SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?quote:
je mag het er mee oneens zijn ook nog.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik vind het primaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?
je mag het er mee oneens zijn ook nog.:')![]()
Beste TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
en terecht, zag er niet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Niks mis met dildo'squote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......:')![]()
Heb er een andere erin gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welke kinderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op dát tijdstip?! Wat dacht je in hemelsnaam wat er nog open was dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
denk je herstel je nog ff wat bij iets van thuisbezorgd![]()
En dat bleek dus sushi...
Echt, de meeste restaurants zijn dicht, na 0:00 uur.
Tenzij je echt in een metropool woont waar een 24/7 cultuur heerst.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het plaatje in de OP![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
denk ik ook niet?quote:
maargoed ik ben geen ouder, mss moet je eerst eens wat kunnen uitleggen en dat ze begrijpen enzo?
of denk ik nu te ouderwets?
wss wel denk
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: