abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220631080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat de winst die supermarkten maken stelen goed praat slaat echt nergens op. Een pauper ben je als je jat. Trouwens, supermarkten moeten wel winst draaien, anders is het snel gedaan met het boodschappen doen lijkt me?
pi_220675517
Ik heb vanavond geluk gehad bij de zelfscan. Ik heb niet gestolen, dat is niet mijn karakter, maar ik kreeg wel een product gratis.

Dat ging zo. Bij de zelfscan bleek dat er op een van de artikelen geen etiket met barcode zat. Dus op een gegeven moment riep ik een van de personeelsleden en legde het probleem voor. Die zou vervolgens even uitzoeken wat de prijs van dat artikel was. Dat ging kennelijk niet zo vlot, en op een gegeven moment kwam ze terug met de mededeling dat ik het gratis mocht hebben.
  zondag 26 juli 2026 @ 21:59:10 #103
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221441854
quote:
Stelen bij de supermarkt wordt fors duurder: schadevergoeding voor het eerst in 13 jaar verhoogd

Voor het eerst in ruim dertien jaar gaat een winkeldief fors meer betalen. De schadevergoeding die kan worden geïnd na winkeldiefstal gaat halverwege september omhoog van 181 naar 242 euro.
...
https://www.ad.nl/economi(...)r-verhoogd~ae64d467/

POLL
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')