Nou nou, wat een sneeuwvlokjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:23 schreef jcdragon het volgende:
Het absolute doemscenario van de zelfscanner? Als er wéér een controle moet plaatsvinden: https://www.rtl.nl/lifest(...)medewerker-caissiere
Helaas, ik stond tot nu toe alleen maar in de rij te wachten. Echt een minpunt.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:18 schreef Zana het volgende:
Hier wordt binnenkort een Boni Nettorama, vandaag zag ik dat ze de zelfscankassa's alvast geruild hebben tegen gewone kassa's. Nu maar hopen dat die ook voldoende bezet zullen zijn...
Bij mijn lokale Lidl kun je met de app alle producten scannen, dan sta je ook niet een uur bij die kassa te hannessen. Dat vind ik veel beter, dan hoef je ook niet te wegen.quote:Op zondag 6 april 2025 20:53 schreef Mylene het volgende:
Wat een ‘gedoe’ de weegschaal bij zelfscan Lidl, eerst scannen, daarna product wegen.
Zet dan gewoon weer een kassa neer joh. Fucking hell zegquote:Op zondag 6 april 2025 20:53 schreef Mylene het volgende:
Wat een ‘gedoe’ de weegschaal bij zelfscan Lidl, eerst scannen, daarna product wegen.
Bij Tesco in Engeland wegen ze het gehele winkelkarretje.
[ afbeelding ]
Bij mijn AH hadden ze een groot zelfscanplein met een gewone kassa, daar zijn ze op teruggekomen met nu twee ouderwetse kassa’s.
Dat vind ik weer niet fijn, zeker als je een paar kinderen bij hebt en veel boodschappen moet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mijn lokale Lidl kun je met de app alle producten scannen, dan sta je ook niet een uur bij die kassa te hannessen. Dat vind ik veel beter, dan hoef je ook niet te wegen.
Ik vind het echt zo kut om daar nog eens alles te moeten scannen. En het duurt ook zo veel langer. En dan nog maar afwachten of de korting klopt. Op je eigen app (doe ik ook bij de AH) heb je alles in overzicht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik weer niet fijn, zeker als je een paar kinderen bij hebt en veel boodschappen moet doen.
Altijd bang wat verkeerd of niet te scannen.
Zelf scan nooit echt begrepen..bij een AH togo nog wel logisch bij kleine aantallen maar niet bij een reguliere supermarkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo kut om daar nog eens alles te moeten scannen. En het duurt ook zo veel langer. En dan nog maar afwachten of de korting klopt. Op je eigen app (doe ik ook bij de AH) heb je alles in overzicht.
Handscanners vind ik ook niet heel fijn, liefste gewoon met mijn telefoon en een app.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:11 schreef descon het volgende:
[..]
Zelf scan nooit echt begrepen..bij een AH togo nog wel logisch bij kleine aantallen maar niet bij een reguliere supermarkt.
Vind een handscanner dan nog wel weer ideaal.
Dat heeft toch niets met je leeftijd te maken? Ze moeten formeel gezien gewoon een afvinken dat je oud genoeg bent. Als ze elke keer om je legitimatie komen vragen is dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:44 schreef Hathor het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind aan de zelfscan is dat ik altijd moet wachten op leeftijdscontrole als ik mijn doosje Chardonnay heb gescand.
Ik ben 59.
Ja maar ze zien je verdomde goed aankomen. Daarnaast doe ik daar al ruim 20 jaar mijn boodschappen dus het lijkt me allemaal een beetje overbodig, het kost gewoon onnodig tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met je leeftijd te maken? Ze moeten formeel gezien gewoon een afvinken dat je oud genoeg bent. Als ze elke keer om je legitimatie komen vragen is dat een ander verhaal.
Dan neem je voor alcohol de kassa.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar ze zien je verdomde goed aankomen. Daarnaast doe ik daar al ruim 20 jaar mijn boodschappen dus het lijkt me allemaal een beetje overbodig, het kost gewoon onnodig tijd.
Is gewoon een standaard systeem. Jij scant 18+ product, systeem stuurt melding naar handterminal van één van de medewerkers, die moet bevestigen. Zo spannend is het allemaal niet. In bv de VS moet je je eigenlijk altijd legitimeren, ook al ben je 75.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar ze zien je verdomde goed aankomen. Daarnaast doe ik daar al ruim 20 jaar mijn boodschappen dus het lijkt me allemaal een beetje overbodig, het kost gewoon onnodig tijd.
Staat vaak een lange rij, dus nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan neem je voor alcohol de kassa.
Het lijkt met sterk dat de AH op basis van mijn bonuskaart met jarenlange aankoop-data mijn leeftijd niet weet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard systeem. Jij scant 18+ product, systeem stuurt melding naar handterminal van één van de medewerkers, die moet bevestigen. Zo spannend is het allemaal niet. In bv de VS moet je je eigenlijk altijd legitimeren, ook al ben je 75.
En nou het chipje uit die bonuskaart implanteren, zodat ze ook weten wie hem bij zich heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:07 schreef XDo het volgende:
[..]
Het lijkt met sterk dat de AH op basis van mijn bonuskaart met jarenlange aankoop-data mijn leeftijd niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |