januari 2025 @ 15:05:11 #228
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216366832
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Aldus Biden die als voorvechter van de rechtsstaat op de stoel van de rechter gaat zitten en preventieve pardons uitdeelt.
Ik snap wel dat Biden dat zegt hoor dat ze niets fouts hebben gedaan alleen is dat niet aan Biden maar aan de rechter om dat te beoordelen.
Abuse of power in volle glorie maar het is een democraat en dan is het goed ofzoiets lol.
Hij maakt alleen maar gebruik van functies die zijn toebedeelt aan de president. Op de stoel van de rechter zitten is niet waar.
Dit, dus.
pi_216366871
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, dat is geen whataboutism.

Leg nou gewoon eens uit waarom er blijkbaar meer onderzoek moet komen naar wat die mensen gedaan hebben, dan dat al gebeurt is.
Dat is totaal niet relevant het hoe of waarom. Het gaat hier over vertrouwen in de rechtsstaat.
Dat was een van de redenen waarom Biden in dit topic zo bewierookt werd. Hij was er toch om het fatsoen en het vertrouwen terug te brengen in de instituties. En nu hij president af is vliegen de pardons ons om de oren met het argument dat hij niet wil dat deze mensen zich moeten verantwoorden. We zitten hier met een contradictie en zoals jullie het zouden beschrijven als Trump dit deed een ernstige aantasting van de rechtsstaat.
Wijzen naar Trump is in deze totaal niet relevant, Biden geeft pardons weg en de redenen die hij opgeeft zijn ronduit bizar.
Je begrijpt natuurlijk wel dat dit de standaard gaat worden hè. Elke administratie gaat preventief pardons uitdelen wat corrupt gedrag weer verder in de hand werkt.
Dit gaat dus dankzij Biden zijn, de meest populaire, competente, ervaren president die er ooit heeft gezeten die ook nog eens zo scherp is als een mes.
Ik spreek jullie over vier jaar wel als jullie zitten te huilen dat Trump pardons heeft uitgedeeld en hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is etc etc.
pi_216366884
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij maakt alleen maar gebruik van functies die zijn toebedeelt aan de president. Op de stoel van de rechter zitten is niet waar.
Als je vooruit loopt op de zaken ga je wel degelijk op de stoel van de rechter zitten. Dat hij het recht heeft om dit te doen als president betekent nog niet dat hij het moet doen al is het alleen maar om recht te doen aan zijn eigen speech.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:13:43 #231
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216366920
Ben de liveblog aan het bekijken op nu.nl maar Trump begint er ook aardig fragiel uit te zien.
Gewoon echt oud.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216366936
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze hebben niets fout gedaan. Punt.

Maar een rechtszaak om niets betekent behalve morele schade ook veel financiële schade. Vóór Trump president werd, betaalde hij bedrijven die voor hem werkten niet. Daar kwam hij mee weg door ze kapot te procederen.
Zodra je in een rechtszaak verwikkeld bent in Amerika, gaat de kassa rinkelen. En als iemand dan aan het eind onschuldig, maar dakloos en beladen met geldschulden onder een brug slaapt, kom jij ze dan te hulp?
  maandag 20 januari 2025 @ 15:16:08 #233
6484 ExTec
pi_216366940
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef Chivaz het volgende:
Dat is totaal niet relevant het hoe of waarom.
Dat is super relevant.

Was biden soms bezig met tegen justitie zeggen: je moet die en die onderzoeken, en je moet die en die onderzoeken?

Meestal in rechtsstaten heb je onafhankelijke functionarissen die bepalen of er onderzoek plaats moet vinden, of niet.

Maar de oranje idioot blaat uit dat er mensen vervolgt moeten worden! Want zoals we allemaal weten is de oranje idioot natuurlijk iemand die suma-cum laude een rechtenstudie heeft gevolgd, ofzo en hij heeft er echt wel zicht op :') :O

quote:
Ik spreek jullie over vier jaar wel als jullie zitten te huilen dat Trump pardons heeft uitgedeeld en hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is etc etc.
Nee, da's jouw ding. Pardons, kun je wat van vinden, of niet, maar is redelijk normaal dat presidenten die uitdelen. Alle presidenten doen en deden dat.
pi_216366958
https://nos.nl/collectie/(...)g-trump-om-17-47-uur

Donald Trump is aangekomen bij de kerk tegenover het Witte Huis om de dag van zijn inauguratie te beginnen met een dienst. St. Johns aan Lafayette Square staat bekend als de Church of the Presidents omdat presidenten er al sinds 1816 diensten bijwonen. Het is gebruikelijk dat de aankomend president hier zijn dag begint voor de
beëdiging.

Het selecte groepje bekende personen wat aanwezig is:

Former British Prime Minister Boris Johnson
Indian billionaire Mukesh Ambani
Meta CEO Mark Zuckerberg
Apple CEO Tim Cook
Amazon.com founder Jeff Bezos and his girlfriend Lauren Sanchez
Tesla and SpaceX CEO Elon Musk
Trump nominee for Surgeon General Janette Nesheiwat
Incoming National Security Adviser Mike Waltz
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:17:42 #235
6484 ExTec
pi_216366959
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef Chivaz het volgende:
Als je vooruit loopt op de zaken ga je wel degelijk op de stoel van de rechter zitten.
Maar vorige ronde gaf trump gewoon pardons aan mensen die in bak zaten.

Maar laat me raden, dan is het natuurlijk allemaal toppie, en dan is er geen sprake van op de stoel van de rechter gaan zitten.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:19:07 #236
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216366967
https://bsky.app/profile/snoozyq.bsky.social/post/3lg6gt3cths2k

Vandaag is wel een beetje een nulmeting hè...de hele economie kun je meten en ik ben benieuwd hoe deze onder Orange Reek zal zijn na twee jaar..laat staan over 4 jaar.

Hij zal nog eventjes profiteren van de flow van Biden maar ik verwacht dat het rap minder wordt.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg6il6la4q2q

En weet je nog hoe lastig het Speakertje kiezen was voor de GOP omdat ze elkaar de tent uit vochten...zoiets verwacht ik eigenlijk ook voor alle aanstellingen. :Y

En ik verwacht de eerst 48 uur allerlei executive orders die de achterban laten huilen van geluk maar waar in de praktijk niks van terecht komt.

Ik voorzie vele megatonnen Schadenfreude aankomen eigenlijk :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door GarlandBriggs op 20-01-2025 15:30:08 ]
pi_216366980
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef Rnie het volgende:

Donald Trump is aangekomen bij de kerk tegenover het Witte Huis om de dag van zijn inauguratie te beginnen met een dienst. St. Johns aan Lafayette Square staat bekend als de Church of the Presidents omdat presidenten er al sinds 1816 diensten bijwonen. Het is gebruikelijk dat de aankomend president hier zijn dag begint voor de
beëdiging.

Meta CEO Mark Zuckerberg
Apple CEO Tim Cook
Geniet jij nou maar van je toastjes met hummus en maak geen vieze vlekken op je toetsenbord. Ik kijk ook nooit naar de troonrede of de beëdiging van Nederlandse staatshoofden, noch naar die van enig ander land. Ik zie wel een korte samenvatting op het journaal, dat vind ik meer dan genoeg.
En let ondanks je opwinding een beetje op de Nederlandse grammatica.

Ik bedoel dit:
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:39 schreef Rnie het volgende:
Zal het de zenuwen zijn. I.p.v. zullen het de zenuwen zijn.
pi_216367004
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/snoozyq.bsky.social/post/3lg6gt3cths2k

Vandaag is wel een beetje een nulmeting hè...de hele economie kun je meten en ik ben benieuwd hoe deze onder Orange Reek zal zijn na twee jaar..laat staan over 4 jaar.

Hij zal nog eventjes profiteren van de flow van Biden maar ik verwacht dat het rap minder wordt.

En weet je nog hoe lastig het Speakertje kiezen was voor de GOP omdat ze elkaar de tent uit vochten...zoiets verwacht ik eigenlijk ook voor alle aanstellingen. :Y

En ik verwacht de eerst 48 uur allerlei executive orders die de achterban laten huilen van geluk maar waar in de praktijk niks van terecht komt.

En dan is dat allemaal de schuld van de linkse deepstate. Het is allemaal zo enorm voorspelbaar :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 januari 2025 @ 15:24:42 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216367011
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef Rnie het volgende:

beëdiging.

Meta CEO Mark Zuckerberg
Apple CEO Tim Cook
Een presidentschap van de miljardairs, voor de miljardairs. Leve de oligarchie!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216367015
quote:

[..]
Als je vooruit loopt op de zaken ga je wel degelijk op de stoel van de rechter zitten.
Remember lock het up chants zonder enige verdachtmaking zelfs en dan zouden mensen 8 jaar later deze leugenaar opeens wel moeten vertrouwen dat hij niet vooruitloopt op de zaken. :+
  maandag 20 januari 2025 @ 15:24:56 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216367017
quote:

[..]
Als je vooruit loopt op de zaken ga je wel degelijk op de stoel van de rechter zitten. Dat hij het recht heeft om dit te doen als president betekent nog niet dat hij het moet doen al is het alleen maar om recht te doen aan zijn eigen speech.
Dan maak je er een morele kwestie van. Is het netjes of is het niet netjes. Hij gaat in deze niet op de stoel van de rechter zitten, hij maakt gebruik van functies die hem als president zijn gegeven.
Dit, dus.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:25:19 #242
6484 ExTec
pi_216367020
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dat schitterende turkse gezegde:

Als een clown in een paleis gaat wonen, wordt hij geen koning. Het paleis wordt een circus.
pi_216367033
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is super relevant.

Was biden soms bezig met tegen justitie zeggen: je moet die en die onderzoeken, en je moet die en die onderzoeken?

Meestal in rechtsstaten heb je onafhankelijke functionarissen die bepalen of er onderzoek plaats moet vinden, of niet.

Maar de oranje idioot blaat uit dat er mensen vervolgt moeten worden! Want zoals we allemaal weten is de oranje idioot natuurlijk iemand die suma-cum laude een rechtenstudie heeft gevolgd, ofzo en hij heeft er echt wel zicht op :') :O
[..]
Nee, da's jouw ding. Pardons, kun je wat van vinden, of niet, maar is redelijk normaal dat presidenten die uitdelen. Alle presidenten doen en deden dat.
Totaal niet relevant, Biden vond dat de rechtspraak onafhankelijk is en dat daar niet aan getwijfeld mag worden.
Als Trump iets roept en je begint al te bibberen omdat je niet zeker bent over de rechtsstaat dan betekent het dat je vier jaar lang onzin hebt zitten lullen of er is wel degelijk iets aan de hand.
Je kan niet aan de ene kant zitten pochen over de rechtsstaat en aan de andere kant diezelfde rechtsstaat ondermijnen omdat het jouw even goed uitkomt.
Hoe moet de gemiddelde kiezer hier tegen aan kijken? Die hebben vier jaar lang moeten horen dat de rechtspraak onafhankelijk is om vervolgens te zien dat er preventieve pardons uitgedeeld worden.
Stop gewoon met het recht lullen wat krom is en erken gewoon dat Biden een hypocriet is die zijn eigen macht misbruikt om zijn vrienden te beschermen.
pi_216367060
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dan maak je er een morele kwestie van. Is het netjes of is het niet netjes. Hij gaat in deze niet op de stoel van de rechter zitten, hij maakt gebruik van functies die hem als president zijn gegeven.
Het is ook een morele kwestie dat maakt het ook zo belachelijk omdat Biden heeft beloofd het fatsoen terug te brengen.
Ik zie mijn stelling weer eens bevestigd worden dat alle politici liegen en doen wat het beste is voor hun zelf.
pi_216367066
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Remember lock het up chants zonder enige verdachtmaking zelfs en dan zouden mensen 8 jaar later deze leugenaar opeens wel moeten vertrouwen dat hij niet vooruitloopt op de zaken. :+
Wederom een whataboutism en een hele slechte deze keer lol.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:30:13 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216367075
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als een clown in een paleis gaat wonen, wordt hij geen koning. Het paleis wordt een circus.
Dat het geen authentiek Turks gezegde is, mag de pret niet bederven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216367080
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Helemaal eens met dat gezegde en we hebben het kunnen zien afgelopen zomer toen de transgenders met blote tieten op het gazon van het Witte Huis stonden te dansen lol.
pi_216367106
Goede analyse op CNN over waarom Big-Tech is overgestapt van de Dems naar de Reps.
pi_216367126
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik kijk ook nooit naar de troonrede of de beëdiging van Nederlandse staatshoofden, noch naar die van enig ander land. Ik zie wel een korte samenvatting op het journaal, dat vind ik meer dan genoeg.
Moet jij weten.
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zal het de zenuwen zijn. I.p.v. zullen het de zenuwen zijn.
Formuleer hem nog eens met de juiste interpunctie, waus :') Helemaal goud dit soort corrigerende users. _O-
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:34:19 #250
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216367128
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
Goede analyse op CNN over waarom Big-Tech is overgestapt van de Dems naar de Reps.
Of de democraten kiezen een persoon die op democratische wijze wordt gekozen ipv iemand voor te dragen die vriendjes heeft in de top van de dem
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')