abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:20:11 #226
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217775967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Vroeger had je volgens mij een stuk meer plofkippetjes.

Een deel van het prijsverschil is opzich nog best te verklaren

Bij de lokale Turk hebben ze nog wel van dit soort plofkippetjes gok ik, is ook goedkoper
Hoezo is het plofkip? Ziet er gewoon precies hetzelfde uit als normale kip. Of spuiten ze er water in zodat het zwaarder is?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:02:08 #227
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217778382
De kip bij de Turk is groter..schijnen de supermarkten en de consument niet te willen hebben ofzo. Bovendien wordt het daar niet per verpakt aangeleverd maar in dozen van 10kg, wat ook alweer het nodige aan euro's scheelt.
pi_217778878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:20 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Hoezo is het plofkip? Ziet er gewoon precies hetzelfde uit als normale kip. Of spuiten ze er water in zodat het zwaarder is?
Plofkip is gewoon kip die ze gigantisch veel voeren dat ze door hun pootjes zakken omdat ze te snel groeien (lees ze breken hun poten dus gewoon). Zal me verder ook niet verbazen als ze in te kleine hokjes zitten etc.

En er zal ook wel wat water ingespoten worden maar gok dat de AH dat ook gewoon doet.
pi_218451824
Ik ben al weken niet meer gecontroleerd nadat ik een keer mijn propvolle tas had omgekeerd in het mandje en ben weggelopen. Zou het algoritme daar gevoelig voor zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218451996
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 15:07 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Plofkip is gewoon kip die ze gigantisch veel voeren dat ze door hun pootjes zakken omdat ze te snel groeien (lees ze breken hun poten dus gewoon). Zal me verder ook niet verbazen als ze in te kleine hokjes zitten etc.

En er zal ook wel wat water ingespoten worden maar gok dat de AH dat ook gewoon doet.
Dat hoef je niet te gokken, dat staat op de verpakking als dat zo is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218452471
Wat is dit voor depressief topic. Vol met users die jatten en het goed praten. Gaat lekker zo.
pi_218452501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor depressief topic. Vol met users die jatten en het goed praten. Gaat lekker zo.
Ja... inderdaad
En ook zonder schuldgevoelens... diefstal is hoe dan ook niet oké
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:30:27 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218452515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
En er stoer over doen dat ze een kassamedewerkster een grote mond hebben gegeven :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218452856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En er stoer over doen dat ze een kassamedewerkster een grote mond hebben gegeven :')
Een grote muil hebben tegen iemand wetende dat diegene niks terug mag of kan zeggen.

Wat voor een sneu schepsel ben je dan :')
pi_218453086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kassamedewerkers? Hadden we die nog maar, het zijn beveiligingsmedwerkers vaak zonder fatsoen en incompetent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218453157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... inderdaad
En ook zonder schuldgevoelens... diefstal is hoe dan ook niet oké
Ik heb nooit bewust gestolen, maar het zal vast eens gebeuren dat er iets mis is gegaan met het scannen van de producten.

Daar voel ik me dan echt niet schuldig over. Want die foutjes en diefstal zijn gedeeltelijk gewoon doorberekend in de prijs. Tevens is het schijnbaar winstgevend genoeg vs caissičres inzetten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 19:58:20 #237
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218453666
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Er is ook nog wel een suikertaks op gekomen, geen idee hoeveel dat is, maar volgens mij is dat vorig jaar ingegaan.
Technisch gezien geen suikertaks maar een Verhoging verbruiksbelasting op frisdrank
https://www.khn.nl/nieuws(...)lasting-op-frisdrank
Where law ends, tyrrany begins.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:27:52 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218456724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Kassamedewerkers? Hadden we die nog maar, het zijn beveiligingsmedwerkers vaak zonder fatsoen en incompetent.
Ik heb er nog nooit eentje zonder fatsoen meegemaakt. Misschien ligt het aan de winkel waar je je boodschappen haalt of aan jezelf.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:30:07 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218456732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:59 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ik heb nooit bewust gestolen, maar het zal vast eens gebeuren dat er iets mis is gegaan met het scannen van de producten.

Daar voel ik me dan echt niet schuldig over. Want die foutjes en diefstal zijn gedeeltelijk gewoon doorberekend in de prijs. Tevens is het schijnbaar winstgevend genoeg vs caissičres inzetten.
Toen zelfscan net nieuw was, heb ik bij de AH ooit per ongeluk een hele dweil meegenomen voor de prijs van enkel de stok, :'). Je moet hem in delen kopen, maar dat wist ik niet. Ik kwam hier pas achter toen mijn vriend dezelfde wilde kopen, en het bleek dat ik de dag ervoor per abuis het showmodel had meegegrist, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218456810
Mocht iemand nog willen weten wat cognitieve dissonantie is: lees dit topic :D Tering :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')