SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?quote:
je mag het er mee oneens zijn ook nog.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik vind het primaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?
je mag het er mee oneens zijn ook nog.:')![]()
Beste TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
en terecht, zag er niet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Niks mis met dildo'squote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......:')![]()
Heb er een andere erin gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
Welke kinderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op dát tijdstip?! Wat dacht je in hemelsnaam wat er nog open was dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
denk je herstel je nog ff wat bij iets van thuisbezorgd![]()
En dat bleek dus sushi...
Echt, de meeste restaurants zijn dicht, na 0:00 uur.
Tenzij je echt in een metropool woont waar een 24/7 cultuur heerst.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het plaatje in de OP![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
denk ik ook niet?quote:
maargoed ik ben geen ouder, mss moet je eerst eens wat kunnen uitleggen en dat ze begrijpen enzo?
of denk ik nu te ouderwets?
wss wel denk
Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat je kinderen tegenwoordig niks meer hoeft uit te leggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik ook niet?
maargoed ik ben geen ouder, mss moet je eerst eens wat kunnen uitleggen en dat ze begrijpen enzo?
of denk ik nu te ouderwets?
wss wel denkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op een schooldagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....![]()
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je kinderen tegenwoordig niks meer hoeft uit te leggen.
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan hier bij 2 locaties bestellen die tot 06:00 open zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Op dát tijdstip?! Wat dacht je in hemelsnaam wat er nog open was dan?![]()
En dat bleek dus sushi...
Echt, de meeste restaurants zijn dicht, na 0:00 uur.
Tenzij je echt in een metropool woont waar een 24/7 cultuur heerst.![]()
Ene tent is voor burgers, andere tent is voor spareribs. Maar zitten "toevallig" op de zelfde locatie
Well, life can be a riot
Hier komen toch geen kinderen, in dit topic? Nee hoor, geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou die lezen en zien genoeg andere dingen en een kind onder de 12 die weet niet eens wat FOK! isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc....."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
geloof mij, wie kinderen heeft, ze zijn allang slimmer en hebben het gevonden voor je het door hebt. als ouder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar dan ook geen filmpjes over vismishandeling meer posten @:kree
En ok waar die opmerking vandaan komt geen idee. maar daar ging het me niet om.Do what you love, love what you do!![]()
De gemiddelde tiener van 12-13 is niet meer de gemiddelde tiener van jouw of zelfs mijn generatie he? Door Social Media en dan voornamelijk Instagram/TikTok/Snapchat zijn ze echt al vroeg bloot(hihaho) gesteld aan dit soort dingen op een manier zoals wij dat niet waren hoor op die leeftijd toen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOL
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.Well, life can be a riot
haha ja denk je? want die komen er niet omdat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier komen toch geen kinderen, in dit topic? Nee hoor, geloof ik niks van.Do what you love, love what you do!![]()
Dus wat zit je dan moeilijk te doen over een dildo in de OP?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij, wie kinderen heeft, ze zijn allang slimmer en hebben het gevonden voor je het door hebt. als ouder.
En ok waar die opmerking vandaan komt geen idee. maar daar ging het me niet om.![]()
In zo'n BOLK topic? Dit geleuter hier?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je? want die komen er niet omdat?
Het zegt hun toch helemaal niks? Ze gamen liever, of appen / chatten met leeftijdsgenoten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar ben ik weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
B O L Kquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus wat zit je dan moeilijk te doen over een dildo in de OP?![]()
hoop het? ik denk van niet enzo. maar dat is mijn mening. dit is de uitspraak en hier moet u het mee doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In zo'n BOLK topic? Dit geleuter hier?
Het zegt hun toch helemaal niks? Ze gamen liever, of appen / chatten met leeftijdsgenoten.
Klaar
Is het nodig?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk weer een blauwe in het topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
smhquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het? ik denk van niet enzo. maar dat is mijn mening. dit is de uitspraak en hier moet u het mee doen.
KlaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Tegenstrijdigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas pakt nog maar eens een koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Edwin JonkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas pakt nog maar eens een koffie![]()
![]()
* gebrokenglas schenkt de kopjes vol
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonadeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een rietjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonade
Siroop, of van dat Roosviceequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ff iets he wat ik hoor dan zo internet memo.
en denk ik hoe de fuck kan dit/
er staat letterlijk in namelijk. gevaarlijk persoon, houdt zich meerdere jaren op in duinen, mensapen gevaarlijk. of bedreigend etc?
2 jaar kon er niks aan gedaan worden door politie ondanks gebiedsverbod. ok. erger nog hij verplaatst zich en is agressief geweest?
niemand doet geen fuck?
instructie is bel de politie als je in gevaar bent, OK mooi als ze er binnen een uur zijn. wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, lekker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Barbara Fischer geen leuke vrouwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sjefke was beter met Anouk naar Hawaii gegaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
En popcorn erbij?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonade
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mensapen in Meyendel?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef kree het volgende:
ff iets he wat ik hoor dan zo internet memo.
en denk ik hoe de fuck kan dit/
er staat letterlijk in namelijk. gevaarlijk persoon, houdt zich meerdere jaren op in duinen, mensapen gevaarlijk. of bedreigend etc?
2 jaar kon er niks aan gedaan worden door politie ondanks gebiedsverbod. ok. erger nog hij verplaatst zich en is agressief geweest?
niemand doet geen fuck?
instructie is bel de politie als je in gevaar bent, OK mooi als ze er binnen een uur zijn. wtf.![]()
quote:.
En mag gewoon.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goh, die real life serie van Gordon krijgt géén tweede seizoen.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Mooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Goh, die real life serie van Gordon krijgt géén tweede seizoen.
Bekijk deze YouTube-video
Wie zit daar ook op te wachten zeg, op die aandachtstrekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOL
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Whut?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dat zijn geen plaatjes, dus valt het niet zo op....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weet er alles van. heb een puber kleinzoon die met 11 al meer wist als toen ik 18 wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De gemiddelde tiener van 12-13 is niet meer de gemiddelde tiener van jouw of zelfs mijn generatie he? Door Social Media en dan voornamelijk Instagram/TikTok/Snapchat zijn ze echt al vroeg bloot(hihaho) gesteld aan dit soort dingen op een manier zoals wij dat niet waren hoor op die leeftijd toen.
euheuh maar schijnt zich te verplaatsen loopt in camouflage pak etc etc. nou bij mij gaan alle red flats al over.quote:
maar ok speelt al tijd en politie doet er niks aan of kan niet oppakken???? wtf.
zal wel weer een verward persoon zijn, geen zorgen mensen, ik zie alweer ongelukken gebeuren door deze gedachte. in beeld, niks mee gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Maar goed dat ik niet net een slok van mijn koffie aan het nemen was Dotteke, anders had ik me misschien wel verslikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee joh die zitten op tiktok en YouTubequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou die lezen en zien genoeg andere dingen en een kind onder de 12 die weet niet eens wat FOK! is:')![]()
Je leert het toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed dat ik niet net een slok van mijn koffie aan het nemen was Dotteke, anders had ik me misschien wel verslikt![]()
![]()
tja. dik weet niet of ik dat zo zei, maar slaap altijd in een boxerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en bovendien daar s niks raars aan.Do what you love, love what you do!![]()
NOU DOT!!!! Er lezen kinderen meequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromenWell, life can be a riot
O ja dat is waar,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen plaatjes, dus valt het niet zo op....
Ja, na al die keren treedt toch een keer een lerend effect op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ppfff dat is echt een opluchting wil dat niet op mijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed dat ik niet net een slok van mijn koffie aan het nemen was Dotteke, anders had ik me misschien wel verslikt
Of dat je een stijfje kreeg van Koekie in de badjasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
tja. dik weet niet of ik dat zo zei, maar slaap altijd in een boxer
en bovendien daar s niks raars aan.
Inmiddels weet ik ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppfff dat is echt een opluchting wil dat niet op mijn geweten hebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de kinderlock op mijn posten gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NOU DOT!!!! Er lezen kinderen mee
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de kinderlock op mijn posten gezet
Well, life can be a riot
Duurt ff maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, na al die keren treedt toch een keer een lerend effect op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een doekje klaarliggen om de boel schoon te maken hier.
Waarom mogen er trouwens geen kinderen komen bij de Foot Locker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wij willen het wel lezen hoor, jouw posts. Wat is je code?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de kinderlock op mijn posten gezet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En boktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh die zitten op tiktok en YouTube![]()
![]()
Ik heb ook een keer in een boxer geslapen, komt heel dichtbij zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een paar maanden terug nog naar een boks wedstrijd gekekenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
Ik heb ook een keer in een boxer geslapen, komt heel dichtbij zo
Well, life can be a riot
![]()
Boxer
Was droog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn bijna buren zo dichtbij komt hetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden terug nog naar een boks wedstrijd gekekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja veel te groot voor wat het moet doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat het nog steeds over die paarse dildo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja veel te groot voor wat het moet doen![]()
En wat doet dat groot ding dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja veel te groot voor wat het moet doen
Ben jij een kind danquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij willen het wel lezen hoor, jouw posts. Wat is je code?
Ja is engquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna buren zo dichtbij komt hetWell, life can be a riot
Is dat b ij jou ook een voorzorgsmaatregelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
Ik heb ook een keer in een boxer geslapen, komt heel dichtbij zo
Gesnaptquote:Well, life can be a riot
Kijk, dat is speelgoed voor mannenquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tieten ook!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, dat is speelgoed voor mannen![]()
![]()
![]()
Betrapt inderdaad. Ik ga mijn account opheffen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koekiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of dat je een stijfje kreeg van Koekie in de badjas
Well, life can be a riot
quote:
Als jij mod wordt ga ik je niet meer bolken natuurlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soldaten en spulletjes veilig van A naar B brengen, daarvoor is het het beste wiel voertuig ter wereldquote:
Nu moet het als het op B is gearriveerd ook ineens kunnen vechten, daar is het niet voor bedacht maar we willen niet meer rupsvoertuigen kopen want die hebben we net verkocht
Nog even snel poepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Intens genietenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is niet zo slim geweestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soldaten en spulletjes veilig van A naar B brengen, daarvoor is het het beste wiel voertuig ter wereld
Nu moet het als het op B is gearriveerd ook ineens kunnen vechten, daar is het niet voor bedacht maar we willen niet meer rupsvoertuigen kopen want die hebben we net verkocht
Niet te hard drukkenquote:Well, life can be a riot
Doeiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee Rutte was geen graag geziene gastquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee Rutte was geen graag geziene gast
Wel #opgerutquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu zit hij te klagen dat sommige landen hun leger hebben verpestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JIJ WAS DAT OETLUL!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
AnywaysOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
DoeiOh gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben de zonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
picsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of dat je een stijfje kreeg van Koekie in de badjas
Ik ben de zeequote:
Well, life can be a riot
Sluit eens aan achter in de rijquote:Well, life can be a riot
Nee das iemand andersquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik voel me opgelicht door WIlders, die zegt dat ze zon weer gaat schijnen in Nederlandquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen gaat ie weer schijnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tijdje terug was er wel wat zonquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voel me opgelicht door WIlders, die zegt dat ze zon weer gaat schijnen in NederlandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geld terug eisen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voel me opgelicht door WIlders, die zegt dat ze zon weer gaat schijnen in Nederland![]()
![]()
Ja op een andere manier bedoelt ie datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voel me opgelicht door WIlders, die zegt dat ze zon weer gaat schijnen in Nederland
Oooohquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja op een andere manier bedoelt ie dat
Uw ADH vitamine Worst
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Nee dank jequote:Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij mod wordt ga ik je niet meer bolken natuurlijk![]()
Helemaal niks aan die smileys, hebben jullie geen verhaaltjes te vertellen?Uw ADH vitamine Worst
Nou neuhquote:
Well, life can be a riot
Dat zeggen ze elke dagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen gaat ie weer schijnen
Morgen ga ik gezond eten.
Morgen stop ik met roken.
Morgen ga ik naar de sportschool.![]()
deze natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij willen het wel lezen hoor, jouw posts. Wat is je code?
Bekijk deze YouTube-video
Dotteke theme song.
Dat zeg ik nooitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zeggen ze elke dag
Morgen ga ik naar de sportschool.
Met roken ben ik al gestopt en de rest is niet mijn ding![]()
Ik drink liever![]()
![]()
Dacht dat ik de enige was die het zwaar kansloos vind......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
Helemaal niks aan die smileys, hebben jullie geen verhaaltjes te vertellen?![]()
Jawel, moet het een grappig verhaal zijn of een spannend verhaal ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
Helemaal niks aan die smileys, hebben jullie geen verhaaltjes te vertellen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ik zie het op de weer appquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zeggen ze elke dag
Morgen ga ik naar de sportschool.
goh, lol ik durf er al niet eens meer wat over te zeggenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die het zwaar kansloos vind......
Ja het is tijd om een wandeling te maken, kan ik straks weer met volle frisse mood bolken
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
Ja het is tijd om een wandeling te maken, kan ik straks weer met volle frisse mood bolken![]()
![]()
altijd nog beter als alleen smileys en bolk roepenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man, altijd dat gezeik erover
Het is Harrie!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Of boven een kroeg gaan wonen en dan gaan janken dat er herrie is
Herrie was de verbastering van zijn naam in die TT!![]()
![]()
net alsof je als starter ofzo keuze hebt waar je "kunt" wonenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Of boven een kroeg gaan wonen en dan gaan janken dat er herrie is
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
net alsof je als starter ofzo keuze hebt waar je "kunt" wonen__________!
![]()
Deze manquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
'Miemiemiemie ik kan er niet tegen als mensen het spel spelen in een speltopic miemiemiemiemiemie'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over sushi laten bezorgen in de nachtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, moet het een grappig verhaal zijn of een spannend verhaal ?Uw ADH vitamine Worst
Er zitten consequenties aan je keuzes vast. Wil je geen herrie van een kroeg, dan ga je niet boven een kroeg wonen.quote:![]()
dat zei ik nergensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
'Miemiemie het gaat niet zoals ik wil, dus IEDEREEN moet zich aan mij aanpassen' - Kree (2025)
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Weer voor niks gekomen. Ben dit goed zat. Nu naar huis:')![]()
ja als je ergens kunt gaan wonen dus? ik weet niet mss in huppelkutteveen kan dat, hier niet echt he?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zitten consequenties aan je keuzes vast. Wil je geen herrie van een kroeg, dan ga je niet boven een kroeg wonen.
niet sociaal. niet eens particulier. en koop kun je als starter helemaal vergeten n.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer voor niks gekomen. Ben dit goed zat. Nu naar huisWeer geen fuck te doen daar? Ook niet op de boekenafdeling dus blijkbaar?
![]()
tis wel harde waarheid. helaas hoor. ik chargeer het mss beetje, maar dit is zoals het is hier iig.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]Weer geen fuck te doen daar? Ook niet op de boekenafdeling dus blijkbaar?
:')![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer voor niks gekomen. Ben dit goed zat. Nu naar huis![]()
![]()
En dus moet die kroeg zich aanpassen omdat jij geen huis kan krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je ergens kunt gaan wonen dus? ik weet niet mss in huppelkutteveen kan dat, hier niet echt he?
niet sociaal. niet eens particulier. en koop kun je als starter helemaal vergeten n.
Nee, erg logisch![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een huis, wel 10 jaar op gewacht enzo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dus moet die kroeg zich aanpassen omdat jij geen huis kan krijgen.
Nee, erg logisch![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
altijd nog beter als alleen smileys en bolk roepen
Well, life can be a riot
hmm nou zal vast wel weer eens ergens, maar je snapt mijn punt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
TIEN jaar?!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een huis, wel 10 jaar op gewacht enzo?Well, life can be a riot
Daar zit je dus misquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
altijd nog beter als alleen smileys en bolk roepen![]()
Het was iets van re-integratiewerk of zo, toch?quote:
Misschien kunnen ze een andere plek voor je vinden?![]()
ik heb ermee leren leven? hoewel ik het altijd al bullshit vond en het leuker vond om beetje te kletsen.quote:
maar geinig dat het anderen ook opvalt
ga vooral door ermee als het helpt?
Ik scroll ze met een beweging van mijn wijsvinger zo voorbijDo what you love, love what you do!![]()
M'n ex had een woning na 6. En ik zelf had, toen ik actief begon te schrijvenquote:Na 3 jaar een woning.
Then again. Ik ben sinds kort ook weer aan het schrijven op van alles en denk dat het ook nog wel jaren duurt als ik zie waar ik staWell, life can be a riot
er zit verschil tussen sociaal of vrije sector wel heeeej. ik kon toen niet ff anderes als sociale woningbouw. en was echt 600 op de lijst.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n ex had een woning na 6. En ik zelf had, toen ik actief begon te schrijvenNa 3 jaar een woning.
Then again. Ik ben sinds kort ook weer aan het schrijven op van alles en denk dat het ook nog wel jaren duurt als ik zie waar ik staDo what you love, love what you do!![]()
Netjes gedaan! Dat is behoorlijk moeilijk tegenwoordig!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
Heb koop als starter enkele jaren geleden![]()
Naja zij zit ook sociaal, ik zit ook sociaal. Ik ga toch niet particulier huren man, denk je dat dat kostquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
er zit verschil tussen sociaal of vrije sector wel heeeej. ik kon toen niet ff anderes als sociale woningbouw. en was echt 600 op de lijst.
Well, life can be a riot
Doe ik ook als jij weer de zoveelste discussie oprakeltquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ermee leren leven? hoewel ik het altijd al bullshit vond en het leuker vond om beetje te kletsen.
maar geinig dat het anderen ook opvalt
ga vooral door ermee als het helpt?
Ik scroll ze met een beweging van mijn wijsvinger zo voorbij![]()
En wederom sla je de plank weer eens gigantisch mis.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een huis, wel 10 jaar op gewacht enzo?
Het gaat erom dat jij eist dat anderen zich aanpassen voor jou.![]()
nquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja zij zit ook sociaal, ik zit ook sociaal. Ik ga toch niet particulier huren man, denk je dat dat kostnou ik ga er ook niet meer uit.... hoe oneerlijk mss. maar lang genoeg op gewacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja zij zit ook sociaal, ik zit ook sociaal. Ik ga toch niet particulier huren man, denk je dat dat kost
Dan maar elk jaar verhoging in huur accepteren.Do what you love, love what you do!![]()
Deze manquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
mag. mss vind je 10tallen smileys meer boeiend, ik niet echt nl. dus heb het liever ergens overquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe ik ook als jij weer de zoveelste discussie oprakelt
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
mag. mss vind je 10tallen smileys meer boeiend, ik niet echt nl. dus heb het liever ergens over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee was niet makkelijk, maar rente was gelukkig toen wel op z'n laagst, nu is het nog een stukje moeilijkerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Dat is behoorlijk moeilijk tegenwoordig!Uw ADH vitamine Worst
Ze kunnen de huur toch niet hoger maken dan het wettelijk maximum voor sociale huur, dus meer dan +- 850 mogen ze toch niet vragenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
n
[..]
nou ik ga er ook niet meer uit.... hoe oneerlijk mss. maar lang genoeg op gewacht.
Dan maar elk jaar verhoging in huur accepteren.
Maar goed. Ik zit waar ik nu zit ook erg fijn, maar mis wel een extra kamertje dus even kijken wat daar ooit de mogelijkheden tot zijn
Well, life can be a riot
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
nou ik ga niet meer weg tis prima hier. ,maar ok dat was alles na de hell waar ik in gezeten heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze kunnen de huur toch niet hoger maken dan het wettelijk maximum voor sociale huur, dus meer dan +- 850 mogen ze toch niet vragen
Maar goed. Ik zit waar ik nu zit ook erg fijn, maar mis wel een extra kamertje dus even kijken wat daar ooit de mogelijkheden tot zijnDo what you love, love what you do!![]()
het enige wanneer ik hieruit verhuis is als een fok vrouw met me gaat wonen in Alaska in een blokhut met houtkachel.Do what you love, love what you do!![]()
waarom fok vrouw per sequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:20 schreef kree het volgende:
het enige wanneer ik hieruit verhuis is als een fok vrouw met me gaat wonen in Alaska in een blokhut met houtkachel.Uw ADH vitamine Worst
omdat die hier zijn, maar mag ook andere niet fok vrouw wmbquote:
Ik vind dit totaal niet boeiend, vanaf nu gaat het over tettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:20 schreef kree het volgende:
het enige wanneer ik hieruit verhuis is als een fok vrouw met me gaat wonen in Alaska in een blokhut met houtkachel.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet boeiend, vanaf nu gaat het over tetten
Well, life can be a riot
oke. je wilde vragen aan wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet boeiend, vanaf nu gaat het over tettenDo what you love, love what you do!![]()
Nee hij wil dat het over tetten gaatWell, life can be a riot
En als die blokhut nou een cv-ketel heeft dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:20 schreef kree het volgende:
het enige wanneer ik hieruit verhuis is als een fok vrouw met me gaat wonen in Alaska in een blokhut met houtkachel.![]()
owh ja ok, nou ik val iig niet op onwijs grote tieten, beetje appel model enzo is wel ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
Nee hij wil dat het over tetten gaatDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: