nog niet meegemaakt, je dient maar eindeloos te wachten tot de medewerker wat doet (of controleren, of de boel een OK geven via de handheld)quote:Op maandag 1 december 2025 22:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Soms heb ik een vermoeden dat ze ten minste wel zo geprogrammeerd zijn dat de steekproef automatisch wordt afgelast als er binnen een bepaalde tijd geen winkelmedewerker naar je toe komt om die steekproef uit te voeren. Is dat zo? Het lijkt me overigens wel zo netjes dat het systeem zo gemaakt is dat je niet eindeloos hoeft te wachten.
Ik heb wel eens op een hele drukke dag gewoon 5quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet meegemaakt, je dient maar eindeloos te wachten tot de medewerker wat doet (of controleren, of de boel een OK geven via de handheld)
Oh ja, die bij decathlon is top.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag trouwens een filmpje op TikTok over een zelfscan bij een Tesco (Britse supermarktketen) waar je niks meer hoeft te scannen. Je gooit je boodschappen, ik denk een bepaalde hoeveelheid per keer neer en hij scant ze vanzelf. Superhandig. Decathlon heeft ook zoiets geloof ik.
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Doet me overigens denken aan een stapel boeken bij de bieb. Je grote stapel en PING. Alles gedaan.Weet nog toen het nieuw was.
![]()
Er zijn toch ook supermarkten waar je kar de boodschappen scant?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag trouwens een filmpje op TikTok over een zelfscan bij een Tesco (Britse supermarktketen) waar je niks meer hoeft te scannen. Je gooit je boodschappen, ik denk een bepaalde hoeveelheid per keer neer en hij scant ze vanzelf. Superhandig. Decathlon heeft ook zoiets geloof ik.
Dan moeten ze overal zo'n RFID sticker op plakken, dat is veel werk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn toch ook supermarkten waar je kar de boodschappen scant?
Nee, dat is niet begrijpelijk. Gewoon niet meer controles doen dan waarvoor je personeel hebt lopen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een hele drukke dag gewoon 5
minuten gewacht. Echt niet leuk meer.
(Wel begrijpelijk als ze in hun eentje veel mensen moeten controleren.)
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had laatst dat ik een sixpack scande en de barcode van een enkel exemplaar werd gelezen ipv de hele verpakking. Dus ik corrigeer dat netjes, maar omdat je corrigeert wordt je dan gecontroleerd, dat doe ik dus niet nog een keer, gescand is gescand.
[..]
Heb ik zelf ook 9 van de 10 keer.quote:
Eerder meegemaakt, ook met andere onregelmatigheden. Als je iets vergeten bent en even het scannen onderbreekt dan slaat het algoritme daar op aan, ik had het er met de filiaalmanager over en zij bevestigde dat dat 'verdacht' gedrag was.quote:
Dat is wel een interessante idd, je hebt dat ding ervoor gehouden en bliepte. Lijkt me niet dat ze meer van je kunnen verwachten zo zonder training.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had laatst dat ik een sixpack scande en de barcode van een enkel exemplaar werd gelezen ipv de hele verpakking. Dus ik corrigeer dat netjes, maar omdat je corrigeert wordt je dan gecontroleerd, dat doe ik dus niet nog een keer, gescand is gescand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |