Mooi dat er niemand anders die kamer in mag want anders zou Jeffrey het Jolientje nog laten doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:14 schreef engine het volgende:
Jeffrey moet ook eens wat doen. Het wordt zwaar.
Nee bedden afhalen zei hijquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
BB : jeffrey en matthie ik heb wel eens actievere opruimers gezien.
Begin maar met het stofzuigen
Nee hij zei in eerste instantie begin maar met stofzuigen.quote:
Nee dat vink juist leuk die humor van de bb stemquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:16 schreef freaky40 het volgende:
Deze BB stem is trouwens is wel wat meer gegroeid in zijn rol in al die jaren dat hij dit nu doet, maar hij is mij nog wat te Brabants en te gezellig en joviaal in zijn communicatie naar de bewoners toe. Het mag allemaal wat strenger en op zijn tijd grappig.
Beetje actie zou mooi zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef Frummelie het volgende:
Vers bloed... laten het lekkere hittepetittjes zijn...
Nee Jeffrey zei stofzuigenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee hij zei in eerste instantie begin maar met stofzuigen.
Ik zit mee te typen![]()
Die komt nog niet uit de verf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Die papagaai staat daar ook voor de kat z'n viool... die houdt z'n snavel strak op elkaar...ook zo'n miskleun..
Nou daar zijn we wel aan toe, dit is toch geen kijk..peutertjes die een beetje verliefd lopen te doen.. bléhquote:
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Die papagaai staat daar ook voor de kat z'n viool... die houdt z'n snavel strak op elkaar...ook zo'n miskleun..
Zal nog wel komenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.
Neej had zo leuk kunnen zijn maar gaat nergens over... net als met zoveel andere dingen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dat moet toevoegen begrijp ik ook echt niet.
Potverdimme, dat zou lachen zijn ja. Een nieuw bondje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:17 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat Remi en Axel de suite krijgen en dan Remi en Keanu de DM worden deze week
Dit seizoen is tot nu toe echt zo saai. Het spel element vind ik wel leuk maar buiten dat is er gewoon totaal niets aan en dan dat karige eten weer en geen warm waterquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou daar zijn we wel aan toe, dit is toch geen kijk..peutertjes die een beetje verliefd lopen te doen.. bléh
Wanneer? Als de streamers en kijkers hebben afgehaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zal nog wel komen
Ik hoop dat waar een papagaai voor staat..
Napraten
Dus herhalen wat hij gehoord heeft wat bewoners over elkaar gezegd hebben
Vorig jaar kon men nog wat verzinnen in de tuinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit seizoen is tot nu toe echt zo saai. Het spel element vind ik wel leuk maar buiten dat is er gewoon totaal niets aan en dan dat karige eten weer en geen warm waterdat weten we nu wel
We zullen het er mee moeten doen maar het wordt er allemaal niet leuker op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej had zo leuk kunnen zijn maar gaat nergens over... net als met zoveel andere dingen..
Ik denk als alle bewoners erin zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanneer? Als de streamers en kijkers hebben afgehaakt
Nog niet he leukste komt nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
We zullen het er mee moeten doen maar het wordt er allemaal niet leuker op.
Jeffrey en mattheus hebben inmiddels de bedden weer opgemaakt
Dat lastig maken gun ik op dit moment ook wel Lennie.. denk niet dat zij dat een hele week goed zal trekken en wel eens voor wat vuurwerk kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Potverdimme, dat zou lachen zijn ja. Een nieuw bondje.
En dat ook even duidelijk gemaakt wordt. Mensen met hun eigen kleding mogen niet de suite in
Keanu moet het zo lastig mogelijk gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |