Ik hoorde net 1 aanwijzen was laat met aanzettenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
BB bewoners een nieuwe week betekent nieuwe bewoners in de suite jullie beslissen onderling wie dat verdient
ik wil 1 naam horen
denk goed na want deze beslissing heeft ook tactische gevolgen
jullie mogen nu gezamenlijk 1 iemand aanwijzen
Het leek wel een "freeze"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Bewoners ...... ...... ...... .......
Gisteravond bij het tandenpoetsen waren Mattheus en Jordy vrij duidelijk dat Niels niet heilig is. Dat ze weten dat zijn positie in de groep lastig is bij sommigen en dat Niels zijn wil niet wet is bij het nomineren. Denk dat Jordy meer alleen bezig is dan lijkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt jordy wordt beïnvloed door niels, jordy zegt ik laat me niet beïnvloeden
ja dat ging best raar.. Niels had nog geen praatje gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen beslist ineens Jordy ... hoe dat?
En? Jeffrey en mattheus waren toch ook niet veel langer binnen en Elsa en Linda ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
6 dagen binnen en nu al willen hebben
Hier gaan er veel spijt van krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen beslist ineens Jordy ... hoe dat?
Die zei zich terug te trekken als het Jordy zou worden en hoppa Jordy it isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ging best raar.. Niels had nog geen praatje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |