SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?quote:
je mag het er mee oneens zijn ook nog.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik vind het primaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, mag toch wel ff zeggen hoe ik erover denk>? of is dat ook ineens raar?
je mag het er mee oneens zijn ook nog.:')![]()
Beste TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
en terecht, zag er niet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Niks mis met dildo'squote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......:')![]()
Heb er een andere erin gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev heeft stiekem de dildo uit de OP gepikt
Welke kinderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
en terecht, zag er niet uit
wat moeten de kinderen er wel niet van denken......"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op dát tijdstip?! Wat dacht je in hemelsnaam wat er nog open was dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
denk je herstel je nog ff wat bij iets van thuisbezorgd![]()
En dat bleek dus sushi...
Echt, de meeste restaurants zijn dicht, na 0:00 uur.
Tenzij je echt in een metropool woont waar een 24/7 cultuur heerst.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het plaatje in de OP![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
denk ik ook niet?quote:
maargoed ik ben geen ouder, mss moet je eerst eens wat kunnen uitleggen en dat ze begrijpen enzo?
of denk ik nu te ouderwets?
wss wel denk
Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat je kinderen tegenwoordig niks meer hoeft uit te leggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik ook niet?
maargoed ik ben geen ouder, mss moet je eerst eens wat kunnen uitleggen en dat ze begrijpen enzo?
of denk ik nu te ouderwets?
wss wel denkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op een schooldagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....![]()
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je kinderen tegenwoordig niks meer hoeft uit te leggen.
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan hier bij 2 locaties bestellen die tot 06:00 open zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Op dát tijdstip?! Wat dacht je in hemelsnaam wat er nog open was dan?![]()
En dat bleek dus sushi...
Echt, de meeste restaurants zijn dicht, na 0:00 uur.
Tenzij je echt in een metropool woont waar een 24/7 cultuur heerst.![]()
Ene tent is voor burgers, andere tent is voor spareribs. Maar zitten "toevallig" op de zelfde locatie
Well, life can be a riot
Hier komen toch geen kinderen, in dit topic? Nee hoor, geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou die lezen en zien genoeg andere dingen en een kind onder de 12 die weet niet eens wat FOK! isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm iedereen die hier zo komt? zonder lid te zijn etc etc....."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
geloof mij, wie kinderen heeft, ze zijn allang slimmer en hebben het gevonden voor je het door hebt. als ouder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar dan ook geen filmpjes over vismishandeling meer posten @:kree
En ok waar die opmerking vandaan komt geen idee. maar daar ging het me niet om.Do what you love, love what you do!![]()
De gemiddelde tiener van 12-13 is niet meer de gemiddelde tiener van jouw of zelfs mijn generatie he? Door Social Media en dan voornamelijk Instagram/TikTok/Snapchat zijn ze echt al vroeg bloot(hihaho) gesteld aan dit soort dingen op een manier zoals wij dat niet waren hoor op die leeftijd toen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOL
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.Well, life can be a riot
haha ja denk je? want die komen er niet omdat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier komen toch geen kinderen, in dit topic? Nee hoor, geloof ik niks van.Do what you love, love what you do!![]()
Dus wat zit je dan moeilijk te doen over een dildo in de OP?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij, wie kinderen heeft, ze zijn allang slimmer en hebben het gevonden voor je het door hebt. als ouder.
En ok waar die opmerking vandaan komt geen idee. maar daar ging het me niet om.![]()
In zo'n BOLK topic? Dit geleuter hier?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je? want die komen er niet omdat?
Het zegt hun toch helemaal niks? Ze gamen liever, of appen / chatten met leeftijdsgenoten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar ben ik weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
B O L Kquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus wat zit je dan moeilijk te doen over een dildo in de OP?![]()
hoop het? ik denk van niet enzo. maar dat is mijn mening. dit is de uitspraak en hier moet u het mee doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In zo'n BOLK topic? Dit geleuter hier?
Het zegt hun toch helemaal niks? Ze gamen liever, of appen / chatten met leeftijdsgenoten.
Klaar
Do what you love, love what you do!![]()
Is het nodig?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk weer een blauwe in het topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
smhquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het? ik denk van niet enzo. maar dat is mijn mening. dit is de uitspraak en hier moet u het mee doen.
KlaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Tegenstrijdigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas pakt nog maar eens een koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Edwin JonkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas pakt nog maar eens een koffie![]()
![]()
* gebrokenglas schenkt de kopjes vol
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonadeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een rietjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonade
Siroop, of van dat Roosviceequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ff iets he wat ik hoor dan zo internet memo.
en denk ik hoe de fuck kan dit/
er staat letterlijk in namelijk. gevaarlijk persoon, houdt zich meerdere jaren op in duinen, mensapen gevaarlijk. of bedreigend etc?
2 jaar kon er niks aan gedaan worden door politie ondanks gebiedsverbod. ok. erger nog hij verplaatst zich en is agressief geweest?
niemand doet geen fuck?
instructie is bel de politie als je in gevaar bent, OK mooi als ze er binnen een uur zijn. wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, lekker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Barbara Fischer geen leuke vrouwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sjefke was beter met Anouk naar Hawaii gegaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
En popcorn erbij?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de kinderen die hier in dit topic zijn: een limonade
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mensapen in Meyendel?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef kree het volgende:
ff iets he wat ik hoor dan zo internet memo.
en denk ik hoe de fuck kan dit/
er staat letterlijk in namelijk. gevaarlijk persoon, houdt zich meerdere jaren op in duinen, mensapen gevaarlijk. of bedreigend etc?
2 jaar kon er niks aan gedaan worden door politie ondanks gebiedsverbod. ok. erger nog hij verplaatst zich en is agressief geweest?
niemand doet geen fuck?
instructie is bel de politie als je in gevaar bent, OK mooi als ze er binnen een uur zijn. wtf.![]()
quote:.
En mag gewoon.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goh, die real life serie van Gordon krijgt géén tweede seizoen.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Mooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Goh, die real life serie van Gordon krijgt géén tweede seizoen.
Bekijk deze YouTube-video
Wie zit daar ook op te wachten zeg, op die aandachtstrekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet omdat ze dit soort fora lezen. LOL
en dan valt dit nog mee. maar ze zien ook de rest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Whut?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dat zijn geen plaatjes, dus valt het niet zo op....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel posten dat je een boxer aanhoudt snachts ivm natte dromen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weet er alles van. heb een puber kleinzoon die met 11 al meer wist als toen ik 18 wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De gemiddelde tiener van 12-13 is niet meer de gemiddelde tiener van jouw of zelfs mijn generatie he? Door Social Media en dan voornamelijk Instagram/TikTok/Snapchat zijn ze echt al vroeg bloot(hihaho) gesteld aan dit soort dingen op een manier zoals wij dat niet waren hoor op die leeftijd toen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
euheuh maar schijnt zich te verplaatsen loopt in camouflage pak etc etc. nou bij mij gaan alle red flats al over.quote:
maar ok speelt al tijd en politie doet er niks aan of kan niet oppakken???? wtf.
zal wel weer een verward persoon zijn, geen zorgen mensen, ik zie alweer ongelukken gebeuren door deze gedachte. in beeld, niks mee gedaan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: