In der bb kloffie...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ook echt thuis thuis.. dus niet ergens in een hok gestopt
[ afbeelding ]
Jammer, ik vond haar een leuk mens. Maar ze zag er niet mega gelukkig uit. Dus wellicht beter zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende week een Belgische man eruit?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Jammer van Linda,en weer een Ned.straks blijven er alleen Belgjes over
Hij heeft wel gelijk, dat.mensen slob enzo maken en de pan niet schoonmaken. Was wel gezellig die drie niela,jordy en mattie gisteravond om te streamen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy in klaagmodus
Elsa die zegt ik weet het, ik heb het gezien
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dat.mensen slob enzo maken en de pan niet schoonmaken. Was wel gezellig die drie niela,jordy en mattie gisteravond om te streamen.
Oh dacht elsa, jordy nu dat er iemand zie ik heb gekookt maar die persoon alleen Sperziebonen hadden gesnedenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.
Gisterenavond zei hij ook "er moet nog worden afgewassen" maar niemand reageerdequote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.
Doe mij dan maar Jef of Niels,die moet ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Volgende week een Belgische man eruit?
Het wordt tijd voor een CENTRAALquote:
En met een heerlijke Bossche bolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand toch..das ieder jaar zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie heeft die troep veroorzaakt? Want ik hoor geen namen.
Hij en Niels hebben aardappelschillen gebakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie heeft die troep veroorzaakt? Want ik hoor geen namen.
Zelfs Elsa vindt het lastig om Elsa te volgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:38 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden om Elsa te volgen.. zo’n warboel die verhalen van haar.
Daar ging het mij niet om.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niemand toch..das ieder jaar zo
Lijkt wel of men oogkleppen voor opruim/schoonmaak heeft
Omdat eikels als Jeffrey spullen van anderen pakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ook zo knap dat sommige kleding(sokken/ondergoed) mist terwijl alles gemerkt is
Er zitten stickers in de kleding en die trek je er zo uit en dan is het niet meer van jou. Dus als je dan je was gaat zoeken heb je uiteindelijk niets meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ook zo knap dat sommige kleding(sokken/ondergoed) mist terwijl alles gemerkt is
Hoe?? elsa en linda vouwden alles op uit de drogerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat eikels als Jeffrey spullen van anderen pakken.
Zo’n sukkel en ook echt niet grappig zo als hij dan praat..quote:
Das dom van bb dan stickersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zitten stickers in de kleding en die trek je er zo uit en dan is het niet meer van jou. Dus als je dan je was gaat zoeken heb je uiteindelijk niets meer.
Geen idee maar die heeft een onderbroek van iemand anders als reserve liggen schijnbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe?? elsa en linda vouwden alles op uit de droger
Dan geef je toch ieder zijn stapeltje
Het zijn van die kleding stickertjes.. je verwacht natuurlijk ook niet dat bewoners dit doen maar helaas gebeurt het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Das dom van bb dan stickers
Had dan gewerkt met kleurmarkering
Vermoeiendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:54 schreef engine het volgende:
Elsa aan het woord. Even aandacht erbij.
gmogguhquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen mensen,
Hopelijk breekt er vandaag de buikgriep uit, komen er nieuwe bewoners of moeten ze alvast gaan strijden voor iets.
Hopen idd dat er wat gaat gebeuren want dit saai gedoe is echt niet te doen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen mensen,
Hopelijk breekt er vandaag de buikgriep uit, komen er nieuwe bewoners of moeten ze alvast gaan strijden voor iets.
Mooi dat er niemand anders die kamer in mag want anders zou Jeffrey het Jolientje nog laten doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:14 schreef engine het volgende:
Jeffrey moet ook eens wat doen. Het wordt zwaar.
Nee bedden afhalen zei hijquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
BB : jeffrey en matthie ik heb wel eens actievere opruimers gezien.
Begin maar met het stofzuigen
Nee hij zei in eerste instantie begin maar met stofzuigen.quote:
Nee dat vink juist leuk die humor van de bb stemquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:16 schreef freaky40 het volgende:
Deze BB stem is trouwens is wel wat meer gegroeid in zijn rol in al die jaren dat hij dit nu doet, maar hij is mij nog wat te Brabants en te gezellig en joviaal in zijn communicatie naar de bewoners toe. Het mag allemaal wat strenger en op zijn tijd grappig.
Beetje actie zou mooi zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef Frummelie het volgende:
Vers bloed... laten het lekkere hittepetittjes zijn...
Nee Jeffrey zei stofzuigenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee hij zei in eerste instantie begin maar met stofzuigen.
Ik zit mee te typen![]()
Die komt nog niet uit de verf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Die papagaai staat daar ook voor de kat z'n viool... die houdt z'n snavel strak op elkaar...ook zo'n miskleun..
Nou daar zijn we wel aan toe, dit is toch geen kijk..peutertjes die een beetje verliefd lopen te doen.. bléhquote:
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Die papagaai staat daar ook voor de kat z'n viool... die houdt z'n snavel strak op elkaar...ook zo'n miskleun..
Zal nog wel komenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.
Neej had zo leuk kunnen zijn maar gaat nergens over... net als met zoveel andere dingen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.
Potverdimme, dat zou lachen zijn ja. Een nieuw bondje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:17 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat Remi en Axel de suite krijgen en dan Remi en Keanu de DM worden deze week
Dit seizoen is tot nu toe echt zo saai. Het spel element vind ik wel leuk maar buiten dat is er gewoon totaal niets aan en dan dat karige eten weer en geen warm waterquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou daar zijn we wel aan toe, dit is toch geen kijk..peutertjes die een beetje verliefd lopen te doen.. bléh
Wanneer? Als de streamers en kijkers hebben afgehaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zal nog wel komen
Ik hoop dat waar een papagaai voor staat..
Napraten
Dus herhalen wat hij gehoord heeft wat bewoners over elkaar gezegd hebben
Vorig jaar kon men nog wat verzinnen in de tuinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit seizoen is tot nu toe echt zo saai. Het spel element vind ik wel leuk maar buiten dat is er gewoon totaal niets aan en dan dat karige eten weer en geen warm waterdat weten we nu wel
We zullen het er mee moeten doen maar het wordt er allemaal niet leuker op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej had zo leuk kunnen zijn maar gaat nergens over... net als met zoveel andere dingen..
Ik denk als alle bewoners erin zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanneer? Als de streamers en kijkers hebben afgehaakt
Nog niet he leukste komt nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
We zullen het er mee moeten doen maar het wordt er allemaal niet leuker op.
Jeffrey en mattheus hebben inmiddels de bedden weer opgemaakt
Dat lastig maken gun ik op dit moment ook wel Lennie.. denk niet dat zij dat een hele week goed zal trekken en wel eens voor wat vuurwerk kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Potverdimme, dat zou lachen zijn ja. Een nieuw bondje.
En dat ook even duidelijk gemaakt wordt. Mensen met hun eigen kleding mogen niet de suite in
Keanu moet het zo lastig mogelijk gemaakt worden.
Het is echt gewoon zo saaiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorig jaar kon men nog wat verzinnen in de tuin
Maar die is nu zo decoratief dat men alleen kan wandelen , en niet eens naast elkaar
Ook mis ik het zaterdag lucht momentje met de fitness apparaten enzo
Ik denk dat er echt wat moet gebeuren want kan me niet voorstellen dat de kijkers zullen blijven hangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk als alle bewoners erin zitten
Matieu wel zo te zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij heeft Jeff nog nooit zijn nest opgemaakt
Daar zie je ook wel aan dat het budget tv is geworden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt wat moet gebeuren want kan me niet voorstellen dat de kijkers zullen blijven hangen.
Nou ik vind het ergens niet zo raar dat er geen live is op tvquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar zie je ook wel aan dat het budget tv is geworden.
Anders hadden ze toch wel maatregelen getroffen om kijkers terug te halen.
Ik denk niet eens dat er veel meer budget voor nodig is. Breng gewoon iets meer spullen en naar binnen zoals een bal of een leuk spel. Zet gewoon de meubels terug en breng wat meer variatie in het eten en vooral maak de hele keuken vrij.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar zie je ook wel aan dat het budget tv is geworden.
Anders hadden ze toch wel maatregelen getroffen om kijkers terug te halen.
Nou dat zegt opzich al wat dat hij het gekeken heeft en niet weggeswipedquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ie geleerd op de TikTok-academy zegt ie zelf
Ik moet zeggen dat ik de live wel mis. Je zag toch altijd wat andere momenten die je op de stream niet meekrijgt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou ik vind het ergens niet zo raar dat er geen live is op tv
Was toch altijd herhalen van wat je al gezien had
En beetje kletsen met familie die liever niet in beeld wilde
Het eruit van de bewoners gaan was nooit langer/meer dan 15 minuten
Zegt veel over karaktersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gewrijf over zijn haar van keanu snap ik niet helemaal. Hij heeft nu toch zijn eigen spullen om te verzorgen maar zit nog steeds zoals hiervoor. Hoopt emotioneel zich te ontwikkelen zegt hij. Hij is veel en veel teveel bezig met uiterlijkheden. Dat is zo oppervlakkig vind ik.
Of onzekerheid.. dat is wat hem in de weg staat. Vind het wel een hele lieve jongen die er voor iedereen is en ook iedereen steunt daar.. ja hij kan wel wat zeuren en klagen maar er zit geen kwaad in.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gewrijf over zijn haar van keanu snap ik niet helemaal. Hij heeft nu toch zijn eigen spullen om te verzorgen maar zit nog steeds zoals hiervoor. Hoopt emotioneel zich te ontwikkelen zegt hij. Hij is veel en veel teveel bezig met uiterlijkheden. Dat is zo oppervlakkig vind ik.
Ik denk dat het weinig veranderd. Dan heb je een groep hangende mensen die de hele dag aan het eten zijn. Ik heb echt liever dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat er veel meer budget voor nodig is. Breng gewoon iets meer spullen en naar binnen zoals een bal of een leuk spel. Zet gewoon de meubels terug en breng wat meer variatie in het eten en vooral maak de hele keuken vrij.
Ik denk dat ze elkaar beïnvloeden..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt jordy wordt beïnvloed door niels, jordy zegt ik laat me niet beïnvloeden
Jordy ging van de week ook in tegen niels. Ze kunnen het goed vinden net zoals veel anderen dat hebben met elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar beïnvloeden..
Het eten hoeft niet meer te zijn maar wat gevarieerder. Ik vind het persoonlijk veel leuker om naar te kijken wat er in de keuken gebeurd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig veranderd. Dan heb je een groep hangende mensen die de hele dag aan het eten zijn. Ik heb echt liever dit.
Ja vreselijk en gooi gewoon die keuken open en die douches..getrut allemaal..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit seizoen is tot nu toe echt zo saai. Het spel element vind ik wel leuk maar buiten dat is er gewoon totaal niets aan en dan dat karige eten weer en geen warm waterdat weten we nu wel
Idd.. zo niet leuk en waarom?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk en gooi gewoon die keuken open en die douches..getrut allemaal..
Ze zijn echt te ver doorgeschoten. Ze kunnen amper een gooi spelletje spelen. Zitten echt naar een soort robinson te kijken maar dan in een huis.quote:
Ik hoorde net 1 aanwijzen was laat met aanzettenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
BB bewoners een nieuwe week betekent nieuwe bewoners in de suite jullie beslissen onderling wie dat verdient
ik wil 1 naam horen
denk goed na want deze beslissing heeft ook tactische gevolgen
jullie mogen nu gezamenlijk 1 iemand aanwijzen
Het leek wel een "freeze"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Bewoners ...... ...... ...... .......
Gisteravond bij het tandenpoetsen waren Mattheus en Jordy vrij duidelijk dat Niels niet heilig is. Dat ze weten dat zijn positie in de groep lastig is bij sommigen en dat Niels zijn wil niet wet is bij het nomineren. Denk dat Jordy meer alleen bezig is dan lijkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt jordy wordt beïnvloed door niels, jordy zegt ik laat me niet beïnvloeden
ja dat ging best raar.. Niels had nog geen praatje gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen beslist ineens Jordy ... hoe dat?
En? Jeffrey en mattheus waren toch ook niet veel langer binnen en Elsa en Linda ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
6 dagen binnen en nu al willen hebben
Hier gaan er veel spijt van krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen beslist ineens Jordy ... hoe dat?
Die zei zich terug te trekken als het Jordy zou worden en hoppa Jordy it isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ging best raar.. Niels had nog geen praatje gedaan
Omdat die gluip vermoed dat Jordy iemand mag kiezen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zei zich terug te trekken als het Jordy zou worden en hoppa Jordy it is
Hij geniet er meteen vanquote:
En dan in ieder geval geen Axel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat die gluip vermoed dat Jordy iemand mag kiezen...
Ik hoop dat er een nieuwe binnen komt als Kitty en dat die dan bij Jordy op de kamer komt.quote:
Ja tuurlijk want Jordy mag nu een tweede persoon kiezen en dat wordt dan Niels.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef engine het volgende:
Niels trekt zich terug als Jordy hem krijgt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een nieuwe binnen komt als Kitty en dat die dan bij Jordy op de kamer komt.
En Niels it isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk want Jordy mag nu een tweede persoon kiezen en dat wordt dan Niels.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef lojanda het volgende:
Nou dat worden Jordy en Niels natuurlijk.. juist die twee die ik het niet gun
Jordy wilde hem bijna op zijn bek pakken hahahquote:
Niet perse gezegd dat ze daar een rol in hebben. Kan ook via spelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
Nou niet moeilijk wie de genomineerden zullen zijn deze week..
Uiteindelijk hebben zij de beslissende stem. Of ze nu moeten nomineren of een beslissing moeten maken..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet perse gezegd dat ze daar een rol in hebben. Kan ook via spel
Zei niels niet net tegen Elsa ook dat hij haar niet ging nomineren of begreep ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy belooft Milena dat hij haar geen pin gaat geven.
Klopt, hij zei dat hij het geen 3e keer ging doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zei niels niet net tegen Elsa ook dat hij haar niet ging nomineren of begreep ik dat verkeerd?
Zij zijn nu geen target voor hun.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zei niels niet net tegen Elsa ook dat hij haar niet ging nomineren of begreep ik dat verkeerd?
Het is niet zeker dat zij dat mogen bepalen. Het staat ook niet vast dat een DM niet genomineerd worden. Er staat werkelijk niets vast dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
Dan exit Nele zou ik denken. Ze zal minder fans hebben dan de rest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat deze week Axel Nele Remi en Lennie een nominatie krijgen..
Axel, Elsa en Lenniequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
we wachten nog steeds op de zoen. Die zgn ex niet ex vriendin buiten die zal nu wel toch ook het boek hebben gesloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Jeflien streams, 2x zelfs .. dom toneelstukje.
Elsa kiezen ze niet. Wat kijken lennie en keanu weer sjaggie. En maar weer zeuren om broodje kroket.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze genomineerd worden.. kiezen of door een spel..
Niels zegt Elsa te sparen.quote:
Ik wou net de streams aan doen om de spannende ontwikkelingen in het huis te gaan volgen...quote:
Te laaaatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net de streams aan doen om de spannende ontwikkelingen in het huis te gaan volgen...
Toch maar niet
Die vervelen zich allemaal rot. Het lijkt mij als je niets meemaakt, je op een geven moment ook wel eens uitgepraat bent. Ze kunnen iets anders dan een hele dag hangen en hangen en nog eens hangenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Moeimakers zijn het...![]()
[ afbeelding ]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, Lenie, van paradijsvogel naar muurbloempje, hoe krijg je het voor elkaar..
Beetje dom om dat te beloven.quote:
Vind haar er ook slecht uitzien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.
En Jordy heeft Milena ook al beloofd om niet op haar te stemmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beetje dom om dat te beloven.
Het is niet zeker dat hij kan kiezen uit de hele groep.
Lenni haar gezicht zegt genoeg. Ze heeft haar kast als eerste ze is teleurgesteld dat ze de suite niet kreeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, Lenie, van paradijsvogel naar muurbloempje, hoe krijg je het voor elkaar..
Het is helemaal niet zeker dat zij mogen beslissen niets is zeker dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Jordy heeft Milena ook al beloofd om niet op haar te stemmen.
Ik ben blij met al hun E-mails.quote:
Lennie en Keanu zien er allebei niet goed uit. Die twee hadden al geen vetjes en als die dan een paar kilo’s afvallen dan zie je dat gelijk heel goed.quote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze fantaseren over welk eten ze gaan kiezen.
In het begin was zij echt mijn favo, gezellig, lief, 'eerlijk', enthousiast, kortom, veelbelovend!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.
Snap ik maar dit hebben ze wel beiden gezegd mochten ze moeten nomineren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat zij mogen beslissen niets is zeker dit jaar.
Lennie wilde de suite niet, er waren er maar 4 die zich aanbodenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni haar gezicht zegt genoeg. Ze heeft haar kast als eerste ze is teleurgesteld dat ze de suite niet kreeg.
Ik vind haar ook wel rancuneus en egoïstisch.. ze blijkt ook helemaal niet zo aardig te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In het begin was zij echt mijn favo, gezellig, lief, 'eerlijk', enthousiast, kortom, veelbelovend!
Wat mij betreft is er nog maar weinig tot niets van over, ze komt nu over als een klein meisje die haar zin niet krijgt.
Ja het is meestal de nawee na een exit, niets te doen wachten tot de volgende exit show.. BB gooit er niet eens meer spelletjes in om hun en ons bezig te houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vervelen zich allemaal rot. Het lijkt mij als je niets meemaakt, je op een geven moment ook wel eens uitgepraat bent. Ze kunnen iets anders dan een hele dag hangen en hangen en nog eens hangen
Lenni wilde van de week heel erg. En wie denk je dat Milena mee zou nemen dat hok in.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lennie wilde de suite niet, er waren er maar 4 die zich aanboden
[ afbeelding ]
Ze zien het als een kans dus die gunnen ze hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |