Het is niet zeker dat zij dat mogen bepalen. Het staat ook niet vast dat een DM niet genomineerd worden. Er staat werkelijk niets vast dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
Nou niet moeilijk wie de genomineerden zullen zijn deze week..
Dan exit Nele zou ik denken. Ze zal minder fans hebben dan de rest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat deze week Axel Nele Remi en Lennie een nominatie krijgen..
Axel, Elsa en Lenniequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
Nou niet moeilijk wie de genomineerden zullen zijn deze week..
we wachten nog steeds op de zoen. Die zgn ex niet ex vriendin buiten die zal nu wel toch ook het boek hebben gesloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Jeflien streams, 2x zelfs .. dom toneelstukje.
ligt eraan hoe ze genomineerd worden.. kiezen of door een spel..quote:
Elsa kiezen ze niet. Wat kijken lennie en keanu weer sjaggie. En maar weer zeuren om broodje kroket.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze genomineerd worden.. kiezen of door een spel..
Niels zegt Elsa te sparen.quote:
Ik wou net de streams aan doen om de spannende ontwikkelingen in het huis te gaan volgen...quote:
Te laaaatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net de streams aan doen om de spannende ontwikkelingen in het huis te gaan volgen...
Toch maar niet
Die vervelen zich allemaal rot. Het lijkt mij als je niets meemaakt, je op een geven moment ook wel eens uitgepraat bent. Ze kunnen iets anders dan een hele dag hangen en hangen en nog eens hangenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Moeimakers zijn het...![]()
[ afbeelding ]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, Lenie, van paradijsvogel naar muurbloempje, hoe krijg je het voor elkaar..
Beetje dom om dat te beloven.quote:
Vind haar er ook slecht uitzien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.
En Jordy heeft Milena ook al beloofd om niet op haar te stemmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beetje dom om dat te beloven.
Het is niet zeker dat hij kan kiezen uit de hele groep.
Lenni haar gezicht zegt genoeg. Ze heeft haar kast als eerste ze is teleurgesteld dat ze de suite niet kreeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, Lenie, van paradijsvogel naar muurbloempje, hoe krijg je het voor elkaar..
Het is helemaal niet zeker dat zij mogen beslissen niets is zeker dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Jordy heeft Milena ook al beloofd om niet op haar te stemmen.
Ik ben blij met al hun E-mails.quote:
Lennie en Keanu zien er allebei niet goed uit. Die twee hadden al geen vetjes en als die dan een paar kilo’s afvallen dan zie je dat gelijk heel goed.quote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze fantaseren over welk eten ze gaan kiezen.
In het begin was zij echt mijn favo, gezellig, lief, 'eerlijk', enthousiast, kortom, veelbelovend!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze beloofde veel maar daar is nog niet veel van uitgekomen.
Snap ik maar dit hebben ze wel beiden gezegd mochten ze moeten nomineren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat zij mogen beslissen niets is zeker dit jaar.
Lennie wilde de suite niet, er waren er maar 4 die zich aanbodenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni haar gezicht zegt genoeg. Ze heeft haar kast als eerste ze is teleurgesteld dat ze de suite niet kreeg.
Ik vind haar ook wel rancuneus en egoïstisch.. ze blijkt ook helemaal niet zo aardig te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In het begin was zij echt mijn favo, gezellig, lief, 'eerlijk', enthousiast, kortom, veelbelovend!
Wat mij betreft is er nog maar weinig tot niets van over, ze komt nu over als een klein meisje die haar zin niet krijgt.
Ja het is meestal de nawee na een exit, niets te doen wachten tot de volgende exit show.. BB gooit er niet eens meer spelletjes in om hun en ons bezig te houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vervelen zich allemaal rot. Het lijkt mij als je niets meemaakt, je op een geven moment ook wel eens uitgepraat bent. Ze kunnen iets anders dan een hele dag hangen en hangen en nog eens hangen
Lenni wilde van de week heel erg. En wie denk je dat Milena mee zou nemen dat hok in.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lennie wilde de suite niet, er waren er maar 4 die zich aanboden
[ afbeelding ]
Ze zien het als een kans dus die gunnen ze hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |