SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ze staan al niet meer in uitverkochte sportpaleizen dus alles neemt af.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja is toch telkens een nieuwe generatie kinderen die de vorige K3's niet kentWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
kwoot gezien en geliketquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en Gertjuh ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook alle vaders vermakenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De liedjes zitten echt goed in elkaar idd. Heeft iemand dat filmpje van zon 20+ K3 fan? Hele kamer vol merchquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende: Heb mij toen wel vermaakt met K2 Zoekt K3, was wel interessant om te zien hoe verschillende mensen die liedjes interpreteerde. En het zit technisch ook best goed in elkaar (heel veel verwijzingen naar andere hits op heel stiekeme manier gedaan)
van zon sbs6 programma
:')![]()
Ik heb deze TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gertje heeft een knappe vrouw.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op een gegeven moment is zo'n formule ook wel afgelopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze staan al niet meer in uitverkochte sportpaleizen dus alles neemt af.:')![]()
Vind haar qua uiterlijk verder de minste ook, maar ze heeft wel prachtige ogen en een bepaalde uitstraling.quote:
En ik val toch meer op uitstraling dan op uiterlijkWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
De liedjes van Samson en Gert kan ik echt nog woord voor woord meezingenquote::')![]()
Bekijk deze YouTube-video
En dan het intro/refrein van dit:
Vertel me dan dat ik gek ben
Dat ze niet zijn aangeklaagd....
Wat vind jij @kreeWell, life can be a riot
![]()
Die zwarte van de originele formatiequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar qua uiterlijk verder de minste ook, maar ze heeft wel prachtige ogen en een bepaalde uitstraling.
En ik val toch meer op uitstraling dan op uiterlijk
ff OP aanpassenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk uit de hoogte, maar niet uit een vliegtuig. Hotelkamer is op 2330 meter boven de zeespiegel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mariequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De liedjes van Samson en Gert kan ik echt nog woord voor woord meezingen
Well, life can be a riot
Karenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zwarte van de originele formatie![]()
Well, life can be a riot
Ik ben een heel klein visje in een zee van blauwquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Fogel het volgende:
Bolk uit de hoogte, maar niet uit een vliegtuig. Hotelkamer is op 2330 meter boven de zeespiegel.
SOS ik mis jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Grotetijd het volgende:
Wat vind jij @:kree
En Jensen ook respectloos.
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.:')![]()
Ze zijn alledrie blank hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zwarte van de originele formatieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja.. Mensen snappen 't niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippen
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.
Vind inderdaad dat je mensen gewoon met respect moet behandelen, wat ze ook luisteren.Well, life can be a riot
hu?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Misschien is dat met toestemming, samplen wordt zo vaak gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Grotetijd het volgende:
Wat vind jij @:kree
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarktUw ADH vitamine Worst
Een remix van een remix van een remixquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is dat met toestemming, samplen wordt zo vaak gedaan
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarktThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Gebeurt veel de laatste tijd iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarkt:')![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Altijd alquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gebeurt veel de laatste tijd idd
Alleen als je ouder wordt heb je het meer door
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn flammkuchen is klaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klopt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben groot liefhebber van oude trance classics en ik hoor tegenwoordig ook vaak de melodie in popsongs in de supermarkt
Misschien is het met toestemming, maar kan het mij haast niet voorstellen
Je hoort het inderdaad heel veel van die bewerkingen van nummers.
I'm Blue is nu geloof ik "I'm Good" geworden. En zo heb je nog wat meer van die zooiWell, life can be a riot
Verder wel alles goed?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zoveel blazers johquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef drakin het volgende:
scottish mongolian music:
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jonge wat zijn dat voor tokkie ouders die tegen haar flippen
Is gewoon iemand die niet helemaal spoort maar die moet je alsnog met respect behandelen.![]()
Blijft ook erg gaaf!
Ik zoek ff verder naar die ik bedoelde.
En idd The Hu is gaaf!![]()
![]()
O ja deze zangeres ben ik ook weg van, zo mooi en vorig jaar nog live gezien
Ava Maxquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Deze hoor ik vaak
en die is van deze
Heb haar leren kennen via m'n ex en dacht eerst "ugh weer de zoveelste EDM muts" maar heb haar eerste album een tijdje terug geluisterd en was positief verrastWell, life can be a riot
Daar ken ik een andere versie vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein visje in een zee van blauw
SOS ik mis jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor wie bekend is met The last Kingdom wellicht een bekend nummerquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef drakin het volgende:
![]()
Titelsong is van haarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar ken ik een andere versie van
Well, life can be a riot
![]()
Die kerel is helemaal afgegleden. Heb laatst een stuk van zn nieuwe show gekeken en alleen maar conspiracy bullshit.quote::')![]()
nuu eerst flamkuchen etenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kerel is helemaal afgegleden. Heb laatst een stuk van zn nieuwe show gekeken en alleen maar conspiracy bullshit.![]()
![]()
Ja, die zocht ik dus!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef drakin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je moet weer voor R49 draaien manquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
Deze nog ff tussendoor!
En dan allemaal dit soort muziek:')![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet weer voor R49 draaien man
En dan allemaal dit soort muziek![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat lijkt wel zoquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ijslands is ze niet hoorquote:
Ze komt van de Faroer Eilanden
En ik zag haar vorig jaar nog
Ze komt dit jaar in Paradiso trouwensDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zijn broer is ook een droeftoeter speciaal een andere naam nemen om niet met Jensen geassocieerd te worden maar zelfde soort figuur.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kerel is helemaal afgegleden. Heb laatst een stuk van zn nieuwe show gekeken en alleen maar conspiracy bullshit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drank uquote:
Ah, zelfde plek dus als:quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ijslands is ze niet hoor
Ze komt van de Faroer Eilanden
En ik zag haar vorig jaar nog
Ze komt dit jaar in Paradiso trouwens
Bekijk deze YouTube-videosinterklaaskapoentje
![]()
Tuurlijk welquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ik weet niet of de rest daar er ook op zit te wachten of niet.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ook een wappie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn broer is ook een droeftoeter speciaal een andere naam nemen om niet met Jensen geassocieerd te worden maar zelfde soort figuur.
Jensen komt ook nooit met bewijzen voor zn claims. Alles is gewoon een samenzwering. En nu nog klagen over corona
Týr heb ik live ontdekt.
Ik ging voor Hollenthon naar dat festival, maar die waren echt 1 van de slechtste daar!
Týr en Alestorm stalen echt de show!![]()
![]()
Als ik Frank Dane op de radio hoor dan zet ik hem uit en dat heb ik altijd al gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn broer is ook een droeftoeter speciaal een andere naam nemen om niet met Jensen geassocieerd te worden maar zelfde soort figuur.
Soms tot grote ergernis van mensen maar ik ga niet naar die mongool luisteren
en zijn broer is nu ook een klein beetje van het padje krijg ik het ideedie is een beeeeeeetje doorgeslagen richting de platte kant van de aarde
![]()
![]()
dit dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Jensen vond ik lang geleden best okay.
Voordat hij een echt dikke papzak en een blaaskaak werd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zijn show vroeger was altijd wel lachen. Nu is zn enige publiek FVD-stemmers en tokkies.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Voordat hij een echt dikke papzak en een blaaskaak werd.:')![]()
Jensen op TV was vroeger goud.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Voordat hij een echt dikke papzak en een blaaskaak werd.
Jensen op YouTube is echt de grootste mongolenshow die ik in lange tijd heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
bedankt he ouwe gekquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn show vroeger was altijd wel lachen. Nu is zn enige publiek FVD-stemmers en tokkies.
* Harrie voelt zich niet aangesproken want ik kijk er nooit naar![]()
![]()
Zo héquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne net op!
[ link | afbeelding ]![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ahw nu krijg ik hongerquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne net op!
[ link | afbeelding ]:')![]()
Allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne net op!
[ link | afbeelding ]
Mario’s
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eten dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahw nu krijg ik hongerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jensen is nog steeds op TV?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Spannende beker wedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Misschienquote:Nee hij heeft een eigen show en een eigen site. Wat hij nu maakt zou geen zenderbaas uitzenden.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Zijn laatste show kreeg te weinig kijkers en nu is het allemaal de schuld van de mediaquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze 'm van af weten te jensen.:')![]()
Beetje het niveau van "Beatrix wurgt negerkindjes!" enzo...quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee hij heeft een eigen show en een eigen site. Wat hij nu maakt zou geen zenderbaas uitzenden.![]()
Whutquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het niveau van "Beatrix wurgt negerkindjes!" enzo...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hij schuift gewoon eentje van de diepvries in de ovenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als @:Mario390 hem maakt wel denk ikUw ADH vitamine Worst
Ah. Nou ik heb de man nooit wat aangevonden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee hij heeft een eigen show en een eigen site. Wat hij nu maakt zou geen zenderbaas uitzenden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om Alex Jones kun je nog lachen![]()
![]()
Feyenoord
![]()
Die schreeuwt alles om aandacht.quote:
Maar zn imperium is gevallen wegens die rechtszaken had ik begrepen:')![]()
Wat was de uitslag?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hij is nu iets van 13 triljard in de schulden of zo om iets wat hij over de familie van een bepaald overleden persoon had gezegd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die schreeuwt alles om aandacht.
Maar zn imperium is gevallen wegens die rechtszaken had ik begrepen![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Die lust ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij schuift gewoon eentje van de diepvries in de oven
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Die schreeuwt alles om aandacht.quote:
Maar zn imperium is gevallen wegens die rechtszaken had ik begrepenJa over die school shooting. Waren ook wel ernstige aantijgingen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is nu iets van 13 triljard in de schulden of zo om iets wat hij over de familie van een bepaald overleden persoon had gezegd.:')![]()
Als er politie op De Brink was, was het altijd de vraag of de Turken weer ruzie hadden met de Marokkanen daar, of dat de Eagles weer eens aan het spelen waren!quote:![]()
![]()
Wat heeft Ajax eigenlijk gedaan in de beker ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Ik kom uit Amersfoort. Die hebben geen rullevante voetbalclub
ik zeg niksquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik lust ze soms bij vieslekkere trek![]()
prima wonen daar tochquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom uit Amersfoort. Die hebben geen rullevante voetbalclubUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2372 / +146 / +113 / 8363 / 8853
2. Harrie / 936 / +51 / +70 / 2181 / 2456
3. _UserName_ / 594 / +93 / +142 / 909 / 1122
4. Dr.Mikey / 428 / +19 / +15 / 817 / 1010
5. drakin / 330 / +13 / +35 / 1066 / 1250
6. KillemWieft / 328 / +25 / +13 / 513 / 667
7. ToT / 217 / +3 / +6 / 2619 / 2781
8. mascara-klodder / 196 / +0 / +0 / 1185 / 1353
9. sinterklaaskapoentje / 192 / +14 / +11 / 1657 / 1849
10. hemarookworst / 178 / +37 / +6 / 866 / 995
11. Lovely / 169 / +48 / +14 / 1683 / 1885
12. MizzezAmy / 160 / +15 / +13 / 1776 / 1963
13. HappyCharly / 159 / +2 / +9 / 1204 / 1327
14. AardappelSchotel / 156 / +26 / +7 / 1322 / 1488
15. roos94 / 143 / +0 / +0 / 411 / 491
16. maily / 120 / +26 / +14 / 1298 / 1428
17. sp3c / 116 / +4 / +3 / 611 / 689
18. gebrokenglas / 113 / +1 / +4 / 1252 / 1388
19. kree / 100 / +3 / +0 / 1335 / 1422
20. devzero / 84 / +59 / +4 / 317 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Schijt PostNL!
Vlak voor kerst een pakket ontvangen, en laatst kreeg ik een kaart in de bus van dat er geen postzegels op gezeten zouden hebben en of ik daar ff voor wilde betalen!
PostNL gebeld, en de kerel aan de telefoon zei dat ik die kaart als niet verzonden kon beschouwen: "Het leven is al duur genoeg, en als voor de verzending van het pakket betaald is, hoeft u het uiteraard niet nogmaals te doen."
Vandaag een reminder ontvangen voor dat ik die kosten alsnog moet betalen!![]()
![]()
kun je gewoon weggooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
Schijt PostNL!
Vlak voor kerst een pakket ontvangen, en laatst kreeg ik een kaart in de bus van dat er geen postzegels op gezeten zouden hebben en of ik daar ff voor wilde betalen!
PostNL gebeld, en de kerel aan de telefoon zei dat ik die kaart als niet verzonden kon beschouwen: "Het leven is al duur genoeg, en als voor de verzending van het pakket betaald is, hoeft u het uiteraard niet nogmaals te doen."
Vandaag een reminder ontvangen voor dat ik die kosten alsnog moet betalen!hoor je verder niks meer van
Smile, it's free therapy.![]()
Je bent niks verplicht hequote:Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
Schijt PostNL!
Vandaag een reminder ontvangen voor dat ik die kosten alsnog moet betalen!![]()
![]()
gewoon negerenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
Schijt PostNL!
Vandaag een reminder ontvangen voor dat ik die kosten alsnog moet betalen!ze blijven het ff proberen en geven het dan gewoon op
![]()
![]()
Ja, beter erin als er naast toch?quote:
Ja slaat nergens op ik weet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter erin als er naast toch?
Ja slaat nergens op ik weet![]()
![]()
Je hebt wel een goed puntquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter erin als er naast toch?
Ja slaat nergens op ik weet![]()
![]()
Ja, is voor veel zaken van toepassingquote:
En ook voor veel niet, zoals hondenstrontCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
ik woon hier prima hoor. Niet te groot niet te klein. Lekker centraal.quote::')![]()
Scheelt weer!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kun je gewoon weggooienhoor je verder niks meer van
quote:Ik hoop het, ik hou niet van dit soort gezeik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon negerenze blijven het ff proberen en geven het dan gewoon op
Ik had toevallig net het oud papier (en dus ook die verpakking) weggegooid vlak voor ik dit bericht kreeg.
De afzender had het gewoon keurig bij Primera betaald.![]()
Niks aan de hand, gewoon negerenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer!
[..]
[..]
Ik hoop het, ik hou niet van dit soort gezeik.
Ik had toevallig net het oud papier (en dus ook die verpakking) weggegooid vlak voor ik dit bericht kreeg.
De afzender had het gewoon keurig bij Primera betaald.![]()
![]()
Hahahahahahahaha ja dat klopt ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is voor veel zaken van toepassing
En ook voor veel niet, zoals hondenstront![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wauwquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
Schijt PostNL!
Vandaag een reminder ontvangen voor dat ik die kosten alsnog moet betalen!
Ik had dat gewoon betaald in de veronderstelling dat ik een fout zou hebben gemaakt
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw
Ik had dat gewoon betaald in de veronderstelling dat ik een fout zou hebben gemaakt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik weet niet of ik vanavond nog veel zinnigs ga uitkramenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het pakket kwam op een heel vreemde manier opgengesneden binnen. Ik wilde nog een klacht indienen, maar de inhoud was intact en ik heb het er maar bij gelaten. Ging om een cadeau die ik via de post had gekregen. De afzender heeft de porto gewoon betaald.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw
Ik had dat gewoon betaald in de veronderstelling dat ik een fout zou hebben gemaakt![]()
Ik wacht bij dat soort ellende altijd tot de eerste brief van de deurwaarder binnen valt en dan wil ik wel eens gaan overwegen of ik actie ga ondernemenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw
Ik had dat gewoon betaald in de veronderstelling dat ik een fout zou hebben gemaakten als dat zo is betaal ik het orriginele bedrag en niet de incassokosten enzo
Moet je niet wachten tot ze aan de deur staan dan ben je redelijk te laat vaak
![]()
![]()
Al vaker zo'n kaartje gehad.. na 2 x hoorde ik er niks meer over .quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer!
[..]
[..]
Ik hoop het, ik hou niet van dit soort gezeik.
De afzender had het gewoon keurig bij Primera betaald.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Al vaker zo'n kaartje gehad.. na 2 x hoorde ik er niks meer over .![]()
![]()
Ik vind je wel gezellig zo dus ga vooral door waar je mee bezig bent....quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik vanavond nog veel zinnigs ga uitkramen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Een erg leuke pyjama voor Mini-ToT!![]()
@:djmo![]()
![]()
Dat hoor ik mensen graag zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind je wel gezellig zo dus ga vooral door waar je mee bezig bent....
Vooral doorgaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hoor ik mensen graag zeggen![]()
![]()
ik wist niet of ik het moest zeggen maar nu ben ik blij dat ik het gewoon gedaan hebquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hoor ik mensen graag zeggen![]()
Kutjesdag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu heb ik dat liedje van K3 in mijn hoofd![]()
Ik neem aan dat @DJMO hem gewoon zelf gehaakt heeft tochquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
Is in ieder geval geen Temu kwaliteit!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
@greysbonesquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu heb ik dat liedje van K3 in mijn hoofd![]()
![]()
Ja, je moet wel uitkijken wat je tegen me zegt, voor je het weet word ik boosquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik wist niet of ik het moest zeggen maar nu ben ik blij dat ik het gewoon gedaan heb
Whehe nee dat nog net weer niet!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:djmo hem gewoon zelf gehaakt heeft toch![]()
![]()
kleinigheidjes blijf je houdenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet wel uitkijken wat je tegen me zegt, voor je het weet word ik boos![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet wel uitkijken wat je tegen me zegt, voor je het weet word ik boos![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
🎵 10.000 luchtballonnen kleuren de hemel blauw 🎶quote::')![]()
Oeiquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet wel uitkijken wat je tegen me zegt, voor je het weet word ik boosWell, life can be a riot
![]()
Ik wist dat er iets niet deugde aan dat trio...quote::')![]()
Tienduizend luchtballonnen zijn op weg naar jouhouquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
🎵 10.000 luchtballonnen kleuren de hemel blauw 🎶
Well, life can be a riot
dat zeg je nu............quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de grootte![]()
Die gast is helemaal van god los (Nee ik heb niet geklikt)quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
NAVO-baas Rutte: 'meer geld naar defensie, anders kunnen we beter Russisch gaan leren'Paniek!
sinterklaaskapoentje
![]()
Jalalalallalaquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tienduizend luchtballonnen zijn op weg naar jouhou:')![]()
quote:
Well, life can be a riot
PostNl hanteert dubbele standaarden. 's ontvanger mag je geen klacht indienen over de bezorging, dat moet de verzender doen want die heeft de overeenkomst met postnl gesloten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Een erg leuke pyjama voor Mini-ToT!![]()
@:djmo
Aan de andere kant worden de ontvangers wel verantwoordelijk gesteld voor te weinig portokosten
En dat terwijl ik gewoon m'n postcode en huisnummer op de achterkant had geschreven, juist om dit soort dingen te voorkomen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
NL heeft toch onlangs nog verhoogdquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
NAVO-baas Rutte: 'meer geld naar defensie, anders kunnen we beter Russisch gaan leren'Paniek!
Echt ja....quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die gast is helemaal van god los (Nee ik heb niet geklikt)
Rusland is niet tof bezig, maar om ineens te doen alsof hij het hele westen wil gaan veroveren en we geen schijn van kans tegen hem maken?_____! Get fucking real!
![]()
Ow mij is niet verteld dat ik niet mag klagen, maar ze hebben blijkbaar gewoon royaal hun reet afgeveegd met mijn klacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
PostNl hanteert dubbele standaarden. 's ontvanger mag je geen klacht indienen over de bezorging, dat moet de verzender doen want die heeft de overeenkomst met postnl gesloten.
Aan de andere kant worden de ontvangers wel verantwoordelijk gesteld voor te weinig portokosten
En dat terwijl ik gewoon m'n postcode en huisnummer op de achterkant had geschreven, juist om dit soort dingen te voorkomen.![]()
Juist!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NL heeft toch onlangs nog verhoogd![]()
![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik vanavond nog veel zinnigs ga uitkramen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn moeder maakt zich ook serieus zorgen. We zijn zo ver verwijderd van Oekraïne...quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja....
Rusland is niet tof bezig, maar om ineens te doen alsof hij het hele westen wil gaan veroveren en we geen schijn van kans tegen hem maken?_____! Get fucking real!
Over dat pakket, ToT. Hoe kan een pakket verstuurd worden met te weinig porto?
Brieven zonder postzegels zou nog kunnen, maar een pakket moet je toch afgeven, moet gewogen, etc?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn moeder vond het doodeng dat Musk een Tesla naar Mars had gestuurd!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt zich ook serieus zorgen. We zijn zo ver verwijderd van Oekraïne...![]()
![]()
Nou dat was ook een bizarre actie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het doodeng dat Musk een Tesla naar Mars had gestuurd!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ondertussen komen veel Oekraïners hier heen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt zich ook serieus zorgen. We zijn zo ver verwijderd van Oekraïne...
Mijn moeder maakt zich vooral zorgen omdat je in het centrum volgens haar amper nog Nederlands hoort maar vooral Oekraïens
Heb er persoonlijk niets op tegen, dan praat ik Engels tegen ze ook best. Komen gewoon naast je zitten aan de bar zonder gedoe
Bij 't uitgaan is 't wel leuk af en toe kom je een leuk Oekraïens dametje tegen. En het valt mij op dat die vaak toch wat meer open staan voor een praatje met iemand die ze niet kennen dan NLers.Well, life can be a riot
Ik vind het ook belachelijk. Plak dan gewoon een sticker op het pakket met daarop de mededeling dat er te weinig porto op zou zitten, dan valt het nog te controleren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Brieven zonder postzegels zou nog kunnen maar ene pakket moet je toch afgeven, moet gewogen, etc?
Maar bij deze waren de zijkanten heel zorgvuldig met een scherp mes open gesneden zodat je de verpakking makkelijk van de inhoud kon verwijderen. (1 kant was ook genoeg geweest, maar het was echt aan beide kanten precies op de vouwranden.)
Ik weet niet wat er gebeurd is, het komt echt heel raar over. En dan dus dit gedoe met die portokosten.![]()
Reclamestunt voor zowel Tesla als voor SpaceX. Ik zie er de humor wel van in, maar eng? Neuh, absoluut niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat was ook een bizarre actie.![]()
Gedoe inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk. Plak dan gewoon een sticker op het pakket met daarop de mededeling dat er te weinig porto op zou zitten, dan valt het nog te controleren.
Maar bij deze waren de zijkanten heel zorgvuldig met een scherp mes open gesneden zodat je de verpakking makkelijk van de inhoud kon verwijderen. (1 kant was ook genoeg geweest, maar het was echt aan beide kanten precies op de vouwranden.)
Ik weet niet wat er gebeurd is, het komt echt heel raar over. En dan dus dit gedoe met die portokosten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rusland geeft een reactie gegeven waarvan iedereen met een beetje gezond verstand van wist dat het zou gaan gebeuren maar in het land van die Acteur (Zelenski) is een hoop te halen dus moet er oorlogje uitgelokt worden en dan kan Trump dat allemaal weer recht gaan praten enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja....
![]()
En ondanks dat ze je blijkbaar met rust zullen laten als je deze kaartjes maar blijft negeren, vind ik het niet tof dat ik ineens als wanbetaler te boek zou komen te staan of zo.quote:
Ach in werkelijkheid zal het allemaal zo'n vaart niet lopen, maar @postnl mag in deze echt ongezien de tyfus krijgen.sinterklaaskapoentje
![]()
Voor Musk mogen we wel bang zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het doodeng dat Musk een Tesla naar Mars had gestuurd!:')![]()
Ik was degene die dat verstuurd heeft. Ik heb 'm bij primera laten wegen en er een zegel van ruim 4,5 euro op laten plakken. Voor drie kwartjes meer had ik er een brievenbus pakje van kunnen laten maken met track en trace. Maar ik had haast en dus niet aan gedacht. Nu spijt vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Brieven zonder postzegels zou nog kunnen, maar een pakket moet je toch afgeven, moet gewogen, etc?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja en nu zitten ze te drammen dat ik er 8 euro voor mag gaan lappen!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was degene die dat verstuurd heeft. Ik heb 'm bij primera laten wegen en er een zegel van ruim 4,5 euro op laten plakken. Voor drie kwartjes meer had ik er een brievenbus pakje van kunnen laten maken met track en trace. Maar ik had haast en dus niet aan gedacht. Nu spijt van![]()
![]()
Nou maar het moet ook zo kunnen, zonder track and trace. Bizar dat je je moet gaan indekken voor mogelijke fouten van PostNL.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was degene die dat verstuurd heeft. Ik heb 'm bij primera laten wegen en er een zegel van ruim 4,5 euro op laten plakken. Voor drie kwartjes meer had ik er een brievenbus pakje van kunnen laten maken met track en trace. Maar ik had haast en dus niet aan gedacht. Nu spijt vanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
8 euro is bezopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nu zitten ze te drammen dat ik er 8 euro voor mag gaan lappen!Ik heb er één en ik ben er trots op
LeefbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee.Ik heb er één en ik ben er trots op
WelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ow, zoveel?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nu zitten ze te drammen dat ik er 8 euro voor mag gaan lappen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik hoor wel eens wat Oekraïens maar bijna niet ...quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ondertussen komen veel Oekraïners hier heen.
Mijn moeder maakt zich vooral zorgen omdat je in het centrum volgens haar amper nog Nederlands hoort maar vooral Oekraïens
Heb er persoonlijk niets op tegen, dan praat ik Engels tegen ze ook best. Komen gewoon naast je zitten aan de bar zonder gedoe
Bij 't uitgaan is 't wel leuk af en toe kom je een leuk Oekraïens dametje tegen. En het valt mij op dat die vaak toch wat meer open staan voor een praatje met iemand die ze niet kennen dan NLers.:')![]()
Ik hoor vooral Duits Pools en ArabischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Das de standaard pakketjesprijs toch?quote:
Paste het in re brievenbus?:')![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 15-01-2025 22:06:35 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Hier Turks. Kwart van de mensen in mijn wijk heeft een niet-Westerse achtergrond.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor vooral Duits Pools en Arabisch:')![]()
¤7,98 om precies te zijn. Afzender onbekend.quote:
Ik ga naar postnl.nl/portokosten en vul de betaalcode in, maar die bestaat dus niet.
Misschien hebben ze het na mijn vorige telefoontje al gedeactiveerd, maar staat het verder nog in hun systeem?![]()
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de standaard pakketjesprijs toch?
Paste het in re brievenbus?![]()
Het was een A4 envelop. Dus ja, past door de brievenbusquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de standaard pakketjesprijs toch?
Paste het in re brievenbus?Ik heb er één en ik ben er trots op
Moet je bekennen dat ik het zelf ook weinig hoor. Toch nog vooral NL, en af en toe dan wat straattalerigs met heftig "watsjeprobleem" accentquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat Oekraïens maar bijna niet ...
IWell, life can be a riot
Met name in de PrimarkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff gecheckt, rond die datum heb ik wel een vloerkleed bij bol.com besteld, maar dat was met gratis bezorging.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ja dan 5 euro of zo...quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een A4 envelop. Dus ja, past door de brievenbus:')![]()
Het voelde vandaag een beetje als zomer buiten na de afgelopen week![]()
Oh hoi allemaal
Lach met een schone bips![]()
Gozer!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi allemaal![]()
![]()
lyltquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi allemaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Livestream van een pub in Engeland met nu een dronken karaoke zanger en nog wel meer dronkener danseres
Well, life can be a riot
Ik zit wel aan de Nederlandse kant gelukkig paar blokken verder is het allemaal Arabisch.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier Turks. Kwart van de mensen in mijn wijk heeft een niet-Westerse achtergrond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou het zal wel goed komen. Op den duur wordt de afhandeling voor hun duurder dan de porto zelf.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de Nederlandse kant gelukkig paar blokken verder is het allemaal Arabisch.
Als ik 500 Meter de wijk in loop staat het vol met schotels en het buurthuis is NL en Arabisch.Well, life can be a riot
Precies.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het zal wel goed komen. Op den duur wordt de afhandeling voor hun duurder dan de porto zelf.
Ook ff gekeken bij Amazon waar ik ook wat besteld had, maar ook dat was met Track & Trace en dat is VEEL later binnen gekomen.
Het kan echt alleen maar om dit pakket gegaan zijn.
Mafklappers.
Maar goed, ik heb er over gebeld, als het goed is is het genoteerd, dus @postnl moet nu niet gaan lopen zeiken.![]()
Schuin tegenover mij wonen nu Slowaken, mooi volk welquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de Nederlandse kant gelukkig paar blokken verder is het allemaal Arabisch.Super tof. Arabische kant is hier andere kant van plaats. Maar ook daar wel gezellig als ik bij mijn maatje langs ga.
Dingen krijgen is altijd leuk, zeker wanneer er een fijne bedoeling achter zit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
En het cadeau was gewoon super tof, en daar gaat het om!Lach met een schone bips![]()
Oh en wacht; het pakket was aan Mini-ToT geadresseerd, dus kan het niet eens om de bestellingen gaan!![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij veel wat ie allemaal bestelt als je even niet kijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
Oh en wacht; het pakket was aan Mini-ToT geadresseerd, dus kan het niet eens om de bestellingen gaan!![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Maar wat was het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
En het cadeau was gewoon super tof, en daar gaat het om!:')![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dingen krijgen is altijd leuk, zeker wanneer er een fijne bedoeling achter zit.
Ja hier op de kaart van @postnl staat duidelijk Mini-ToT z'n naam, met 2 fouten in de spelling!
ff nagevraagd, het gaat dus idd om die pyjama.![]()
Truth!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ie allemaal bestelt als je even niet kijkt.![]()
![]()
Zolang het ijshockey seizoen loopt voelt het niet als zomerquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi allemaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zolang het niet vriest voelt het als zomerquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zolang het ijshockey seizoen loopt voelt het niet als zomer
Inderdaad. Maar ga vooral je gang.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Oh wat liefquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een hele mooie pyjama met dino's er op!:')![]()
Zeker!quote:Mini-ToT vindt het ook helemaal geweldig!
Volgens mij had hij die ook aan toen hij naar beneden kwam die ochtend.![]()
![]()
Jij moet altijd alles raar makenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang het niet vriest voelt het als zomerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit klopt welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is niet echt helemaal achterlijk hoor.NIET?!?
![]()
zo zo de toon is lekker gezet merk ik.......quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is niet echt helemaal achterlijk hoor.![]()
Ik ook: 37% meer bolken!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn goede voornemens.... Shhht![]()
![]()
wat zit jij nu ineens dik te doen vrindquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is niet echt helemaal achterlijk hoor.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doen we gewoon, en ToT en ik zijn welquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo zo de toon is lekker gezet merk ik.......
ik ben er niet eentje om met de fluwelen handschoentjes aan te grijpen vriend!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doen we gewoon, en ToT en ik zijn wel![]()
![]()
Dat is mijn buik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zit jij nu ineens dik te doen vrindLach met een schone bips![]()
aaaawww nu smelt ik gelijk weerquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doen we gewoon, en ToT en ik zijn welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zeg altijd dat ik daar mijn bier bewaarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TETTEN!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik noem het meer een hergistingsvat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik daar mijn bier bewaarLach met een schone bips![]()
Ik ga pitten.. Mazzel
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik doe liever wat anders met een kut dan het te roepen, maar vooruit!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef Harrie het volgende:
ik voel een gezonde spanning![]()
dat betekend
drinken en KUT roepen
![]()
![]()
Joah iets met een dikke kaars.... (copyright Johan Derksen)quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders met een kut dan het te roepen, maar vooruit!Lach met een schone bips![]()
TETTEN!
altijd TETTEN!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah iets met een dikke kaars.... (copyright Johan Derksen)![]()
!
![]()
persoonlijk meer van mooie lange benenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar dat kon ik niet kiezen dus tettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
MAN(3x) daar komt nog geen kameel op klaarMee eens, zo ontzettend niet mijn type!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom het eerste plaatje me aan @:ToT doet denkenTrut!
Hij staat trouwens nog steeds hier op het bureau!![]()
![]()
teckeldag is de dag voor jouquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik van de korte bruine beentjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
3x Check dat kan niet foutquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom het eerste plaatje me aan @:ToT doet denken![]()
Noem me dan maar een dromedaris.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
MAN(3x) daar komt nog geen kameel op klaarLach met een schone bips![]()
Kon men niet vinden
R.I.P DTS.![]()
dit was een prima grapje jongonsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: