In der bb kloffie...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ook echt thuis thuis.. dus niet ergens in een hok gestopt
[ afbeelding ]
Jammer, ik vond haar een leuk mens. Maar ze zag er niet mega gelukkig uit. Dus wellicht beter zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende week een Belgische man eruit?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Jammer van Linda,en weer een Ned.straks blijven er alleen Belgjes over
Hij heeft wel gelijk, dat.mensen slob enzo maken en de pan niet schoonmaken. Was wel gezellig die drie niela,jordy en mattie gisteravond om te streamen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy in klaagmodus
Elsa die zegt ik weet het, ik heb het gezien
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dat.mensen slob enzo maken en de pan niet schoonmaken. Was wel gezellig die drie niela,jordy en mattie gisteravond om te streamen.
Oh dacht elsa, jordy nu dat er iemand zie ik heb gekookt maar die persoon alleen Sperziebonen hadden gesnedenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.
Gisterenavond zei hij ook "er moet nog worden afgewassen" maar niemand reageerdequote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker een punt, maar gisterenavond zegt hij ik laat het gaan, en nu begint hij er over.
Doe mij dan maar Jef of Niels,die moet ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Volgende week een Belgische man eruit?
Het wordt tijd voor een CENTRAALquote:
En met een heerlijke Bossche bolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand toch..das ieder jaar zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie heeft die troep veroorzaakt? Want ik hoor geen namen.
Hij en Niels hebben aardappelschillen gebakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie heeft die troep veroorzaakt? Want ik hoor geen namen.
Zelfs Elsa vindt het lastig om Elsa te volgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:38 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden om Elsa te volgen.. zo’n warboel die verhalen van haar.
Daar ging het mij niet om.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niemand toch..das ieder jaar zo
Lijkt wel of men oogkleppen voor opruim/schoonmaak heeft
Omdat eikels als Jeffrey spullen van anderen pakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ook zo knap dat sommige kleding(sokken/ondergoed) mist terwijl alles gemerkt is
Er zitten stickers in de kleding en die trek je er zo uit en dan is het niet meer van jou. Dus als je dan je was gaat zoeken heb je uiteindelijk niets meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ook zo knap dat sommige kleding(sokken/ondergoed) mist terwijl alles gemerkt is
Hoe?? elsa en linda vouwden alles op uit de drogerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat eikels als Jeffrey spullen van anderen pakken.
Zo’n sukkel en ook echt niet grappig zo als hij dan praat..quote:
Das dom van bb dan stickersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zitten stickers in de kleding en die trek je er zo uit en dan is het niet meer van jou. Dus als je dan je was gaat zoeken heb je uiteindelijk niets meer.
Geen idee maar die heeft een onderbroek van iemand anders als reserve liggen schijnbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe?? elsa en linda vouwden alles op uit de droger
Dan geef je toch ieder zijn stapeltje
Het zijn van die kleding stickertjes.. je verwacht natuurlijk ook niet dat bewoners dit doen maar helaas gebeurt het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Das dom van bb dan stickers
Had dan gewerkt met kleurmarkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |