Hoezo is het plofkip? Ziet er gewoon precies hetzelfde uit als normale kip. Of spuiten ze er water in zodat het zwaarder is?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vroeger had je volgens mij een stuk meer plofkippetjes.
Een deel van het prijsverschil is opzich nog best te verklaren
Bij de lokale Turk hebben ze nog wel van dit soort plofkippetjes gok ik, is ook goedkoper
Plofkip is gewoon kip die ze gigantisch veel voeren dat ze door hun pootjes zakken omdat ze te snel groeien (lees ze breken hun poten dus gewoon). Zal me verder ook niet verbazen als ze in te kleine hokjes zitten etc.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoezo is het plofkip? Ziet er gewoon precies hetzelfde uit als normale kip. Of spuiten ze er water in zodat het zwaarder is?
Dat hoef je niet te gokken, dat staat op de verpakking als dat zo is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Plofkip is gewoon kip die ze gigantisch veel voeren dat ze door hun pootjes zakken omdat ze te snel groeien (lees ze breken hun poten dus gewoon). Zal me verder ook niet verbazen als ze in te kleine hokjes zitten etc.
En er zal ook wel wat water ingespoten worden maar gok dat de AH dat ook gewoon doet.
Ja... inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor depressief topic. Vol met users die jatten en het goed praten. Gaat lekker zo.
En er stoer over doen dat ze een kassamedewerkster een grote mond hebben gegevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor depressief topic. Vol met users die jatten en het goed praten. Gaat lekker zo.
Een grote muil hebben tegen iemand wetende dat diegene niks terug mag of kan zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er stoer over doen dat ze een kassamedewerkster een grote mond hebben gegeven
Kassamedewerkers? Hadden we die nog maar, het zijn beveiligingsmedwerkers vaak zonder fatsoen en incompetent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er stoer over doen dat ze een kassamedewerkster een grote mond hebben gegeven
Ik heb nooit bewust gestolen, maar het zal vast eens gebeuren dat er iets mis is gegaan met het scannen van de producten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... inderdaad
En ook zonder schuldgevoelens... diefstal is hoe dan ook niet oké
Technisch gezien geen suikertaks maar een Verhoging verbruiksbelasting op frisdrankquote:Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een suikertaks op gekomen, geen idee hoeveel dat is, maar volgens mij is dat vorig jaar ingegaan.
Ik heb er nog nooit eentje zonder fatsoen meegemaakt. Misschien ligt het aan de winkel waar je je boodschappen haalt of aan jezelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kassamedewerkers? Hadden we die nog maar, het zijn beveiligingsmedwerkers vaak zonder fatsoen en incompetent.
Toen zelfscan net nieuw was, heb ik bij de AH ooit per ongeluk een hele dweil meegenomen voor de prijs van enkel de stok,quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:59 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik heb nooit bewust gestolen, maar het zal vast eens gebeuren dat er iets mis is gegaan met het scannen van de producten.
Daar voel ik me dan echt niet schuldig over. Want die foutjes en diefstal zijn gedeeltelijk gewoon doorberekend in de prijs. Tevens is het schijnbaar winstgevend genoeg vs caissičres inzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |